quote:Over welk miljoen hebben we het precies?Op maandag 25 oktober 2010 20:51 schreef ganzenherder het volgende:
En das weer 1 miljoen extra erbijZo werken die clausules eens in voordeel voor PSV ipv dat ze nadelig zijn
quote:Gomes -> Tottenham CL -> 1 miljoen erbijOp maandag 25 oktober 2010 21:07 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Over welk miljoen hebben we het precies?
quote:en ikke maar denken dat ie aan het playstation'en was... naiefOp maandag 25 oktober 2010 20:49 schreef BeamofLight het volgende:
Was die Reis nu aan het air-autosturen na de 1e goal?
quote:VETOp maandag 25 oktober 2010 21:19 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
en ikke maar denken dat ie aan het playstation'en was... naief
quote:Keurig. En welkom vooral.Op maandag 25 oktober 2010 21:16 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Gomes -> Tottenham CL -> 1 miljoen erbij
quote:Gomes, Koeman, Robert... Hoeveel miljoenen hebben we inmiddels binnengeharkt?Op maandag 25 oktober 2010 21:16 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Gomes -> Tottenham CL -> 1 miljoen erbij
quote:Het geld van Robert is toch nog niet binnen?Op maandag 25 oktober 2010 21:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Gomes, Koeman, Robert... Hoeveel miljoenen hebben we inmiddels binnengeharkt?
quote:Nee, da's waar. Koeman een miljoen, Gomes een miljoen, nu nog een miljoen voor Robert en we kunnen Kromkamp nog een jaar van salaris voorzien.Op maandag 25 oktober 2010 21:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Het geld van Robert is toch nog niet binnen?
quote:Die heeft het talent van z'n moeder ben ik bang.Op maandag 25 oktober 2010 23:16 schreef de_boswachter het volgende:
Ochja Kromkamp, die hebben we ook nog
Hoe zit het eigenlijk met de ontwikkeling van Arne Nilis?
quote:Op maandag 25 oktober 2010 23:16 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die heeft het talent van z'n moeder ben ik bang.
quote:Nee, maakt volgens mij zelden minuten bij Jong PSV.Op maandag 25 oktober 2010 23:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is dat niks? Werd zoveel van verwacht.
En Romario?
quote:Tegen Ajax werd er zonder Reis ook gewoon 2 keer gescoord hoorOp maandag 25 oktober 2010 23:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, maakt volgens mij zelden minuten bij Jong PSV.
Romario wordt inmiddels veelal als back geposteerd, zegt genoeg denk ik.
Over Jong PSV gesproken. Ze staan bovenaan in de competitie, maar nu Reis geen deel meer uitmaakt van dit team stelt het weinig meer voor. 1-1 gelijk tegen nummer laatst Helmond. Loopt ook weinig in rond.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 21:47 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, da's waar. Koeman een miljoen, Gomes een miljoen, nu nogeendrie miljoen voor Robert en we kunnen Kromkamp nog een jaar van salaris voorzien.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 00:48 schreef HL_Dog43 het volgende:
Tsjah zo gaat dat he, Hilversum>Randstad>Feyenoord en ajax oftewel het draait allemaal om holland. Daar buiten heb je de rest.
quote:Dan val ik als Hilversums'e PSV'er aardig uit de toonOp dinsdag 26 oktober 2010 00:48 schreef HL_Dog43 het volgende:
Tsjah zo gaat dat he, Hilversum>Randstad>Feyenoord en ajax oftewel het draait allemaal om holland. Daar buiten heb je de rest.
quote:Geen idee. Nogal een ongelukkig moment voor Twente om nu te gaan boycotten, als dat waar is.
quote:Ik ben er bij.Op maandag 25 oktober 2010 11:03 schreef Buitendam het volgende:
35 voor, 8 tegen
Wie is er woensdag ook in Arnhem bij, trouwens? BoWa, aanwezig neem ik aan toch wel, hè?
quote:Jij bent uitzondering op de regel.Op dinsdag 26 oktober 2010 07:53 schreef KELDER het volgende:
[..]
Dan val ik als Hilversums'e PSV'er aardig uit de toon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |