echtquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
oh kweenie, zelf het station in mijn dorp heeft een wc.
Echtquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:07 schreef Monopoly het volgende:
Hoeren GOGO_!
Ze halen mijn reactie gewoon weg
jup. bij de bussen daarzo. Station krijgt trouwens een hypermodern fietsenrek ofzoquote:
Van mij niet hoorquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja het station heeft hier ook gewoon wc's
Maar het was wel zo jaquote:
Dat lelijke lampenhuis daar?quote:
Wormerveer jaquote:
Zowat heel Noord Hollandquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:10 schreef Monopoly het volgende:
In Wormerveer heb je tenminste nog Luilak
ja dat is altijd zo fantastischquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:10 schreef Monopoly het volgende:
In Wormerveer heb je tenminste nog Luilak
quote:AFC Ajax
Ajax en Fiorentina zijn akkoord over de transfer van Mounir El Hamdaoui. Meer op Ajax.nl:
http://ajax.ms/flPwJq
Wordt echt afzien.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:13 schreef napoleonfour het volgende:
zure etappe trouwens :") lekker op het eind nog vol klimmen super nice.
Woon je zeker richting Zuid Hollandquote:
Nee in de puist van NH.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Woon je zeker richting Zuid Holland
Den Helder?quote:
Heb je dat gelezen op Hardcore Hooligans?quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:15 schreef RensAjacied het volgende:
Luilak is toch dat feest waar je mensen moet wakker schreeuwen? En dat vervolgens alles naar de kanker geslagen word in dorpen?
ikquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En wie heeft de Fietsestafette gewonnen?
quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heb je dat gelezen op Hardcore Hooligans?
Nieuwe fietsquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je nog een prijs aan jezelf gegeven?
Die is zelfs gejatquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je oude fiets zal vast versleten zijn
Die hele Maasvlakte is mijn werkplek later. Heb er al genoeg van gezien laatste tijdquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Monopoly moet jij niet met tranen in de ogen van trots naar Nederland 2. kijken? De Koningin houdt zelfs een toespraak.
Ja of een neefje van hemquote:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die hele Maasvlakte is mijn werkplek later. Heb er al genoeg van gezien laatste tijd
Hiep Hiep Hoera!quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:20 schreef stevenmac26 het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=168863
Jammer.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:20 schreef stevenmac26 het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=168863
quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:23 schreef ajacied4lf het volgende:
Met de miljoenen die El Ham heeft verdiend kon je heel Feyenoord overkopen.
Cabral moet wel lukken, maar dan mis je nog wel wat hoor.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:23 schreef ajacied4lf het volgende:
Met de miljoenen die El Ham heeft verdiend kon je heel Feyenoord van overkopen.
quote:
Geo!quote:
Ok.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar ik ga weer naar de brievenbus van m'n zusje staren adios beste internetvrienden en vriendinnetjes.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar ik ga weer naar de brievenbus staren adios beste internetvrienden en vriendinnetjes.
Zit je stringetje te strak de laatste tijd?quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hebben we die boeler ook weer hoor
Mono, jij werkt toch met treinen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die hele Maasvlakte is mijn werkplek later. Heb er al genoeg van gezien laatste tijd
Jaquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zit je stringetje te strak de laatste tijd?
Aah ok, ik moet vrijdag een kioskapplicatie installeren in een tractiewerkplaats en ik vroeg me af wat een tractiewerkplaats is...quote:
Wil je kapiteintje weghebben ofzo?quote:
Tractie is de naam om "gas" te geven. Dus dan werk je met grote diesel en elektra motoren daar neem ik aanquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Aah ok, ik moet vrijdag een kioskapplicatie installeren in een tractiewerkplaats en ik vroeg me af wat een tractiewerkplaats is...
Nee dat is 't niet.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik merk het, waz met jou.. doet ze niet pijpen?
pak haar stinhoquote:
Nou en?quote:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:25 schreef Madame_Paon het volgende:
Carcassonne
[ afbeelding ]
Koolzuurhoudende drank met een C.
Ok klinkt cool, ik krijg ook een rondleiding. Volgens collega's die er eerder zijn geweest is het alsof je terug de jaren 50/60 binnenstapt...quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Tractie is de naam om "gas" te geven. Dus dan werk je met grote diesel en elektra motoren daar neem ik aan
Niet bij haar. Straks krijgen we dat gezeur opnieuw. Laat dat mens gewoon met rust.quote:
Tof. ZLSM in Limburg toevallig ?quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok klinkt cool, ik krijg ook een rondleiding. Volgens collega's die er eerder zijn geweest is het alsof je terug de jaren 50/60 binnenstapt...
Ken ik niet, ben niet zo in België thuisquote:
Nog niet meegemaakt gelukkig, en ooit zal het wel een keer gebeuren ja.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:38 schreef Geo4kant het volgende:
Wat ik me dan aan afvraag..![]()
Heb je al eens iemand die voor je trein is gesprongen? Denk het (nog) niet.. en wordt je hier in je opleiding al op voorbereid/getraind oid?
Sinds je pony-plaatjes en glitterbeertjes naar hem toegestuurd hebt?quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Volgens mij weten ze hier niet dat Kapi en ik stiekem goede vrienden zijn
Doen wat jij denkt dat goed is..quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ken ik niet, ben niet zo in België thuis
[..]
Nog niet meegemaakt gelukkig, en ooit zal het wel een keer gebeuren ja.
We krijgen er wel een beetje voorbereiding op, en je praat er wel over, en van je mentormachinisten op stage hoor je ook wel interessante dingen, maar als het er op aan komt vergeet je dat allemaal en is het gewoon doen wat jij op dat moment denkt dat goed is .
Ik zal wel wat fotootjes nemenquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ken ik niet, ben niet zo in België thuis
[..]
Prorail ongevallendienst. Betaald verschrikkelijk goed dat werk, alleen je moet dan wel karkassen van mensen opruimen en incidenteel van dieren.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Doen wat jij denkt dat goed is..
Denk niet dat je veel kan doen.. wie ruimt dat eigenlijk op? Vroeger zeiden ze altijd slagersomdat die gewend zijn ana vieze zooi maar dat klinkt nogal fake.
Die dingen zijn tof man. Sinds LR ze introduceerde in deze sc is het een stuk gezelliger.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |