Ik kan niet wachtenquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:36 schreef kapiteintje het volgende:
Krijgen we ook weer mooie verhalen over hoe hij in z'n eentje de nog lekkende kernreactor in Tsjernobyl heeft gerepareerd.
Hij gaat ook nog even walgen om PSV in het PSV-Topicquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:36 schreef kapiteintje het volgende:
Krijgen we ook weer mooie verhalen over hoe hij in z'n eentje de nog lekkende kernreactor in Tsjernobyl heeft gerepareerd.
Kloptquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Deze Steven ook niet, maar het zal een reactie op zijn.
Wanneer keert Sjakie dan terug?quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten
Verder mag SjaakBauer ook snel terug komen
Volgens mij ook vrijdag, samen met MrKoerdiequote:
Dat is vrij normaal toch?quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij gaat ook nog even walgen om PSV in het PSV-Topic
quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Volgens mij ook vrijdag, samen met MrKoerdie
Geo is al unbanned manquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:38 schreef stevenmac26 het volgende:
En dan Geo er nog bij en dan is de club weer compleet
Nee, gewoon nee.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Als HMF weer terug is, moeten we even wachten tot De_kromme weer langskomt en dan is het feest
Ja maar die is er nu toch nietquote:
iig niet voor de Kromme.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee, gewoon nee.
Ik weet dan nooit voor wie ik moet zijn in dat soort discussie's.
gewoon negeren manquote:
en golda meir of zo vond ik ook altijd wel wat toevoegenquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:38 schreef stevenmac26 het volgende:
En dan Geo er nog bij en dan is de club weer compleet
altijd hetzelfde :quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
gewoon negeren man
Ergens moet ik wel altijd lachen om die discussies tussen hmf en de kromme
AryMehr en Stokkie gaan we helaas niet meer terug zienquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
en golda meir of zo vond ik ook altijd wel wat toevoegen
de kromme is gewoon een idioot. Die valt niet te negeren. Als je dat van davy zegt heb je nog een punt, maar bij hem is 't echt onmogelijk.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
gewoon negeren man
Ergens moet ik wel altijd lachen om die discussies tussen hmf en de kromme
Arya Mehr. Een van de beste users die erbij was gekomen. Helaas heeft hij nu een perma ban.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
en golda meir of zo vond ik ook altijd wel wat toevoegen
Het is een idioot ja, daarom moet ik altijd om hem lachenquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
de kromme is gewoon een idioot. Die valt niet te negeren. Als je dat van davy zegt heb je nog een punt, maar bij hem is 't echt onmogelijk.
Aryaquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Arya Mehr. Een van de beste users die erbij was gekomen. Helaas heeft hij nu een perma ban.
Je had 'm toch klappen laten geven op zo'n festival?quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is een idioot ja, daarom moet ik altijd om hem lachen
is dat zelf opgelegd of gewoon van fok uit? Of mag je daar weer niks over zeggenquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
AryMehr en Stokkie gaan we helaas niet meer terug zien
Was een lulverhaal van hem toch?quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je had 'm toch klappen laten geven op zo'n festival?
Nee manquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je had 'm toch klappen laten geven op zo'n festival?
Die ja, ok jammerquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Arya Mehr. Een van de beste users die erbij was gekomen. Helaas heeft hij nu een perma ban.
vanuit FOK! vandaanquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
is dat zelf opgelegd of gewoon van fok uit? Of mag je daar weer niks over zeggen
Jammerquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee man
Hij stond bij een hele andere tent
Ik heb meerdere keren gezegd waar ik zou zijn, komt ie eergisteren met ja waar was je nouquote:
Hij durfde gewoon niet. Tekenend.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb meerdere keren gezegd waar ik zou zijn, komt ie eergisteren met ja waar was je nou!!!!
Klopt, maar HMF mag ik meestal, maar dan doet hij weer iets raars en laat hij de VBL-SC weer voor een lange (lees korte) tijd in de steek.quote:
Dit dusquote:
Maar de Kromme liegt alles bij elkaar. Dat is 't verschil.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dit dus
Ik kan echt altijd lachen om hem
Hmf is ook gewoon een idioot waar je om moet lachen
Zo hebben we er veel zitten hier.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dit dus
Ik kan echt altijd lachen om hem
Hmf is ook gewoon een idioot waar je om moet lachen
Idd.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar de Kromme liegt alles bij elkaar. Dat is 't verschil.![]()
Gewoon reageren met "ja, dat denk ik ook", dat is de snelste manier om weer van hem af te zijn.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:45 schreef Typisch het volgende:
de_kromme, hoe kun je op hem normaal reageren als hij beweerd dat Immers en Toornstra voor meer dan 5 miljoen per stuk verkocht gaan worden.
Dat hij er 37 heeft maken jullie ervan. Gastje heeft wel degelijk een aantal diploma's. Is ook niet zo moeilijk in principe als je een beetje slim bezig bent.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Idd.
Hoe gaat het met HMF z'n 37ste diploma?
Hij denkt dat ADO in het linkerrijtje gaat eindigen dit jaarquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon reageren met "ja, dat denk ik ook", dat is de snelste manier om weer van hem af te zijn.
Gaat om het feit dat hij dat zegt. Moeten wij ons gaan aanpassen aan zijn onzin of andersom?quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon reageren met "ja, dat denk ik ook", dat is de snelste manier om weer van hem af te zijn.
Hij trolled de hele boel bij elkaar jaquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar de Kromme liegt alles bij elkaar. Dat is 't verschil.Met hem kun je niet discussieren omdat het nergens op gebaseerd is.
Daar hebben we bans voor uitgevonden.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij trolled de hele boel bij elkaar ja
Dan zouden wij allemaal heel vaak gebanned worden ouwe reusquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daar hebben we bans voor uitgevonden.
Weet ik, maar Hmf staat ook niet voor niks bekend als iemand die al rijdend op een motor een nucleair wapen onschadelijk heeft gemaakt. Op hun eigen manier beide met een korreltje zout nemen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat hij er 37 heeft maken jullie ervan. Gastje heeft wel degelijk een aantal diploma's. Is ook niet zo moeilijk in principe als je een beetje slim bezig bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |