Als lIttlerabbit een beetje hersenen heeft dan heeft hij spijt dat hij dat gedrocht op de wereld heeft gezet.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Johannes was wel van mening dat jij ook eens wat meer bij mag dragen, jij bent immers de geestelijke vader van Fred.
Nee, volgende week wellicht. Deze week steek ik mijn tijd liever in projecten.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Johannes was wel van mening dat jij ook eens wat meer bij mag dragen, jij bent immers de geestelijke vader van Fred.
Je moet gewoon je bek houden. Ga anders weer Feyenoorders naaien, HEY!quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als lIttlerabbit een beetje hersenen heeft dan heeft hij spijt dat hij dat gedrocht op de wereld heeft gezet.
Oké.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee, volgende week wellicht. Deze week steek ik mijn tijd liever in projecten.
Kom jij eens met een idee dan.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als lIttlerabbit een beetje hersenen heeft dan heeft hij spijt dat hij dat gedrocht op de wereld heeft gezet.
Totale gekte hier, hopelijk gaat deze SC snel voorgoed dicht. Yvonne kan dit gedrag onmogelijk goedkeuren.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:23 schreef GGMM het volgende:
En die verhalen moeten ook stoppen.
Godverdomme.
Waar moet volgens jou het verhaal over gaan dan? Ik zit al helemaal in het verhaal hoor.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Totale gekte hier, hopelijk gaat deze SC snel voorgoed dicht. Yvonne kan dit gedrag onmogelijk goedkeuren.
beter ga je praten over fmquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:23 schreef Buitendam het volgende:
Rapbattles, Fred de Drugsbaron... Hemeltje.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens TV West wil ADO Koppers en Lukoki kopen
Tjacka zal hiermee blij zijn. Koppers heeft het ook prima gedaan.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:26 schreef Ajacied422 het volgende:
kunnen ze verhoek en immers niet terugnemenquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Kost teveel denk ik, ADO schijnt met een ziek klein budget te werken.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
kunnen ze verhoek en immers niet terugnemen
Zit het Graydon Mannetje daar nog?quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb verdulleme 180 miljoen aan transfergeld en word ieder jaar kampioenquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
beter ga je praten over fm
daar laat je zien dat je wel een goede coach ben
je clubje investeert al jaren voor veel poen
maar werd dit jaar alweer geen kampioen
al heb je een hersencel
dan wist ik het wel
wordt voor ado
daar zijn ze lang niet zo aso
PEACE
Nee, ontslagen of zelf weggegaan volgens mijquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zit het Graydon Mannetje daar nog?
ook ik ben hier voorquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Totale gekte hier, hopelijk gaat deze SC snel voorgoed dicht. Yvonne kan dit gedrag onmogelijk goedkeuren.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:32 schreef Ajacied422 het volgende:
ADO wil ook Cabral en Joshua John hebben
Joshua John heeft het anders wel goed gedaan in Denemarken.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:32 schreef Ajacied422 het volgende:
ADO wil ook Cabral en Joshua John hebben
twitter:DennisVanEersel twitterde op woensdag 26-06-2013 om 16:35:45De doelstelling bij #Feyenoord blijft voorlopig plek bij eerste vijf. Kampioenschap als doelstelling is niet reeel, vindt Koeman reageer retweet
Hierdoor ging ik naar de Feyenoord reeks en zag ik dat Sjaak maat S shirts draagt.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:36 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:DennisVanEersel twitterde op woensdag 26-06-2013 om 16:35:45De doelstelling bij #Feyenoord blijft voorlopig plek bij eerste vijf. Kampioenschap als doelstelling is niet reeel, vindt Koeman reageer retweet
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |