Geloof je het zelf? Snap nog steeds niet waarom die dwerg zelfs tot invallen toekomt bij Ajax.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:46 schreef GGMM het volgende:
Omdat Anita een betere speler is dan Drenthe.
Zou je zo'n groot risico willen nemen?quote:
Jij noemt het een risico, ik noem het een zekerheidje. Zeker bij deze oefenwedstrijdjes gewoon experimeteren ipv spelen met zo'n dwerg.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:50 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Zou je zo'n groot risico willen nemen?
Ook nog die Boerrigter, je zou bijna denken dat concurrenten van Ajax van Marwijk hebben omgekocht.quote:
Misschien moet jij je Feyenoord-bril eens afzetten.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:52 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ook nog die Boerrigter, je zou bijna denken dat concurrenten van Ajax van Marwijk hebben omgekocht.
Maar wie wil je dan in de voorselectie, Schaken omdat hij het redelijk tot goed deed zondag? (Want de kans dat 1 van beide door jou opgenoemde spelers het tot de definitieve red acht ik klein)quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:52 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ook nog die Boerrigter, je zou bijna denken dat concurrenten van Ajax van Marwijk hebben omgekocht.
Kneus, ik zeg toch juist dat dit in het nadeel van Ajax is. AZ en co profiteren er van dat spelers geblesseerd/moe terugkomen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:58 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Misschien moet jij je Feyenoord-bril eens afzetten.
Bron? Hij heeft inderdaad aangegeven dat hij LIEVER mid speelt bij Everton.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:59 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Roy wil geen back spelen. Anita wel. Duidelijk.
Voor Anita? Drenthe dus. Schaken is natuurlijk nooit goed genoeg voor Oranje.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar wie wil je dan in de voorselectie, Schaken omdat hij het redelijk tot goed deed zondag? (Want de kans dat 1 van beide door jou opgenoemde spelers het tot de definitieve red acht ik klein)
Dan heb je er geen kijk op.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:48 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Geloof je het zelf? Snap nog steeds niet waarom die dwerg zelfs tot invallen toekomt bij Ajax.
Nou, vertel mij eens waarom die Anita zo goed is dan? En noem één goede wedstrijd die hij op LB heeft gespeeld? Want je gaat me niet vertellen dat hij als back-up gehaald is voor VM.quote:
Jij vindt dat hij nog nooit een goede wedstrijd heeft gespeeld heeft als linksback? Sorry, dan kan ik je niet serieus nemen. Typisch geval van oogkleppen. Zeker als je De Vrij al beter vindt.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:19 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Nou, vertel mij eens waarom die Anita zo goed is dan? En noem één goede wedstrijd die hij op LB heeft gespeeld? Want je gaat me niet vertellen dat hij als back-up gehaald is voor VM.
Daarnaast kan die nog beter de Vrij oproepen voor de LB-positie.
Bron: Bert van Marwijk's hoofd.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:14 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Bron? Hij heeft inderdaad aangegeven dat hij LIEVER mid speelt bij Everton.
Goede inhoudelijke reactie man, had meer verwacht van een mod (ongelofelijk dat je dat bent trouwens). En nee, ik heb Anita nog nooit een goede wedstrijd als LB zien spelen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij vindt dat hij nog nooit een goede wedstrijd heeft gespeeld heeft als linksback? Sorry, dan kan ik je niet serieus nemen. Typisch geval van oogkleppen. Zeker als je De Vrij al beter vindt.
De Vrij als linksback? Seriously? Anita is ook geen Oranje materiaal, daar heb je helemaal gelijk in, maar dan moet je niet komen met een De Vrij. Ik word echt depri van de mogelijke linksbacks die wij hebben. De Vrij, Pieters, Anita. WHEN DOES IT STOPPPP!!! :-(quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:35 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Goede inhoudelijke reactie man, had meer verwacht van een mod (ongelofelijk dat je dat bent trouwens). En nee, ik heb Anita nog nooit een goede wedstrijd als LB zien spelen.
Ik zou momenteel inderdaad liever De Vrij zien op linksback dan Anita.
Zelf heb je het hele topic nog niks inhoudelijks gezegd. Je herhaalt alleen maar dat je andere beter vindt met een blinde insinuatie erbij dat Van Marwijk anti-Ajax is en nu loop je op mij te zeiken dat ik geen inhoud toevoeg?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:35 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Goede inhoudelijke reactie man, had meer verwacht van een mod (ongelofelijk dat je dat bent trouwens). En nee, ik heb Anita nog nooit een goede wedstrijd als LB zien spelen.
Ik zou momenteel inderdaad liever De Vrij zien op linksback dan Anita.
Ten eerste zeg ik nergens dat van Marwijk anti-Ajax is. Ik zeg dat AZ en co hem wellicht hebben omgekocht, daarnaast geef ik met inhoudelijke argumenten aan waarom ik Anita niet geschikt vindt voor Oranje, dat kan je van jou niet zeggen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zelf heb je het hele topic nog niks inhoudelijks gezegd. Je herhaalt alleen maar dat je andere beter vindt met een blinde insinuatie erbij dat Van Marwijk anti-Ajax is en nu loop je op mij te zeiken dat ik geen inhoud toevoeg?![]()
Een dom trolletje ben je.
Je zegt het zelf al, je wordt depri van alle mogelijke linksbacks die we hebben. Dan moet je eens verder kijken dan je neus lang is.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:40 schreef J2T het volgende:
[..]
De Vrij als linksback? Seriously? Anita is ook geen Oranje materiaal, daar heb je helemaal gelijk in, maar dan moet je niet komen met een De Vrij. Ik word echt depri van de mogelijke linksbacks die wij hebben. De Vrij, Pieters, Anita. WHEN DOES IT STOPPPP!!! :-(
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |