dan kan je toch ook zijn reacties zien?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
PM maar, heb Steven ook op facebook
Ik heb hem verwijderd nadat hij direct na zondag de wedstrijd mij ging taggen in een aids bericht.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
PM maar, heb Steven ook op facebook
Maar wel constant iedereen proberen te overtuigen dat je irl precies zo bent.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Tja, zal me aan mijn reet roesten wat je vindt.
Doe eens mond houwen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar wel constant iedereen proberen te overtuigen dat je irl precies zo bent.
Moet je wel even een linkje sturen via DM/PMquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan kan je toch ook zijn reacties zien?
Ik ga hem even deblokkeren
quote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb hem verwijderd nadat hij direct na zondag de wedstrijd mij ging taggen in een aids bericht.
Ik weet je naam ja door hem.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan kan je toch ook zijn reacties zien?
Ik ga hem even deblokkeren
Bij mij begint het ook wat plakkerig te worden.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:38 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik ook, heb er een op m'n nachtkastje maar die is aan vervanging nodig
Ik weet dat nog wel, de legendarische Rens*****.quote:
2equote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:38 schreef Happel het volgende:
[..]
Smoofie is Alistair. Die gaat Bigfoot slopen de 6de.
Steven heeft vaak wel leuke status updates. Rens, Smoofie en Tyron heb ik niks aanquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet dat nog wel, de legendarische Rens*****.
Maar snap soweiso niet dat je elkaar op facebook zou willen vinden.
Ik ook niet. Ik ben zelfs niet benieuwd hoe mensen achter hun Fok! account eruit zien.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je Tyron ookquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:39 schreef Saind het volgende:
[..]
Steven heeft vaak wel leuke status updates. Rens, Smoofie en Tyron heb ik niks aan
Ja, was wel vervuild met testo, maarja, kan gebeuren.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:40 schreef Happel het volgende:
[..]
Oh excuus.
Nog paardenvlees zitten eten?
Jij kunt trouwens aardig schilderen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |