Allang, jonguh.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen foto's van Caland hebben
Ja die stevenmac gooit het gewoon zo op het forum.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen foto's van Caland hebben
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
De makkelijkste dat was ik met mijn eerdere username.RensHeerenveen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die heb ik hier nog ergens staanquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
ohja, die had steven ook echt gevonden![]()
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
De makkelijkste dat was ik met mijn eerdere username.Jij die alle users op zoekt en dan allemaal rond spamt in DM verwacht dat mensen jouw naam nu niet noemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...
mag ik hem ook pm'enquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zal kijken of ik het FB bericht nog kan vinden
Jaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Was dat niet gewoon je hele naam?
Niks mis mee. Al vind ik je af en toe wel wat dwars.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Zoals ik hier ben, ben ik normaliter ook. Ik zweer jou.
vond je ik eet nu-topics wel leukquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:36 schreef GGMM het volgende:
KLB / Een rood schild naar achteren schieten terwijl je 2de staat.
Ik opende vroeger echt bazentopics
Nee nee ik deel die informatie niet hoor.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij die alle users op zoekt en dan allemaal rond spamt in DM verwacht dat mensen jouw naam nu niet noemen..
Oke.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kom eens met wat nieuws boeler
Tja, zal me aan mijn reet roesten wat je vindt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niks mis mee. Al vind ik je af en toe wel wat dwars.
Thnx.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
vond je ik eet nu-topics wel leuk
dan kan je toch ook zijn reacties zien?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
PM maar, heb Steven ook op facebook
Ik heb hem verwijderd nadat hij direct na zondag de wedstrijd mij ging taggen in een aids bericht.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
PM maar, heb Steven ook op facebook
Maar wel constant iedereen proberen te overtuigen dat je irl precies zo bent.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Tja, zal me aan mijn reet roesten wat je vindt.
Doe eens mond houwen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar wel constant iedereen proberen te overtuigen dat je irl precies zo bent.
Moet je wel even een linkje sturen via DM/PMquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan kan je toch ook zijn reacties zien?
Ik ga hem even deblokkeren
quote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb hem verwijderd nadat hij direct na zondag de wedstrijd mij ging taggen in een aids bericht.
Ik weet je naam ja door hem.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan kan je toch ook zijn reacties zien?
Ik ga hem even deblokkeren
Bij mij begint het ook wat plakkerig te worden.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:38 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik ook, heb er een op m'n nachtkastje maar die is aan vervanging nodig
Ik weet dat nog wel, de legendarische Rens*****.quote:
2equote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:38 schreef Happel het volgende:
[..]
Smoofie is Alistair. Die gaat Bigfoot slopen de 6de.
Steven heeft vaak wel leuke status updates. Rens, Smoofie en Tyron heb ik niks aanquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet dat nog wel, de legendarische Rens*****.
Maar snap soweiso niet dat je elkaar op facebook zou willen vinden.
Ik ook niet. Ik ben zelfs niet benieuwd hoe mensen achter hun Fok! account eruit zien.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je Tyron ookquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:39 schreef Saind het volgende:
[..]
Steven heeft vaak wel leuke status updates. Rens, Smoofie en Tyron heb ik niks aan
Ja, was wel vervuild met testo, maarja, kan gebeuren.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:40 schreef Happel het volgende:
[..]
Oh excuus.
Nog paardenvlees zitten eten?
Jij kunt trouwens aardig schilderen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dankzij dat ik jou op facebook heb kan ik wel genieten van jou Spotifyquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:39 schreef Saind het volgende:
[..]
Steven heeft vaak wel leuke status updates. Rens, Smoofie en Tyron heb ik niks aan
Tyron?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:39 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat kan ik zo wel raden. Negen van de tien keer zijn het autisten, mensen met een kantoorbaan of een combo van die twee.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik ben zelfs niet benieuwd hoe mensen achter hun Fok! account eruit zien.
Goeie smaak heb ik wel ja, da's waarquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dankzij dat ik jou op facebook heb kan ik wel genieten van jou Spotify
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:40 schreef Saind het volgende:
[..]
Jep, geen idee hoe dat gebeurd is eigenlijk
in mijn tijd heette dat nog gezichtschboekhquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jij kunt trouwens aardig schilderen.
dm?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:40 schreef Saind het volgende:
[..]
Die is blond toch?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:40 schreef Saind het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:40 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat kan ik zo wel raden. Negen van de tien keer zijn het autisten, mensen met een kantoorbaan of een combo van die twee.
Saind niet doen man! Je had hem ook al niet moeten krijgen. Jij zag het omdat je kon zien wie ik als laatst had toegevoegd en ik hier zei dat ik Tyron had gevondenquote:
waarom nou nietquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:42 schreef Saind het volgende:
[..]
Zie het niet heel goed maar geloof 't wel
[..]Nee
Je gaat naar Fok! meets en je hebt foto's van jezelf op je profiel. Wat loop je nou ineens anoniem te doenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga even de namen weghalen
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:40 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat kan ik zo wel raden. Negen van de tien keer zijn het autisten, mensen met een kantoorbaan of een combo van die twee.
Kolere zie ik nu pas, die is oud!!!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je gaat naar Fok! meets en je hebt foto's van jezelf op je profiel. Wat loop je nou ineens anoniem te doen
Oke man.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:43 schreef GGMM het volgende:
Stylo vindt altijd gifs die hij zelf heel leuk vindt en dan probeert hij ze te bewaren voor een moment dat hij ze echt kan gebruiken, dat ze echt relevant zijn zeg maar.
En dan faalt hij dan volkomen in.
Had niet anders verwacht.quote:
Flikker.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:43 schreef GGMM het volgende:
Stylo vindt altijd gifs die hij zelf heel leuk vindt en dan probeert hij ze te bewaren voor een moment dat hij ze echt kan gebruiken, dat ze echt relevant zijn zeg maar.
Kutkoerd.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Flikker.
Is niet altijd zo, maar bij deze wel.
Dat Brands gifje ook, hoor je hem constant 'nenee nee dit is nog niet het goeie moment'quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:43 schreef GGMM het volgende:
Nou dat valt wel meequote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:43 schreef RensAjacied het volgende:
Tyron heeft trouwens ook een lekkere zus/nicht.
Ja, idd.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat Brands gifje ook, hoor je hem constant 'nenee nee dit is nog niet het goeie moment'
niet voor mezelfquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je gaat naar Fok! meets en je hebt foto's van jezelf op je profiel. Wat loop je nou ineens anoniem te doen
xDquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, idd.
Uiteindelijk post hij hem dan gewoon zomaar in het PSV-topic, compleet willekeurig omdat hij het niet meer langer volhoudt![]()
Welke post is het dan? Zit nu op Steven zijn profiel te kijken.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
niet voor mezelf
Voor de andere die gereageerd hebben.
Je moet wel heel de discussie lezen
Ok even uploaden Gaat erom wat steven zegt
En dat is niet de eerste keer
quote:
Dit is wel zo.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, idd.
Uiteindelijk post hij hem dan gewoon zomaar in het PSV-topic, compleet willekeurig omdat hij het niet meer langer volhoudt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |