Serieus. Als jij aziaat bent dan vrat ik m'n schoen op. Heb nog nooit zo'n lompe boer meegemaakt in m'n leven.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:38 schreef Geo4kant het volgende:
Kapiteintje hou je niet snel voor de gek, die andere knakkers daarintegen![]()
Ze geloven al dat ik een 40 jarige maagd ben en op de bank van me moeder slaap
Dat ik een Aziaat ben
Ah, je trollt ons nu dat je Aziaat bent om dit wél terechte beeld van jezelf weg te nemen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:38 schreef Geo4kant het volgende:
Ze geloven al dat ik een 40 jarige maagd ben en op de bank van me moeder slaap
quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Serieus. Als jij aziaat bent dan vrat ik m'n schoen op. Heb nog nooit zo'n lompe boer meegemaakt in m'n leven.
Godverquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, je trollt ons nu dat je Aziaat bent om dit wél terechte beeld van jezelf weg te nemen.
Goed geprobeerd.
Zit gewoon op de computer en op mijn telefoon..quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:40 schreef Monopoly het volgende:
Heeft Geo4kant een rekenmachine thuis? Zo nee, dan is hij Aziaat
Die songtekst posts van jou altijd.quote:
Snap ik ook nooit.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die songtekst posts van jou altijd.Verwacht je dan serieus dat wij heel enthousiast ook dat nummer gaan meebleren of wat?
Maar het liefst zou ik naar de BurgerKing gaan. Die hebben we alleen hier niet in Tilburg. God knows why.quote:
Nog nooit gevreten? Is dat wat?quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:42 schreef Monopoly het volgende:
De MC Chicken Saté is er weerDie is zo bruut
Ja..quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die songtekst posts van jou altijd.Verwacht je dan serieus dat wij heel enthousiast ook dat nummer gaan meebleren of wat?
Ik krik eerst het niveau op tot een acceptabel niveau dmv afbranden en dan haak ik in.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja..![]()
En wanneer kom jij weer eens met kwaliteit want dat is ook al lang geleden.. enige wat je nog dit is janken als een lil bitch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |