Vandaag is de grote "BansheeBoy is een visionair"-campagne van start gegaan. Het centrale verkiezingstopic is te bereiken via
Bansheeboy is een visionair? BansheeBoy is een van de meest uitgesproken en besproken gebruikers van dit forum. En niet geheel onterecht. Zijn visie op de huidige samenleving, zijn aan de kaak stellen van misstanden op sociaal en cultureel gebied, en zijn scherpe kritiek op de multiculturele samenleving, hebben er voor gezorgd dat hij te boek staat als misschien wel de meest visionaire discussievoerder van Fok!.
Om enkele voorbeelden te geven:
Over
schaarse kledij:
"Dit soort "dames" denken de wijsheid in pacht te hebben door als laxerende poedels rond te dwarrelen in schadelijke kledij. Veel van deze dames kan het niet schelen of hun onderbroek te zien is en dus vaak ook uitsteekt boven hun overspelige heupbroek. Waarom deze zieke geesten dit doet weten alleen zijn, helaas laten ze dit nooit uitlekken naar derden"Over
West-Europa:
"Ten 1ste moet ik vereffenen dat als ik West-Europa zeg dat ik alle B-landen bedoel van Europa: België, Frankrijk, Duitsland, Engeland, Spanje en Nederland voorop. Deze landen hebben zelf geen mening. Al sinds het jonge begin van het ontstaan van deze landen hebben ze geen eigen mening en zijn ze ijzersterk in het immiteren van andere volkeren. Zo is het bekend dat men in West-Europa claimt dat de uitvinder van de luchtvaart zich hierin huisvestte terwijl dit pure grootspraak is."Over
de schaduwzijde van het Westen:
"De Westerse Wereld kenmerkt zich vaak als een groot acteur die zich voordoet als rechtvaardige weldoener en neutraal tussenpersoon voor de rest van de wereld. Veelal brengt deze gulzige stijl van handelen veel geld in het laatje van deze door eigenbelang doorspekte Westerlingen. Tevens is slagvaardig handelen een entiteit dat absoluut niet voorkomt in het vocabulaire van deze "bastaards"."Over
de ontzieling van de samenleving:
"In het begin van de 16de eeuw is de samenleving voor het eerst begonnen haar vleugels uit te slaan en met succes ! Nederland stond in de 2 opvolgende eeuwen bekend als een vermogend en welvarend land dat open stond voor externe invloeden/culturen en zeer geïnterresseerd was in de economische en kennisrijke schatten van buitenlandse entiteiten. Deze tijd kunnen we ook wel omschrijven als de "Jehova"-dynastie"Dit zijn enkele geniale voorbeelden van zijn bijna onbeschrijflijk kijk op de samenleving. Later, neem dat maar van me aan, zullen we nog zeggen: "BansheeBoy had het al voorspeld. "
Stem Visie, Stem BansheeBoy.![]()
.