Op een andere manier dan wat wij deden? Of gewoon hetzelfde?quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nein. Maar ik heb gisteren voor het eerst online gespeeld tegen een maat.
Nicequote:Op woensdag 26 juni 2013 15:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik moet die donderdag pas weer werken. Dus we kunnen nog wel gaan skaten hoor
Dat mag je vinden, wij laten ons er niet door beïnvloeden.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:17 schreef GGMM het volgende:
Ik ga niet liegen. Samen een verhaal schrijven is ultra-gay.
Johannes doe alsjeblieft niet zo naar. Het was een goed bedoelde gebaar. Dus kap met die verzonnen verhalen. Anders zul je het duur moeten betalen.quote:
Eerste training Feijenoord?quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nice![]()
Ik kreeg gisteren een uitnodiging om vandaag mee te gaan. 3x raden waarheen
Hetzelfde, maar ik weet het probleem al. Maar dat geloof jij toch niet dus laat maarquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Op een andere manier dan wat wij deden? Of gewoon hetzelfde?
PATSER!quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Johannes doe alsjeblieft niet zo naar. Het was een goed bedoelde gebaar. Dus kap met die verzonnen verhalen. Anders zul je het duur moeten betalen.
Correct.quote:
Oh? vertel...quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hetzelfde, maar ik weet het probleem al. Maar dat geloof jij toch niet dus laat maar
Oké Derrek.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:17 schreef GGMM het volgende:
Ik ga niet liegen. Samen een verhaal schrijven is ultra-gay.
Welke NAT type is goed, volgens jou?quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die NAT TYPE van jou is ook niet goed.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Correct.
Ik ben hard gaan lachen en heb toen opgehangen![]()
Mensen sporen niet hoor!
Gelukkig dacht jij er niet aan om mij te bellenquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Flauw hoor dat je niet mee ging
Ik wilde wel gaan maar niemand kon, ze moesten allemaal werken
Dus ik baalde wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |