Coke lijn.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij en ik zitten perfect op één lijn.
Dat doe je ook overduidelijk. Het feit dat je dat onthouden hebt en er nu na maanden weer mee komt zegt genoeg.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:28 schreef Happel het volgende:
[..]
Volgens GGMM doe ik me anders voor.
Hij moest eens weten.
vraag ik me ook af. was wel vrij kortdag, gisteren erop gezet, vandaga 2 mesen, per 1-2 moet er iemand in.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:28 schreef Saind het volgende:
[..]
Lekker homootje is nie vies
Maar serieus hoe moeilijk is het om wat mensen te vinden op kamernet?
Komen er ook meiden van 15? Die zou ik dan best doenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Banga's, niets mis mee. 13 jarige meisjes die gevingerd worden op de dansvloer, pijpen in het toilet of neuken op de parkeerplaats. Het gebeurd allemaal bij dat slettenfeestje.Zijn helemaal gestoord die generatie.
ach, wat is het verschilquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Komen er ook meiden van 15? Die zou ik dan best doen
Kutperiode ook man, al die eerstejaarzen die kamers willen hebben tentamensquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:29 schreef Adames het volgende:
[..]
vraag ik me ook af. was wel vrij kortdag, gisteren erop gezet, vandaga 2 mesen, per 1-2 moet er iemand in.
Ik ken iemand die is 20 die gaat met iemand van net 15, gadverdamme.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ben in verkeerde generatie geboren.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Banga's, niets mis mee. 13 jarige meisjes die gevingerd worden op de dansvloer, pijpen in het toilet of neuken op de parkeerplaats. Het gebeurd allemaal bij dat slettenfeestje.Zijn helemaal gestoord die generatie.
Ja, die ook. Ik ga elke maand weer stuk.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
als ze 15 zijn past het hoofd niet meer.quote:
Ik heb toch al gezegd dat hij jodengezeik op mijn FB plaatstequote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Duh, wijven vertellen altijd halve verhalen
Vertel alles of vertel niks.
hoezo, die kutjes zijn toch niet halal man heb jij niks aanquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ben in verkeerde generatie geboren.
Niet met jouw babyface.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
16 - 15 of 16 - 13 maakt wel wat uit
Mooie tijden waren dat.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
als ze 15 zijn past het hoofd niet meer.
ja in die tijd heb jij je in het rondte geneukt hequote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mooie tijden waren dat.
Ik mis 2012 wel.
Yolo.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
hoezo, die kutjes zijn toch niet halal man heb jij niks aan
Bij mij nog nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |