PI lezen is lastig?quote:
Bitch pleasequote:Op woensdag 11 juli 2012 13:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niet constant popiejopie lopen doen is voor jou ook een beetje lastig heb ik 't idee?
Voor iemand die claimt recentelijk veel sex gehad te hebben zit je wel erg snel op de kast.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niet constant popiejopie lopen doen is voor jou ook een beetje lastig heb ik 't idee?
Ja ach, wat doe je er aan?quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar hebben tegenwoordig velen moeite mee
Kapi mist zijn buddy hmf gewoonquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor iemand die claimt recentelijk veel sex gehad te hebben zit je wel erg snel op de kast.
't zal jou als nieuwbakken allemansvriend idd vreselijk veel pijn doen dat ik de rest van je vriendjes hier boeler noem ja.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:31 schreef stevenmac26 het volgende:
Meneer die elke keer binnen komt met hee boelers
Ik verveel me gewoon.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor iemand die claimt recentelijk veel sex gehad te hebben zit je wel erg snel op de kast.
Gaat om popijopiegedrag pikkiequote:Op woensdag 11 juli 2012 13:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
't zal jou als nieuwbakken allemansvriend idd vreselijk veel pijn doen dat ik de rest van je vriendjes hier boeler noem ja.
Hij reageert de laatste tijd inderdaad een beetje als een ongesteld vrouwtjequote:Op woensdag 11 juli 2012 13:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vrijdag is Hmf terug en dan hebben we meteen de oude Kapi weer terugquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij reageert de laatste tijd inderdaad een beetje als een ongesteld vrouwtje
Dat sowieso.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vrijdag is Hmf terug en dan hebben we meteen de oude Kapi weer terug
Ja want deze Kapi is lang niet zo leuk manquote:
Deze Steven ook niet, maar het zal een reactie op zijn.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja want deze Kapi is lang niet zo leuk man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |