Wat schuift dat dan?quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Prorail ongevallendienst. Betaald verschrikkelijk goed dat werk, alleen je moet dan wel karkassen van mensen opruimen en incidenteel van dieren.
Geen precieze bedragen bekend, maar heb gehoord van iemand die dat doet, dat het zeer goed betaald.quote:
Toen is het ook afgesproken.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heb je bij het vorige topic nog gedaan?
niet de brandweer?quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Prorail ongevallendienst. Betaald verschrikkelijk goed dat werk, alleen je moet dan wel karkassen van mensen opruimen en incidenteel van dieren.
Dat doe ik pas vanaf 25 juli...quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toen is het ook afgesproken.
Niet de hele sc doorlezen als je offline bent geweest
Davy is gewoon zó irritant dat mensen geld uitgeven om hem niet te hoeven zien.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:43 schreef ajacied4lf het volgende:
Kapi, koop een FOK abbo en block Davy, problem solved.
Soms helpen ze wel mee, als het bijvoorbeeld bij een overgang is of op een drukke plek, dan helpen ze wel mee om het "gezichtsveld" zo klein mogelijk te maken voor omwonenden/omstanders.quote:
Hij post wel mooie pics.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Davy is gewoon zó irritant dat mensen geld uitgeven om hem niet te hoeven zien.
Wat doe je hier dan?quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:45 schreef Typisch het volgende:
Wat ik niet snap, waarom ergens posten waar niemand je mag?
Ik dacht altijd dat de conducteurs als eerste moesten gaan checken wat er geraakt was, dat lijkt me ook al geen prettige taak...quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Soms helpen ze wel mee, als het bijvoorbeeld bij een overgang is of op een drukke plek, dan helpen ze wel mee om het "gezichtsveld" zo klein mogelijk te maken voor omwonenden/omstanders.
Valt wel mee joh, we plagen davy een beetje.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:45 schreef Typisch het volgende:
Rijden er nog conducteurs mee tegenwoordig?quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat de conducteurs als eerste moesten gaan checken wat er geraakt was, dat lijkt me ook al geen prettige taak...
Ik heb geen problemen met Davy, maar ik heb ook geen problemen met De_kromme, dus mijn mening telt hier niet echt....quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:45 schreef Typisch het volgende:
ohquote:
Zei het tochquote:
zullen we jou ook plagen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Valt wel mee joh, we plagen davy een beetje.
Omdat ik weet dat ze maar lopen te kutten en via DM veel anders zijn?quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:45 schreef Typisch het volgende:
Bij het reizigersvervoer is dat ook zo, die moeten dan ook met een afdekfolie gaan lopen. Maar als de machinist het aankan voor hem zelf mag hij ook lopen ipv de conducteur.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat de conducteurs als eerste moesten gaan checken wat er geraakt was, dat lijkt me ook al geen prettige taak...
Staat veel op he, maar voor wat moeilijker te vinden films gebruik ik vaak extratorrentsquote:
Ik ben er nog steeds hoor. Heb alleen ook nog 1 tentamen helaas dus zal af en toe ook ff afwezig moeten zijn jongens.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:43 schreef ajacied4lf het volgende:
Kapi, koop een FOK abbo en block Davy, problem solved.
Kickasstorrentsquote:
Oh, je hebt het dus opgegeven.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds hoor. Heb alleen ook nog 1 tentamen helaas dus zal af en toe ook ff afwezig moeten zijn jongens.
Tot nu toe vind ik alles wat ik nodig hebquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Staat veel op he, maar voor wat moeilijker te vinden films gebruik ik vaak extratorrents
Korfbalfoto's en je zusjequote:
Je hebt ons 3 dagen in de steek gelaten. Toen Firefox z'n club in de steek liet kreeg hij dat nog jaren te horen.quote:
gewoon je adblock daarop doen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:49 schreef Geo4kant het volgende:
KAT![]()
Alleen die schijt banners met de zelfde styling en de DOWNLOAD knop erinsneaky bastards maarja na 1x weet je ook wel waar je wel moet klikken.
Ik gebruik geen adblock.quote:
Als webmaster moet jij ook weten dat er genoeg methodes zijn om de adblock te ontzuilen. maarjah die google ads vind k niet irritant, die hele pagina dingen wel, zoals die schijtreclames op voetbalzone.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik gebruik geen adblock.
Ik klik nooit op ads omdat ik ze toch wel spot, heb er geen last van. Plus als webmaster weet je hoe belangrijk inkomsten voor je site zijn dus adblocks zijn maar kut
Alleen bij Youtube stoor ik me er aan (en illegale stream sites).
quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt ons 3 dagen in de steek gelaten. Toen Firefox z'n club in de steek liet kreeg hij dat nog jaren te horen.
Eigenlijk is dit nog erger, omdat dit een soort sekte is.
Die zijn ook gewoon irritant, Fok! heeft die ook gehadquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Als webmaster moet jij ook weten dat er genoeg methodes zijn om de adblock te ontzuilen. maarjah die google ads vind k niet irritant, die hele pagina dingen wel, zoals die schijtreclames op voetbalzone.
Primaquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt ons 3 dagen in de steek gelaten. Toen Firefox z'n club in de steek liet kreeg hij dat nog jaren te horen.
Eigenlijk is dit nog erger, omdat dit een soort sekte is.
Ik heb gewoon stress atm. Over 2 dagen is alles weer voorbij.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee serieus; je komt wat prikkelbaar over. Gaat alles wel goed?
Dan je laatste tentamen gehad of omdat hmf terug is?quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb gewoon stress atm. Over 2 dagen is alles weer voorbij.
Beidequote:Op woensdag 11 juli 2012 15:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan je laatste tentamen gehad of omdat hmf terug is?
Vanwege tentamen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb gewoon stress atm. Over 2 dagen is alles weer voorbij.
Lolwut?quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hey, leuk! Een nieuwe user! Stel jezelf ff voor!
Stel je eens voor Davidquote:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet te serieus nemen, mensen zijn altijd wat gemeen tegen nieuwe users.
Ja, ik weet hetquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet te serieus nemen, mensen zijn altijd wat gemeen tegen nieuwe users.
En gitaarmanquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Alleen joden en kabouters heten David
Is best gebruikelijk hier hoor. Als je een vrouw bent moet je pics posten.quote:
PSV'er en 1.95... Hmmmmmmmmmquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Alleen joden en kabouters heten David
Het wordt kenkerweer man.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:09 schreef kapiteintje het volgende:
Het is gvd te hopen dat het weer wat beter wordt voor Extrema zaterdag.
Wordt kut weer ouwe reusquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:09 schreef kapiteintje het volgende:
Het is gvd te hopen dat het weer wat beter wordt voor Extrema zaterdag.
Ik blijf het zeggen, jij bent écht niet langer dan mijn 1.92quote:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat moet confronterend zijn als heel je leven een leugen blijkt te zijn
Ja, dat ben ik welquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik blijf het zeggen, jij bent écht niet langer dan mijn 1.92
Ben je stadswacht in het dagelijkse leven ja?quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik wel
Volgens de gemeente, volgens de huisarts en volgens de politie
Nee.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ben je stadswacht in het dagelijkse leven ja?
quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ben je stadswacht in het dagelijkse leven ja?
Kaartje verkopen. Festivals zijn voor 60% minder leuk als het kutweer is.quote:
Nee doe Ortwin aub.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat kan dus niet, vanaf nu heet je Erwin
Ik moet naar beneden kijken om je diep en zwoel in de ogen te kijken manquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik wel
Volgens de gemeente, volgens de huisarts en volgens de politie
parkeerbeheer dan?quote:
Stel je aan johquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik moet naar beneden kijken om je diep en zwoel in de ogen te kijken man
Ja maar we gaan met een groep van 14 ofzo. Ga niet afhaken.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Kaartje verkopen. Festivals zijn voor 60% minder leuk als het kutweer is.
Vorig jaar Loveland 1,5uur geweest en Dance Valley hooguit 2,5 uurquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Kaartje verkopen. Festivals zijn voor 60% minder leuk als het kutweer is.
Wie is Erwin?quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat kan dus niet, vanaf nu heet je Erwin
Broluv, wttog \m/quote:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik moet naar beneden kijken om je diep en zwoel in de ogen te kijken man
Oh... LEAVE ERWIN ALONE!quote:
Ik heb ook al 50 euro muntjes.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vorig jaar Loveland 1,5uur geweest en Dance Valley hooguit 2,5 uur
quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oh... LEAVE ERWIN ALONE!
[ afbeelding ]
gewoon gaan man, poncho aan en oude schoenen, komt vast goed pikquote:
Vast wel. Er zijn ook tenten daar hequote:Op woensdag 11 juli 2012 15:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
gewoon gaan man, poncho aan en oude schoenen, komt vast goed pik
Dacht dat is handig. Had toen geld en anders zat ik nu weer moeilijk te doen omdat ik 't ondertussen al had uitgegeven.quote:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Topicreeks: Etappe 10: Mâcon - Bellegarde-sur-Valserine #1
Steven tevreden?
Obsessed much?quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Topicreeks: Etappe 10: Mâcon - Bellegarde-sur-Valserine #1
Steven tevreden?
Ah, ok. Vaag dat dat sowieso kan.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dacht dat is handig. Had toen geld en anders zat ik nu weer moeilijk te doen omdat ik 't ondertussen al had uitgegeven.
Je kon ze gewoon bij je tickets bestellen. Ja, 2,50 per muntje geloof ik idd.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah, ok. Vaag dat dat sowieso kan.
Gewoon 2.50 de munt ook?
Neequote:Op woensdag 11 juli 2012 15:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Drizzt vind jij Munsterman ook zo onbetrouwbaar?
sowieso boomerangquote:
Opzich niet eens een verkeerd systeem maar je hebt de muntjes al dus, maar zijn het dan papieren kaartjes ofzo?quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je kon ze gewoon bij je tickets bestellen. Ja, 2,50 per muntje geloof ik idd.
E-tickets die je kunt omruilen bij een balie. Zou wat tijd schelen maar achteraf is 't natuurlijk de grootste onzinquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Opzich niet eens een verkeerd systeem maar je hebt de muntjes al dus, maar zijn het dan papieren kaartjes ofzo?
Best wel, want je moet alsnog in de rij staan dusquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
E-tickets die je kunt omruilen bij een balie. Zou wat tijd schelen maar achteraf is 't natuurlijk de grootste onzin
Idd, al zal 't wel sneller gaan. Maargoed, wat betreft het feit dat je dat geld niet meer ondertussen kunt opmaken is het wel handig voor jezelfquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Best wel, want je moet alsnog in de rij staan dus
Ja het is ook wel iets voor mij eigenlijkquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd, al zal 't wel sneller gaan. Maargoed, wat betreft het feit dat je dat geld niet meer ondertussen kunt opmaken is het wel handig voor jezelf
Het is altijd vrij bizar vind ik hoe Nederlanders kuddevolk zijn. Op die festivals heb je altijd talloze plekken waar je munten kan halen. Maar toch gaat altijd iedereen bij die muntenbalie's aan het begin halen waar je een half uur ken wachten.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Best wel, want je moet alsnog in de rij staan dus
Mysteryland is dat altijd zo mooiquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is altijd vrij bizar vind ik hoe Nederlanders kuddevolk zijn. Op die festivals heb je altijd talloze plekken waar je munten kan halen. Maar toch gaat altijd iedereen bij die muntenbalie's aan het begin halen waar je een half uur ken wachten.
20quote:Luuk de Jong zei dat hij een afspraak had met FC Twente over een transfersom, maar toen puntje bij paaltje kwam was het geboden bedrag door Borussia Mönchengladbach (circa veertien miljoen euro) ineens niet genoeg meer. Voorzitter Joop Munsterman wil de spits niet laten gaan voor minder dan twintig miljoen euro.
Wat ook dom is, is dat ik alsnog op de rest moet wachten. Dus 't hele nut van sneller je muntjes hebben is dan ook weg bedenk ik me net.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is altijd vrij bizar vind ik hoe Nederlanders kuddevolk zijn. Op die festivals heb je altijd talloze plekken waar je munten kan halen. Maar toch gaat altijd iedereen bij die muntenbalie's aan het begin halen waar je een half uur ken wachten.
Hij heeft nog een contract tot 2014 ofzo tochquote:
Wij hebben op mysteryland nog een keer munten staan verkopen voor de muntenbalie.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mysteryland is dat altijd zo mooi
loop je 10minuten door en daar zitten al die mensen in hokjes uit hun neus te vreten
Mja...wel smerig als een club 14 miljoen voor een middelmatige spits biedt en je vervolgens niet weg mag.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij heeft nog een contract tot 2014 ofzo toch
Joopie heeft gelijk
Echt, wat zal de marktwaarde van De Jong zijn? Miljoen of 7-8? Houdt het wel op lijkt me.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:25 schreef Geo4kant het volgende:
Ze wilde al 10+ miljoen van PSV toen ze interesse hadden in Lukinho..
Nog niet zo'n dom idee!quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Wij hebben op mysteryland nog een keer munten staan verkopen voor de muntenbalie.Met honderden euro's winst weggegaan. Werden ook totaal niet weggestuurd ofzo.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Wij hebben op mysteryland nog een keer munten staan verkopen voor de muntenbalie.Met honderden euro's winst weggegaan. Werden ook totaal niet weggestuurd ofzo.
Contract is contract tochquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mja...wel smerig als een club 14 miljoen voor een middelmatige spits biedt en je vervolgens niet weg mag.
Moet je wel iemand kennen die daar mag werken en hem dan smeert met een doosje munten.quote:
Oh dus eerst heb je gestolen en vervolgens verkocht?quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Moet je wel iemand kennen die daar mag werken en hem dan smeert met een doosje munten.
8-9.. maarja wat is marktwaarde? Het is gewoon wat een gek er voor geeft.. en hoe hard je onderhandelt.. 18 miljoen voor Sulejmaniquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Echt, wat zal de marktwaarde van De Jong zijn? Miljoen of 7-8? Houdt het wel op lijkt me.
Heling much?quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh dus eerst heb je gestolen en vervolgens verkocht?
Wij hebben verkocht, die chick had gestolen. Liep als een trein na een tijdje, 1.50 de munt, waren er zo vanaf.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh dus eerst heb je gestolen en vervolgens verkocht?
Je kan topics uit je MyAT verwijderen hequote:Op woensdag 11 juli 2012 15:28 schreef DonRaja het volgende:
Ik heb door dat geleuter met die quote-dm nog steeds dat demonen topic uit TRU in myat staan
Mensen die dat bij mijn bar doen stuur ik altijd direct bewaking op af als ik aan het werk ben.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:27 schreef stevenmac26 het volgende:
Wij hebben vaak treetjes met flesjes drank erop gejat
quote:
Stop volgen, je bent een held Erwinquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je kan topics uit je MyAT verwijderen he
Leuk voor je, vaak op festivals zijn de beveiliging juist de grootste criminelenquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mensen die dat bij mijn bar doen stuur ik altijd direct bewaking op af als ik aan het werk ben.![]()
Zo kan ik ook wel winst maken. Ben je gewoon aan 't helen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Wij hebben verkocht, die chick had gestolen. Liep als een trein na een tijdje, 1.50 de munt, waren er zo vanaf.
O.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Leuk voor je, vaak op festivals zijn de beveiliging juist de grootste criminelen
wies die goos ernaast? Wamberto?quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
Narsingh op 10jarige leeftijd
Dat is Wambertoquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
Narsingh op 10jarige leeftijd
Boeiend man, gratis weekendje en geld in de zak toen. Helemaal niks mis mee.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zo kan ik ook wel winst maken. Ben je gewoon aan 't helen.
jaquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
wies die goos ernaast? Wamberto?
Daarnaast lulquote:
Ja, voor die afzetters maakt 't me niks uit. Maar je bent wel strafbaar bezig.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Boeiend man, gratis weekendje en geld in de zak toen. Helemaal niks mis mee.
Die festivals maken toch al bizarre winsten.
Achter de tent vandaanquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:31 schreef kapiteintje het volgende:
Hoe kun je btw op festivals treetjes met flesjes drank jatten?
Seriously?quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
wies die goos ernaast? Wamberto?
Neequote:Op woensdag 11 juli 2012 15:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is dat niet beveiligd middels hekwerken e.d.?
Ben je echt Aziaat?quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Joh, als Aziaat zie ik er ook niet echt Hollands uit he tjappie
Je bent een Aziaat die overal appelmoes bij eet en aan de schijt raakt van pittig eten?quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat wist ik toch niet manquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
steven zegt ja dus ik geloof hem op zijn blauwe ogen.quote:
Inderdaadquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:35 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
steven zegt ja dus ik geloof hem op zijn blauwe ogen.
Je moet naar een hoer gaan, die zeggen voor 50euro doe ik alles..quote:
quote:Als 10-jarige jongen werd Luciano Narsingh gefotografeerd met een Ajax-shirt. De huidige Oranje-international besloot als wedstrijdmascotte naast Wamberto te poseren. Welk shirt zal de gewilde vleugelspeler volgend seizoen dragen?
In Trollandiaquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat wist ik toch niet man
Waar liggen jouw roots dan?
quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
In Trollandia
Of ik ben gewoon te vaak op mijn hoofd gevallen toen ik klein was..
het is wat.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
In Trollandia
Of ik ben gewoon te vaak op mijn hoofd gevallen toen ik klein was..
Serieus. Als jij aziaat bent dan vrat ik m'n schoen op. Heb nog nooit zo'n lompe boer meegemaakt in m'n leven.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:38 schreef Geo4kant het volgende:
Kapiteintje hou je niet snel voor de gek, die andere knakkers daarintegen![]()
Ze geloven al dat ik een 40 jarige maagd ben en op de bank van me moeder slaap
Dat ik een Aziaat ben
Ah, je trollt ons nu dat je Aziaat bent om dit wél terechte beeld van jezelf weg te nemen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:38 schreef Geo4kant het volgende:
Ze geloven al dat ik een 40 jarige maagd ben en op de bank van me moeder slaap
quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Serieus. Als jij aziaat bent dan vrat ik m'n schoen op. Heb nog nooit zo'n lompe boer meegemaakt in m'n leven.
Godverquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, je trollt ons nu dat je Aziaat bent om dit wél terechte beeld van jezelf weg te nemen.
Goed geprobeerd.
Zit gewoon op de computer en op mijn telefoon..quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:40 schreef Monopoly het volgende:
Heeft Geo4kant een rekenmachine thuis? Zo nee, dan is hij Aziaat
Die songtekst posts van jou altijd.quote:
Snap ik ook nooit.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die songtekst posts van jou altijd.Verwacht je dan serieus dat wij heel enthousiast ook dat nummer gaan meebleren of wat?
Maar het liefst zou ik naar de BurgerKing gaan. Die hebben we alleen hier niet in Tilburg. God knows why.quote:
Nog nooit gevreten? Is dat wat?quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:42 schreef Monopoly het volgende:
De MC Chicken Saté is er weerDie is zo bruut
Ja..quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die songtekst posts van jou altijd.Verwacht je dan serieus dat wij heel enthousiast ook dat nummer gaan meebleren of wat?
Ik krik eerst het niveau op tot een acceptabel niveau dmv afbranden en dan haak ik in.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja..![]()
En wanneer kom jij weer eens met kwaliteit want dat is ook al lang geleden.. enige wat je nog dit is janken als een lil bitch.
Ik heb hier nog 2 vegetarische schnitzels liggen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:44 schreef Geo4kant het volgende:
Vanavond Kip filet a la minute in supersize pita broodje
Ik zal 't onthouden.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zeker de moeite waard. Goede sate, knapperige kip, gefrituurde uitjes en komkommer en sla
Nee, die training had hij nog niet gehad toch?quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:45 schreef stevenmac26 het volgende:
RensAjacied weet wel hoe die shit gemaakt wordt
Weggooien en fatsoenlijk vlees halenquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb hier nog 2 vegetarische schnitzels liggen.Wat moet je daarmee als je al aan 't watertanden bent van hamburgers en kipburgers.
Kipnuggets niet tochquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, die training had hij nog niet gehad toch?
Fatsoenlijk vlees is echt niet te betalen man.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Weggooien en fatsoenlijk vlees halen
Fatoe. McDonalds bederft niet.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:46 schreef Typisch het volgende:
Zo'n gozer hier uit het dorp had van de week een beschimmelde mc chicken.
Iemand anders waarschijnlijk?quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij was toch die boy met die fastfood obsessie? Lekkerste eten wat er bestaat etc?
quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij was toch die boy met die fastfood obsessie? Lekkerste eten wat er bestaat etc?
quote:Een extra plakje kaas op de cheeseburger mag niet?
Ook niet als je er extra voor wil betalen?
En dan doodleuk zeggen bij de BurgerKing mevrouw…
Waar is de klantvriendelijkheid gebleven?
Er mag wel van alles af, geen sla geen tomaat geen ui.. geen moeite.. een extra plakje kaas wel?
Nou.. dan voortaan maar naar de BurgerKing? Terwijl ik McDonalds veel lekkerder vind.. DILEMMA
Gewenste oplossing
Een extra plakje kaas op de burger moet toch mogelijk zijn? En een serieuze reactie op je vraag of klacht door het MacDonalds team zou ook fijn zijn..
Er was hier iemand die dat serieus beweerde. Die vond een longchicken echt zo extreem veel lekkerder dan alles wat hij kende. Ik zou zweren dat 't davy was.quote:
Long Chicken met kaasquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:50 schreef Geo4kant het volgende:
Dat was Davy toch?Met zijn long chicken.
Long chickenquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:50 schreef Geo4kant het volgende:
Dat was Davy toch?Met zijn long chicken.
Ik vind een goede tomaat nog lekkerder dan zo'n hele longchicken oid.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Er was hier iemand die dat serieus beweerde. Die vond een longchicken echt zo extreem veel lekkerder dan alles wat hij kende. Ik zou zweren dat 't davy was.
Ik iig nietquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Er was hier iemand die dat serieus beweerde. Die vond een longchicken echt zo extreem veel lekkerder dan alles wat hij kende. Ik zou zweren dat 't davy was.
Je kunt zeggen wat je wilt, maar die chinezen nemen hun werk wel serieus. Ik had ook zo'n favoriete friettent waar ik vroeger woonde. Zat onder me. Super aardige mensen en het eten was altijd goed en snel.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:50 schreef Monopoly het volgende:
Op z'n tijd is fastfood wel te doen.
Al ga ik liever naar de lokale snackbar dan naar een grote keten.
Laatst hier om de hoek naar de snackbar gegaan voor het eerst, 2 van die Chinezen runde die toko. Hartstikke aardig die lui, maar er kwam geen hond daar.
Kreeg ik bij mijn bestelling gratis 2 monster loempia's en een broodje hamburger, om me er vaker te laten komen
Maar lekker dat het vreten wasMijn nieuwe tent ook wel gevonden
quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:51 schreef Monopoly het volgende:
Het beste bij de snackbar zijn natuurlijk Pikanto saté. Mits goede saté
En een broodje eierburgerZo'n zacht gepocheerd ei en de dooier zich over je hamburger verspreidt. omg omg omg
Eens! ook nooit smerig, terwijl je bij de afhaalchinees wel eens ratten ziet lopenquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je kunt zeggen wat je wilt, maar die chinezen nemen hun werk wel serieus. Ik had ook zo'n favoriete friettent waar ik vroeger woonde. Zat onder me. Super aardige mensen en het eten was altijd goed en snel.
Afhaalchinees eet ik uit principe al een jaar of 8 niet meer. Wat een bagger zeg. Van dat muffe spul dat daar gewoon 3 dagen in zo'n opwarmbak ligt.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Eens! ook nooit smerig, terwijl je bij de afhaalchinees wel eens ratten ziet lopen
Bij ons in de buurt heb je een goede, deze kan de van dobbes tenminste perfect makenquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je kunt zeggen wat je wilt, maar die chinezen nemen hun werk wel serieus. Ik had ook zo'n favoriete friettent waar ik vroeger woonde. Zat onder me. Super aardige mensen en het eten was altijd goed en snel.
Je was er iig helemaal hoteldebotel van man.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat er niks lekkerder isWil je even quoten?
Ja, de patatzaak hier is ook door Chinezen overgenomen een x aantal jaar geleden. Zijn bazen man.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 juni 2012 18:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dus omdat ik long chicken lekker vind kunnen mijn ouders niet koken?
Bami met Babi Panghangquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Afhaalchinees eet ik uit principe al een jaar of 8 niet meer. Wat een bagger zeg. Van dat muffe spul dat daar gewoon 3 dagen in zo'n opwarmbak ligt.
En de hygiene is echt om van te janken...en nee dat is echt geen vooroordeel.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:54 schreef Caland het volgende:
Kut spleetogen kunnen geen friet bakken man
Ik vind die kroketten met die donkerbruine vulling veel lekkerder. Dat je echt van dat draadjesvlees erin hebt zeg maar.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Bij ons in de buurt heb je een goede, deze kan de van dobbes tenminste perfect maken
Ik kan Googlen, bite me.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gast.. heb jij een zelfde DB als Davy van wijven en jij met onze quotes?
De mening van een man die industriele raspatat verkiest boven verse friet kunnen we niet serieus nemen, dat begrijp je wel natuurlijk.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:54 schreef Caland het volgende:
Kut spleetogen kunnen geen friet bakken man
Jongen...doe het nou gewoon niet. Scheelt ook weer een flesje wc eend voor je moeder.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bami met Babi Panghang![]()
Die kip in beetje pittige saus
Rasfrietje op zijn tijd, helemaal niets mis mee. In nimma heb je nog zo'n cafetaria die ekte zelfgemaakte friet bakt. Krijg je het nog mee in kranten enzo. Kankertjelekker is datquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De mening van een man die industriele raspatat verkiest boven verse friet kunnen we niet serieus nemen, dat begrijp je wel natuurlijk.
kalfsvlees vulling man, echt zo nice. En dan op een wit bolletje met zaanse mosterd.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind die kroketten met die donkerbruine vulling veel lekkerder. Dat je echt van dat draadjesvlees erin hebt zeg maar.Die van dobben zit je alleen maar ragout zonder vlees te vreten man?
Dus zelfs jij erkent de superioriteit van verse friet?quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Rasfrietje op zijn tijd, helemaal niets mis mee. In nimma heb je nog zo'n cafetaria die ekte zelfgemaakte friet bakt. Krijg je het nog mee in kranten enzo. Kankertjelekker is dat
Kalfsvleesquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
kalfsvlees vulling man, echt zo nice. En dan op een wit bolletje met zaanse mosterd.
Soms vind ik mezelf echt een verkapte alcoholist man. Ik zou echt niet een leven zonder kunnen voorstellen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:59 schreef Typisch het volgende:
De gele trui drager is ook echt alcoholist.
Alcohol.
Moet jij niet patat zeggen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:00 schreef kapiteintje het volgende:
gvd...i'm stoked! Vanavond MOET er friet op tafel komen van mijn oude vaste tent.
ga lekker naar onz met dit soort vragen.quote:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ga lekker naar onz met dit soort vragen.
Ik zeg ook patat. Ik wissel 't af. Ik ben volledig in balans.quote:
Ligt dan aan de afhaalchinezen in de regio Tilburg hier in Delft is er een verschil maar smaakt allemaal meer dan goed.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Afhaalchinees eet ik uit principe al een jaar of 8 niet meer. Wat een bagger zeg. Van dat muffe spul dat daar gewoon 3 dagen in zo'n opwarmbak ligt.
En de hygiene is echt om van te janken...en nee dat is echt geen vooroordeel.
Er zullen er vast ook wel genoeg zijn. Ik zeg ook niet dat het smerig smaakt ofzo. Het is gewoon echt een grote vieze teringbende bij veel chinezen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ligt dan aan de afhaalchinezen in de regio Tilburg hier in Delft is er een verschil maar smaakt allemaal meer dan goed.
Hehehe, dat heeft elke student volgens mij wel.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Soms vind ik mezelf echt een verkapte alcoholist man. Ik zou echt niet een leven zonder kunnen voorstellen.
Zelfs Stinhoquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hehehe, dat heeft elke student volgens mij wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |