Serieus?quote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:40 schreef GGMM het volgende:
Die Steven.
Ik ging ooit eens om 4 uur snachts slapen, en pmde hem nog even snel een reeks van 30 topics achter de schermen die hij echt even moest lezen.
Zag ik de volgende dag een pm om 8 uur sochtends van hem dat hij het gelezen had.
Wat moet ik vertellenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Serieus?
Dat wist ik niet. Vertel.
Dat doet hij toch net...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Serieus?
Wat is haar echte naam (DM) zoek haar facebook even op!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Serieus?
Zal hij wel strak hebben gestaan van de poeder.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:40 schreef GGMM het volgende:
Die Steven.
Ik ging ooit eens om 4 uur snachts slapen, en pmde hem nog even snel een reeks van 30 topics achter de schermen die hij echt even moest lezen.
Zag ik de volgende dag een pm om 8 uur sochtends van hem dat hij het gelezen had.
banned gvd, koop ff een nieuwequote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
GODVERDOMME. Doe even normaal met mijn account man, 150 euro...
Tijdje al niet meer gedaanquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Zal hij wel strak hebben gestaan van de poeder.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat moet ik vertellen
Het was maar kort
Mijn sarcasme valt dus niet goed.quote:
als iedereen hem mag hebben dan hij toch ook wel man, mongoolquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
GODVERDOMME. Doe even normaal met mijn account man, 150 euro...
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:40 schreef GGMM het volgende:
Die Steven.
iets met sannequote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat is haar echte naam (DM) zoek haar facebook even op!
Ja ik had een keer wat gehaald en bij de 1e lijn een bloedneus, wat een tyfusbende dus meteen genezen ervanquote:
Richt je eigen forum op dan.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:42 schreef Happel het volgende:
[..]
Make your own rules, zeg ik altijd.
Of die ene waar Davy ook een mod was.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Richt je eigen forum op dan.
IkBenHappel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |