Ik mailde pas 8 maanden later.quote:
nog steeds wel. Tong is alleen maar kankervervelend en repetitief.quote:Op maandag 9 juli 2012 02:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Aparte humor ja.![]()
![]()
Vroeger was hij wel een held met zijn essays.
Is Bansheeboy een visionair?
quote:Ik ben een welse essay schrijver. Veel Fok!kers beminnen mij ook vanwege mijn sterke inhoud, mijn altijd koele overkomst en mijn oprechtheid. Mede daardoor behoor ik tot de top van users met de meeste posts, ik ben 10.000 al ruimschoots gepasseerd.
Wat was die obsessie dan?quote:Op maandag 9 juli 2012 02:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik mailde pas 8 maanden later.
Ik was bang voor yvonne
Klopt.quote:Op maandag 9 juli 2012 02:12 schreef Caland het volgende:
[..]
nog steeds wel. Tong is alleen maar kankervervelend en repetitief.
Nee joh. Tong is een vriendelijke man met een apart gevoel voor humor. Maar doet geen vlieg kwaad.quote:Op maandag 9 juli 2012 02:12 schreef Caland het volgende:
[..]
nog steeds wel. Tong is alleen maar kankervervelend en repetitief.
Dat is privé.quote:
Geloof het ook, ja.quote:Op maandag 9 juli 2012 02:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh. Tong is een vriendelijke man met een apart gevoel voor humor. Maar doet geen vlieg kwaad.
Maar volgens mij hebben we deze discussie wel eens gevoerd
Was?! TR gemaakt...quote:Op maandag 9 juli 2012 02:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik mailde pas 8 maanden later.
Ik was bang voor yvonne
Omdat hij één keer schold ja, prachtig was dat, iedereen gelijk huilenquote:Op maandag 9 juli 2012 02:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Geloof het ook, ja.
Dat doet geen vlieg kwaad is ook al ruimschoots ontkracht, overigens.
Mwah. Heb daarna nog een keer een doodverwensing en een foute WOII verwijzing ge-nsb't.quote:Op maandag 9 juli 2012 02:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat hij één keer schold ja, prachtig was dat, iedereen gelijk huilen
1x?quote:Op maandag 9 juli 2012 02:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat hij één keer schold ja, prachtig was dat, iedereen gelijk huilen
Hij mag mij niet zo geloof ik. noemde hem een keer een autistische ouwe gek. Bleek ik tot in detail gelijk te hebben.quote:Op maandag 9 juli 2012 02:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
1x?Ok Caland kan bloedirritant zijn maar de doodverwensingen van Tong vliegen hem wel om de oren hoor
Aldus iemand die negerpiemels post.quote:Op maandag 9 juli 2012 02:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
1x?Ok Caland kan bloedirritant zijn maar de doodverwensingen van Tong vliegen hem wel om de oren hoor
Dit sloeg op zo weinig dat het een Tong80 post had kunnen zijnquote:
Nee hij is echt van 10 niveaus hoger.quote:Op maandag 9 juli 2012 02:17 schreef DonRaja het volgende:
Ik heb wat van die Bansheeboy-posts doorgelezen... Konijn ben jij z'n kloon?
Ook echt via dat ding gaan zitten kijkenquote:Op maandag 9 juli 2012 02:17 schreef Doublepain het volgende:
http://web.archive.org/we(...)l/topic/1549550/3/25
Mooie topic in mooie tijden
1 pagina verder een kwaliteit post van mijquote:Op maandag 9 juli 2012 02:17 schreef Doublepain het volgende:
http://web.archive.org/we(...)l/topic/1549550/3/25
Mooie topic in mooie tijden
Niet over andere klagen als je zelf zoveel leed veroorzaakt hebt.quote:Op maandag 9 juli 2012 02:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit sloeg op zo weinig dat het een Tong80 post had kunnen zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |