Zomer in Nederland en de kakkies gaan zwemmenquote:
Volgende keer beter.quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zomer in Nederland en de kakkies gaan zwemmen
En dan kom jij met dit
Vast niet aangezien je echt aan het hunten bent manquote:
Lang niet zo vaak als jij dus stop er eens mee, doe het lekker in andere topicsquote:
Mij bestquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Lang niet zo vaak als jij dus stop er eens mee, doe het lekker in andere topics
Ja, ik word gedwongen door omstandigheden (lees: kleuters diehem anders toch eerder openen).quote:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik word gedwongen door omstandigheden (lees: kleuters diehem anders toch eerder openen).
jij bent oorzaak, ik gevolg.
Goed plan Stinhoquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Niemand gaat meer topichunten. Niemand gaat meer topichunten
Ook even in de OP gezet. Ach, zal vast wel iemand een topic kapen zonder de OP te lezen denk ik.quote:
Stinho is echt aan het huntenquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:44 schreef Typisch het volgende:
Ik snap de big deal nooit over tt's en topics, maar daarvoor ben ik denk ik te kort actief op FOK! oid.
Nee hoorquote:
1 ikquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja ik ziet het. Maar jij en 422 zijn wel de personen die het meeste doen?
Niet echt nee, iedereen doet het.quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja ik ziet het. Maar jij en 422 zijn wel de personen die het meeste doen?
[VBL Slowchat] #435: Gezellig keuvelen met elkaarquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet echt nee, iedereen doet het.
Maakt mij ook geen reet uit verder, eigenlijk. Het is alleen kut als je als Steven een fantastische TT in gedachte had, dolblij dat je de lapo hebt en iemand anders opent hem snel met zo'n soort TT![]()
Alhoewel ik allang blij ben dat het woord 'keuvelen' er niet in voorkomt.
Keuvelen was wel het toppunt jaquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet echt nee, iedereen doet het.
Maakt mij ook geen reet uit verder, eigenlijk. Het is alleen kut als je als Steven een fantastische TT in gedachte had, dolblij dat je de lapo hebt en iemand anders opent hem snel met zo'n soort TT![]()
Alhoewel ik allang blij ben dat het woord 'keuvelen' er niet in voorkomt.
2 topics gejank eroverquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:59 schreef Doublepain het volgende:
Soms heb je wel mooi lapo's
Zoals toen iemand Strootman uit de OP wilde en toen helemaal wild werd
Welke baas was datquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:59 schreef Doublepain het volgende:
Soms heb je wel mooi lapo's
Zoals toen iemand Strootman uit de OP wilde en toen helemaal wild werd
Stylo :pquote:
Wat maakt dat uit dan? Kun je dan niet snel genoeg een topic openen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Stinho is echt aan het hunten
bewust niet de laatste post pakken
Nee, je moet 5 seconden wachten voor je weer een post kan maken dus ook een ttquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit dan? Kun je dan niet snel genoeg een topic openen?
Aha,quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee, je moet 5 seconden wachten voor je weer een post kan maken dus ook een tt
hier 10 seconden.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee, je moet 5 seconden wachten voor je weer een post kan maken dus ook een tt
Nog langer dusquote:
Nooooooooooooooooquote:Purrel Fränkel wilde niet met De Graafschap in de Jupiler League uitkomen en vertrok bij de degradant. De 35-jarige linksback gaat nu voor VV Duno in de vierde klasse spelen.
De amateurclub uit Doorwerth meldt via Twitter dat het de voormalig prof voor een jaar heeft weten vast te leggen. Fränkel kwam in zijn lange carrière uit voor Telstar, De Graafschap, Vitesse en weer De Graafschap. De Surinamer speelde meer dan vierhonderd duels in het betaald voetbal.
Het afgelopen seizoen degradeerde Fränkel met De Superboeren. De verdediger had geen trek meer in de eerste divisie en ging liever in het amateurvoetbal verder.
quote:
Dus ga je nog lagerquote:Purrel Fränkel wilde niet met De Graafschap in de Jupiler League uitkomen en vertrok bij de degradant.
Ik moest even zoeken hoorquote:Op maandag 9 juli 2012 02:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik mailde pas 8 maanden later.
Ik was bang voor yvonne
Lol daar ben ik vorig jaar ook geweest, klein dorpje. Dan is de kans groot dat ze naar hetzelfde appartementencomplex gaan waar ik zat. Tsalos beachquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Analipsis ofzo
De tyfus, het begint hier toch hard te regenen
Mwah, dat ik mod werd heeft ook wel wat bijgedragen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik moest even zoeken hoor
Die ban heeft wel geholpen dus
the fuckquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik moest even zoeken hoor
Die ban heeft wel geholpen dus
Toen dacht je opeens, hé 'ze' valt best meequote:Op woensdag 11 juli 2012 13:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwah, dat ik mod werd heeft ook wel wat bijgedragen.
Moet je de spytool eens gebruiken, interessant jonguh, ik kom m'n naam het meeste in de VBL-sc tegenquote:
Spytoolquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Moet je de spytool eens gebruiken, interessant jonguh, ik kom m'n naam het meeste in de VBL-sc tegen
hej sukkelnerd.quote:
Omdat we hier het meeste van je houden yvje.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Moet je de spytool eens gebruiken, interessant jonguh, ik kom m'n naam het meeste in de VBL-sc tegen
Teringquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Spytool
Ik heet geen Ronalstinho
Wat?quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tering
http://www.fok.nl/gm/spyt(...)c26&noreplyfrom=2589
Klik dan mens.quote:
Niet zo jokkenquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Omdat we hier het meeste van je houden yvje.![]()
Ja ik keek, maar wat is daarmeequote:
quote:
quote:Omdat we hier het meeste van je houden yvje
snolliequote:Op woensdag 11 juli 2012 13:22 schreef GGMM het volgende:
Voortaan moeten we dus een codewoord gebruiken als we het over yvonne hebben.
'die ene'quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:22 schreef GGMM het volgende:
Voortaan moeten we dus een codewoord gebruiken als we het over yvonne hebben.
Er moet hier nog een schutting gezet worden, de keukenkastjes opgehangen, de badkamer opknappen, werk zatquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ik keek, maar wat is daarmee
Ik heb gewoon niks beters te doen
Is goed hoorquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er moet hier nog een schutting gezet worden, de keukenkastjes opgehangen, de badkamer opknappen, werk zat
Jij bent te goed Stief, dan moet je tegensputterenquote:
Met die winkelhaak op je hoofd staat alles gegarandeerd 90 graden recht ja.quote:
Ja maar ik verveel mij serieusquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij bent te goed Stief, dan moet je tegensputteren
Ga nou maar huilen omdat davy postquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Met die winkelhaak op je hoofd staat alles gegarandeerd 90 graden recht ja.
Omdat jullie heul niet van me houden boehoequote:Op woensdag 11 juli 2012 13:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja ik snap wel waar je op reageerde. Maar waarom is dat jokken?
Zolang de sollicitaties nog lopen moet je daar gebruik van maken.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij bent te goed Stief, dan moet je tegensputteren
Davy post niet.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ga nou maar huilen omdat davy post
Ik wel.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Omdat jullie heul niet van me houden boehoe
Dus zodrekt ben je weer wegquote:
PI lezen is lastig?quote:
Bitch pleasequote:Op woensdag 11 juli 2012 13:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niet constant popiejopie lopen doen is voor jou ook een beetje lastig heb ik 't idee?
Voor iemand die claimt recentelijk veel sex gehad te hebben zit je wel erg snel op de kast.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niet constant popiejopie lopen doen is voor jou ook een beetje lastig heb ik 't idee?
Ja ach, wat doe je er aan?quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar hebben tegenwoordig velen moeite mee
Kapi mist zijn buddy hmf gewoonquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor iemand die claimt recentelijk veel sex gehad te hebben zit je wel erg snel op de kast.
't zal jou als nieuwbakken allemansvriend idd vreselijk veel pijn doen dat ik de rest van je vriendjes hier boeler noem ja.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:31 schreef stevenmac26 het volgende:
Meneer die elke keer binnen komt met hee boelers
Ik verveel me gewoon.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor iemand die claimt recentelijk veel sex gehad te hebben zit je wel erg snel op de kast.
Gaat om popijopiegedrag pikkiequote:Op woensdag 11 juli 2012 13:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
't zal jou als nieuwbakken allemansvriend idd vreselijk veel pijn doen dat ik de rest van je vriendjes hier boeler noem ja.
Hij reageert de laatste tijd inderdaad een beetje als een ongesteld vrouwtjequote:Op woensdag 11 juli 2012 13:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vrijdag is Hmf terug en dan hebben we meteen de oude Kapi weer terugquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij reageert de laatste tijd inderdaad een beetje als een ongesteld vrouwtje
Dat sowieso.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vrijdag is Hmf terug en dan hebben we meteen de oude Kapi weer terug
Ja want deze Kapi is lang niet zo leuk manquote:
Deze Steven ook niet, maar het zal een reactie op zijn.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja want deze Kapi is lang niet zo leuk man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |