quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:30 schreef tochweerhenk het volgende:
Mevrouw van der Vaart binnenkort weer op tv trouwens.Vind haar maar een beetje vies sinds ze zoveel is afgevallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geef mij de iets vollere Sylvie maar.![]()
![]()
Nee, hier wordt meer gepost door meer users. Ergo: deze SC heeft meer draagkracht onder de VBL-users.quote:
Ze is wel klein.quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vind haar maar een beetje vies sinds ze zoveel is afgevallen.
[ afbeelding ]
Je ziet alleen haar bovenkant.quote:
Wijf ziet er serieus niet uit man, alles uit proportiesquote:Op donderdag 19 januari 2012 17:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vind haar maar een beetje vies sinds ze zoveel is afgevallen.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wijf ziet er serieus niet uit man, alles uit proporties. Ik haat van die 'plastic' vrouwen. En ja, mijn vriendin is tien keer wipbaarder.
.
Barbie uit Oh Oh Cherso heeft een borstvergroting ondergaan. Dat je het weet.quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wijf ziet er serieus niet uit man, alles uit proporties. Ik haat van die 'plastic' vrouwen. En ja, mijn vriendin is tien keer wipbaarder.
.
aantal posts: 55126 (gemiddeld 126 per dag)quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:12 schreef j0rdiiii het volgende:
Er is nu al niks meer over van deze prachtige reeks.![]()
Waarom moet je altijd alles herhalen Ajacied422? Heeft dat ook weer te maken met je postcount ofzo?
Man...Sylvie Meis was vroeger gewoon een extreem lekker wijf.quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
.
Ja natuurlijk.quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat dit sarcastisch is bedoeld?
Helmefok houdt van dikke vrouwen. Hoofd maakt bij hem ook niets uit.quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen. Het is toch heerlijk als je daar je liefdessappen overheen mag draperen.
Zolang de verhoudingen maar kloppen. Neus onder de ogen is bijvoorbeeld wel een vereiste.quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Helmefok houdt van dikke vrouwen.
vrijwel allemaal copypaste.quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
aantal posts: 55126 (gemiddeld 126 per dag)
En de mondquote:Op donderdag 19 januari 2012 19:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang de verhoudingen maar kloppen. Neus onder de ogen is bijvoorbeeld wel een vereiste.
Belangrijker dan de neusquote:
Maakt niet uit zolang ze maar voor hem kookt en hij hun seksleven op een onlineforum mag beschrijven.quote:
Hij moet dan wel pics geven, maar ik denk dat hij zich stiekem wel schaamt.quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maakt niet uit zolang ze maar voor hem kookt en hij hun seksleven op een onlineforum mag beschrijven.
We hebben het hier wel over Helpmefok he. Die hosselt chicks zoals Bruins met passjes strooit.quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij moet dan wel pics geven, maar ik denk dat hij zich stiekem wel schaamt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |