Wat schuift dat dan?quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Prorail ongevallendienst. Betaald verschrikkelijk goed dat werk, alleen je moet dan wel karkassen van mensen opruimen en incidenteel van dieren.
Geen precieze bedragen bekend, maar heb gehoord van iemand die dat doet, dat het zeer goed betaald.quote:
Toen is het ook afgesproken.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heb je bij het vorige topic nog gedaan?
niet de brandweer?quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Prorail ongevallendienst. Betaald verschrikkelijk goed dat werk, alleen je moet dan wel karkassen van mensen opruimen en incidenteel van dieren.
Dat doe ik pas vanaf 25 juli...quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toen is het ook afgesproken.
Niet de hele sc doorlezen als je offline bent geweest
Davy is gewoon zó irritant dat mensen geld uitgeven om hem niet te hoeven zien.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:43 schreef ajacied4lf het volgende:
Kapi, koop een FOK abbo en block Davy, problem solved.
Soms helpen ze wel mee, als het bijvoorbeeld bij een overgang is of op een drukke plek, dan helpen ze wel mee om het "gezichtsveld" zo klein mogelijk te maken voor omwonenden/omstanders.quote:
Hij post wel mooie pics.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Davy is gewoon zó irritant dat mensen geld uitgeven om hem niet te hoeven zien.
Wat doe je hier dan?quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:45 schreef Typisch het volgende:
Wat ik niet snap, waarom ergens posten waar niemand je mag?
Ik dacht altijd dat de conducteurs als eerste moesten gaan checken wat er geraakt was, dat lijkt me ook al geen prettige taak...quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Soms helpen ze wel mee, als het bijvoorbeeld bij een overgang is of op een drukke plek, dan helpen ze wel mee om het "gezichtsveld" zo klein mogelijk te maken voor omwonenden/omstanders.
Valt wel mee joh, we plagen davy een beetje.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:45 schreef Typisch het volgende:
Rijden er nog conducteurs mee tegenwoordig?quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat de conducteurs als eerste moesten gaan checken wat er geraakt was, dat lijkt me ook al geen prettige taak...
Ik heb geen problemen met Davy, maar ik heb ook geen problemen met De_kromme, dus mijn mening telt hier niet echt....quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:45 schreef Typisch het volgende:
ohquote:
Zei het tochquote:
zullen we jou ook plagen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Valt wel mee joh, we plagen davy een beetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |