quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:30 schreef tochweerhenk het volgende:
Mevrouw van der Vaart binnenkort weer op tv trouwens.Vind haar maar een beetje vies sinds ze zoveel is afgevallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geef mij de iets vollere Sylvie maar.![]()
![]()
Nee, hier wordt meer gepost door meer users. Ergo: deze SC heeft meer draagkracht onder de VBL-users.quote:
Ze is wel klein.quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vind haar maar een beetje vies sinds ze zoveel is afgevallen.
[ afbeelding ]
Je ziet alleen haar bovenkant.quote:
Wijf ziet er serieus niet uit man, alles uit proportiesquote:Op donderdag 19 januari 2012 17:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vind haar maar een beetje vies sinds ze zoveel is afgevallen.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wijf ziet er serieus niet uit man, alles uit proporties. Ik haat van die 'plastic' vrouwen. En ja, mijn vriendin is tien keer wipbaarder.
.
Barbie uit Oh Oh Cherso heeft een borstvergroting ondergaan. Dat je het weet.quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wijf ziet er serieus niet uit man, alles uit proporties. Ik haat van die 'plastic' vrouwen. En ja, mijn vriendin is tien keer wipbaarder.
.
aantal posts: 55126 (gemiddeld 126 per dag)quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:12 schreef j0rdiiii het volgende:
Er is nu al niks meer over van deze prachtige reeks.![]()
Waarom moet je altijd alles herhalen Ajacied422? Heeft dat ook weer te maken met je postcount ofzo?
Man...Sylvie Meis was vroeger gewoon een extreem lekker wijf.quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
.
Ja natuurlijk.quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat dit sarcastisch is bedoeld?
Helmefok houdt van dikke vrouwen. Hoofd maakt bij hem ook niets uit.quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen. Het is toch heerlijk als je daar je liefdessappen overheen mag draperen.
Zolang de verhoudingen maar kloppen. Neus onder de ogen is bijvoorbeeld wel een vereiste.quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Helmefok houdt van dikke vrouwen.
vrijwel allemaal copypaste.quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
aantal posts: 55126 (gemiddeld 126 per dag)
En de mondquote:Op donderdag 19 januari 2012 19:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang de verhoudingen maar kloppen. Neus onder de ogen is bijvoorbeeld wel een vereiste.
Belangrijker dan de neusquote:
Maakt niet uit zolang ze maar voor hem kookt en hij hun seksleven op een onlineforum mag beschrijven.quote:
Hij moet dan wel pics geven, maar ik denk dat hij zich stiekem wel schaamt.quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maakt niet uit zolang ze maar voor hem kookt en hij hun seksleven op een onlineforum mag beschrijven.
We hebben het hier wel over Helpmefok he. Die hosselt chicks zoals Bruins met passjes strooit.quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij moet dan wel pics geven, maar ik denk dat hij zich stiekem wel schaamt.
Goverdomme tomme.quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
We hebben het hier wel over Helpmefok he. Die hosselt chicks zoals Bruins met passjes strooit.
Nu komen er weer punten waarop het escaleert en ik een half topic moet gaan nalezen om te zien wiens schuld het is.quote:
Uhm..nee, 3 topics SC en we hebben alleen maar gelachen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu komen er weer punten waarop het escaleert en ik een half topic moet gaan nalezen om te zien wiens schuld het is.
Niemand is elkaar hier in de haren gevlogen tot noch toe. Het is immers neutrale grond.quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu komen er weer punten waarop het escaleert en ik een half topic moet gaan nalezen om te zien wiens schuld het is.
Valt over het algemeen wel mee toch? Alleen op wedstrijdagen willen de emoties sommige wel eens teveel worden. Al zijn er inderdaad wel users bij die zich al snel beledigd voelen, maar die moeten maar aangeven daar is de functie immers voor.quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat jullie ook echt een online-vergadering gaan houden over wat je met dit topic moet doen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:29 schreef Happel het volgende:
[..]
Ja, ho even. Er is nog niks besloten over dit topic. Lees eerst achter even anders...
en een beetje gehuild bij de sterke verhalen van iedereen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Uhm..nee, 3 topics SC en we hebben alleen maar gelachen.
Oh, oeps.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:29 schreef Happel het volgende:
[..]
Ja, ho even. Er is nog niks besloten over dit topic. Lees eerst achter even anders...
Waarom, dit topic is epic.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik en GGMM zitten wel op 1 lijn betreffende deze SC
Maar jullie zijn dan ook 2 klasseboys van formaat.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik en GGMM zitten wel op 1 lijn betreffende deze SC
Happel zei dat morpheus hem steunde. Dus als GGMM en morpheus op 1 lijn zitten...quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar jullie zijn dan ook 2 klasseboys van formaat.
Ach...ze doen maar. We kunnen ook elke dag een topic openen. Wat zij willen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Happel zei dat morpheus hem steunde. Dus als GGMM en morpheus op 1 lijn zitten...
Doe ff normaal met je gelukkig.quote:
Hij werd ook al door andere users in het andere topic gecorrigeerd stevenmac.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Doe ff normaal met je gelukkig kankermongool.
Sven was een goede bekende van mij
Steven heeft wel gelijk.. Lomp gedrag maar jongens van SCF zouden het ook echt niet pikken als er mensen met een jodenshirt in de Kuip komen lopen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij werd ook al door andere users in het andere topic gecorrigeerd stevenmac.
Ik geef 'm ook gelijk toch?quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Steven heeft wel gelijk.. Lomp gedrag maar jongens van SCF zouden het ook echt niet pikken als er mensen met een jodenshirt in de Kuip komen lopen.
Dat las ik net ook jaquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Happel zei dat morpheus hem steunde. Dus als GGMM en morpheus op 1 lijn zitten...
Tsja...wij kunnen er niet voor garant staan dat iemand waar je zelf geen controle over hebt een rare opmerking maakt. Daar zijn jullie dan weer voor. Overigens werd Mikey al gecorrigeerd in ons topic.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat las ik net ook jaIk vind het op zich prima mits er dan niet meer off-topic gelult en getrollt wordt in de clubtopics. Opmerkingen die Mikey maakte over een overleden Ajax supporter brengen me dan wel weer aan het twijfelen..
Snap ik maar zoiets gaat te ver. Ook vind ik dat het topic toegankelijk moet zijn voor iedereen in VBL en ook nieuwe users. Niet dat het een gesloten kliekje wordt.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tsja...wij kunnen er niet voor garant staan dat iemand waar je zelf geen controle over hebt een rare opmerking maakt. Daar zijn jullie dan weer voor. Overigens werd Mikey al gecorrigeerd in ons topic.
Zoals hools?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Snap ik maar zoiets gaat te ver. Ook vind ik dat het topic toegankelijk moet zijn voor iedereen in VBL en ook nieuwe users. Niet dat het een gesloten kliekje wordt.
Ach er zullen vast wel is wat kutposts voorbijkomen, maar daar tegen over staat dat hopelijk normale clubtopics meer inhoud hebben, en de sc hier naar toe, waar daar dan geen mensen over hoeven te zeuren -> scheelt irritatie/conflicten.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat las ik net ook jaIk vind het op zich prima mits er dan niet meer off-topic gelult en getrollt wordt in de clubtopics. Opmerkingen die Mikey maakte over een overleden Ajax supporter brengen me dan wel weer aan het twijfelen..
Gisteren was er toch meteen een nieuwe ? Een vrouw nog wel. Was meteen gezellig.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Snap ik maar zoiets gaat te ver. Ook vind ik dat het topic toegankelijk moet zijn voor iedereen in VBL en ook nieuwe users. Niet dat het een gesloten kliekje wordt.
Ja dat is nu eenmaal zo,ver voor mijn tijd hier ontstaanquote:
Wij zijn zeker geen gesloten kliekje, alleen we zijn wel de vaste users van VBL dus er heerst wel een bepaald ons kent ons sfeertje. Ik heb alleen niet het idee dat er hier users bij zitten die ander users zouden willen buitensluiten. Gebeurt in de clubtopics ook niet bij nieuwe users.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Als er idd tegenover staat dat club-topics wat meer inhoud krijgen ben ik ook wel voor.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:01 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ach er zullen vast wel is wat kutposts voorbijkomen, maar daar tegen over staat dat hopelijk normale clubtopics meer inhoud hebben, en de sc hier naar toe, waar daar dan geen mensen over hoeven te zeuren -> scheelt irritatie/conflicten.
Mikey is verder een toffe user verder in mijn ogen maar ik kan beetje pisnijdig worden wanneer iemand zegt dat ie er gelukkig toch niet meer is terwijl je die persoon best goed kent.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Mag de blauwe stokstaart wel blijven?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als er idd tegenover staat dat club-topics wat meer inhoud krijgen ben ik ook wel voor.
Oke, duidelijkquote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mikey is verder een toffe user verder in mijn ogen maar ik kan beetje pisnijdig worden wanneer iemand zegt dat ie er gelukkig toch niet meer is terwijl je die persoon best goed kent.
Hij zal het verder niet zo bedoeld hebben maar toch.
En verder wat stokstaart zegt, als een ajacied in de kuip loopt met shirt krijg je hetzelfde
Daar moet ik nog eens ernstig over nadenken.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mag de blauwe stokstaart wel blijven?
[ afbeelding ]
Anders ook geen probleem hoor, dan gaan we gewoon undercover net als De Groene Haas.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar moet ik nog eens ernstig over nadenken.
Vraag maar aan je mede-mod Happel. Die wist er als eerste iets vanaf. Wij mochten het niet weten.quote:
Je behoort niet tot de topnotchquote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vraag maar aan je mede-mod Happel. Die wist er als eerste iets vanaf. Wij mochten het niet weten.
Jij weet het inmiddels?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vraag maar aan je mede-mod Happel. Die wist er als eerste iets vanaf. Wij mochten het niet weten.
Dit dusquote:
Lekker old school geeft een hoop gezeik.quote:
Hoeft niet, gewoon een mooie plaatje en wat regelsquote:
Precies, plus het houdt nieuwe users wellicht tegen om te gaan posten.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dit dus
Voor zoiets kan je beter naar udowu of arg in onz kunnen gaan
Speciale acties om de sfeer te verbeteren en weet ik wat nog meer, oa ook de kort van te voren aangekondigde herdenking v Moulijn, en het volgende haas-event is de laatste training v ajax thuis dacht ik, we zien het wel, hoop dat ze flink uitpakkenquote:
Ik weet wat het was, net als iedereen die het een beetje gevolgd had: de herdenking van Coen Moulijn en alle overleden Feyenoord-supporters middels een geweldig spandoek met alle namen voor de Kuip. Het was alleen jammer dat het niet werd gecommuniceerd naar de supporters, waardoor veel mensen die zouden willen komen niet zijn geweest.quote:
Ja mijn oma wou ook gaan zonder gekheid 71!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik weet wat het was, net als iedereen die het een beetje gevolgd had: de herdenking van Coen Moulijn en alle overleden Feyenoord-supporters middels een geweldig spandoek met alle namen voor de Kuip. Het was alleen jammer dat het niet werd gecommuniceerd naar de supporters, waardoor veel mensen die zouden willen komen niet zijn geweest.
Vreselijk nummer idd.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:14 schreef Caland het volgende:
Heb al de hele dag dat schijtirritante nummer in m'n hoofd.
Kutradio.
kapsalon is ranzig.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:22 schreef Caland het volgende:
Eergisteren nog een heerlijke kapsalon op
Lekkerste ooit zelfs.
Het is wel heel erg vette zooi ja, maar krijg het wel weg hoor.quote:
Ik vind het te klef. Liever patat oorlog met broodje dobbe kalfskroket.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is wel heel erg vette zooi ja, maar krijg het wel weg hoor.
Ik ben geen frituurliefhebber. Beter de Turk of Surinamer dan.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik vind het te klef. Liever patat oorlog met broodje dobbe kalfskroket.
Ben 2x in berlijn geweest, proef het verschil niet hoor. Broodje döner in een turkse wijk in Amsterdam is precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:28 schreef Grifte het volgende:
Een lekkere döner bij een turk in Berlijn![]()
![]()
100x beter dan de zooi die ze hier in de buurt ze je voorschotelen onder het mom van kebab
Daar zit een hele goede ja, spiesen ze nog echt kwaliteitsvlees lapje voor lapje.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:28 schreef Grifte het volgende:
Een lekkere döner bij een turk in Berlijn![]()
![]()
100x beter dan de zooi die ze hier in de buurt ze je voorschotelen onder het mom van kebab
Ik ben een kroket en patat oorlog liefhebberquote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben geen frituurliefhebber. Beter de Turk of Surinamer dan.
Misschien had ik net geluk, was ook echt ver in die wijk zelf, ze keken al raar op, en in Amsterdam kom ik nooitquote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ben 2x in berlijn geweest, proef het verschil niet hoor. Broodje döner in een turkse wijk in Amsterdam is precies hetzelfde.
In het centrum van a'dam zijn wel goede döner zaken, en in zaandam.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:30 schreef Grifte het volgende:
[..]
Misschien had ik net geluk, was ook echt ver in die wijk zelf, ze keken al raar op, en in Amsterdam kom ik nooit
Varkensvlees is goedkoper ehquote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:32 schreef Paul-89 het volgende:
http://www.keuringsdienst.nl/page/7202/nl
@3;20
Dat is echt Döner.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |