abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 juli 2002 @ 18:24:24 #1
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_5022717
Hierbij wil een pittige discussie starten, blijf aub on-topic, geen flames/x-ray etc.

Maar goed:

In een ander topic kwam deze discussie al naar boven maar werd me aangeraden een aparte topic te starten...

Ik zit al enige tijd met de volgende vragen:

Het overgrote deel van de wereld is hetero,een klein deel is homo, een nog kleiner deel is pedofiel ...

Maar inmiddels worden homo's geaccepteerd onder het mom van: het zijn ook mensen, sexuele geaardheid is niet belangrijk, ik respecteer iedereen. Maar waarom geldt dit niet voor pedofielen ??? Want dat is op zich ook een afwijking, de 1 houdt van dezelfde soort als hij/zij zelf, de ander houdt van kinderen.

Nu is dat laatste verboden, ik begrijp dat wel, maar ik weet niet waarom de argumenten die worden gebruikt voor homo's niet opgaan voor pedofielen ??? Ik neem aan dat ook zij met deze "afwijking" worden geboren, zij kunnen er dus niks aan doen. Nu heb ik al als argument gehoord dat homo's de liefde bedrijven met wederzijds goedvinden en dat dat voor pedo's niet geldt, maar wat nu als een pedofiel een kind vindt die ook daarmee instemt, is het dan niet erg meer ??? ...

Goed, een pittig onderwerp dus...

Het kan zijn dat dit topic niet hier hoort, verplaats hem dan waar hij wel hoort... BTW, ik keur pedofilie ten zeerste af !!!!

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  maandag 15 juli 2002 @ 18:27:07 #2
22259 Fogerty
slapende account
pi_5022761
quote:
Op maandag 15 juli 2002 18:24 schreef BansheeBoy het volgende:
maar wat nu als een pedofiel een kind vindt die ook daarmee instemt, is het dan niet erg meer ??? ...
Een kind is wilsonbekwaam, kan de gevolgen van zijn keuzes niet overzien, maakt die keuze misschien enkel om iemand te plezieren of om een lollie te krijgen of whatever...
Hieperdepiep hoera!
pi_5022764
welk kind stemt hier nou mee in
lijkt me sterk maar stel...tjah dan eerst nog aan mamma en pappa vragen...denk je dat dat doorgaat?? d8 t ff niet...dus einde verhaal
pi_5022796
De machtsverhoudingen tussen een kind en een volwassene zijn sowieso te scheef om na te gaan of zoiets met wederzijds goedkeuren gebeurt, verder denk ik dat een kind zoiets helemaal nog niet kan overzien en makkelijk overgehaald of gedwongen kan worden tot seksuele daden. Ik vind het goed dat een kind hiertoe beschermd wordt.

Het lijkt mij ook heel naar om pedofiel of pedoseksueel te zijn, maar er is niks aan te doen, de veiligheid en het welbevinden van kinderen gaat toch nog altijd boven die seksuele verlangens.

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
  maandag 15 juli 2002 @ 18:29:17 #5
20439 Tyler_Durden
Mischief. Mayhem. Soap.
pi_5022798
een kind kan wel met vanalles instemmen, als je hem al een ijsje beloofd vindt ie alles prima (bij wijze van spreken dan he), oftwel nog niet handelingsbekwaam....
It's only after you've lost everything that you're free to do anything..
  maandag 15 juli 2002 @ 18:31:43 #6
3767 Herald
Come get some
pi_5022833
quote:
Op maandag 15 juli 2002 18:29 schreef Tyler_Durden het volgende:
een kind kan wel met vanalles instemmen, als je hem al een ijsje beloofd vindt ie alles prima (bij wijze van spreken dan he), oftwel nog niet handelingsbekwaam....
fout, kinderen van tegenwoordig worden ook als consument gezien. Als ze zelf kunnen beslissen een GSM van 300 piek te willen dan zijn ze ook wel in staat om met een pedofiel in zee te gaan. En vergeet niet, een meisjeskind is haar leeftijd immer ver vooruit.
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  maandag 15 juli 2002 @ 18:32:21 #7
18811 sooty
Hab' meine Frist verlänge
pi_5022838
quote:

BTW, ik keur pedofilie ten zeerste af !!!!

Daar blijkt dan niet zoveel van in je verhaal...
HGW XX/7 gewidmet, in Dankbarkeit.
  maandag 15 juli 2002 @ 18:35:30 #8
13462 BansheeBoy
pi_5022875
quote:
Op maandag 15 juli 2002 18:32 schreef sooty het volgende:

[..]

Daar blijkt dan niet zoveel van in je verhaal...

Niet

O jah, ik moet er ook bijzetten dat ik niet gecharmeerd ben van het homo-isme, het is een bedreiging voor de ontwikkeling c.q. groei van de wereldbevolking, een belemmering als het ware, maar nogmaals iedereen mag weten met wie hij/zij het doet, al is het een egel...

...

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_5022907
quote:

Want dat is op zich ook een afwijking

Nou, daar zullen 'alle' homo's blij mee zijn, die vergelijking. Sukkel.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  maandag 15 juli 2002 @ 18:39:01 #10
3767 Herald
Come get some
pi_5022922
quote:
Op maandag 15 juli 2002 18:35 schreef BansheeBoy het volgende:
O jah, ik moet er ook bijzetten dat ik niet gecharmeerd ben van het homo-isme, het is een bedreiging voor de ontwikkeling c.q. groei van de wereldbevolking, een belemmering als het ware
[offtopique]

terwijl de wereld juist overbevolkt raakt, dan zou je toch denken dat homo-isme de redding is

[/offtopique]

*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_5022924
quote:

[..]

Niet

O jah, ik moet er ook bijzetten dat ik niet gecharmeerd ben van het homo-isme, het is een bedreiging voor de ontwikkeling c.q. groei van de wereldbevolking, een belemmering als het ware, maar nogmaals iedereen mag weten met wie hij/zij het doet, al is het een egel...

...

Daar ben ik het nu niet mee eens.
Kijk: stel, die egel wil niet.
Wat nu ?
Probleem! De egel kan dit namelijk niet duidelijk maken.
Tja, daar heb je toch weer 'n punt hé
Zie dat maar goed te praten!
pi_5022934
quote:

[..]

Niet

...

Kreeg je niet genoeg flames op je eerste post ?

Triest mannetje.

pi_5022959
Hoe je het ook wendt of keert: een kind kan de gevolgen niet overzien en jij als volwassene hebt makkelijk macht over zo'n kind.

Persoonlijk vind ik pedofielen echt zieke mensen. Misbruik maken van je macht is ook als je het onbewust doet gewoon fout. Als jij je er niet bewust van de macht die jij over een kind hebt, zit er iets niet helemaal goed in je hoofd.

Een hele goede collega van mij is een maand geleden opgepakt voor pedofilie. Eigenlijk weet ik niet zo maar wat ik daar mee aan moet. Ik weet dat hij geestelijk alles nogal zwart/wit zag en dan voornamelijk die dingen wit waarvan HIJ ze goed vond (ik verdenk hem ervan nog nooit een reality check te hebben gedaan en hij is niet zo erg jong meer ).

Eigenlijk denk ik , maar ik weet ook zeker dat hij niet heeft nagedacht bij wat dit voor dat kind allemaal betekende. Die collega heeft namelijk gewoon macht uitgeoefend over dat kind, en dat kind is daardoor in zijn zelfvertrouwen aangetast. Ik bedoel: zo jong en nu al een geheim dat hij aan niemand KAN en MAG vertellen... Dat is een geestelijke druk die geen enkel kind zou moeten hebben. Sterker nog, het is een geestelijke druk die NIEMAND zou moeten hebben. Maar ja, als je eenmaal volwassen bent is er niemand meer die je beschermt (Wat volgens mij ook één van de oorzaken van pedofilie is).

[edit]
Ik wil er ook even bij zeggen dat ik homofilie ook een geestelijke afwijking vindt. Eentje die ongevaarlijk is, en waarvan ik denk: ach, je bent beide volwassen, zoek het maar uit. Maar je kunt mij niet wijsmaken dat homofilie de normale staat van een mens/dier is. De normale staat is heterofilie, tenslotte moeten we ons voortplanten, niet?

Ik maak wel een verschil tussen homofilie en pedofilie, namelijk dat het tweede verachtingswaardig is. Homofilie vind ik niet verachtingswaardig, ze zijn er nou eenmaal en blijkbaar kan homofilie je ook gelukkig maken in het leven. Ik heb genoeg vrienden die homofiel zijn en gelukkiger zijn dan ik .

Dus a.u.b. geen flames over dat ik homofoob ben ofzo, je geeft daarmee aan dat je niet kunt lezen. Als je goed leest zie je dat ik wel een uitgesproken mening over homofilie heb, maar dat ik niet vindt dat die mensen minder respect waard zijn of mindere mensen zijn ofzo. Bij een pedofiel heb ik dat gevoel wel.

De enige fobie die ik overigens heb is hoogtevrees .
[/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door RetepV op 15-07-2002 18:50]

pi_5023027
quote:
Op maandag 15 juli 2002 18:39 schreef flaxe het volgende:

[..]

Daar ben ik het nu niet mee eens.
Kijk: stel, die egel wil niet.
Wat nu ?
Probleem! De egel kan dit namelijk niet duidelijk maken.
Tja, daar heb je toch weer 'n punt hé
Zie dat maar goed te praten!

Ja en wat betreft die honden die hun bazinnen bestijgen? Of paarden die hun grote stijve prima door eens mens laten bewerken?

Als het om een mannetjesdier gaat is het meestal wel vrij duidelijk of hij wel of niet wil.

[url=http://gene.wins.uva.nl/~mmeijer/mousecat.html]Icon in het groot[/url]
  maandag 15 juli 2002 @ 18:51:10 #15
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_5023063
quote:
Hierbij wil een pittige discussie starten, blijf aub on-topic, geen flames/x-ray etc.

Maar goed:

In een ander topic kwam deze discussie al naar boven maar werd me aangeraden een aparte topic te starten...

Ik zit al enige tijd met de volgende vragen:

Het overgrote deel van de wereld is hetero,een klein deel is homo, een nog kleiner deel is pedofiel ...

Maar inmiddels worden homo's geaccepteerd onder het mom van: het zijn ook mensen, sexuele geaardheid is niet belangrijk, ik respecteer iedereen. Maar waarom geldt dit niet voor pedofielen ??? Want dat is op zich ook een afwijking, de 1 houdt van dezelfde soort als hij/zij zelf, de ander houdt van kinderen.

Nu is dat laatste verboden, ik begrijp dat wel, maar ik weet niet waarom de argumenten die worden gebruikt voor homo's niet opgaan voor pedofielen ??? Ik neem aan dat ook zij met deze "afwijking" worden geboren, zij kunnen er dus niks aan doen. Nu heb ik al als argument gehoord dat homo's de liefde bedrijven met wederzijds goedvinden en dat dat voor pedo's niet geldt, maar wat nu als een pedofiel een kind vindt die ook daarmee instemt, is het dan niet erg meer ??? ...

Goed, een pittig onderwerp dus...

Het kan zijn dat dit topic niet hier hoort, verplaats hem dan waar hij wel hoort... BTW, ik keur pedofilie ten zeerste af !!!!

Tja, een hele wereldreligie volgt een pedofiel.
Ik noem Mohammed die met een meisje van 7 trouwde en haar ontmaagde op haar 9e....
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
pi_5023071
quote:
Op maandag 15 juli 2002 18:51 schreef X-Ray het volgende:

[..]

Ik noem Mohammed die met een meisje van 7 trouwde en haar ontmaagde op haar 9e....

ga een rondje om de kerk fietsen ofzo man...snotneus
pi_5023086
quote:

[..]

Ja maar jij bent een hond!
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_5023095
quote:
Op maandag 15 juli 2002 18:51 schreef Aardige_Jongen het volgende:

[..]

Is het niet waar dan
pi_5023098
quote:
Op maandag 15 juli 2002 18:31 schreef Herald het volgende:
fout, kinderen van tegenwoordig worden ook als consument gezien. Als ze zelf kunnen beslissen een GSM van 300 piek te willen dan zijn ze ook wel in staat om met een pedofiel in zee te gaan. En vergeet niet, een meisjeskind is haar leeftijd immer ver vooruit.
Je schrijft het hier al precies op en spreekt jezelf daarmee tegen. Ik zal het er even uit lichten:
quote:
fout, kinderen van tegenwoordig worden ook als consument gezien.
Ze worden inderdaad als consument GEZIEN. Door wie? Door volwassenen ja. En die volwassenen gaan er van uit dat de ouders van dat kind zelf mans genoeg zijn om hun kind iets te verbieden. En als dat kind dan een telefoon koopt van 300 euro met behulp van de creditcardgegevens van hun ouders, dan is het zeker weer de schuld van die ouders?
  maandag 15 juli 2002 @ 18:58:31 #20
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_5023174
quote:
Op maandag 15 juli 2002 18:51 schreef Aardige_Jongen het volgende:

[..]

Snotneus nog wel.

En dat op mn 25e.

Maar goed. Is het niet waar dan?

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
  maandag 15 juli 2002 @ 18:58:32 #21
13462 BansheeBoy
pi_5023175
quote:

[..]

Je kan inderdaad de groei van de grootste godsdienst ter wereld niet stoppen, zie bv. de bouw van moskeeën waar voorheen een kerk stond of extreem-rechts gebouw (zie fruitweg) ... Wel grappig dus, enerzijds de onzuiling van het Gristendom en anderzijds de groeiende Islam...

Maar goed, on-topic aub...

...

pi_5023302
Wat ik mij afvraag:

Waarom zijn er meisjes die op zeer jonge leeftijd model worden en zich dan laten fotograferen in sexy ondergoed of bikini. In allerlei aanstootgevende poses? En waarom vinden die ouders dat goed?

Er was hierover op GoT een discusie ontstaan, waar iemand een aantal foto's van een 12 jarig meisje had gepost in het "Mooie jonge meiden topic (no prOn)deel 6". En nog van een meisje van 14, deze: [img]Deze jongen werd gelijk voor pedo uitgemaakt. Ik vind dat onterecht, want je kan tegenwoordig het verschil tussen een meisje van 14 en van 18 niet meer zien. Hoewel ze nog geen borsten heeft, zou je het daar wel aan kunnen zien.

Maar wie laat z'n dochtertje nou zo poseren en op internet plaatsen? Iemand een idee?

Foto's verwijdert, offtopic, totaal andere discussie.

[Dit bericht is gewijzigd door yvonne op 15-07-2002 19:20]

pi_5023309
Dit is dus vragen naar de bekende weg....

een kind is niet in staat de gevolgen te overzien.

een kind is geen gelijkwardige sexpartner.
er is sprake van een ongelijke machtsverhouding.

een kind is überhaupt nog niet aan sex toe.

een kind is een kind en moet met zich met kinderdingen bezighouden.

een kind is te beinvloeden, is te overreden, is niet mondig genoeg in de meeste gevallen, zwicht onder druk.

vrije wil is in dit geval ten alle tijden op zijn zachts gezegd zeer discutabel.

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  maandag 15 juli 2002 @ 19:10:03 #24
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_5023344
quote:
Op maandag 15 juli 2002 19:06 schreef noki_JA het volgende:
Wat ik mij afvraag:

Waarom zijn er meisjes die op zeer jonge leeftijd model worden en zich dan laten fotograferen in sexy ondergoed of bikini. In allerlei aanstootgevende poses? En waarom vinden die ouders dat goed?

Er was hierover op GoT een discusie ontstaan, waar iemand een aantal foto's van een 12 jarig meisje had gepost in het "Mooie jonge meiden topic (no prOn)deel 6".

*edit* Foto's verwijdert, offtopic, totaal andere discussie.

Deze jongen werd gelijk voor pedo uitgemaakt. Ik vind dat onterecht, want je kan tegenwoordig het verschil tussen een meisje van 14 en van 18 niet meer zien. Hoewel ze nog geen borsten heeft, zou je het daar wel aan kunnen zien.

Maar wie laat z'n dochtertje nou zo poseren en op internet plaatsen? Iemand een idee?

Tja.
Modellen beginnen vaak al op 15/16-jarige leeftijd.

Verder is het onzin om een jongen die fotos van een meisje van 14 plaatst voor pedo uit te maken als hij zelf bv 16 of zo is.

Als ik het zou doen is het daar in tegen WEL discutabel.

Maar toen ik 15 was, had ik sex met mijn vriendinnetje van eveneens 15. En daar is niets mis mee.

[Dit bericht is gewijzigd door David Letterman op 15-07-2002 19:25]

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
  maandag 15 juli 2002 @ 19:10:39 #25
22259 Fogerty
slapende account
pi_5023354
Het is wel de vraag wanneer iemand geen kind meer is en wanneer iemand er wel aan toe is. Na de eerste menstruatie? En wanneer is een jongen er 'aan toe'?
Hieperdepiep hoera!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')