Er was hier iemand die dat serieus beweerde. Die vond een longchicken echt zo extreem veel lekkerder dan alles wat hij kende. Ik zou zweren dat 't davy was.quote:
Long Chicken met kaasquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:50 schreef Geo4kant het volgende:
Dat was Davy toch?Met zijn long chicken.
Long chickenquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:50 schreef Geo4kant het volgende:
Dat was Davy toch?Met zijn long chicken.
Ik vind een goede tomaat nog lekkerder dan zo'n hele longchicken oid.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Er was hier iemand die dat serieus beweerde. Die vond een longchicken echt zo extreem veel lekkerder dan alles wat hij kende. Ik zou zweren dat 't davy was.
Klacht.nlquote:
Ik iig nietquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Er was hier iemand die dat serieus beweerde. Die vond een longchicken echt zo extreem veel lekkerder dan alles wat hij kende. Ik zou zweren dat 't davy was.
Je kunt zeggen wat je wilt, maar die chinezen nemen hun werk wel serieus. Ik had ook zo'n favoriete friettent waar ik vroeger woonde. Zat onder me. Super aardige mensen en het eten was altijd goed en snel.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:50 schreef Monopoly het volgende:
Op z'n tijd is fastfood wel te doen.
Al ga ik liever naar de lokale snackbar dan naar een grote keten.
Laatst hier om de hoek naar de snackbar gegaan voor het eerst, 2 van die Chinezen runde die toko. Hartstikke aardig die lui, maar er kwam geen hond daar.
Kreeg ik bij mijn bestelling gratis 2 monster loempia's en een broodje hamburger, om me er vaker te laten komen
Maar lekker dat het vreten wasMijn nieuwe tent ook wel gevonden
quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:51 schreef Monopoly het volgende:
Het beste bij de snackbar zijn natuurlijk Pikanto saté. Mits goede saté
En een broodje eierburgerZo'n zacht gepocheerd ei en de dooier zich over je hamburger verspreidt. omg omg omg
Eens! ook nooit smerig, terwijl je bij de afhaalchinees wel eens ratten ziet lopenquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je kunt zeggen wat je wilt, maar die chinezen nemen hun werk wel serieus. Ik had ook zo'n favoriete friettent waar ik vroeger woonde. Zat onder me. Super aardige mensen en het eten was altijd goed en snel.
Afhaalchinees eet ik uit principe al een jaar of 8 niet meer. Wat een bagger zeg. Van dat muffe spul dat daar gewoon 3 dagen in zo'n opwarmbak ligt.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Eens! ook nooit smerig, terwijl je bij de afhaalchinees wel eens ratten ziet lopen
Bij ons in de buurt heb je een goede, deze kan de van dobbes tenminste perfect makenquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je kunt zeggen wat je wilt, maar die chinezen nemen hun werk wel serieus. Ik had ook zo'n favoriete friettent waar ik vroeger woonde. Zat onder me. Super aardige mensen en het eten was altijd goed en snel.
Je was er iig helemaal hoteldebotel van man.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat er niks lekkerder isWil je even quoten?
Ja, de patatzaak hier is ook door Chinezen overgenomen een x aantal jaar geleden. Zijn bazen man.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 juni 2012 18:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dus omdat ik long chicken lekker vind kunnen mijn ouders niet koken?
Bami met Babi Panghangquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Afhaalchinees eet ik uit principe al een jaar of 8 niet meer. Wat een bagger zeg. Van dat muffe spul dat daar gewoon 3 dagen in zo'n opwarmbak ligt.
En de hygiene is echt om van te janken...en nee dat is echt geen vooroordeel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |