Nee joh, zó erg is het niet. Mensen laten zich veel te snel op de kast jagen door hem.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daar hebben we bans voor uitgevonden.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:52 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ook nog die Boerrigter, je zou bijna denken dat concurrenten van Ajax van Marwijk hebben omgekocht.
Verkondigen wij aan de lopende band bewust grove leugens dan?quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan zouden wij allemaal heel vaak gebanned worden ouwe reus
Ja, heel afteltopic geweest en champagne en vuurwerk en alles.quote:
Ik heb het over trollenquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Verkondigen wij aan de lopende band bewust grove leugens dan?
HMF moet je wel met een kilo zout nemen ja.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet ik, maar Hmf staat ook niet voor niks bekend als iemand die al rijdend op een motor een nucleair wapen onschadelijk heeft gemaakt. Op hun eigen manier beide met een korreltje zout nemen.
Als is HMF qua voetbal meer in staat inhoudelijk te reageren uiteraard, dat is zeker waar.
Ja, zijn manier van trollen is bewust lopen liegen en het dan als argument gebruiken. Redelijk funest voor een gezonde discussie lijkt me?quote:
Je weet nu al ondertussen hoe ie in elkaar steekt, gewoon lachen en ja knikken helpt ook weleensquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, zijn manier van trollen is bewust lopen liegen en het dan als argument gebruiken. Redelijk funest voor een gezonde discussie lijkt me?
Dit dusquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:54 schreef Paul-89 het volgende:
Ik vind het bij HMF altijd wel leuk dat waar het hier ook over gaat hij heeft altijd wel weer een extreem verhaal daarover wat hij heeft meegemaakt. En nooit is hij in dat verhaal de schlemiel.
Als je dat weet ga je toch geen discussie meer met hem voeren?quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, zijn manier van trollen is bewust lopen liegen en het dan als argument gebruiken. Redelijk funest voor een gezonde discussie lijkt me?
Prima kerel, niks mis mee.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:55 schreef stevenmac26 het volgende:
Maar hfm is een toffe gast,volgens mij ga je ook helemaal stuk wanneer je met hem een biertje gaat doen
Met jou ga ik weleens biertjes doen nerdquote:
Hahahaha, mocht je willen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Met jou ga ik weleens biertjes doen nerd
Gelukkig hebben we de foto's nogquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hahahaha, mocht je willen.
Denken dat ik met joden om ga
Die Duitsers ookquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de foto's nog
Ja die vragen zich nog af wat je nou precies deed denk ikquote:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hahahaha, mocht je willen.
Denken dat ik met joden om ga
En ik terug mee naar Rotterdamquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]Je bent nog naar Amsterdam geweest laatst man boeler.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja die vragen zich nog af wat je nou precies deed denk ik
Maar werden we nou echt gefilmd of watquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]Het was al de hele tijd mijn plan. Ik wachtte tot de tijd rijp was
Jaquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Maar werden we nou echt gefilmd of wat
quote:
Ik was lam dus ik merkte er vrij weinig van gelukkigquote:
Was het weer zover?quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik was lam dus ik merkte er vrij weinig van gelukkig
Lekker lopen flaneren met die Ajax tattoo's van je?quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik was lam dus ik merkte er vrij weinig van gelukkig
Je hebt de foto's toch gezien op fbquote:
Op tilburg cs kan je niet eens plassen toch?quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Enige station waar je fatsoenlijk kunt pissen
Nee man, zo slim ben ik nog wel hoor pikquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lekker lopen flaneren met die Ajax tattoo's van je?
ojahquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je hebt de foto's toch gezien op fb
Dat zou best kunnen, zijn meestal dicht overal, tenminste s'avondsquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Enige station waar je fatsoenlijk kunt pissen
Toffe appartement heb je sowiesoquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:02 schreef Monopoly het volgende:
Ik woon net achter het station, dus we hoefde niet door het centrum
En vanaf mijn appartementje was het uitzicht op zich wel oké toch kale ?
Ja man, het was alleen een klerezooiquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Toffe appartement heb je sowieso
Nee, nog nooit een wc gezien iig. Op zoveel stations niet overigens hoor.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Op tilburg cs kan je niet eens plassen toch?
Dat viel ook wel mee man met de klerezooiquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja man, het was alleen een klerezooiVolgende keer is het gewoon chillybilly met koude biertjes en een volle wonderdoos
quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja man, het was alleen een klerezooiVolgende keer is het gewoon chillybilly met koude biertjes en een volle wonderdoos
oh kweenie, zelf het station in mijn dorp heeft een wc.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, nog nooit een wc gezien iig. Op zoveel stations niet overigens hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |