Ik geef 'm ook gelijk toch?quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Steven heeft wel gelijk.. Lomp gedrag maar jongens van SCF zouden het ook echt niet pikken als er mensen met een jodenshirt in de Kuip komen lopen.
Dat las ik net ook jaquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Happel zei dat morpheus hem steunde. Dus als GGMM en morpheus op 1 lijn zitten...
Tsja...wij kunnen er niet voor garant staan dat iemand waar je zelf geen controle over hebt een rare opmerking maakt. Daar zijn jullie dan weer voor. Overigens werd Mikey al gecorrigeerd in ons topic.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat las ik net ook jaIk vind het op zich prima mits er dan niet meer off-topic gelult en getrollt wordt in de clubtopics. Opmerkingen die Mikey maakte over een overleden Ajax supporter brengen me dan wel weer aan het twijfelen..
Snap ik maar zoiets gaat te ver. Ook vind ik dat het topic toegankelijk moet zijn voor iedereen in VBL en ook nieuwe users. Niet dat het een gesloten kliekje wordt.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tsja...wij kunnen er niet voor garant staan dat iemand waar je zelf geen controle over hebt een rare opmerking maakt. Daar zijn jullie dan weer voor. Overigens werd Mikey al gecorrigeerd in ons topic.
Zoals hools?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Snap ik maar zoiets gaat te ver. Ook vind ik dat het topic toegankelijk moet zijn voor iedereen in VBL en ook nieuwe users. Niet dat het een gesloten kliekje wordt.
Ach er zullen vast wel is wat kutposts voorbijkomen, maar daar tegen over staat dat hopelijk normale clubtopics meer inhoud hebben, en de sc hier naar toe, waar daar dan geen mensen over hoeven te zeuren -> scheelt irritatie/conflicten.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat las ik net ook jaIk vind het op zich prima mits er dan niet meer off-topic gelult en getrollt wordt in de clubtopics. Opmerkingen die Mikey maakte over een overleden Ajax supporter brengen me dan wel weer aan het twijfelen..
Gisteren was er toch meteen een nieuwe ? Een vrouw nog wel. Was meteen gezellig.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Snap ik maar zoiets gaat te ver. Ook vind ik dat het topic toegankelijk moet zijn voor iedereen in VBL en ook nieuwe users. Niet dat het een gesloten kliekje wordt.
Ja dat is nu eenmaal zo,ver voor mijn tijd hier ontstaanquote:
Wij zijn zeker geen gesloten kliekje, alleen we zijn wel de vaste users van VBL dus er heerst wel een bepaald ons kent ons sfeertje. Ik heb alleen niet het idee dat er hier users bij zitten die ander users zouden willen buitensluiten. Gebeurt in de clubtopics ook niet bij nieuwe users.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Als er idd tegenover staat dat club-topics wat meer inhoud krijgen ben ik ook wel voor.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:01 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ach er zullen vast wel is wat kutposts voorbijkomen, maar daar tegen over staat dat hopelijk normale clubtopics meer inhoud hebben, en de sc hier naar toe, waar daar dan geen mensen over hoeven te zeuren -> scheelt irritatie/conflicten.
Mikey is verder een toffe user verder in mijn ogen maar ik kan beetje pisnijdig worden wanneer iemand zegt dat ie er gelukkig toch niet meer is terwijl je die persoon best goed kent.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Mag de blauwe stokstaart wel blijven?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als er idd tegenover staat dat club-topics wat meer inhoud krijgen ben ik ook wel voor.
Oke, duidelijkquote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mikey is verder een toffe user verder in mijn ogen maar ik kan beetje pisnijdig worden wanneer iemand zegt dat ie er gelukkig toch niet meer is terwijl je die persoon best goed kent.
Hij zal het verder niet zo bedoeld hebben maar toch.
En verder wat stokstaart zegt, als een ajacied in de kuip loopt met shirt krijg je hetzelfde
Daar moet ik nog eens ernstig over nadenken.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mag de blauwe stokstaart wel blijven?
[ afbeelding ]
Anders ook geen probleem hoor, dan gaan we gewoon undercover net als De Groene Haas.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar moet ik nog eens ernstig over nadenken.
Vraag maar aan je mede-mod Happel. Die wist er als eerste iets vanaf. Wij mochten het niet weten.quote:
Je behoort niet tot de topnotchquote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vraag maar aan je mede-mod Happel. Die wist er als eerste iets vanaf. Wij mochten het niet weten.
Jij weet het inmiddels?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vraag maar aan je mede-mod Happel. Die wist er als eerste iets vanaf. Wij mochten het niet weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |