Goverdomme tomme.quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
We hebben het hier wel over Helpmefok he. Die hosselt chicks zoals Bruins met passjes strooit.
Nu komen er weer punten waarop het escaleert en ik een half topic moet gaan nalezen om te zien wiens schuld het is.quote:
Uhm..nee, 3 topics SC en we hebben alleen maar gelachen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu komen er weer punten waarop het escaleert en ik een half topic moet gaan nalezen om te zien wiens schuld het is.
Niemand is elkaar hier in de haren gevlogen tot noch toe. Het is immers neutrale grond.quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu komen er weer punten waarop het escaleert en ik een half topic moet gaan nalezen om te zien wiens schuld het is.
Valt over het algemeen wel mee toch? Alleen op wedstrijdagen willen de emoties sommige wel eens teveel worden. Al zijn er inderdaad wel users bij die zich al snel beledigd voelen, maar die moeten maar aangeven daar is de functie immers voor.quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat jullie ook echt een online-vergadering gaan houden over wat je met dit topic moet doen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:29 schreef Happel het volgende:
[..]
Ja, ho even. Er is nog niks besloten over dit topic. Lees eerst achter even anders...
en een beetje gehuild bij de sterke verhalen van iedereen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Uhm..nee, 3 topics SC en we hebben alleen maar gelachen.
Oh, oeps.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:29 schreef Happel het volgende:
[..]
Ja, ho even. Er is nog niks besloten over dit topic. Lees eerst achter even anders...
Waarom, dit topic is epic.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik en GGMM zitten wel op 1 lijn betreffende deze SC
Maar jullie zijn dan ook 2 klasseboys van formaat.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik en GGMM zitten wel op 1 lijn betreffende deze SC
Happel zei dat morpheus hem steunde. Dus als GGMM en morpheus op 1 lijn zitten...quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar jullie zijn dan ook 2 klasseboys van formaat.
Ach...ze doen maar. We kunnen ook elke dag een topic openen. Wat zij willen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Happel zei dat morpheus hem steunde. Dus als GGMM en morpheus op 1 lijn zitten...
Doe ff normaal met je gelukkig.quote:
Hij werd ook al door andere users in het andere topic gecorrigeerd stevenmac.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Doe ff normaal met je gelukkig kankermongool.
Sven was een goede bekende van mij
Steven heeft wel gelijk.. Lomp gedrag maar jongens van SCF zouden het ook echt niet pikken als er mensen met een jodenshirt in de Kuip komen lopen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij werd ook al door andere users in het andere topic gecorrigeerd stevenmac.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |