Dan moet je nog wel navraag bij mij doen. Als ik je een keer wat te drinken aanbied in mijn huis loop je toch niet met de fles cola naar buiten om een wildvreemde een glas aan te bieden?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:42 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
als iedereen hem mag hebben dan hij toch ook wel man, mongool
Haha, leuke referentie naar WijzijnVquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Richt je eigen forum op dan.
IkBenHappel
Ze staat er bij mij tussenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat is haar echte naam (DM) zoek haar facebook even op!
ja dat doe ik welquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan moet je nog wel navraag bij mij doen. Als ik je een keer wat te drinken aanbied in mijn huis loop je toch niet met de fles cola naar buiten om een wildvreemde een glas aan te bieden?
Thnx, ik was al benieuwd of hij op zou vallen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Haha, leuke referentie naar WijzijnV
Bij mij viel het kwartje niet.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Thnx, ik was al benieuwd of hij op zou vallen.
gay.nl?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Of die ene waar Davy ook een mod was.
Ik ook niet. Sinds vorige week al niet.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:43 schreef Saind het volgende:
Mag ik even complimentjes scoren?
Nog steeds niet gedronken. Avonden zijn wel saai zo
We zijn het gewend.quote:
Goedzo Paul.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:43 schreef Saind het volgende:
heb jij dat in het echt ook? dat zo'n meisje haar naam zegt en dat jij dan gelijk op facebook gaat zoekenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Baas.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:43 schreef Saind het volgende:
PKC??quote:
Experts daar.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:44 schreef AFCNiels het volgende:
Ook bij ESPN vinden ze de PSV verdediging niet goed.
Alle pro-Ajax opmerkingen verdwijnen daar.quote:
Ja hoor. En ben ondertussen Stylo en J0rdiii hun voorkeuren ook aan het analyseren.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:42 schreef Smoofie het volgende:
LR, heb je nog wat leuks op je account of is alles gelocked
Die weet ik. maar zeg ik niet, hi hahoquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ze hebben er meer verstand van dan Brands.quote:
Ga weg.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
PKC??
Het is een papendrechtse Korfbalnerd!!
Nee, daar moet je blij mee zijn
moet ergens aan de trekken komenquote:
2 uur daar gingen mijn voornemensquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:44 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb al een paar maanden niet gedronken!
ik heb alleen wat uit de history aangeklikt, succes.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja hoor. En ben ondertussen Stylo en J0rdiii hun voorkeuren ook aan het analyseren.
Ieder mens met meer dan 2 hersencellen wist dat het een project zonder toekomst was.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:45 schreef Caland het volgende:
WijZijnVoetbal al een tijd niet meer gekeken.
Benieuwd of ze nog steeds in hetzelfde Feyenoordtopic zitten als een hal jaar geleden.
Wel jammer, was best geinig daar het eerste jaar.
watsdezequote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
PKC??
Rokenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:45 schreef stevenmac26 het volgende:
Goffedomme, geen sigaretten meer want mijn pak yoghi is over mijn sigaretten gegaan in mijn tas
Ik heb er nog 3.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:45 schreef stevenmac26 het volgende:
Goffedomme, geen sigaretten meer want mijn pak yoghi is over mijn sigaretten gegaan in mijn tas
Maak dan lekker een eigen topic aanquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
PKC??
Lekker voor je.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:45 schreef stevenmac26 het volgende:
Volgens mij post tong daar ook, ik googlede laatst iets en kwam toen opeens zijn naam daar tegen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:45 schreef Caland het volgende:
WijZijnVoetbal al een tijd niet meer gekeken.
Benieuwd of ze nog steeds in hetzelfde Feyenoordtopic zitten als een hal jaar geleden.
Wel jammer, was best geinig daar het eerste jaar.
toppiejoppiequote:
nee.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:46 schreef stevenmac26 het volgende:
Davy was toch mod bij wijzijnvoetbal?
Ja.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:46 schreef stevenmac26 het volgende:
Ja.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:46 schreef stevenmac26 het volgende:
jongen hij heeft het hartstikke druk daar, laat hem lekkerquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lekker voor je.
Als volwassen man een pakje yoghi meenemen in je tas
heel vreemd jaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:46 schreef Caland het volgende:
[..]
nee.
Ook daar kotste men hem uit trouwens. Apart.
wat is hetquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:46 schreef Jimbo het volgende:
Iemand doe al kan uitleggen wat brazzers zo speciaal maakt?
Wel man.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |