En ik terug mee naar Rotterdamquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]Je bent nog naar Amsterdam geweest laatst man boeler.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja die vragen zich nog af wat je nou precies deed denk ik
Maar werden we nou echt gefilmd of watquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]Het was al de hele tijd mijn plan. Ik wachtte tot de tijd rijp was
Jaquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Maar werden we nou echt gefilmd of wat
quote:
Ik was lam dus ik merkte er vrij weinig van gelukkigquote:
Was het weer zover?quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik was lam dus ik merkte er vrij weinig van gelukkig
Lekker lopen flaneren met die Ajax tattoo's van je?quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik was lam dus ik merkte er vrij weinig van gelukkig
Je hebt de foto's toch gezien op fbquote:
Op tilburg cs kan je niet eens plassen toch?quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Enige station waar je fatsoenlijk kunt pissen
Nee man, zo slim ben ik nog wel hoor pikquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lekker lopen flaneren met die Ajax tattoo's van je?
ojahquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je hebt de foto's toch gezien op fb
Dat zou best kunnen, zijn meestal dicht overal, tenminste s'avondsquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Enige station waar je fatsoenlijk kunt pissen
Toffe appartement heb je sowiesoquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:02 schreef Monopoly het volgende:
Ik woon net achter het station, dus we hoefde niet door het centrum
En vanaf mijn appartementje was het uitzicht op zich wel oké toch kale ?
Ja man, het was alleen een klerezooiquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Toffe appartement heb je sowieso
Nee, nog nooit een wc gezien iig. Op zoveel stations niet overigens hoor.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Op tilburg cs kan je niet eens plassen toch?
Dat viel ook wel mee man met de klerezooiquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja man, het was alleen een klerezooiVolgende keer is het gewoon chillybilly met koude biertjes en een volle wonderdoos
quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja man, het was alleen een klerezooiVolgende keer is het gewoon chillybilly met koude biertjes en een volle wonderdoos
oh kweenie, zelf het station in mijn dorp heeft een wc.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, nog nooit een wc gezien iig. Op zoveel stations niet overigens hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |