Wereldopmerkingquote:PVV-leider Wilders heeft hard uitgehaald naar premier Rutte. In een Kamerdebat over de bezuinigingen zei Wilders dat het er op lijkt dat Rutte zijn economiediploma heeft gehaald op het Ibn Ghaldoun-college
Als hij groot genoeg is om door een brievenbus te kunnen pissen, meldt hij zich aan.quote:
Als hij 18+ is registreert hij zich voor omakutje.nlquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als hij groot genoeg is om door een brievenbus te kunnen pissen, meldt hij zich aan.
quote:
Dankzij Derksen zit die site in mijn geheugen gegriefd.quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als hij 18+ is registreert hij zich voor omakutje.nl
Ja, dankzij Derksen..quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dankzij Derksen zit die site in mijn geheugen gegriefd.
quote:
Good busy hoorquote:
hoezo zou ik naar onze slaapkamer kijken als die 1 meter verderop isquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu weer met de verrekijker gericht op de slaapkamer van Eriksen?
Oh ja, sorry, helemaal niet aan gedacht. Bodylotion op zijn rug aan het smeren?quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:43 schreef Tyron het volgende:
[..]
hoezo zou ik naar onze slaapkamer kijken als die 1 meter verderop is
nee zit nu op schoolquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh ja, sorry, helemaal niet aan gedacht. Bodylotion op zijn rug aan het smeren?
'sup?quote:
niks mis meequote:Op woensdag 26 juni 2013 13:56 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja lekker, vanavond alles afmaken, morgen inleveren en toetsje en dan doei
rawrquote:
Wiskunde kan je niet eens leren.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, nu leren voor Geschiedenis. Wiskunde vind ik onnodig om te leren.
Kwestie van oefenen ja. Maar ik sta toch een 7.8quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wiskunde kan je niet eens leren.
Dan wordt het toch een behoorlijke thriller. Wie weet wat hij heeft uitgespookt tussen onze hoofdstukken in.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Was er nog een nieuw deel van Fred de Drugsbaron?
Eigenlijk wilde ik de kant van de maatschappelijk betrokken scandi-thriller op gaan, maar JR interpreteerde dat als een aanzetje om de boeven uit Bassie en Adriaan in het verhaal te krijgen.
Ook vertelde hij mij off-script dat Fred af en toe gaten in zijn geheugen heeft.
Johannesquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Was er nog een nieuw deel van Fred de Drugsbaron?
Eigenlijk wilde ik de kant van de maatschappelijk betrokken scandi-thriller op gaan, maar JR interpreteerde dat als een aanzetje om de boeven uit Bassie en Adriaan in het verhaal te krijgen.
Ook vertelde hij mij off-script dat Fred af en toe gaten in zijn geheugen heeft.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 08:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fred de Drugsbaron deel 8:
De meest onheilspellende plek die Fred kon bedenken was het appartement in de flat ergens in Haarlem. In Haarlem durven mensen niet 's nachts de straat op, dus wachtte Fred zijn kans rustig af, en sloeg toe in de nacht. Ergens in de kleedkamer van een sporthal zat een WC. De beruchte WC, waar Michael van Gerwen werd bestolen van zijn dartpijlen. Fred probeerde het hoertje neer te steken, dat lukte niet. Het laatste wat overbleef: ''Sluit het hoertje op in de WC''. Dat deed hij dan ook. Met wat bezems en verpauperde planken ,die hij vond achter de bar in een bijgelegen café, barricadeerde hij de deur zodat het hoertje niet kon ontsnappen.
Fred vluchtte, na het hoertje te hebben opgesloten, met de auto naar Schiphol. Daar pakte hij een vliegtuig naar Roemenië. Wat Fred daar van plan was, wist niemand. Zou hij in het nachtleven van Boekarest duiken? Langs de paaldansverenigingen?
In deel 9 kom je er achter hoe het hoertje wordt ontdekt, dood of levend? En wat spookt Fred uit in Roemenië?
quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:15 schreef Ajacied422 het volgende:
De beruchte WC, waar Michael van Gerwen werd bestolen van zijn dartpijlen.
Ik heb het nooit gehad over Surinamequote:Op woensdag 26 juni 2013 14:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nederland en zijn koloniën --> Indonesië en Suriname
Zeg gewoon tegen je zusje "ruim mijn kamer even op, dan kun je alvast oefenen voor later"quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Een grote teringzooi op mijn kamer man.
Had ik 8.1 en 7.6 voor bij twee SO's over Indië.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:18 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik heb het nooit gehad over Surinamemaar Nederlands-Indië wel interessant
Ik stel je in die vrijheidquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Leuk, mag ik het volgende deel doen?
Of essaytje schrijven en dan een 9 vangen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Had ik 8.1 en 7.6 voor bij twee SO's over Indië.
Nee.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:20 schreef AFCNiels het volgende:
Staan de delen ook ergens achter elkaar?
In een word bestand op mijn computer.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:20 schreef AFCNiels het volgende:
Staan de delen ook ergens achter elkaar?
Ah, zwarte bladzijden. Aan de hand van dat soort onderwerpen kun je meteen beoordelen in hoeverre je je docent serieus moet nemen. Ik had er 1 die meende dat vanwege, en ik citeer 'het niet weglopen van minder goede zaken ik nu kan profiteren van een OV-chipkaart, een laptop en iedere dag vers voedsel.'quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nederland en zijn koloniën --> Indonesië en Suriname
In spoiler wat over Suirname gr grquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:20 schreef JanCees het volgende:
[..]
Of essaytje schrijven en dan een 9 vangen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Harry Potter boeken werden ook steeds dikker.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:24 schreef GGMM het volgende:
Deel 6 is langer dan de 5 voorgaande delen bij elkaar.
Helaas niet zo dik als Hagrid was.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Harry Potter boeken werden ook steeds dikker.
Hagrid was niet dik, gewoon een beetje mollig.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Helaas niet zo dik als Hagrid was.
Maar nog niet zo lang als Freds geslachtsdeel.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:24 schreef GGMM het volgende:
Deel 6 is langer dan de 5 voorgaande delen bij elkaar.
Ga je al schrijven aan het nieuwe stuk?quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar nog niet zo lang als Freds geslachtsdeel.
Ik vind Hagrid gewoon vies dik.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hagrid was niet dik, gewoon een beetje mollig.
Ja ik begin nu.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga je al schrijven aan het nieuwe stuk?
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARagogquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:27 schreef Buitendam het volgende:
Hoe klinkt Hagrid eigenlijk als hij klaarkomt?
Mandela is toch slechts een rol van Morgan Freeman?quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Mandela wordt nu kunstmatig beademd, hoelang gaat hij het nog houden? Denk dat hij voor het eind van deze maand gestorven is.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In spoiler wat over Suirname gr grManhattan ruilen voor Suriname, en dan hebben ze het nog over de beroemde Nederlandse handelsgeest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
ligt eraan hoelang de familie de stekker erin laatquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Mandela wordt nu kunstmatig beademd, hoelang gaat hij het nog houden? Denk dat hij voor het eind van deze maand gestorven is.
Anders hadden wij nooit die Surinaamse spelers in Oranje gehad...quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Manhattan ruilen voor Suriname, en dan hebben ze het nog over de beroemde Nederlandse handelsgeest.
Zijn nieren werken ook al niet meer las ik, ik denk dat het bijna is gebeurd met hem.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Schitterende deal. Het deel wat nu Suriname is had 100 keer meer waarde dan dat open riool wat nu New York is.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Manhattan ruilen voor Suriname, en dan hebben ze het nog over de beroemde Nederlandse handelsgeest.
Tsongaquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:31 schreef JanCees het volgende:
Ik wist niet dat negers goed konden tennissen
http://www.solvitech.nl/quote:
Fred de Drugsbaron deel 9quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga je al schrijven aan het nieuwe stuk?
Wat een leuke tekeningetjes.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:45 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
http://www.solvitech.nl/
Inloggen met demo@imsuper.nl pw demo
Online doet hij het niet zo goed als hij het lokaal deed bij ons, maar we hebben geen zin omdat te fixen, omdat we cijfer toch al binnen hebben.
Maar je kan dit soort shit maken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Fred de Drugsbaron deel 9
Strak. Fred stond zo strak als het lijf van Nicki Minaj. Het was laat geworden die avond in een duister kroegje in Boekarest. De hoeren van het Oostblok voelden zich aangetrokken tot de charismatische verschijning van Fred de Drugsbaron. Zijn drugs, en zijn swagger, dit was iemand met streetcred wisten ze. De stad was donker, de straten werden ingevallen door treurnis, behalve in dat kroegje. Fred zat in extase achter de bar, het leven ging langs hem heen, maar hij wist dat het goed was. Dit was waar hij thuishoorde. Rechts van hem zat een heerlijk hoertje, een hoertje dat smachtte naar Freds tedere handen, een handoplegging van Fred stond gelijk aan een orgasmisch genot. En Fred stelde niet teleur.
Ondertussen in Nederland: Inspecteur Stinho wandelde het plaats delict binnen. Een koelbloedige moord in hartje Haarlem, en hij was op de zaak gezet. Het was de laatste zaak voor zijn pensioen en hij wist dat het zijn meest lastige zou worden. Het hoertje was morsdood, leeggebloed, slachtoffer van een machtig man, zoveel was zeker. Het was een bijzonder geil hoertje geweest, Stinho’s lievelingshoertje. Natuurlijk conflicteerden er diverse belangen, maar Stinho wist dat hij de dader op zou moeten sporen, al was het maar om zijn gemoedsrust te herstellen. Hij dacht er weer aan toen hij haar dode gezichtje zag, te vroeg klaar gekomen, normaal gebeurde dat hem nooit, maar net nu. Stinho werd langzamerhand vervuld met een razernij. Boeten, er zal iemand hiervoor boeten.
Fred richtte zijn aandacht nu op zijn metgezel, het was zijn meest trouwe handlanger. Hoe hij heette wist niemand, Fred noemde hem Derrek, want zo noemden zijn vrienden hem. Vrienden had hij niet, maar toch werd hij Derrek genoemd. “Derrek, die man waar ik je over vertelde, ik maak me zorgen, hij kent mijn geheim zegt hij. Mijn fetish.” Derrek zette de peuk in zijn handen aan zijn lippen en liet zich door de rook bedwelmen. “Je bent zelf een fetish,” antwoordde hij. Derrek had af en toe een aparte manier van praten maar hij was gezegend met een goddelijk aura, gestoken in een leren jas met zijn mannelijke snor wist heel Boekarest dat er met deze man rekening gehouden moest worden. “Serieus Derrek, ik wil dat je er wat aan doet, regel een ontmoeting met deze mysterieuze man. Zeg hem dat Koning “badboy” Fred zich niet laat bedreigen." Derrek keek hem aan, en verzuchtte: “Uh, oké”. Derrek had de boodschap begrepen en ging op weg. Fred bleef achter in de rook, omgeven door de wijven en de drugs. Hier voelde hij zich op zijn gemak. Het was wachten op zijn aardsvijand, de showdown van de eeuw zou plaatsvinden. Of hij het zou overleven wist Fred niet, maar bang voor de dood was hij allerminst. “Kom maar op,” mompelde hij in zichzelf, terwijl hij met de tieten van een bloedmooie Roemeense speelde.
quote:
http://fok.nl/sherlock/in(...)935&ppp=50&start=450quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:51 schreef Buitendam het volgende:
Hoe kan je terugvinden wanneer Stijn voor het eerst Stinho werd genoemd?
Wanneer vertrek je echt op vakantie? Wanneer kom je terug?quote:
Hoe maak je zoietsquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:54 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Die worden terplekke getekend, en je kan vervolgens alles aanpassen qua style en kleur.. tot de laatste knoop.
Zijn allemaal vector afbeeldingen.
Er zijn 2 kanten, C-ers ( de opleiding die jij nu doet en die ook die verkrachte layout hebben gemaakt) en I-ers.quote:
VBL / [VBL Slowchat] #457: Duurt lang Stijnquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:51 schreef Buitendam het volgende:
Hoe kan je terugvinden wanneer Stijn voor het eerst Stinho werd genoemd?
Wie ben jij en wat doe je hier?quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wanneer vertrek je echt op vakantie? Wanneer kom je terug?
Ik vertrek vrijdag 28-06 om 05:30 uurquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wanneer vertrek je echt op vakantie? Wanneer kom je terug?
quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Strak. Fred stond zo strak als het lijf van Nicki Minaj. Het was laat geworden die avond in een duister kroegje in Boekarest. De hoeren van het Oostblok voelden zich aangetrokken tot de charismatische verschijning van Fred de Drugsbaron. Zijn drugs, en zijn swagger, dit was iemand met streetcred wisten ze. De stad was donker, de straten werden ingevallen door treurnis, behalve in dat kroegje. Fred zat in extase achter de bar, het leven ging langs hem heen, maar hij wist dat het goed was. Dit was waar hij thuishoorde. Rechts van hem zat een heerlijk hoertje, een hoertje dat smachtte naar Freds tedere handen, een handoplegging van Fred stond gelijk aan een orgasmisch genot. En Fred stelde niet teleur.
Ondertussen in Nederland: Inspecteur Stinho wandelde het plaats delict binnen. Een koelbloedige moord in hartje Haarlem, en hij was op de zaak gezet. Het was de laatste zaak voor zijn pensioen en hij wist dat het zijn meest lastige zou worden. Het hoertje was morsdood, leeggebloed, slachtoffer van een machtig man, zoveel was zeker. Het was een bijzonder geil hoertje geweest, Stinho’s lievelingshoertje. Natuurlijk conflicteerden er diverse belangen, maar Stinho wist dat hij de dader op zou moeten sporen, al was het maar om zijn gemoedsrust te herstellen. Hij dacht er weer aan toen hij haar dode gezichtje zag, te vroeg klaar gekomen, normaal gebeurde dat hem nooit, maar net nu. Stinho werd langzamerhand vervuld met een razernij. Boeten, er zal iemand hiervoor boeten.
Fred richtte zijn aandacht nu op zijn metgezel, het was zijn meest trouwe handlanger. Hoe hij heette wist niemand, Fred noemde hem Derrek, want zo noemden zijn vrienden hem. Vrienden had hij niet, maar toch werd hij Derrek genoemd. “Derrek, die man waar ik je over vertelde, ik maak me zorgen, hij kent mijn geheim zegt hij. Mijn fetish.” Derrek zette de peuk in zijn handen aan zijn lippen en liet zich door de rook bedwelmen. “Je bent zelf een fetish,” antwoordde hij. Derrek had af en toe een aparte manier van praten maar hij was gezegend met een goddelijk aura, gestoken in een leren jas met zijn mannelijke snor wist heel Boekarest dat er met deze man rekening gehouden moest worden. “Serieus Derrek, ik wil dat je er wat aan doet, regel een ontmoeting met deze mysterieuze man. Zeg hem dat Koning “badboy” Fred zich niet laat bedreigen." Derrek keek hem aan, en verzuchtte: “Uh, oké”. Derrek had de boodschap begrepen en ging op weg. Fred bleef achter in de rook, omgeven door de wijven en de drugs. Hier voelde hij zich op zijn gemak. Het was wachten op zijn aardsvijand, de showdown van de eeuw zou plaatsvinden. Of hij het zou overleven wist Fred niet, maar bang voor de dood was hij allerminst. “Kom maar op,” mompelde hij in zichzelf, terwijl hij met de tieten van een bloedmooie Roemeense speelde.
Ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:01 schreef Ajacied422 het volgende:
ik ben al bezig met het volgende deel
Nee, dat was volgens mij niet de eerste keer. Dat was een hilariteit.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:59 schreef Happel het volgende:
[..]
VBL / [VBL Slowchat] #457: Duurt lang Stijn
Hier?
quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:07 schreef Happel het volgende:
Kunnen jullie niet een eigen topic starten met die onzin?
Uh, nee.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:07 schreef Happel het volgende:
Ik wacht eerst waar het verhaal heengaat.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als jij er nou wat tekeningen bij maakt kunnen we het verhaal ook als prentenboek verkopen.
Je bent zelf onzin.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:07 schreef Happel het volgende:
Moet je dan maandag alweer werken? Of zullen we dan (als het weer het toelaat) ff rondje kralingse bos skaten? (en een pilsje pakken ergens natuurlijkquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vertrek vrijdag 28-06 om 05:30 uur
En kom terug Zaterdag 13-07 om 3:30 uur
Weer wat bans gevallen blijkbaar.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:11 schreef ajacied4lf het volgende:
Zou iemand mij deze TT kunnen uitleggen?
bansquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:11 schreef ajacied4lf het volgende:
Zou iemand mij deze TT kunnen uitleggen?
quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:07 schreef Happel het volgende:
Ik moet die donderdag pas weer werken. Dus we kunnen nog wel gaan skaten hoorquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moet je dan maandag alweer werken? Of zullen we dan (als het weer het toelaat) ff rondje kralingse bos skaten? (en een pilsje pakken ergens natuurlijk)
quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Weer wat bans gevallen blijkbaar.
Wie?quote:
Ook dit schaar ik onder onzin die een eigen topic verdiend.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moet je dan maandag alweer werken? Of zullen we dan (als het weer het toelaat) ff rondje kralingse bos skaten? (en een pilsje pakken ergens natuurlijk)
Heb je al een nieuwe router/modem?quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ook dit schaar ik onder onzin die een eigen topic verdiend.
We kunnen niet altijd praten over het in elkaar trimmen van SV hooligans en het overgewicht van Sjek.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ook dit schaar ik onder onzin die een eigen topic verdiend.
Fred de Drugsbaron Deel 10quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gast ik ben een master in schrijven. Dus wil je hier heel blijven? Pas dan maar op want mijn teksten komen harder dan Stijn. Ik ben de jongen wat jij heel je leven wilt zijn.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als jij dat leuk vindt zal ik eens het personage Rens introduceren.
Dan moet hij dat aangeven.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Niels wil ook vast graag een keer.
Nein. Maar ik heb gisteren voor het eerst online gespeeld tegen een maat.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Heb je al een nieuwe router/modem?
GELHOOFD!quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gast ik ben een master in schrijven. Dus wil je hier heel blijven? Pas dan maar op want mijn teksten komen harder dan Stijn. Ik ben de jongen wat jij heel je leven wilt zijn.
Doe het via DM.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Een vriendin van mij
En ze vraagt wat aan mij
Op een andere manier dan wat wij deden? Of gewoon hetzelfde?quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nein. Maar ik heb gisteren voor het eerst online gespeeld tegen een maat.
Nicequote:Op woensdag 26 juni 2013 15:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik moet die donderdag pas weer werken. Dus we kunnen nog wel gaan skaten hoor
Dat mag je vinden, wij laten ons er niet door beïnvloeden.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:17 schreef GGMM het volgende:
Ik ga niet liegen. Samen een verhaal schrijven is ultra-gay.
Johannes doe alsjeblieft niet zo naar. Het was een goed bedoelde gebaar. Dus kap met die verzonnen verhalen. Anders zul je het duur moeten betalen.quote:
Eerste training Feijenoord?quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nice![]()
Ik kreeg gisteren een uitnodiging om vandaag mee te gaan. 3x raden waarheen
Hetzelfde, maar ik weet het probleem al. Maar dat geloof jij toch niet dus laat maarquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Op een andere manier dan wat wij deden? Of gewoon hetzelfde?
PATSER!quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Johannes doe alsjeblieft niet zo naar. Het was een goed bedoelde gebaar. Dus kap met die verzonnen verhalen. Anders zul je het duur moeten betalen.
Correct.quote:
Oh? vertel...quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hetzelfde, maar ik weet het probleem al. Maar dat geloof jij toch niet dus laat maar
Oké Derrek.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:17 schreef GGMM het volgende:
Ik ga niet liegen. Samen een verhaal schrijven is ultra-gay.
Welke NAT type is goed, volgens jou?quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die NAT TYPE van jou is ook niet goed.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Correct.
Ik ben hard gaan lachen en heb toen opgehangen![]()
Mensen sporen niet hoor!
Gelukkig dacht jij er niet aan om mij te bellenquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Flauw hoor dat je niet mee ging
Ik wilde wel gaan maar niemand kon, ze moesten allemaal werken
Dus ik baalde wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |