Die Sjaak man! Haha!quote:
zit wat leeftijd verschil tussen man, niet getreurd.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:26 schreef Tjacka het volgende:
Steven maakt grote successen, en wij staan maar moedeloos aan de zijlijn te kijken.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet leuk dit. Doe gewoon normaal.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:25 schreef RensAjacied het volgende:
Steven ik wil niet stoken hoor maar lees dit eens:
[..]over wie gaat t nou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Had. Maar is inmiddels ookw eer terugquote:
In de dertig.quote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:25 schreef RensAjacied het volgende:
Steven ik wil niet stoken hoor maar lees dit eens:
[..]Weet je wat ze vroeger deden met jouw soort? Nou, eenzelfde behandeling graag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet je tegen je vader zeggen met zijn zielige gedrag de domme fooliganquote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ben het ook, alleen aan mijn uiterlijk zie je het niet
Neuh.quote:
Hoop het.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
zit wat leeftijd verschil tussen man, niet getreurd.
Hij was net banvrij tochquote:
ohquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had. Maar is inmiddels ookw eer terug
zit zo'n hele grote mooie bril voorquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ben het ook, alleen aan mijn uiterlijk zie je het niet
En dan 23 geschat wordenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:27 schreef Happel het volgende:
[..]
In de dertig.
[..]
Weet je wat ze vroeger deden met jouw soort? Nou, eenzelfde behandeling graag.
Ik reageer toch niet op hemquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:27 schreef RensAjacied het volgende:
Sorry C_A ik wil gewoon een verzetje
ikikik, volgens mijn beschrijving ben ik het lichamelijk gehandicapte broertje van Luuk en Siemquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Kan ik op je stem rekenen met de yvonne awards?
Ja ineens mailde hij niet meer dus ik dacht al dat ie terug wasquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is een paar dagen terug van z'n 3e ban sinds jouw verdwijning.
Je denkt haar hiermee het bed in te krijgen?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:27 schreef RensAjacied het volgende:
Sorry C_A ik wil gewoon een verzetje
hij is geen crew manquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Kan ik op je stem rekenen met de yvonne awards?
voor haar hebben ze breezersquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je denkt haar hiermee het bed in te krijgen?
Wie de fuck is datquote:
ohquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:29 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik reageer op het feit dat ie terug mag
ja dat is bij mij ook het probleemquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:29 schreef Happel het volgende:
[..]
Misschien is het in combinatie met mijn gedrag?
Jij zou je toch terugtrekken samen met MrStylo? Je weet dat een jaaraccount mij 150 euro heeft gekost he?quote:
sharing is caring, jeweetzquote:
Haal mijn foto eens weg kneusquote:
Er zijn dus serieus mensen die dit niet delen wist je dat?quote:
Ik ga nog niet fappen man.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij zou je toch terugtrekken samen met MrStylo? Je weet dat een jaaraccount mij 150 euro heeft gekost he?
Ik had ook gesolliciteerd bij Feijenoord.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Geen idee, maar zulke mongolen mogen komen werken bij de club.
Had je vader erop afgestuurd dan?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik had ook gesolliciteerd bij Feijenoord.
Werd niet aangenomen omdat ik te erg voor Feijenoord was
Precies, joden hakken moet kunnen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er zijn dus serieus mensen die dit niet delen wist je dat?Zo worden de daders natuurlijk nooit gepakt.
Verder vind ik het goed dat er wordt gespecificeerd dat het om zinloos geweld gaat.Zinvol geweld moet natuurlijk wel gewoon blijven.
Te kansloos dat.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik had ook gesolliciteerd bij Feijenoord.
Werd niet aangenomen omdat ik te erg voor Feijenoord was
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Had je vader erop afgestuurd dan?
Hey, je hebt het zeker druk de laatste tijd?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |