Ik indirect, was mijn sos en pep.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:16 schreef j0rdiiii het volgende:
oh ja bij die fl freak ben ik wel geweest met littlerabbit
Mwah ik heb er wel leuke vrienden aan over gehouden ookquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar vindt het gewoon raar.
Maar ben blijkbaar enige hier, die zo erover denk.
Geo en Davy meeten al bijna elke avond bijv.
Hoezo niet? Je post met die mensen op een forum, je hebt het gezellig met elkaar..... (of jij niet natuurlijkquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, rond een wedstrijd van Feyenoord lijkt me wel een keer lachen.
Maar een vrijdagavond ofzo opofferen om met onbekenden een biertje te doen heeft mij nooit zo getrokken.
zijn pa was er ookquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:16 schreef j0rdiiii het volgende:
oh ja bij die fl freak ben ik wel geweest met littlerabbit
Zoals steven?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:17 schreef charmed_angel het volgende:
Kut tt
[..]
heb ook mensen BETER leren kennen, die ik nu dus negeer op fok
naar jou ben ik wel nieuwsgierig. Maar die gasten hoef ik niet te zien.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:17 schreef charmed_angel het volgende:
Kut tt
[..]
Mwah ik heb er wel leuke vrienden aan over gehouden ook
Een paar maar hoor
[..]
Hoezo niet? Je post met die mensen op een forum, je hebt het gezellig met elkaar..... (of jij niet natuurlijk) ben jij niet nieuwsgierig naar die mensen
Wij stonden in de hoek te frituren. Wij allemaal hapjes maken, nee moeten we overstappen op oliebollen voor hun poedersuikerquote:
Alleen nieuwsgierig naar jou, de rest boeit niet zo.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:17 schreef charmed_angel het volgende:
Hoezo niet? Je post met die mensen op een forum, je hebt het gezellig met elkaar..... (of jij niet natuurlijk) ben jij niet nieuwsgierig naar die mensen
Bijv. Steven?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Een paar maar hoor
Eigenlijk niet echt. Het is wel leuk tijdverdrijf.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:17 schreef charmed_angel het volgende:
Kut tt
[..]
Een paar maar hoor
[..]
Steven heb ik maar 1 keer gezienquote:
Ik loop een paar minuten achter dan.quote:
Ik wil wel met jou meeten in je dorp, moet je wel chicks meenemenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:18 schreef RensAjacied het volgende:
Waarom ga je meeten met mensen als je nu al weet dat je ze niet mag? Meet dan met de mensen die je wel mag. Dan snap ik ook niet waarom er een gevecht zal komen
Ik weet er echt niks meer vanaf man.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wij stonden in de hoek te frituren. Wij allemaal hapjes maken, nee moeten we overstappen op oliebollen voor hun poedersuikerTyft een eind op, gelijk mijn laatste Fok! meet geweest.
Jij hebt bijna elke avond een meet met de stichting lezen en schrijven..quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar vindt het gewoon raar.
Maar ben blijkbaar enige hier, die zo erover denk.
Geo en Davy meeten al bijna elke avond bijv.
Toch logisch. Beetje gezellig bier drinken met wat ajacieden. Zie jij het voor je? Ik houd dat niet lang vol.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:18 schreef RensAjacied het volgende:
Waarom ga je meeten met mensen als je nu al weet dat je ze niet mag? Meet dan met de mensen die je wel mag. Dan snap ik ook niet waarom er een gevecht zal komen
hoewel ik er eigenlijk hetzelfde over denk, doe ik het toch wel vakerquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, rond een wedstrijd van Feyenoord lijkt me wel een keer lachen.
Maar een vrijdagavond ofzo opofferen om met onbekenden een biertje te doen heeft mij nooit zo getrokken.
Vertel.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Steven heb ik maar 1 keer gezienNiet gesproken toen. Ik vond hem maar vaag. Heel stoer op het forum en in het echt......
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij hebt bijna elke avond een meet met de stichting lezen en schrijven..
OOOOHOHOHOOOWOWOW
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:16 schreef mrstylo het volgende:
Kon mijn post grammaticaal niet verbeteren.
Ook als het niet over voetbal gaat?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:19 schreef Happel het volgende:
[..]
Toch logisch. Beetje gezellig bier drinken met wat ajacieden. Zie jij het voor je? Ik houd dat niet lang vol.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:19 schreef Happel het volgende:
[..]
Toch logisch. Beetje gezellig bier drinken met wat ajacieden. Zie jij het voor je? Ik houd dat niet lang vol.
Mwah. Als het niet over voetbal gaat, vechten lukt toch niet, want ik ben te sterk.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:19 schreef Happel het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik wil wel met jou meeten in je dorp, moet je wel chicks meenemen.
Wanneer komen die foto's van je spieren man?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mwah. Als het niet over voetbal gaat, vechten lukt toch niet, want ik ben te sterk.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:20 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Mrstylo is een stalker, oppassen met wat je zegt.
Ik schop je gewoon in je kloten.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mwah. Als het niet over voetbal gaat, vechten lukt toch niet, want ik ben te sterk.
Ik adem voetbal, onmogelijk.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ook als het niet over voetbal gaat?
Ik ben te nieuwsgierigquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
naar jou ben ik wel nieuwsgierig. Maar die gasten hoef ik niet te zien.
Ik ben ook best nieuwsgierig naar alle Feijenoordersquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:18 schreef Happel het volgende:
[..]
Alleen nieuwsgierig naar jou, de rest boeit niet zo.
Ik vind het tyfus eng.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben te nieuwsgierig
En ik ben sowieso een sociaal persoon.... dus ik praat met iedereen en heb het gezellig met iedereenDus ik vind het eigenlijk wel leuk
[..]
Ik ben ook best nieuwsgierig naar alle Feijenoorders
Of ik ze wel eens toevallig gezien heb ofzo
Op het forum mag ik mensen.... In het echt zijn ze meestal iets andersquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:18 schreef RensAjacied het volgende:
Ja dat bedoel ikquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Eigenlijk niet echt. Het is wel leuk tijdverdrijf.
Al ben ik wel benieuwd hoe Happel eruit ziet.Die gozer moet ik toch al een paar keer tegen het lijf hebben gelopen.
Ik ben niet te missen. Groot en kankerlelijk.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:18 schreef Caland het volgende:
Al ben ik wel benieuwd hoe Happel eruit ziet.Die gozer moet ik toch al een paar keer tegen het lijf hebben gelopen.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoeveel dagen heeft Smoofie niet op WoW gespeeld?
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wel verboden voor wiet, sos mag wel.
Je hoofd en buik lijken op een voetb... Sorry dit is niet aardig.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:20 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik schop je gewoon in je kloten.
[..]
Ik adem voetbal, onmogelijk.
Gast, neem sos manquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]![]()
Dan maar meeten met Mikey die vroeg nog of we een keer samen gingen smoken
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wij stonden in de hoek te frituren. Wij allemaal hapjes maken, nee moeten we overstappen op oliebollen voor hun poedersuikerTyft een eind op, gelijk mijn laatste Fok! meet geweest.
Nou wat ik zeg, hier op fok een grote mond, maar toen ik de kroeg binnenstapte, zat hij best wel stil een biertje te drinkenquote:
Haha, ja in Praag en Marbella praktisch naast elkaar gezeten.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:21 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik ben niet te missen. Groot en kankerlelijk.
Marokkanenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:22 schreef Typisch het volgende:
[..]Was geen eens echte poedersuiker man, kk b merk.
Nietquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:20 schreef Typisch het volgende:
Als je c_a wil zien moet je gewoon naar de skihut gaan, daar is zij altijd.
jou heb ik toch al eens gemeetquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Op het forum mag ik mensen.... In het echt zijn ze meestal iets anders
[..]
Ja dat bedoel ikIk ben best nieuwsgierig naar sommige
HMF isquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben ook best nieuwsgierig naar alle Feijenoorders
Of ik ze wel eens toevallig gezien heb ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Caland isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Happel isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Ja maar wat wil je dat ik als 16 jarige bij een meet zit bij al deze grote sterke snuivende hooligans. Dat intimideert mij enorm
AFCA!![]()
Oh nee.. dan ken je heel zijn karakter natuurlijk? Misschien zat hij gewoon te chillenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou wat ik zeg, hier op fok een grote mond, maar toen ik de kroeg binnenstapte, zat hij best wel stil een biertje te drinken![]()
Je gedrag op het forum representeert wel een beetje hoe je bent, het is alleen vaak aangedikt.![]()
Jij was daar niet? Was fucking baas man. Een zo'n gozer strak van de poedersuiker hakken enzo.quote:![]()
Die shitquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
In Einthovuh man, hebbie filmpie niet meegekregen?
Paar tikkies uitdelen en iedereen over de zeik![]()
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
HMF isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Caland is
[ afbeelding ]
Happel isSmoofie is..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Daarom neem ik altijd een wapen mee.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:24 schreef Saind het volgende:
[..]
Die shit
Paar tikkies uitdelen en iedereen over de zeikAFCA
Een flinke domper zoals je al hebt kunnen lezen.quote:Aan iemands gedrag op Fok! kan je toch al snel zien of hij/zij zich anders voordoet. Maar ik heb dan ook wel sublieme mensenkennis aldus GGMM.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Op het forum mag ik mensen.... In het echt zijn ze meestal iets anders
[..]
Ja dat bedoel ikIk ben best nieuwsgierig naar sommige
![]()
Ik heb dat gefilmd,quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij was daar niet? Was fucking baas man. Een zo'n gozer strak van de poedersuiker hakken enzo.
![]()
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
HMF isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Caland isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Happel isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Regel Stijn dan, laat ik je gratis naar binnen bij de 15/16 jarige slette party hier een keer.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:23 schreef RensAjacied het volgende:
Ja maar wat wil je dat ik als 16 jarige bij een meet zit bij al deze grote sterke snuivende hooligans. Dat intimideert mij enorm![]()
Ik ga nooit zonder strap de straat opquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Daarom neem ik altijd een wapen mee.![]()
FL zat in mijn klas. Ben ook met hem naar PSV geweest.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij was daar niet? Was fucking baas man. Een zo'n gozer strak van de poedersuiker hakken enzo.
Niks over een meet gehoord. Voor welke subforum was dat?![]()
Ja, precies. Fucking baas.quote:![]()
ik ben bij je jongen, ik snuif ook nietquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:23 schreef RensAjacied het volgende:
Ja maar wat wil je dat ik als 16 jarige bij een meet zit bij al deze grote sterke snuivende hooligans. Dat intimideert mij enorm![]()
Zielig voor stijn's zusje.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Regel Stijn dan, laat ik je gratis naar binnen bij de 15/16 jarige slette party hier een keer.AFCA
Hij mag jou niet.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
FL zat in mijn klas. Ben ook met hem naar PSV geweest.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Ik vond hem stilletjes heel de avondquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh nee.. dan ken je heel zijn karakter natuurlijk? Misschien zat hij gewoon te chillen![]()
Je gedrag op het forum representeert wel een beetje hoe je bent, het is alleen vaak aangedikt.
En sowieso mag ik hem niet, ivm wat hij op mijn FB heeft geflikt en op een vriendin haar FB![]()
![]()
Alsof Stijn dat wiltquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Regel Stijn dan, laat ik je gratis naar binnen bij de 15/16 jarige slette party hier een keer.
AFCA!![]()
omdat het toevallig in beeld wasquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:24 schreef Saind het volgende:
[..]
Die shit
Paar tikkies uitdelen en iedereen over de zeik![]()
In je klas?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Niks over een meet gehoord. Voor welke subforum was dat?Ging hij toen ook minderjarige meisjes al hosselen of is dat iets van de laatste jaren?
![]()
Snuivenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:25 schreef Adames het volgende:
[..]
ik ben bij je jongen, ik snuif ook niet. Dat mensen dat doen
.
AFCA
Laffe snol gewoon nakken jijquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:25 schreef Adames het volgende:
[..]
ik ben bij je jongen, ik snuif ook niet![]()
Nou, weet je meteen dat hij je niet mag. Begrijpelijk wel.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
What...the...fuck.quote:VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Wat precies?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vond hem stilletjes heel de avond
En sowieso mag ik hem niet, ivm wat hij op mijn FB heeft geflikt en op een vriendin haar FB
Wat was er zo erg aan?"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Wat heeft hij gedaan dan?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vond hem stilletjes heel de avond
En sowieso mag ik hem niet, ivm wat hij op mijn FB heeft geflikt en op een vriendin haar FB![]()
Nee. Was 2 jaar geleden ofzo. Ben hem daarna nog tegen gekomen bij PSV.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
In je klas?Ging hij toen ook minderjarige meisjes al hosselen of is dat iets van de laatste jaren?
![]()
Nee, heb het al meerdere keren voorgesteld. Alleen is zijn lichaam nog niet klaar voor de eerste zoen zegt hij, kanker boeler.quote:![]()
![]()
Tentamensquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:26 schreef Adames het volgende:
[..]
dit weekend
gaat iemand toevallig naar Fabrik in Arnhem?
zal wel niet![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat precies?
Wat was er zo erg aan?quote:Lekker nieuwsgierig zijn jullie
![]()
![]()
Maar ik denk niet dat ik het naar mijn zin ga hebben samen met Stijn en 12 jarige banga'squote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, heb het al meerdere keren voorgesteld. Alleen is zijn lichaam nog niet klaar voor de eerste zoen zegt hij, kanker boeler.
AFCA!![]()
Koninginnedag beat the bridge in die pauperstadquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:26 schreef Adames het volgende:
[..]
dit weekend
gaat iemand toevallig naar Fabrik in Arnhem?
zal wel niet
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Duh, wijven vertellen altijd halve verhalenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]Lekker nieuwsgierig zijn jullie
Vertel alles of vertel niks.![]()
Joh..quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
Jij komt hier met een sappig intro'tje van een spannend verhaal.![]()
Nou zie je. We moeten elkaar wel gezien hebben inderdaad.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Haha, ja in Praag en Marbella praktisch naast elkaar gezeten.![]()
In Praag heb ik dan wel bijna de hele wedstrijd liggen pitten, maar toch.
In Praag zat je toch op lange zijde beneden?![]()
Je bent echt een Rens vrouw hé. Vertel alles of vertel niets.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geen half verhaal ofzo.
Net vandaag contractje getekendquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:26 schreef Adames het volgende:
[..]
zoek jij trouwens geen nieuwe kamerWel binnen hetzelfde huis maar goed
Hospi's waren niks?![]()
ik vind het eigenlijk best een prima stad, maar ik ga dan ook alleen als er wat specialers is. Niet elke donderdagavond, dat scheeltquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Koninginnedag beat the bridge in die pauperstad![]()
Geef je Ajacied422 wat van die jointjes van je, dan komt ie helemaal los man.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar ik denk niet dat ik het naar mijn zin ga hebben samen met Stijn en 12 jarige banga's![]()
Jij en ik zitten perfect op één lijn.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je bent echt een Rens vrouw hé. Vertel alles of vertel niets.
Geen half verhaal ofzo.![]()
![]()
Irritant inderdaadquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Duh, wijven vertellen altijd halve verhalen
Vertel alles of vertel niks... "Had je al gehoord wat Simone heeft gedaan? .. Oh nee wacht laat maar.. nee niks.. nee echt niks.."
![]()
een schele en een homoquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Net vandaag contractje getekendWel binnen hetzelfde huis maar goed
Hospi's waren niks?![]()
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vertel alles of vertel niks.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je bent echt een Rens vrouw hé. Vertel alles of vertel niets.
Geen half verhaal ofzo.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barįa, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Volgens GGMM doe ik me anders voor.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Aan iemands gedrag op Fok! kan je toch al snel zien of hij/zij zich anders voordoet. Maar ik heb dan ook wel sublieme mensenkennis aldus GGMM.
Hij moest eens weten.![]()
Ja, beetje aan de kant van het uitvak. Vlak boven Hansie Hansie.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Nou zie je. We moeten elkaar wel gezien hebben inderdaad.
In Praag zat je toch op lange zijde beneden?VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Lekker homootje is nie viesquote:
Maar serieus hoe moeilijk is het om wat mensen te vinden op kamernet?![]()
Banga's, niets mis mee. 13 jarige meisjes die gevingerd worden op de dansvloer, pijpen in het toilet of neuken op de parkeerplaats. Het gebeurd allemaal bij dat slettenfeestje.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar ik denk niet dat ik het naar mijn zin ga hebben samen met Stijn en 12 jarige banga'sZijn helemaal gestoord die generatie.
![]()
je hebt altijd al snel je oordeel klaar?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:28 schreef Happel het volgende:
[..]
Volgens GGMM doe ik me anders voor.
Hij moest eens weten.![]()
Ik kom er zo min mogelijk.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:27 schreef Adames het volgende:
[..]
ik vind het eigenlijk best een prima stad, maar ik ga dan ook alleen als er wat specialers is. Niet elke donderdagavond, dat scheeltVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
de fuckquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Banga's, niets mis mee. 13 jarige meisjes die gevingerd worden op de dansvloer, pijpen in het toilet of neuken op de parkeerplaats. Het gebeurd allemaal bij dat slettenfeestje.Zijn helemaal gestoord die generatie.
![]()
![]()
Coke lijn.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij en ik zitten perfect op één lijn.
/VBL stoere praat"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Dat doe je ook overduidelijk. Het feit dat je dat onthouden hebt en er nu na maanden weer mee komt zegt genoeg.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:28 schreef Happel het volgende:
[..]
Volgens GGMM doe ik me anders voor.
Hij moest eens weten.
Maakt niet uit overigens, ik accepteer je gewoon zoals je bent man![]()
![]()
vraag ik me ook af. was wel vrij kortdag, gisteren erop gezet, vandaga 2 mesen, per 1-2 moet er iemand in.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:28 schreef Saind het volgende:
[..]
Lekker homootje is nie vies
Maar serieus hoe moeilijk is het om wat mensen te vinden op kamernet?![]()
Komen er ook meiden van 15? Die zou ik dan best doenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Banga's, niets mis mee. 13 jarige meisjes die gevingerd worden op de dansvloer, pijpen in het toilet of neuken op de parkeerplaats. Het gebeurd allemaal bij dat slettenfeestje.Zijn helemaal gestoord die generatie.
AFCA!![]()
ach, wat is het verschilquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Komen er ook meiden van 15? Die zou ik dan best doen![]()
Kutperiode ook man, al die eerstejaarzen die kamers willen hebben tentamensquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:29 schreef Adames het volgende:
[..]
vraag ik me ook af. was wel vrij kortdag, gisteren erop gezet, vandaga 2 mesen, per 1-2 moet er iemand in.![]()
Ik ken iemand die is 20 die gaat met iemand van net 15, gadverdamme.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Komen er ook meiden van 15? Die zou ik dan best doenAFCA
Ben in verkeerde generatie geboren.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, die ook. Ik ga elke maand weer stuk.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Komen er ook meiden van 15? Die zou ik dan best doen![]()
![]()
als ze 15 zijn past het hoofd niet meer.quote:Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Ik heb toch al gezegd dat hij jodengezeik op mijn FB plaatstequote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vertel alles of vertel niks.
tevens plaatste hij heel mijn FB vol met liefdesgedichtenDie ik dus weer kon verwijderen.....
Hij heeft een ajax plaatje in zijn FB profiel staan, dus ik kreeg mijn halve vriendengroep over mij heen, wat ik met die kankerjood op FB moest![]()
![]()
Lazio
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barįa, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
hoezo, die kutjes zijn toch niet halal man heb jij niks aanquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ben in verkeerde generatie geboren.![]()
Niet met jouw babyface.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
16 - 15 of 16 - 13 maakt wel wat uit"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Mooie tijden waren dat.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik mis 2012 wel.![]()
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
als ze 15 zijn past het hoofd niet meer.![]()
![]()
ja in die tijd heb jij je in het rondte geneukt hequote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mooie tijden waren dat.
Ik mis 2012 wel.![]()
Yolo.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
hoezo, die kutjes zijn toch niet halal man heb jij niks aan"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Bij mij nog nietquote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Jordii is het meest anoniem.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Leuk man. Dat jij extreem anoniem bent.
AFCA
yupquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:31 schreef Adames het volgende:
[..]
ja in die tijd heb jij je in het rondte geneukt he![]()
Nou nouquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb toch al gezegd dat hij jodengezeik op mijn FB plaatste
tevens plaatste hij heel mijn FB vol met liefdesgedichtenDie ik dus weer kon verwijderen.....
Hij heeft een ajax plaatje in zijn FB profiel staan, dus ik kreeg mijn halve vriendengroep over mij heen, wat ik met die kankerjood op FB moestsnel de kindertelefoon bellen!
![]()
Ik heb trouwens een keer iemand van het forum gemeet. Die zie ik nog wel eens bij Feyenoord.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Het is wat meid.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hij heeft een ajax plaatje in zijn FB profiel staan, dus ik kreeg mijn halve vriendengroep over mij heen, wat ik met die kankerjood op FB moest![]()
Jij hebt Jordiii toch gevonden?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Is zijn identiteit niet boven water gekomen? Geo4kant is erger dan hoor![]()
En er was nog iets.... van afgelopen weekendquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nou nousnel de kindertelefoon bellen!
![]()
Waardoor zelfs mijn vader (opa hooligan) er mee ging bemoeien![]()
![]()
Leuke vrienden heb jequote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hij heeft een ajax plaatje in zijn FB profiel staan, dus ik kreeg mijn halve vriendengroep over mij heen, wat ik met die kankerjood op FB moest
AFCA!![]()
Binnenkort een FOK!trouwerijquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
We hebben dagen lang moeten zeuren totdat jij iets over je dag vertelde.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jordi, GGMM, Stylo, HMF.
Owja en Geo.![]()
Als je voor de zomer mij niet vindt, dan deel ik mijn fb wel met jou.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Leuk man. Dat jij extreem anoniem bent.
Is niet te vinden manquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Is zijn identiteit niet boven water gekomen? Geo4kant is erger dan hoor![]()
Keeper laten scoren met een solo is wel erg fifa.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
HMF heeft gewoon een valse identiteit hier.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jordi, GGMM, Stylo, HMF.
Owja en Geo.![]()
VERTEL DAN..............quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En er was nog iets.... van afgelopen weekend![]()
Waardoor zelfs mijn vader (opa hooligan) er mee ging bemoeien![]()
Je teaser was beter.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hij heeft een ajax plaatje in zijn FB profiel staan, dus ik kreeg mijn halve vriendengroep over mij heen, wat ik met die kankerjood op FB moest"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Vaak genoeg topics geopend in KLB.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
We hebben dagen lang moeten zeuren totdat jij iets over je dag vertelde.![]()
Oke.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vaak genoeg topics geopend in KLB.![]()
Dan zaten we nagenoeg naast elkaar inderdaad.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, beetje aan de kant van het uitvak. Vlak boven Hansie Hansie.
Sta je in Marbella ook op die groepsfoto?![]()
hoeft hij niet bang te zijn zich te versprekenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:32 schreef Typisch het volgende:
wtf, maatje van mij heeft nu een nieuwe chick en dat is al nummertje 4 met dezelfde naam.![]()
![]()
Laat ze lekker vechten met de vrienden van Steven. Op een weiland ofzo.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ach ja.... die hards he
Ik mag ze welAFCA!![]()
Heb alleen een twitter account die ik gebruik voor wat ajax watchers en zulks. Rest heb ik niet.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja ik heb ondertussen wel wat mensen gevonden. Jordiii niet.![]()
Wie is Davy?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:34 schreef GGMM het volgende:
KLB / Mods die (mijn) bagger topics sluiten
Kijk, zo is davy dus.![]()
kwaliteit > kwantiteitquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:34 schreef GGMM het volgende:
davy is wel makkelijk te vinden ja. althans de enige die ik hier heb gevonden op fbquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:34 schreef GGMM het volgende:
Geen foto's van Caland hebbenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:33 schreef Happel het volgende:
[..]
Dan zaten we nagenoeg naast elkaar inderdaad.
[ afbeelding ]
Sta je in Marbella ook op die groepsfoto?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen foto's van Caland hebbenAFCA
Haar nicht.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:34 schreef Adames het volgende:
[..]
davy is wel makkelijk te vinden ja. althans de enige die ik hier heb gevonden op fb
Het is maar je leuk vindt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:34 schreef Adames het volgende:
[..]
davy is wel makkelijk te vinden ja. althans de enige die ik hier heb gevonden op fb![]()
De makkelijkste dat was ik met mijn eerdere username.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:34 schreef Adames het volgende:
[..]
davy is wel makkelijk te vinden ja. althans de enige die ik hier heb gevonden op fbSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!![]()
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen foto's van Caland hebben"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
ohja, die had steven ook echt gevondenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen foto's van Caland hebben![]()
![]()
![]()
Zoals ik hier ben, ben ik normaliter ook. Ik zweer jou.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat doe je ook overduidelijk. Het feit dat je dat onthouden hebt en er nu na maanden weer mee komt zegt genoeg.![]()
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
De makkelijkste dat was ik met mijn eerdere username.Was dat niet gewoon je hele naam?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Primaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Zoals ik hier ben, ben ik normaliter ook. Ik zweer jou.![]()
![]()
Allang, jonguh.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja die stevenmac gooit het gewoon zo op het forum.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
![]()
[..]
De makkelijkste dat was ik met mijn eerdere username.RensHeerenveen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die heb ik hier nog ergens staanquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
ohja, die had steven ook echt gevonden![]()
. Was hij nog echt ook
AFCA!![]()
[..]
De makkelijkste dat was ik met mijn eerdere username.Jij die alle users op zoekt en dan allemaal rond spamt in DM verwacht dat mensen jouw naam nu niet noemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...
![]()
mag ik hem ook pm'enquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zal kijken of ik het FB bericht nog kan vinden![]()
![]()
Jaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Was dat niet gewoon je hele naam?
AFCA!![]()
KLB / Een rood schild naar achteren schieten terwijl je 2de staat.
Ik opende vroeger echt bazentopics![]()
![]()
Niks mis mee. Al vind ik je af en toe wel wat dwars.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Zoals ik hier ben, ben ik normaliter ook. Ik zweer jou.![]()
Bradford
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
vond je ik eet nu-topics wel leukquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:36 schreef GGMM het volgende:
KLB / Een rood schild naar achteren schieten terwijl je 2de staat.
Ik opende vroeger echt bazentopics![]()
Nee nee ik deel die informatie niet hoor.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij die alle users op zoekt en dan allemaal rond spamt in DM verwacht dat mensen jouw naam nu niet noemen..
AFCA!![]()
Oke.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kom eens met wat nieuws boeler
AjaciedHeerenveen4life![]()
Tja, zal me aan mijn reet roesten wat je vindt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niks mis mee. Al vind ik je af en toe wel wat dwars.![]()
Thnx.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
vond je ik eet nu-topics wel leuk
Ik heb daar nooit de waardering voor gekregen die ze wel degelijk verdiende.![]()
dan kan je toch ook zijn reacties zien?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
PM maar, heb Steven ook op facebook
Ik ga hem even deblokkeren![]()
![]()
Ik heb hem verwijderd nadat hij direct na zondag de wedstrijd mij ging taggen in een aids bericht.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
PM maar, heb Steven ook op facebook![]()
![]()
Maar wel constant iedereen proberen te overtuigen dat je irl precies zo bent.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Tja, zal me aan mijn reet roesten wat je vindt.![]()
![]()
Doe eens mond houwen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar wel constant iedereen proberen te overtuigen dat je irl precies zo bent.![]()
Moet je wel even een linkje sturen via DM/PMquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan kan je toch ook zijn reacties zien?
Ik ga hem even deblokkerenAFCA!![]()
quote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb hem verwijderd nadat hij direct na zondag de wedstrijd mij ging taggen in een aids bericht.
AFCA!![]()
Ik weet je naam ja door hem.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan kan je toch ook zijn reacties zien?
Ik ga hem even deblokkerenAFCA
Bij mij begint het ook wat plakkerig te worden.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:38 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik ook, heb er een op m'n nachtkastje maar die is aan vervanging nodig![]()
Ik weet dat nog wel, de legendarische Rens*****.quote:
Maar snap soweiso niet dat je elkaar op facebook zou willen vinden.![]()
2equote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:38 schreef Happel het volgende:
[..]
Smoofie is Alistair. Die gaat Bigfoot slopen de 6de.AFCA
Steven heeft vaak wel leuke status updates. Rens, Smoofie en Tyron heb ik niks aanquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet dat nog wel, de legendarische Rens*****.
Ik ook niet. Ik ben zelfs niet benieuwd hoe mensen achter hun Fok! account eruit zien.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je Tyron ookquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:39 schreef Saind het volgende:
[..]
Steven heeft vaak wel leuke status updates. Rens, Smoofie en Tyron heb ik niks aan?
AFCA
Ja, was wel vervuild met testo, maarja, kan gebeuren.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:40 schreef Happel het volgende:
[..]
Oh excuus.
Nog paardenvlees zitten eten?AFCA
Jij kunt trouwens aardig schilderen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar snap soweiso niet dat je elkaar op facebook zou willen vinden.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Dankzij dat ik jou op facebook heb kan ik wel genieten van jou Spotifyquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:39 schreef Saind het volgende:
[..]
Steven heeft vaak wel leuke status updates. Rens, Smoofie en Tyron heb ik niks aan
AFCA!![]()
Tyron?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:39 schreef Saind het volgende:
[..]
Steven heeft vaak wel leuke status updates. Rens, Smoofie en Tyron heb ik niks aan
Serieus?
Dat kan ik zo wel raden. Negen van de tien keer zijn het autisten, mensen met een kantoorbaan of een combo van die twee.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik ben zelfs niet benieuwd hoe mensen achter hun Fok! account eruit zien.![]()
Goeie smaak heb ik wel ja, da's waarquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dankzij dat ik jou op facebook heb kan ik wel genieten van jou Spotify![]()
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:40 schreef Saind het volgende:
[..]
Jep, geen idee hoe dat gebeurd is eigenlijk. En is hij echt homo ?
AFCA
in mijn tijd heette dat nog gezichtschboekhquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jij kunt trouwens aardig schilderen.![]()
dm?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:40 schreef Saind het volgende:
[..]
Jep, geen idee hoe dat gebeurd is eigenlijk![]()
Die is blond toch?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:40 schreef Saind het volgende:
[..]
Jep, geen idee hoe dat gebeurd is eigenlijk![]()
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:40 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat kan ik zo wel raden. Negen van de tien keer zijn het autisten, mensen met een kantoorbaan of een combo van die twee.
Saind niet doen man! Je had hem ook al niet moeten krijgen. Jij zag het omdat je kon zien wie ik als laatst had toegevoegd en ik hier zei dat ik Tyron had gevondenquote:
AFCA!![]()
waarom nou nietquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:42 schreef Saind het volgende:
[..]
Zie het niet heel goed maar geloof 't wel
[..]Nee
![]()
Je gaat naar Fok! meets en je hebt foto's van jezelf op je profiel. Wat loop je nou ineens anoniem te doenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga even de namen weghalen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:40 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat kan ik zo wel raden. Negen van de tien keer zijn het autisten, mensen met een kantoorbaan of een combo van die twee.
AFCA
ik heb fotos van de zus va saindIndien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Stylo vindt altijd gifs die hij zelf heel leuk vindt en dan probeert hij ze te bewaren voor een moment dat hij ze echt kan gebruiken, dat ze echt relevant zijn zeg maar.
En dan faalt hij dan volkomen in.![]()
Kolere zie ik nu pas, die is oud!!!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je gaat naar Fok! meets en je hebt foto's van jezelf op je profiel. Wat loop je nou ineens anoniem te doen![]()
![]()
Oke man.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:43 schreef GGMM het volgende:
Stylo vindt altijd gifs die hij zelf heel leuk vindt en dan probeert hij ze te bewaren voor een moment dat hij ze echt kan gebruiken, dat ze echt relevant zijn zeg maar.
Had niet anders verwacht.quote:Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Flikker.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:43 schreef GGMM het volgende:
En dan faalt hij dan volkomen in.
Is niet altijd zo, maar bij deze wel.
Kutkoerd.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Flikker.
Is niet altijd zo, maar bij deze wel.![]()
Dat Brands gifje ook, hoor je hem constant 'nenee nee dit is nog niet het goeie moment'quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:43 schreef GGMM het volgende:
![]()
Nou dat valt wel meequote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:43 schreef RensAjacied het volgende:
Tyron heeft trouwens ook een lekkere zus/nicht.![]()
Ja, idd.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat Brands gifje ook, hoor je hem constant 'nenee nee dit is nog niet het goeie moment'
Uiteindelijk post hij hem dan gewoon zomaar in het PSV-topic, compleet willekeurig omdat hij het niet meer langer volhoudt![]()
![]()
![]()
niet voor mezelfquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je gaat naar Fok! meets en je hebt foto's van jezelf op je profiel. Wat loop je nou ineens anoniem te doen
Voor de andere die gereageerd hebben.
Je moet wel heel de discussie lezen
Ok even uploaden Gaat erom wat steven zegt
En dat is niet de eerste keer![]()
![]()
xDquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, idd.
Uiteindelijk post hij hem dan gewoon zomaar in het PSV-topic, compleet willekeurig omdat hij het niet meer langer volhoudt![]()
![]()
Welke post is het dan? Zit nu op Steven zijn profiel te kijken.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
niet voor mezelf
Voor de andere die gereageerd hebben.
Je moet wel heel de discussie lezen
Ok even uploaden Gaat erom wat steven zegt
En dat is niet de eerste keerAFCA!![]()
quote:Dit is wel zo.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, idd.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: