abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 september 2004 @ 10:24:43 #1
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_22168658
De schaduwzijde en oogopslag van de Welse Westerse Wereld !
- door Bansheeboy -

Wat kenmerkt de Westerse Wereld ?

De Westerse Wereld kenmerkt zich vaak als een groot acteur die zich voordoet als rechtvaardige weldoener en neutraal tussenpersoon voor de rest van de wereld. Veelal brengt deze gulzige stijl van handelen veel geld in het laatje van deze door eigenbelang doorspekte Westerlingen. Tevens is slagvaardig handelen een entiteit dat absoluut niet voorkomt in het vocabulaire van deze "bastaards".

Ok, duidelijk. Maar wat is dan het probleem ?

Op zich is iedereen vrij om te doen en laten wat hij wil, alleen het nadeel van het Welse Westen is dat deze zgn. verworven vrijheden je worden opgelegd, zelfs als je er geen gebruik van wenst te maken vanwege principiele redenen o.i.d. Zo mag een Islamitische vrouw alleen de vrijheid gebruiken als ze wenst overspelig te zijn door bv. o.a. schaars gekleed over straat te pendelen dan wel waggelen. Als deze zelfde vrouw wenst zich kuis te gedragen en kiest voor het dragen van de respectvolle hoofddoek telt deze vrijheid niet.

Waarom wordt het Westen dan gezien als maatstaf voor de rest van de wereld ?

In principe is dit niets meer of minder dan een teken van arrogantie en disrespect jegens andere culturen. Het Westen beschouwt zichzelf zonder wikken of wegen of enige vorm van verlegenheid dan wel schaamte als grootste en dierbaarste natie van de wereld, het verlagen en het spotten met anderen en het jegenen van disrespect van volkeren die in de ogen van deze kwaadaardige Westerlingen enkel worden gezien als laag bij de grond en tegen het laxerende aan is helaas een dagelijks herhalend ritueel. Een goed voorbeeld is bv. een moslimjongen die wil gaan voetballen bij de lokale voetbal-enclude, en omdat hij zo goed is uiteraard wil uitkomen voor het 1ste elftal, maar omdat deze jongen vanwege zijn geloof alleen met een broek tot over de knie mag spelen en de KNVb dergelijke praktijken niet accepteert onder het mom van "Christelijke normen en waarden" wordt een jongen als deze overgeleverd aan de straat waardoor hij eventueel vervalt in de kleine criminaliteit en zich wendt tot het stelen van o.a. Dinky Toys en Dash3 wasmiddel. In deze slechte tijden is alleen Malmberg is een v.b. van een goed bedrijf dat zich ondanks de hevige druk van het arrogante denken van het Westen toch een goede bedrijfsvoering blijft houden.

Goede weergave van de situatie. Maar hoe lossen we dit op?

De enige manier om een degelijke cultuur en mentaliteit omslag te verwerven is door keiharde propaganda van de juiste leer. Wat mij betreft kan en mag men hier niet vroeg genoeg mee beginnen en zouden zelfs jongen leerlingen deze idologie zich eigen moeten maken op bv. basisscholen en belhuizen

[ Bericht 1% gewijzigd door BansheeBoy op 24-09-2004 10:44:15 ]
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  vrijdag 24 september 2004 @ 10:31:25 #2
54845 clowncloon
Oppervlakkigheid troef
pi_22168775
Jezus wat een hoop cliche's, aannames en overdrijvingen op een rij, met een literair sausje erover. Als jij zo slecht denkt over het 'westen' wat trouwens ook een vage term is, ga dan eens kijken in de rest van de wereld. Ben jij ooit wel eens in bijvoorbeeld oostbloklanden geweest? Daar hebben ze echt niet de pretentie om de rechtvaardige weldoener te spelen zoals jij het zo elegant uit je duim zuigt. Het enige westerse land dat ook maar een beetje in de buurt komt is Amerika...
Antec P180 | Intel Core 2 Quad Q6600 | Asus Striker Extreme S775 | 4 GB DDR2 800 Mhz
Seagate 400 GB | 8800 GTX Ultra 768 MB | X-Fi Extreme Gamer | Logitech Z5500 | much more...
  vrijdag 24 september 2004 @ 10:33:24 #3
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_22168813
quote:
...met een literair sausje erover..
Nee, dat is wat'ie zichzelf graag aanmeet.

Dat'ie weet hoe die essay moet schrijven maakt het nog geen literatuur
&lt;signature here&gt;.
  † In Memoriam † vrijdag 24 september 2004 @ 10:34:51 #4
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_22168842
Dit hoort niet in Nieuws.

Ik doe hem naar C&H (of hij daar wel hoort, blijft of open blijft kan ik echter niet garanderen)
pi_22168853
Als ut goed is gaat deze op slot, vanwege het ontbreken van commentaar van de topicstarter... en (Loedertje...) en tis een prachtige kopie van een onzinnig verhaal...
Als dit al in NEWS hoort, zonder bronvermelding... lol...dan is echt het hele 'news' topic verrot..

UPDATE: Juist dus Good work NorthernStar
  vrijdag 24 september 2004 @ 10:36:21 #6
13036 Frenkyboy
Medium Pimping Unfortunately
pi_22168875
Malmberg? Die drukkerij? WTF?

Edit: Essay? WTF?

Edit2 : Dinky toys en Dash3? Ben je stoned ofzo?
aka. SickMyDuck // ii typpes tjis wiiiyhh ,myyu diiivk.
pi_22168889
Een walgelijke verkapte islam propaganda topic.... Slotje of verplaatsing naar maroc.nl
  vrijdag 24 september 2004 @ 10:40:23 #8
3542 Gia
User under construction
pi_22168952
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 10:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Zo mag een Islamitische vrouw alleen de vrijheid gebruiken als ze wenst overspelig te zijn door bv. o.a. schaars gekleed over straat te pendelen dan wel waggelen. Als deze zelfde vrouw wenst zich kuis te gedragen en kiest voor het dragen van de respectvolle hoofddoek telt deze “ vrijheid” niet.
M.a.w. zeg jij hier dat iedere westerse vrouw overspelig is. Wij gaan immers allemaal zonder hoofddoek over straat!
  vrijdag 24 september 2004 @ 10:41:23 #9
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_22168968
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 10:24 schreef BansheeBoy het volgende:
...wordt een jongen als deze overgeleverd aan de straat waardoor hij eventueel vervalt in de kleine criminaliteit en zich wendt tot het stelen van o.a. Dinky Toys en Dash3 wasmiddel.

en ik me maar afvragen waarom er toch nauwelijks Dash 3 en Dinky Toys te krijgen zijn
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  vrijdag 24 september 2004 @ 10:41:42 #10
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_22168976
Kenmerk van een essay, BSB, is dat de schrijver het zelf verzonnen heeft. Bovendien is het de bedoeling dat het een coherent en logisch opgebouwd verhaal is, geen tekst a la Joseph Goebbels.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  vrijdag 24 september 2004 @ 10:41:43 #11
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_22168977
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 10:40 schreef Gia het volgende:

[..]

M.a.w. zeg jij hier dat iedere westerse vrouw overspelig is. Wij gaan immers allemaal zonder hoofddoek over straat!
correct
[..]
  vrijdag 24 september 2004 @ 10:42:12 #12
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_22168988
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 10:36 schreef Frenkyboy het volgende:
Malmberg? Die drukkerij? WTF?

Edit: Essay? WTF?

Edit2 : Dinky toys en Dash3? Ben je stoned ofzo?
lees je even in de postgeschiedenis van de TS
[..]
pi_22169048

Je maakt je met de dag belachelijker.
  vrijdag 24 september 2004 @ 10:47:28 #15
92279 N.icka
Windforce 11
pi_22169108
Welse Westen?????

Wat is dat?
  vrijdag 24 september 2004 @ 10:48:51 #16
3542 Gia
User under construction
pi_22169142
Goh, nou heeft ie vlug die getalletjes weggehaald, waaraan je kon zien dat het een kopietje ergens van was.
Maar ach. Hij leest weleens vaker kopietjes.
  vrijdag 24 september 2004 @ 10:51:36 #17
13462 BansheeBoy
pi_22169198
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 10:48 schreef Gia het volgende:
Goh, nou heeft ie vlug die getalletjes weggehaald, waaraan je kon zien dat het een kopietje ergens van was.
Maar ach. Hij leest weleens vaker kopietjes.
Nee, ik had de tekst eerst in ms Word getiept en toen gekopieerd en geplakked. Ik vond het er niet uit zien en het deed de inhoud onrecht aan. Vandaar dus de aanpassing

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_22169205
Zeg BSB, sta je onder toezicht of mag je gewoon los rondlopen op straat?
pi_22169330
Leuke column . Ondanks de dikke knipogen geeft hij precies aan hoe er in grote delen van de Arabische wereld tegen het Westen en dan vooral de Grote Satan aangekeken wordt: we zijn decadent, normloos en we zijn daarbij ook nog eens zwak. Het feit dat in de Islam de koran slechts absoluut te interpreteren is en het feit dat de Islam ook in het politieke domein absolute aanspraak maakt op de macht, maakt dat de economie in Islamitische landen veel slechter draait dan in Westerse landen. De armoede die hieruit volgt, gecombineerd met superieur achter van de eigen (geloofs)cultuur (cultuurrelativisme is immers een Westerse uitvinding; de basis van de Islam, wat het cultureel bindende middel is in het M-O, is dat deze superieur is), maakt dat er fabeltjes verzonnen worden over decadente, zwakke samenlevingen die slechts rijk kunnen worden door te stelen van andere landen. Wanneer realiseren ze zich dat het Westen niet schuld draagt (de Aziatische tijgers en Japan zijn onder dezelfde spelregels immers ook succesvolle economiën geworden) maar dat ze zelf een rem op hun eigen ontwikkeling hebben gezet?
pi_22169511
Beetje tegen de Westerse wereld aanschoppen, maar ondertussen komen ze wel dolgraag hierheen, of staan ze met hun handjes klaar om ons ontwikkelingsgeld in ontvangst te nemen .
  vrijdag 24 september 2004 @ 11:31:56 #21
13462 BansheeBoy
pi_22170007
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 10:51 schreef nikk het volgende:
Zeg BSB, sta je onder toezicht of mag je gewoon los rondlopen op straat?
Dat vind ik toch echt weer moddergooi-tafereel, ik ben 1 van de weinigen vind ik op Fok! die dit juist niet verdient

vrijdag 24 september 2004 @ 11:35:59 #22
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_22170087
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 10:51 schreef BansheeBoy het volgende:
geplakked.
Ga je nou de nederlandse taal ver-amerikaniseren?

[..]
pi_22170110
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 11:31 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat vind ik toch echt weer moddergooi-tafereel, ik ben 1 van de weinigen vind ik op Fok! die dit juist niet verdient

Ik moet eerlijk bekennen dat ik wel altijd uitkijk naar jouw essays. Wat dat betreft verdien je inderdaad een compliment
  vrijdag 24 september 2004 @ 11:36:59 #24
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_22170114
ik ben maar opgehouden met lezen...zelden zo'n collectie kromme zinnen gezien

Essay
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  vrijdag 24 september 2004 @ 11:38:26 #25
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_22170137
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 11:36 schreef nikk het volgende:

[..]

Ik moet eerlijk bekennen dat ik wel altijd uitkijk naar jouw essays. Wat dat betreft verdien je inderdaad een compliment
altijd goed voor een glimlach op het gezicht
[..]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')