Wereldopmerkingquote:PVV-leider Wilders heeft hard uitgehaald naar premier Rutte. In een Kamerdebat over de bezuinigingen zei Wilders dat het er op lijkt dat Rutte zijn economiediploma heeft gehaald op het Ibn Ghaldoun-college
Als hij groot genoeg is om door een brievenbus te kunnen pissen, meldt hij zich aan.quote:
Als hij 18+ is registreert hij zich voor omakutje.nlquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als hij groot genoeg is om door een brievenbus te kunnen pissen, meldt hij zich aan.
quote:
Dankzij Derksen zit die site in mijn geheugen gegriefd.quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als hij 18+ is registreert hij zich voor omakutje.nl
Ja, dankzij Derksen..quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dankzij Derksen zit die site in mijn geheugen gegriefd.
quote:
Good busy hoorquote:
hoezo zou ik naar onze slaapkamer kijken als die 1 meter verderop isquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu weer met de verrekijker gericht op de slaapkamer van Eriksen?
Oh ja, sorry, helemaal niet aan gedacht. Bodylotion op zijn rug aan het smeren?quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:43 schreef Tyron het volgende:
[..]
hoezo zou ik naar onze slaapkamer kijken als die 1 meter verderop is
nee zit nu op schoolquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh ja, sorry, helemaal niet aan gedacht. Bodylotion op zijn rug aan het smeren?
'sup?quote:
niks mis meequote:Op woensdag 26 juni 2013 13:56 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja lekker, vanavond alles afmaken, morgen inleveren en toetsje en dan doei
rawrquote:
Wiskunde kan je niet eens leren.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, nu leren voor Geschiedenis. Wiskunde vind ik onnodig om te leren.
Kwestie van oefenen ja. Maar ik sta toch een 7.8quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wiskunde kan je niet eens leren.
Dan wordt het toch een behoorlijke thriller. Wie weet wat hij heeft uitgespookt tussen onze hoofdstukken in.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Was er nog een nieuw deel van Fred de Drugsbaron?
Eigenlijk wilde ik de kant van de maatschappelijk betrokken scandi-thriller op gaan, maar JR interpreteerde dat als een aanzetje om de boeven uit Bassie en Adriaan in het verhaal te krijgen.
Ook vertelde hij mij off-script dat Fred af en toe gaten in zijn geheugen heeft.
Johannesquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Was er nog een nieuw deel van Fred de Drugsbaron?
Eigenlijk wilde ik de kant van de maatschappelijk betrokken scandi-thriller op gaan, maar JR interpreteerde dat als een aanzetje om de boeven uit Bassie en Adriaan in het verhaal te krijgen.
Ook vertelde hij mij off-script dat Fred af en toe gaten in zijn geheugen heeft.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 08:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fred de Drugsbaron deel 8:
De meest onheilspellende plek die Fred kon bedenken was het appartement in de flat ergens in Haarlem. In Haarlem durven mensen niet 's nachts de straat op, dus wachtte Fred zijn kans rustig af, en sloeg toe in de nacht. Ergens in de kleedkamer van een sporthal zat een WC. De beruchte WC, waar Michael van Gerwen werd bestolen van zijn dartpijlen. Fred probeerde het hoertje neer te steken, dat lukte niet. Het laatste wat overbleef: ''Sluit het hoertje op in de WC''. Dat deed hij dan ook. Met wat bezems en verpauperde planken ,die hij vond achter de bar in een bijgelegen café, barricadeerde hij de deur zodat het hoertje niet kon ontsnappen.
Fred vluchtte, na het hoertje te hebben opgesloten, met de auto naar Schiphol. Daar pakte hij een vliegtuig naar Roemenië. Wat Fred daar van plan was, wist niemand. Zou hij in het nachtleven van Boekarest duiken? Langs de paaldansverenigingen?
In deel 9 kom je er achter hoe het hoertje wordt ontdekt, dood of levend? En wat spookt Fred uit in Roemenië?
quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:15 schreef Ajacied422 het volgende:
De beruchte WC, waar Michael van Gerwen werd bestolen van zijn dartpijlen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |