Jordii is het meest anoniem.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Leuk man. Dat jij extreem anoniem bent.
yupquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:31 schreef Adames het volgende:
[..]
ja in die tijd heb jij je in het rondte geneukt he
Nou nouquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb toch al gezegd dat hij jodengezeik op mijn FB plaatste
tevens plaatste hij heel mijn FB vol met liefdesgedichtenDie ik dus weer kon verwijderen.....
Hij heeft een ajax plaatje in zijn FB profiel staan, dus ik kreeg mijn halve vriendengroep over mij heen, wat ik met die kankerjood op FB moest
Het is wat meid.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
tevens plaatste hij heel mijn FB vol met liefdesgedichtenDie ik dus weer kon verwijderen.....
Hij heeft een ajax plaatje in zijn FB profiel staan, dus ik kreeg mijn halve vriendengroep over mij heen, wat ik met die kankerjood op FB moest
Jij hebt Jordiii toch gevonden?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Is zijn identiteit niet boven water gekomen? Geo4kant is erger dan hoor
En er was nog iets.... van afgelopen weekendquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nou nousnel de kindertelefoon bellen!
Leuke vrienden heb jequote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Binnenkort een FOK!trouwerijquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We hebben dagen lang moeten zeuren totdat jij iets over je dag vertelde.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jordi, GGMM, Stylo, HMF.
Owja en Geo.
Als je voor de zomer mij niet vindt, dan deel ik mijn fb wel met jou.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Leuk man. Dat jij extreem anoniem bent.
Is niet te vinden manquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Is zijn identiteit niet boven water gekomen? Geo4kant is erger dan hoor
HMF heeft gewoon een valse identiteit hier.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jordi, GGMM, Stylo, HMF.
Owja en Geo.
VERTEL DAN..............quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En er was nog iets.... van afgelopen weekend![]()
Waardoor zelfs mijn vader (opa hooligan) er mee ging bemoeien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |