quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat precies?
Wat was er zo erg aan?
quote:
Maar ik denk niet dat ik het naar mijn zin ga hebben samen met Stijn en 12 jarige banga'squote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, heb het al meerdere keren voorgesteld. Alleen is zijn lichaam nog niet klaar voor de eerste zoen zegt hij, kanker boeler.
Koninginnedag beat the bridge in die pauperstadquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:26 schreef Adames het volgende:
[..]
dit weekend
gaat iemand toevallig naar Fabrik in Arnhem?
zal wel niet
Duh, wijven vertellen altijd halve verhalenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]Lekker nieuwsgierig zijn jullie
Joh..quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou zie je. We moeten elkaar wel gezien hebben inderdaad.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Haha, ja in Praag en Marbella praktisch naast elkaar gezeten.![]()
In Praag heb ik dan wel bijna de hele wedstrijd liggen pitten, maar toch.
Je bent echt een Rens vrouw hé. Vertel alles of vertel niets.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Net vandaag contractje getekendquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:26 schreef Adames het volgende:
[..]
zoek jij trouwens geen nieuwe kamer
ik vind het eigenlijk best een prima stad, maar ik ga dan ook alleen als er wat specialers is. Niet elke donderdagavond, dat scheeltquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Koninginnedag beat the bridge in die pauperstad
Geef je Ajacied422 wat van die jointjes van je, dan komt ie helemaal los man.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar ik denk niet dat ik het naar mijn zin ga hebben samen met Stijn en 12 jarige banga's
Jij en ik zitten perfect op één lijn.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je bent echt een Rens vrouw hé. Vertel alles of vertel niets.
Geen half verhaal ofzo.
Irritant inderdaadquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Duh, wijven vertellen altijd halve verhalen
Vertel alles of vertel niks.
een schele en een homoquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Net vandaag contractje getekendWel binnen hetzelfde huis maar goed
Hospi's waren niks?
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Duh, wijven vertellen altijd halve verhalen
Vertel alles of vertel niks.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je bent echt een Rens vrouw hé. Vertel alles of vertel niets.
Geen half verhaal ofzo.
Volgens GGMM doe ik me anders voor.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Aan iemands gedrag op Fok! kan je toch al snel zien of hij/zij zich anders voordoet. Maar ik heb dan ook wel sublieme mensenkennis aldus GGMM.
Ja, beetje aan de kant van het uitvak. Vlak boven Hansie Hansie.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Nou zie je. We moeten elkaar wel gezien hebben inderdaad.
In Praag zat je toch op lange zijde beneden?
Lekker homootje is nie viesquote:
Banga's, niets mis mee. 13 jarige meisjes die gevingerd worden op de dansvloer, pijpen in het toilet of neuken op de parkeerplaats. Het gebeurd allemaal bij dat slettenfeestje.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar ik denk niet dat ik het naar mijn zin ga hebben samen met Stijn en 12 jarige banga's
je hebt altijd al snel je oordeel klaar?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:28 schreef Happel het volgende:
[..]
Volgens GGMM doe ik me anders voor.
Hij moest eens weten.
Ik kom er zo min mogelijk.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:27 schreef Adames het volgende:
[..]
ik vind het eigenlijk best een prima stad, maar ik ga dan ook alleen als er wat specialers is. Niet elke donderdagavond, dat scheelt
de fuckquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Banga's, niets mis mee. 13 jarige meisjes die gevingerd worden op de dansvloer, pijpen in het toilet of neuken op de parkeerplaats. Het gebeurd allemaal bij dat slettenfeestje.Zijn helemaal gestoord die generatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |