Wel jammer.quote:De afgelopen dagen is vanuit de crew ge-experimenteerd met het niet langer melden van bans in het banmeldtopic en het gebruik van de auto-unban. Gezien het feit dat niemand hierover heeft geklaagd (of het uberhaupt heeft gemerkt) is besloten het topic niet langer te gebruiken.
In plaats daarvan krijgt de gebande user nu in de meeste gevallen een DM (uitzonderingen kunnen bv buitenlandse spamkloons zijn) en wordt in geval van tijdelijke bans een automatische unban ingesteld. In de DM staat tevens vermeld wanneer de user weer kan posten.
Voor mensen die bang zijn dat iemand die niet meer post is overleden of slechts geband is er nu de mogelijkheid te zien of een user is geband. Dit kun je zien in het userprofiel van de user in kwestie. Indien de user is geband is de gebruikersnaam hier doorgestreept.
Ik ga vanaf nu een hond nadoenquote:ThaTim die dacht: wat leuk ik ben een kat
Maar na 56 topics 'miauw'hebben we het wel met je gehad
Je gaat nu maar een poosje denken
Hoe je de modjes niet meer moet krenken
Je hebt daarvoor een week
Een ban is beter dan een preek
Ze hadden het ff opnieuw geopend in 2011. Want ik me nog herinneren dat ik gebanned werd voor onbepaalde tijd na de rel na Grun - Feye.quote:Op maandag 9 juli 2012 02:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, toen werd het bantopic afgeschaft. 2011 bestaat daarom dus niet.
Maar was er wel, hoe heet dat ene site van gisteren? Dat je terug in de tijd kon kijken?quote:Op maandag 9 juli 2012 02:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, toen werd het bantopic afgeschaft. 2011 bestaat daarom dus niet.
Nee, een aai over je buikje.quote:Op maandag 9 juli 2012 02:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik ga vanaf nu een hond nadoenkrijg ik dan een ban?
www.terugindetijd.nlquote:Op maandag 9 juli 2012 02:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar was er wel, hoe heet dat ene site van gisteren? Dat je terug in de tijd kon kijken?
Gestikt in het pittige eten van zijn Indonesische vrouw denk ik. Wel zielig hoor om als import bruid alleen te komen te staan met een pasgeboren kindquote:Op maandag 9 juli 2012 02:03 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik zit al een tijdje met de vraag waar Leon is gebleven, leeft die man nog wel? Ik kan geen twitter of wat dan ook van hem vinden.De twitter die hij had is verwijderd.
Zet je toch weer bijna aan het twijfelen. Al praat en doet hij wel veel mensen na natuurlijk.quote:
Rens jouw IbraStinovic-obsessie begint Kleinkonijn-achtige vormen aan te nemen...quote:
Vroeger werd er nog opgetreden tegen Banshee, tegenwoordig mag hij alles.quote:BansheeBoy: Mag een week gaan nadenken hoe normaal te posten en hoe te luisteren naar mods.
Ben gewoon die topics aan het doorlezen en post hier de modreactie's van bans van de bekende van de SC.quote:Op maandag 9 juli 2012 02:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Rens jouw IbraStinovic-obsessie begint Kleinkonijn-achtige vormen aan te nemen...
Ik vind hem soms wel grappig eigenlijk.quote:Op maandag 9 juli 2012 02:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vroeger werd er nog opgetreden tegen Banshee, tegenwoordig mag hij alles.
En terecht natuurlijk.quote:Op maandag 9 juli 2012 02:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ja die kleine boef.quote:Op maandag 9 juli 2012 02:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gestikt in het pittige eten van zijn Indonesische vrouw denk ik. Wel zielig hoor om als import bruid alleen te komen te staan met een pasgeboren kind
[..]
Zet je toch weer bijna aan het twijfelen. Al praat en doet hij wel veel mensen na natuurlijk.
Leuk... altijd maar weer grappen over mijn rug moeten maken... Die voetbalschoenen ga je dus echt nooit meer terugkrijgen ook.quote:Op maandag 9 juli 2012 02:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Rens jouw IbraStinovic-obsessie begint Kleinkonijn-achtige vormen aan te nemen...
quote:
quequote:Op zaterdag 17 april 2010 12:30 schreef shmoopy het volgende:
stevenmac26 heeft hetzelfde postprobleem en komt net uit een ban, nu 2 weken ban.
quote:We beginnen de week goed.
In VBL gooide men in veel topics het roet
in het eten van de mods en die werkten zich kapot
om de boel te redden van de toetsenbord-hooligan
Soms moest er een topic op slot
maar beter is het dit 'gedrag' te belonen met een lange ban
Sommigen hebben al een paar dagen
maar beter is het ze uit VBL te jagen
Deze users hebben vast heel veel spijt
maar zijn niet meer welkom in VBL voor een hele lange tijd.
Ritmo, DAM, bansheeboy, Caland, smoofie, TheGreatHooD,Roffamannetje en
Ajacied422
Sint en Piet
Watskeburt?quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:25 schreef yvonne het volgende:
We beginnen de week goed.
In VBL gooide men in veel topics het roet
in het eten van de mods en die werkten zich kapot
om de boel te redden van de toetsenbord-hooligan
Soms moest er een topic op slot
maar beter is het dit 'gedrag' te belonen met een lange ban
Sommigen hebben al een paar dagen
maar beter is het ze uit VBL te jagen
Deze users hebben vast heel veel spijt
maar zijn niet meer welkom in VBL voor een hele lange tijd.
Ritmo, DAM, bansheeboy, Caland, smoofie, TheGreatHooD,Roffamannetje en
Ajacied422
Sint en Piet
Laatst heeft hij vis gegeten met de school vader op de zaterdag nota bene. Hij slaat dus gewoon pizzadag over voor zijn schoonfamiliequote:Op maandag 9 juli 2012 02:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
Soms gaat het toch echt te ver. Vraag me af hoe hij het volhoudt.
Het is een Marokkaanse Tong80 dus?quote:Op maandag 9 juli 2012 02:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 juli 2012 02:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laatst heeft hij vis gegeten met de school vader op de zaterdag nota bene. Hij slaat dus gewoon pizzadag over voor zijn schoonfamilie
Sorryquote:Op maandag 9 juli 2012 02:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leuk... altijd maar weer grappen over mijn rug moeten maken... Die voetbalschoenen ga je dus echt nooit meer terugkrijgen ook.
Maar dan een heel goed typetje en zo vaag dat het grappig wordt. Die fosforpoedel van een TOng vind zichzelf ook openlijk veelte grappig wat zijn topics nog ondragelijker makenquote:
En heeft wel humor.quote:Op maandag 9 juli 2012 02:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik vind Banshee toch een stap ergerhij post alleen minder.
Dit is m'n eerste post in deze slowchat. Scherp als altijd.quote:
quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:51 schreef yvonne het volgende:
GGMM mag lang wegblijven met z'n obsessie.
Mail maar over een maand of drie
Ik mailde pas 8 maanden later.quote:
nog steeds wel. Tong is alleen maar kankervervelend en repetitief.quote:Op maandag 9 juli 2012 02:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Aparte humor ja.![]()
![]()
Vroeger was hij wel een held met zijn essays.
Is Bansheeboy een visionair?
quote:Ik ben een welse essay schrijver. Veel Fok!kers beminnen mij ook vanwege mijn sterke inhoud, mijn altijd koele overkomst en mijn oprechtheid. Mede daardoor behoor ik tot de top van users met de meeste posts, ik ben 10.000 al ruimschoots gepasseerd.
Wat was die obsessie dan?quote:Op maandag 9 juli 2012 02:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik mailde pas 8 maanden later.
Ik was bang voor yvonne
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |