abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 25 september 2004 @ 22:00:51 #1
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_22203538
De slappe houding van West-Europa"
- door Bansheeboy -

Waarom is West-Europa zo slap en waar uit zich dat in ?

Ten 1ste moet ik vereffenen dat als ik West-Europa zeg dat ik alle B-landen bedoel van Europa: België, Frankrijk, Duitsland, Engeland, Spanje en Nederland voorop. Deze landen hebben zelf geen mening. Al sinds het jonge begin van het ontstaan van deze landen hebben ze geen eigen mening en zijn ze ijzersterk in het immiteren van andere volkeren. Zo is het bekend dat men in West-Europa claimt dat de uitvinder van de luchtvaart zich hierin huisvestte terwijl dit pure grootspraak is. Want als men in de geschiedenisboeken duikt zie je duidelijk staan dat 1 van de bekendste denkers van de oude tijd Leonardo Davinci al documenten optekende met daarin uitgewerkte tekeningen van het vliegen van de mens.

Immiteren ? Wie immiteren ze het meest ? En wat zijn de beweegredenen voor de haastlapperij ?

Als ik Nederland als voorbeeld neem: in Nederland heeft men in het algemeen en de jeugd in het bijzonder meestal het ideaal om gezien te worden als een Amerikaan. Veel jonge jongens laten zich op scholen Jason of Brandon noemen terwijl meisjes zich het graagst scharen in de categorie "Betty en Pamela", omdat dat hun sterkt in het bereiken van hun Amerikaanse idealen. Veel schoolfeesten worden tegenwoordig "Ball" genoemd omdat veel jongeren dit herkennen van o.a. "Saved by the Bell" en "Luis dé Funes". Één der grootste redenen voor deze haastlapperij is dat de Nederlandse samenleving te lang heeft geleefd volgens de visie van ras-denkers als o.a. Martin Gaus, duidelijk een voorbeeld van iemand die altijd heeft gevochten voor het invoeren van "de Amerikaanse droom" in Nederland.

Allemaal duidelijk. Maar is dit echt een probleem ?

In 1ste instantie bedankt dat je het duidelijk vindt. Uiteraard zie ik dit als probleem. Omdat de Amerikaanse ideologie enorm autoritair is en geen andere visies duldt, terwijl bv. de Nederlandse samenleving sterk zou groeien en zich goed zou ontwikkelen als men (gedeeltes van) de Islam de vrije loop zou laten gaan ...

Ok. Hoe lossen we dit dan op ?

Iedereen is bekend met "de jeugd heeft de toekomst", als we dit in ogenschouw nemen is het belangrijk dat de jeugd wordt voorzien van goed en juist onderwijs. Als de jeugd bekend wordt met de sterke en reine ideologie zullen ze daar uiteraard naar gaan handelen. Vergeet alleen niet dat de jeugd alleen de toekomst kan worden als de ouderen ze daarbij helpen.

We hebben dus een belangrijke taak

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_22203691
.
pi_22203720
Dat modgedoe bij onzin.
pi_22203751
wow, megaveel kul!
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  zaterdag 25 september 2004 @ 22:07:52 #5
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_22203758
Inderdaad we zijn hier in Europe véél te slap . Het wordt tijd dat we wat daadkrachtiger worden en voor eens en voor altijd korte metten maken met al die vervelende moslims.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  zaterdag 25 september 2004 @ 22:10:51 #6
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_22203862
maak er een feest van
pi_22205236
Je bent compleet geschift jij.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_22205274
Stak plan hoor...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_22205382
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 22:00 schreef BansheeBoy het volgende:

Als ik Nederland als voorbeeld neem: in Nederland heeft men in het algemeen en de jeugd in het bijzonder meestal het ideaal om gezien te worden als een Amerikaan. Veel jonge jongens laten zich op scholen Jason of Brandon noemen terwijl meisjes zich het graagst scharen in de categorie "Betty en Pamela", omdat dat hun sterkt in het bereiken van hun Amerikaanse idealen.
Amerikanen asjeblieft
De wandelende spelvaut
  zaterdag 25 september 2004 @ 23:09:50 #11
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_22205394
Vergeleken bij BSB is BHFH het toppunt van logica, helderheid en zinvolle topics...
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_22207334
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 22:00 schreef BansheeBoy het volgende:

We hebben dus een belangrijke taak
Idd!

Ik heb ook een belangrijke taak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')