quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:54 schreef Caland het volgende:
Kut spleetogen kunnen geen friet bakken man
Ik vind die kroketten met die donkerbruine vulling veel lekkerder. Dat je echt van dat draadjesvlees erin hebt zeg maar.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Bij ons in de buurt heb je een goede, deze kan de van dobbes tenminste perfect maken
Ik kan Googlen, bite me.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gast.. heb jij een zelfde DB als Davy van wijven en jij met onze quotes?
De mening van een man die industriele raspatat verkiest boven verse friet kunnen we niet serieus nemen, dat begrijp je wel natuurlijk.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:54 schreef Caland het volgende:
Kut spleetogen kunnen geen friet bakken man
Jongen...doe het nou gewoon niet. Scheelt ook weer een flesje wc eend voor je moeder.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bami met Babi Panghang![]()
Die kip in beetje pittige saus
Rasfrietje op zijn tijd, helemaal niets mis mee. In nimma heb je nog zo'n cafetaria die ekte zelfgemaakte friet bakt. Krijg je het nog mee in kranten enzo. Kankertjelekker is datquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De mening van een man die industriele raspatat verkiest boven verse friet kunnen we niet serieus nemen, dat begrijp je wel natuurlijk.
kalfsvlees vulling man, echt zo nice. En dan op een wit bolletje met zaanse mosterd.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind die kroketten met die donkerbruine vulling veel lekkerder. Dat je echt van dat draadjesvlees erin hebt zeg maar.Die van dobben zit je alleen maar ragout zonder vlees te vreten man?
Dus zelfs jij erkent de superioriteit van verse friet?quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Rasfrietje op zijn tijd, helemaal niets mis mee. In nimma heb je nog zo'n cafetaria die ekte zelfgemaakte friet bakt. Krijg je het nog mee in kranten enzo. Kankertjelekker is dat
Kalfsvleesquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
kalfsvlees vulling man, echt zo nice. En dan op een wit bolletje met zaanse mosterd.
Soms vind ik mezelf echt een verkapte alcoholist man. Ik zou echt niet een leven zonder kunnen voorstellen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:59 schreef Typisch het volgende:
De gele trui drager is ook echt alcoholist.
Alcohol.
Moet jij niet patat zeggen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:00 schreef kapiteintje het volgende:
gvd...i'm stoked! Vanavond MOET er friet op tafel komen van mijn oude vaste tent.
ga lekker naar onz met dit soort vragen.quote:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ga lekker naar onz met dit soort vragen.
Ik zeg ook patat. Ik wissel 't af. Ik ben volledig in balans.quote:
Ligt dan aan de afhaalchinezen in de regio Tilburg hier in Delft is er een verschil maar smaakt allemaal meer dan goed.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Afhaalchinees eet ik uit principe al een jaar of 8 niet meer. Wat een bagger zeg. Van dat muffe spul dat daar gewoon 3 dagen in zo'n opwarmbak ligt.
En de hygiene is echt om van te janken...en nee dat is echt geen vooroordeel.
Er zullen er vast ook wel genoeg zijn. Ik zeg ook niet dat het smerig smaakt ofzo. Het is gewoon echt een grote vieze teringbende bij veel chinezen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ligt dan aan de afhaalchinezen in de regio Tilburg hier in Delft is er een verschil maar smaakt allemaal meer dan goed.
Hehehe, dat heeft elke student volgens mij wel.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Soms vind ik mezelf echt een verkapte alcoholist man. Ik zou echt niet een leven zonder kunnen voorstellen.
Zelfs Stinhoquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hehehe, dat heeft elke student volgens mij wel.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ga lekker naar onz met dit soort vragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |