Zomer in Nederland en de kakkies gaan zwemmenquote:
Volgende keer beter.quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zomer in Nederland en de kakkies gaan zwemmen
En dan kom jij met dit
Vast niet aangezien je echt aan het hunten bent manquote:
Lang niet zo vaak als jij dus stop er eens mee, doe het lekker in andere topicsquote:
Mij bestquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Lang niet zo vaak als jij dus stop er eens mee, doe het lekker in andere topics
Ja, ik word gedwongen door omstandigheden (lees: kleuters diehem anders toch eerder openen).quote:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik word gedwongen door omstandigheden (lees: kleuters diehem anders toch eerder openen).
jij bent oorzaak, ik gevolg.
Goed plan Stinhoquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Niemand gaat meer topichunten. Niemand gaat meer topichunten
Ook even in de OP gezet. Ach, zal vast wel iemand een topic kapen zonder de OP te lezen denk ik.quote:
Stinho is echt aan het huntenquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:44 schreef Typisch het volgende:
Ik snap de big deal nooit over tt's en topics, maar daarvoor ben ik denk ik te kort actief op FOK! oid.
Nee hoorquote:
1 ikquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja ik ziet het. Maar jij en 422 zijn wel de personen die het meeste doen?
Niet echt nee, iedereen doet het.quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja ik ziet het. Maar jij en 422 zijn wel de personen die het meeste doen?
[VBL Slowchat] #435: Gezellig keuvelen met elkaarquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet echt nee, iedereen doet het.
Maakt mij ook geen reet uit verder, eigenlijk. Het is alleen kut als je als Steven een fantastische TT in gedachte had, dolblij dat je de lapo hebt en iemand anders opent hem snel met zo'n soort TT![]()
Alhoewel ik allang blij ben dat het woord 'keuvelen' er niet in voorkomt.
Keuvelen was wel het toppunt jaquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet echt nee, iedereen doet het.
Maakt mij ook geen reet uit verder, eigenlijk. Het is alleen kut als je als Steven een fantastische TT in gedachte had, dolblij dat je de lapo hebt en iemand anders opent hem snel met zo'n soort TT![]()
Alhoewel ik allang blij ben dat het woord 'keuvelen' er niet in voorkomt.
2 topics gejank eroverquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:59 schreef Doublepain het volgende:
Soms heb je wel mooi lapo's
Zoals toen iemand Strootman uit de OP wilde en toen helemaal wild werd
Welke baas was datquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:59 schreef Doublepain het volgende:
Soms heb je wel mooi lapo's
Zoals toen iemand Strootman uit de OP wilde en toen helemaal wild werd
Stylo :pquote:
Wat maakt dat uit dan? Kun je dan niet snel genoeg een topic openen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Stinho is echt aan het hunten
bewust niet de laatste post pakken
Nee, je moet 5 seconden wachten voor je weer een post kan maken dus ook een ttquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit dan? Kun je dan niet snel genoeg een topic openen?
Aha,quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee, je moet 5 seconden wachten voor je weer een post kan maken dus ook een tt
hier 10 seconden.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee, je moet 5 seconden wachten voor je weer een post kan maken dus ook een tt
Nog langer dusquote:
Nooooooooooooooooquote:Purrel Fränkel wilde niet met De Graafschap in de Jupiler League uitkomen en vertrok bij de degradant. De 35-jarige linksback gaat nu voor VV Duno in de vierde klasse spelen.
De amateurclub uit Doorwerth meldt via Twitter dat het de voormalig prof voor een jaar heeft weten vast te leggen. Fränkel kwam in zijn lange carrière uit voor Telstar, De Graafschap, Vitesse en weer De Graafschap. De Surinamer speelde meer dan vierhonderd duels in het betaald voetbal.
Het afgelopen seizoen degradeerde Fränkel met De Superboeren. De verdediger had geen trek meer in de eerste divisie en ging liever in het amateurvoetbal verder.
quote:
Dus ga je nog lagerquote:Purrel Fränkel wilde niet met De Graafschap in de Jupiler League uitkomen en vertrok bij de degradant.
Ik moest even zoeken hoorquote:Op maandag 9 juli 2012 02:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik mailde pas 8 maanden later.
Ik was bang voor yvonne
Lol daar ben ik vorig jaar ook geweest, klein dorpje. Dan is de kans groot dat ze naar hetzelfde appartementencomplex gaan waar ik zat. Tsalos beachquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Analipsis ofzo
De tyfus, het begint hier toch hard te regenen
Mwah, dat ik mod werd heeft ook wel wat bijgedragen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik moest even zoeken hoor
Die ban heeft wel geholpen dus
the fuckquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik moest even zoeken hoor
Die ban heeft wel geholpen dus
Toen dacht je opeens, hé 'ze' valt best meequote:Op woensdag 11 juli 2012 13:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwah, dat ik mod werd heeft ook wel wat bijgedragen.
Moet je de spytool eens gebruiken, interessant jonguh, ik kom m'n naam het meeste in de VBL-sc tegenquote:
Spytoolquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Moet je de spytool eens gebruiken, interessant jonguh, ik kom m'n naam het meeste in de VBL-sc tegen
hej sukkelnerd.quote:
Omdat we hier het meeste van je houden yvje.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Moet je de spytool eens gebruiken, interessant jonguh, ik kom m'n naam het meeste in de VBL-sc tegen
Teringquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Spytool
Ik heet geen Ronalstinho
Wat?quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tering
http://www.fok.nl/gm/spyt(...)c26&noreplyfrom=2589
Klik dan mens.quote:
Niet zo jokkenquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Omdat we hier het meeste van je houden yvje.![]()
Ja ik keek, maar wat is daarmeequote:
quote:
quote:Omdat we hier het meeste van je houden yvje
snolliequote:Op woensdag 11 juli 2012 13:22 schreef GGMM het volgende:
Voortaan moeten we dus een codewoord gebruiken als we het over yvonne hebben.
'die ene'quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:22 schreef GGMM het volgende:
Voortaan moeten we dus een codewoord gebruiken als we het over yvonne hebben.
Er moet hier nog een schutting gezet worden, de keukenkastjes opgehangen, de badkamer opknappen, werk zatquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ik keek, maar wat is daarmee
Ik heb gewoon niks beters te doen
Is goed hoorquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er moet hier nog een schutting gezet worden, de keukenkastjes opgehangen, de badkamer opknappen, werk zat
Jij bent te goed Stief, dan moet je tegensputterenquote:
Met die winkelhaak op je hoofd staat alles gegarandeerd 90 graden recht ja.quote:
Ja maar ik verveel mij serieusquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij bent te goed Stief, dan moet je tegensputteren
Ga nou maar huilen omdat davy postquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Met die winkelhaak op je hoofd staat alles gegarandeerd 90 graden recht ja.
Omdat jullie heul niet van me houden boehoequote:Op woensdag 11 juli 2012 13:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja ik snap wel waar je op reageerde. Maar waarom is dat jokken?
Zolang de sollicitaties nog lopen moet je daar gebruik van maken.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij bent te goed Stief, dan moet je tegensputteren
Davy post niet.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ga nou maar huilen omdat davy post
Ik wel.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Omdat jullie heul niet van me houden boehoe
Dus zodrekt ben je weer wegquote:
PI lezen is lastig?quote:
Bitch pleasequote:Op woensdag 11 juli 2012 13:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niet constant popiejopie lopen doen is voor jou ook een beetje lastig heb ik 't idee?
Voor iemand die claimt recentelijk veel sex gehad te hebben zit je wel erg snel op de kast.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niet constant popiejopie lopen doen is voor jou ook een beetje lastig heb ik 't idee?
Ja ach, wat doe je er aan?quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar hebben tegenwoordig velen moeite mee
Kapi mist zijn buddy hmf gewoonquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor iemand die claimt recentelijk veel sex gehad te hebben zit je wel erg snel op de kast.
't zal jou als nieuwbakken allemansvriend idd vreselijk veel pijn doen dat ik de rest van je vriendjes hier boeler noem ja.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:31 schreef stevenmac26 het volgende:
Meneer die elke keer binnen komt met hee boelers
Ik verveel me gewoon.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor iemand die claimt recentelijk veel sex gehad te hebben zit je wel erg snel op de kast.
Gaat om popijopiegedrag pikkiequote:Op woensdag 11 juli 2012 13:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
't zal jou als nieuwbakken allemansvriend idd vreselijk veel pijn doen dat ik de rest van je vriendjes hier boeler noem ja.
Hij reageert de laatste tijd inderdaad een beetje als een ongesteld vrouwtjequote:Op woensdag 11 juli 2012 13:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vrijdag is Hmf terug en dan hebben we meteen de oude Kapi weer terugquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij reageert de laatste tijd inderdaad een beetje als een ongesteld vrouwtje
Dat sowieso.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vrijdag is Hmf terug en dan hebben we meteen de oude Kapi weer terug
Ja want deze Kapi is lang niet zo leuk manquote:
Deze Steven ook niet, maar het zal een reactie op zijn.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja want deze Kapi is lang niet zo leuk man
Ik kan niet wachtenquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:36 schreef kapiteintje het volgende:
Krijgen we ook weer mooie verhalen over hoe hij in z'n eentje de nog lekkende kernreactor in Tsjernobyl heeft gerepareerd.
Hij gaat ook nog even walgen om PSV in het PSV-Topicquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:36 schreef kapiteintje het volgende:
Krijgen we ook weer mooie verhalen over hoe hij in z'n eentje de nog lekkende kernreactor in Tsjernobyl heeft gerepareerd.
Kloptquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Deze Steven ook niet, maar het zal een reactie op zijn.
Wanneer keert Sjakie dan terug?quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten
Verder mag SjaakBauer ook snel terug komen
Volgens mij ook vrijdag, samen met MrKoerdiequote:
Dat is vrij normaal toch?quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij gaat ook nog even walgen om PSV in het PSV-Topic
quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Volgens mij ook vrijdag, samen met MrKoerdie
Geo is al unbanned manquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:38 schreef stevenmac26 het volgende:
En dan Geo er nog bij en dan is de club weer compleet
Nee, gewoon nee.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Als HMF weer terug is, moeten we even wachten tot De_kromme weer langskomt en dan is het feest
Ja maar die is er nu toch nietquote:
iig niet voor de Kromme.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee, gewoon nee.
Ik weet dan nooit voor wie ik moet zijn in dat soort discussie's.
gewoon negeren manquote:
en golda meir of zo vond ik ook altijd wel wat toevoegenquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:38 schreef stevenmac26 het volgende:
En dan Geo er nog bij en dan is de club weer compleet
altijd hetzelfde :quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
gewoon negeren man
Ergens moet ik wel altijd lachen om die discussies tussen hmf en de kromme
AryMehr en Stokkie gaan we helaas niet meer terug zienquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
en golda meir of zo vond ik ook altijd wel wat toevoegen
de kromme is gewoon een idioot. Die valt niet te negeren. Als je dat van davy zegt heb je nog een punt, maar bij hem is 't echt onmogelijk.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
gewoon negeren man
Ergens moet ik wel altijd lachen om die discussies tussen hmf en de kromme
Arya Mehr. Een van de beste users die erbij was gekomen. Helaas heeft hij nu een perma ban.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
en golda meir of zo vond ik ook altijd wel wat toevoegen
Het is een idioot ja, daarom moet ik altijd om hem lachenquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
de kromme is gewoon een idioot. Die valt niet te negeren. Als je dat van davy zegt heb je nog een punt, maar bij hem is 't echt onmogelijk.
Aryaquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Arya Mehr. Een van de beste users die erbij was gekomen. Helaas heeft hij nu een perma ban.
Je had 'm toch klappen laten geven op zo'n festival?quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is een idioot ja, daarom moet ik altijd om hem lachen
is dat zelf opgelegd of gewoon van fok uit? Of mag je daar weer niks over zeggenquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
AryMehr en Stokkie gaan we helaas niet meer terug zien
Was een lulverhaal van hem toch?quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je had 'm toch klappen laten geven op zo'n festival?
Nee manquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je had 'm toch klappen laten geven op zo'n festival?
Die ja, ok jammerquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Arya Mehr. Een van de beste users die erbij was gekomen. Helaas heeft hij nu een perma ban.
vanuit FOK! vandaanquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
is dat zelf opgelegd of gewoon van fok uit? Of mag je daar weer niks over zeggen
Jammerquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee man
Hij stond bij een hele andere tent
Ik heb meerdere keren gezegd waar ik zou zijn, komt ie eergisteren met ja waar was je nouquote:
Hij durfde gewoon niet. Tekenend.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb meerdere keren gezegd waar ik zou zijn, komt ie eergisteren met ja waar was je nou!!!!
Klopt, maar HMF mag ik meestal, maar dan doet hij weer iets raars en laat hij de VBL-SC weer voor een lange (lees korte) tijd in de steek.quote:
Dit dusquote:
Maar de Kromme liegt alles bij elkaar. Dat is 't verschil.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dit dus
Ik kan echt altijd lachen om hem
Hmf is ook gewoon een idioot waar je om moet lachen
Zo hebben we er veel zitten hier.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dit dus
Ik kan echt altijd lachen om hem
Hmf is ook gewoon een idioot waar je om moet lachen
Idd.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar de Kromme liegt alles bij elkaar. Dat is 't verschil.![]()
Gewoon reageren met "ja, dat denk ik ook", dat is de snelste manier om weer van hem af te zijn.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:45 schreef Typisch het volgende:
de_kromme, hoe kun je op hem normaal reageren als hij beweerd dat Immers en Toornstra voor meer dan 5 miljoen per stuk verkocht gaan worden.
Dat hij er 37 heeft maken jullie ervan. Gastje heeft wel degelijk een aantal diploma's. Is ook niet zo moeilijk in principe als je een beetje slim bezig bent.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Idd.
Hoe gaat het met HMF z'n 37ste diploma?
Hij denkt dat ADO in het linkerrijtje gaat eindigen dit jaarquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon reageren met "ja, dat denk ik ook", dat is de snelste manier om weer van hem af te zijn.
Gaat om het feit dat hij dat zegt. Moeten wij ons gaan aanpassen aan zijn onzin of andersom?quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon reageren met "ja, dat denk ik ook", dat is de snelste manier om weer van hem af te zijn.
Hij trolled de hele boel bij elkaar jaquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar de Kromme liegt alles bij elkaar. Dat is 't verschil.Met hem kun je niet discussieren omdat het nergens op gebaseerd is.
Daar hebben we bans voor uitgevonden.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij trolled de hele boel bij elkaar ja
Dan zouden wij allemaal heel vaak gebanned worden ouwe reusquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daar hebben we bans voor uitgevonden.
Weet ik, maar Hmf staat ook niet voor niks bekend als iemand die al rijdend op een motor een nucleair wapen onschadelijk heeft gemaakt. Op hun eigen manier beide met een korreltje zout nemen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat hij er 37 heeft maken jullie ervan. Gastje heeft wel degelijk een aantal diploma's. Is ook niet zo moeilijk in principe als je een beetje slim bezig bent.
Nee joh, zó erg is het niet. Mensen laten zich veel te snel op de kast jagen door hem.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daar hebben we bans voor uitgevonden.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:52 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ook nog die Boerrigter, je zou bijna denken dat concurrenten van Ajax van Marwijk hebben omgekocht.
Verkondigen wij aan de lopende band bewust grove leugens dan?quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan zouden wij allemaal heel vaak gebanned worden ouwe reus
Ik heb het over trollenquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Verkondigen wij aan de lopende band bewust grove leugens dan?
HMF moet je wel met een kilo zout nemen ja.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet ik, maar Hmf staat ook niet voor niks bekend als iemand die al rijdend op een motor een nucleair wapen onschadelijk heeft gemaakt. Op hun eigen manier beide met een korreltje zout nemen.
Als is HMF qua voetbal meer in staat inhoudelijk te reageren uiteraard, dat is zeker waar.
Ja, zijn manier van trollen is bewust lopen liegen en het dan als argument gebruiken. Redelijk funest voor een gezonde discussie lijkt me?quote:
Je weet nu al ondertussen hoe ie in elkaar steekt, gewoon lachen en ja knikken helpt ook weleensquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, zijn manier van trollen is bewust lopen liegen en het dan als argument gebruiken. Redelijk funest voor een gezonde discussie lijkt me?
Dit dusquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:54 schreef Paul-89 het volgende:
Ik vind het bij HMF altijd wel leuk dat waar het hier ook over gaat hij heeft altijd wel weer een extreem verhaal daarover wat hij heeft meegemaakt. En nooit is hij in dat verhaal de schlemiel.
Als je dat weet ga je toch geen discussie meer met hem voeren?quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, zijn manier van trollen is bewust lopen liegen en het dan als argument gebruiken. Redelijk funest voor een gezonde discussie lijkt me?
Prima kerel, niks mis mee.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:55 schreef stevenmac26 het volgende:
Maar hfm is een toffe gast,volgens mij ga je ook helemaal stuk wanneer je met hem een biertje gaat doen
Met jou ga ik weleens biertjes doen nerdquote:
Hahahaha, mocht je willen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Met jou ga ik weleens biertjes doen nerd
Gelukkig hebben we de foto's nogquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hahahaha, mocht je willen.
Denken dat ik met joden om ga
Die Duitsers ookquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de foto's nog
Ja die vragen zich nog af wat je nou precies deed denk ikquote:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hahahaha, mocht je willen.
Denken dat ik met joden om ga
En ik terug mee naar Rotterdamquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]Je bent nog naar Amsterdam geweest laatst man boeler.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja die vragen zich nog af wat je nou precies deed denk ik
Maar werden we nou echt gefilmd of watquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]Het was al de hele tijd mijn plan. Ik wachtte tot de tijd rijp was
Jaquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Maar werden we nou echt gefilmd of wat
quote:
Ik was lam dus ik merkte er vrij weinig van gelukkigquote:
Was het weer zover?quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik was lam dus ik merkte er vrij weinig van gelukkig
Lekker lopen flaneren met die Ajax tattoo's van je?quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik was lam dus ik merkte er vrij weinig van gelukkig
Je hebt de foto's toch gezien op fbquote:
Op tilburg cs kan je niet eens plassen toch?quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Enige station waar je fatsoenlijk kunt pissen
Nee man, zo slim ben ik nog wel hoor pikquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lekker lopen flaneren met die Ajax tattoo's van je?
ojahquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je hebt de foto's toch gezien op fb
Dat zou best kunnen, zijn meestal dicht overal, tenminste s'avondsquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Enige station waar je fatsoenlijk kunt pissen
Toffe appartement heb je sowiesoquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:02 schreef Monopoly het volgende:
Ik woon net achter het station, dus we hoefde niet door het centrum
En vanaf mijn appartementje was het uitzicht op zich wel oké toch kale ?
Ja man, het was alleen een klerezooiquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Toffe appartement heb je sowieso
Nee, nog nooit een wc gezien iig. Op zoveel stations niet overigens hoor.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Op tilburg cs kan je niet eens plassen toch?
Dat viel ook wel mee man met de klerezooiquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja man, het was alleen een klerezooiVolgende keer is het gewoon chillybilly met koude biertjes en een volle wonderdoos
quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja man, het was alleen een klerezooiVolgende keer is het gewoon chillybilly met koude biertjes en een volle wonderdoos
oh kweenie, zelf het station in mijn dorp heeft een wc.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, nog nooit een wc gezien iig. Op zoveel stations niet overigens hoor.
echtquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
oh kweenie, zelf het station in mijn dorp heeft een wc.
Echtquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:07 schreef Monopoly het volgende:
Hoeren GOGO_!
Ze halen mijn reactie gewoon weg
jup. bij de bussen daarzo. Station krijgt trouwens een hypermodern fietsenrek ofzoquote:
Van mij niet hoorquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja het station heeft hier ook gewoon wc's
Maar het was wel zo jaquote:
Dat lelijke lampenhuis daar?quote:
Wormerveer jaquote:
Zowat heel Noord Hollandquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:10 schreef Monopoly het volgende:
In Wormerveer heb je tenminste nog Luilak
ja dat is altijd zo fantastischquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:10 schreef Monopoly het volgende:
In Wormerveer heb je tenminste nog Luilak
quote:AFC Ajax
Ajax en Fiorentina zijn akkoord over de transfer van Mounir El Hamdaoui. Meer op Ajax.nl:
http://ajax.ms/flPwJq
Wordt echt afzien.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:13 schreef napoleonfour het volgende:
zure etappe trouwens :") lekker op het eind nog vol klimmen super nice.
Woon je zeker richting Zuid Hollandquote:
Nee in de puist van NH.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Woon je zeker richting Zuid Holland
Den Helder?quote:
Heb je dat gelezen op Hardcore Hooligans?quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:15 schreef RensAjacied het volgende:
Luilak is toch dat feest waar je mensen moet wakker schreeuwen? En dat vervolgens alles naar de kanker geslagen word in dorpen?
ikquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En wie heeft de Fietsestafette gewonnen?
quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heb je dat gelezen op Hardcore Hooligans?
Nieuwe fietsquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je nog een prijs aan jezelf gegeven?
Die is zelfs gejatquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je oude fiets zal vast versleten zijn
Die hele Maasvlakte is mijn werkplek later. Heb er al genoeg van gezien laatste tijdquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Monopoly moet jij niet met tranen in de ogen van trots naar Nederland 2. kijken? De Koningin houdt zelfs een toespraak.
Ja of een neefje van hemquote:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die hele Maasvlakte is mijn werkplek later. Heb er al genoeg van gezien laatste tijd
Hiep Hiep Hoera!quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:20 schreef stevenmac26 het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=168863
Jammer.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:20 schreef stevenmac26 het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=168863
quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:23 schreef ajacied4lf het volgende:
Met de miljoenen die El Ham heeft verdiend kon je heel Feyenoord overkopen.
Cabral moet wel lukken, maar dan mis je nog wel wat hoor.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:23 schreef ajacied4lf het volgende:
Met de miljoenen die El Ham heeft verdiend kon je heel Feyenoord van overkopen.
quote:
Ok.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar ik ga weer naar de brievenbus van m'n zusje staren adios beste internetvrienden en vriendinnetjes.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar ik ga weer naar de brievenbus staren adios beste internetvrienden en vriendinnetjes.
Zit je stringetje te strak de laatste tijd?quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hebben we die boeler ook weer hoor
Mono, jij werkt toch met treinen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die hele Maasvlakte is mijn werkplek later. Heb er al genoeg van gezien laatste tijd
Jaquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zit je stringetje te strak de laatste tijd?
Aah ok, ik moet vrijdag een kioskapplicatie installeren in een tractiewerkplaats en ik vroeg me af wat een tractiewerkplaats is...quote:
Tractie is de naam om "gas" te geven. Dus dan werk je met grote diesel en elektra motoren daar neem ik aanquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Aah ok, ik moet vrijdag een kioskapplicatie installeren in een tractiewerkplaats en ik vroeg me af wat een tractiewerkplaats is...
Nee dat is 't niet.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik merk het, waz met jou.. doet ze niet pijpen?
pak haar stinhoquote:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:25 schreef Madame_Paon het volgende:
Carcassonne
[ afbeelding ]
Koolzuurhoudende drank met een C.
Ok klinkt cool, ik krijg ook een rondleiding. Volgens collega's die er eerder zijn geweest is het alsof je terug de jaren 50/60 binnenstapt...quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Tractie is de naam om "gas" te geven. Dus dan werk je met grote diesel en elektra motoren daar neem ik aan
Tof. ZLSM in Limburg toevallig ?quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok klinkt cool, ik krijg ook een rondleiding. Volgens collega's die er eerder zijn geweest is het alsof je terug de jaren 50/60 binnenstapt...
Ken ik niet, ben niet zo in België thuisquote:
Nog niet meegemaakt gelukkig, en ooit zal het wel een keer gebeuren ja.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:38 schreef Geo4kant het volgende:
Wat ik me dan aan afvraag..![]()
Heb je al eens iemand die voor je trein is gesprongen? Denk het (nog) niet.. en wordt je hier in je opleiding al op voorbereid/getraind oid?
Sinds je pony-plaatjes en glitterbeertjes naar hem toegestuurd hebt?quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Volgens mij weten ze hier niet dat Kapi en ik stiekem goede vrienden zijn
Doen wat jij denkt dat goed is..quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ken ik niet, ben niet zo in België thuis
[..]
Nog niet meegemaakt gelukkig, en ooit zal het wel een keer gebeuren ja.
We krijgen er wel een beetje voorbereiding op, en je praat er wel over, en van je mentormachinisten op stage hoor je ook wel interessante dingen, maar als het er op aan komt vergeet je dat allemaal en is het gewoon doen wat jij op dat moment denkt dat goed is .
Ik zal wel wat fotootjes nemenquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ken ik niet, ben niet zo in België thuis
[..]
Prorail ongevallendienst. Betaald verschrikkelijk goed dat werk, alleen je moet dan wel karkassen van mensen opruimen en incidenteel van dieren.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Doen wat jij denkt dat goed is..
Denk niet dat je veel kan doen.. wie ruimt dat eigenlijk op? Vroeger zeiden ze altijd slagersomdat die gewend zijn ana vieze zooi maar dat klinkt nogal fake.
niet de brandweer?quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Prorail ongevallendienst. Betaald verschrikkelijk goed dat werk, alleen je moet dan wel karkassen van mensen opruimen en incidenteel van dieren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |