Ja, kijk, daar heb je het al.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan maken ze compost van je. Kom je in de vensterbank in een bloemenbak bij mevrouw van der Veen van 93 in Zutphen.
Ik wil niet in Zutphen liggenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heb jij iets tegen mevrouw van der Veen?
Dan liever opgepeuzeld door biggelsquote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb altijd al compost voor orchideeën willen worden
Ecotone begrafenisquote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb altijd al compost voor orchideeën willen worden
Nope, ik ben uitgelegd.quote:
Uitgeworpen. One strike, you're out!quote:
Dat kan geregeld worden.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan liever opgepeuzeld door biggels
Zeker niet. Ik ben bezig met een onderzoek.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Ben je op zoek naar een vrouw om je zaad in te dumpen?
Ik acht het niet uitgesloten dat ik ooit kinderen ga krijgen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zeker niet. Ik ben bezig met een onderzoek.
De uitslag zal strikt geheim blijven.
Heb jij een kinderwens?
Kleine Quusjes!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik acht het niet uitgesloten dat ik ooit kinderen ga krijgen.
Arme wereld.
Neequote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Nog even een slachtoffer vinden?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik acht het niet uitgesloten dat ik ooit kinderen ga krijgen.
Arme wereld.
Nee eigenlijk niet. Hij zou er op zich mee kunnen leven als ik er nog een had gewild, maar hij vindt het wel prima zo.quote:
Ok. Scheelt weer een ritje naar italiequote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet. Hij zou er op zich mee kunnen leven als ik er nog een had gewild, maar hij vindt het wel prima zo.
I don't get itquote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ok. Scheelt weer een ritje naar italie
I try to make them less poorquote:
Heb je je nu al opgegeven? Want dat kan niet na overlijden. Er is geloof ik nog 1 centrum wat lichamen aanneemt.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:30 schreef stbabylon het volgende:
Ik wil dat mijn lichaam zo goedkoop mogelijk geruimd wordt. Het liefst eerst al het nuttige eruit, en dan voor de wetenschap. Dat laatste is echter lastig, ze hebben teveel kadavers.
Dat snap ik dat dat niet kan. Heb ik nog niet gedaan nee.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heb je je nu al opgegeven? Want dat kan niet na overlijden. Er is geloof ik nog 1 centrum wat lichamen aanneemt.
Ik wil gezellig ecotone en dan op een heuvel ergens of zo, met een boom d'r bovenop zodat ik doorgroei in de blaadjesquote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:30 schreef stbabylon het volgende:
Ik wil dat mijn lichaam zo goedkoop mogelijk geruimd wordt. Het liefst eerst al het nuttige eruit, en dan voor de wetenschap. Dat laatste is echter lastig, ze hebben teveel kadavers.
Doen dan. Je kan zomaar morgen dood neervallen tijdens het rolschaatsen met de meisjes!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat snap ik dat dat niet kan. Heb ik nog niet gedaan nee.
Of met de jongens. Doe ik tegenwoordig ookquote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Doen dan. Je kan zomaar morgen dood neervallen tijdens het rolschaatsen met de meisjes!
Met onderzoek kan je duizenden mensen redden. Met donatie maar een handjevolquote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:33 schreef stbabylon het volgende:
Oh, nevermind:
U kunt geen orgaandonor zijn als uw lichaam wordt gebruikt voor wetenschappelijk onderzoek.
Orgaandonatie gaat voor onderzoek
Dan dat dus (en codicil
Lopend wrak jij!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:35 schreef Ang3l het volgende:
Ze hebben zo weinig aan mijIk heb homobloed in m'n aderen, slechte ogen, een hart met een ritmestoornis.... Smijt me maar weg!
Mogen homo's nog steeds geen bloed geven?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:35 schreef Ang3l het volgende:
Ze hebben zo weinig aan mijIk heb homobloed in m'n aderen, slechte ogen, een hart met een ritmestoornis.... Smijt me maar weg!
Nope. In NL tenminste niet, van Sanguinquote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mogen homo's nog steeds geen bloed geven?
En al die dingen al van kinds af aan! Doe ik het toch nog goedquote:
Precies!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Met onderzoek kan je duizenden mensen redden. Met donatie maar een handjevol
Jezus, heb je leukemie EN ben je homo gewordenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Terecht! Straks is het besmettelijk! Je moet er toch niet aan denken
BURN HIM!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:35 schreef Ang3l het volgende:
Als ik mijn homoseksuele dingetjes uit het verleden verzwijg, zijn de orgie's, het partnerruil, het swingen, etc. etc. tenminste geen probleemquote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Terecht! Straks is het besmettelijk! Je moet er toch niet aan denken
Ja da's toch echt 't eind van de wereld!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus, heb je leukemie EN ben je homo geworden
fiepsepquote:
10 jaar lang geen seks met mannen gehad hebben hequote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als ik mijn homoseksuele dingetjes uit het verleden verzwijg, zijn de orgie's, het partnerruil, het swingen, etc. etc. tenminste geen probleem![]()
*pakt een riek en een toorts* Waar is ie?!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:41 schreef Q. het volgende:
[..]
BURN HIM!
Jongens, we mogen legaal een homo verbranden! EINDELIJK!Allahu Akbar!
Oh dat heb ik al ruim 3 keer! Ik Win!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:44 schreef Ang3l het volgende:
10 jaar lang geen seks met mannen gehad hebben he(geloof ik)
Ooooooh, dan hoef ik nog maar 6 jaar voor ik echt geen bloed laat aftappen *brrr*quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
10 jaar lang geen seks met mannen gehad hebben he(geloof ik)
Nou en dan maar hopen dat je niet sterft in die 6 jaar, want dan hebben ze je organen die doorspekt zijn met homoseksueelcontactbloedquote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ooooooh, dan hoef ik nog maar 6 jaar voor ik echt geen bloed laat aftappen *brrr*
Altijd en overal 100% geven is me geleerdquote:
Stel je voor! Die kans is er gewoon door het pijpen/gepijpt wordenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou en dan maar hopen dat je niet sterft in die 6 jaar, want dan hebben ze je organen die doorspekt zijn met homoseksueelcontactbloedEEEEEEEEEEEEW!!!
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Stel je voor! Die kans is er gewoon door het pijpen/gepijpt worden
Je kan ook IN een suzuki alto begraven of gecremeerd worden!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:59 schreef El_Matador het volgende:
Begraven of gecremeerd worden, het is altijd nog minder erg dan in een Suzuki Alto zitten.
Je gunt het je ergste vijand niet.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je kan ook IN een suzuki alto begraven of gecremeerd worden!
A dick a day keeps the doctor away!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:00 schreef El_Matador het volgende:
Maar ik zie dat hier nog volop gepepen wordt, goed zo.
Inderdaad...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Ik ben blij dat ik me daar totaal niet druk om hoef te makenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:59 schreef El_Matador het volgende:
Begraven of gecremeerd worden, het is altijd nog minder erg dan in een Suzuki Alto zitten.
Wij zeggen dan ook gewoon koekblikquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:03 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Een Suzuki Alto?
Daar valt over te discussiëren.
Ik heb genoeg aan de mijne, dank je. maar swing er goed mee, voor je het weet is het voorbij.quote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wij zeggen dan ook gewoon koekblik
(of Olga)
Nee?!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb genoeg aan de mijne, dank je. maar swing er goed mee, voor je het weet is het voorbij.![]()
babs in een koekblikje over de A1.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Inderdaad...ZeemansgrafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Autofellatio?quote:
Ja, kom es met die schuit naar Cartagena ofzo.quote:
Als mijn rug niet zo stijf was...quote:
Troostmeisjes klinken als betaalde aziatische massagemeisjes met happyy endquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als mijn rug niet zo stijf was...![]()
![]()
daar heb je hier troostmeisjes voor.
Die heb je hier ook, maar genoeg niet hoererende latina's met een happy end. Veel homo's ook trouwens.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Troostmeisjes klinken als betaalde aziatische massagemeisjes met happyy end
Je hebt babs en Tijn al over de streep. Wie nog meer?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:08 schreef Ang3l het volgende:
O, dus DAT is het dan ook gewoon? Ik troost hetero's met hun geaardheid
Die heb ik nog heul nooit getroost!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je hebt babs en Tijn al over de streep. Wie nog meer?
Kan je nagaan!quote:
Het is een 1.0 Ga, ik las direct Olga.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[..]
Nee?!
En "Olga"? ehh... Olga rijdt lekker?
Ho ho, ik deed al aan piemels lang voor Ang3l.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je hebt babs en Tijn al over de streep. Wie nog meer?
Al voor het hip wasquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ho ho, ik deed al aan piemels lang voor Ang3l.
Voor mijn 17e jaar ja?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ho ho, ik deed al aan piemels lang voor Ang3l.
Babs is een piemelhipster!quote:
Gast, in dit land word zelfs jij hetero.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:16 schreef Ang3l het volgende:
Maar voor Matador dus geen chupa rabos grandes con un maricon?
Lang voordat ik jou kende. (maar ja, ook voordat jij 17 was, zo'n 7 jaar ervoor al)quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Voor mijn 17e jaar ja?
Dat was..... 17 jaar geleden!
JEUZUS, ouwe rot in t vak!
Jij moest op je 10e bij ome Frits op schoot?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Lang voordat ik jou kende. (maar ja, ook voordat jij 17 was, zo'n 7 jaar ervoor al)
klasgenootjesquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij moest op je 10e bij ome Frits op schoot?
O hell noquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gast, in dit land word zelfs jij hetero.
Op je 11e jaar?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Lang voordat ik jou kende. (maar ja, ook voordat jij 17 was, zo'n 7 jaar ervoor al)
Als dat toch zou kunnenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, kom es met die schuit naar Cartagena ofzo.
Ja, er was toen al heel veel cum in het spelquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Op je 11e jaar?
You little cumslut you!
Poederblussenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, er was toen al heel veel cum in het spel
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, er was toen al heel veel cum in het spel
Vast E_M.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:33 schreef Ang3l het volgende:
En meteen een nieuwe in het bi-curious topic. Oke, van wie is die kloon? Biecht maar op!
Ja vastquote:
Ik las E-Lquote:
Extra-Lounge? Dat ben jij, met die martini en die tapasjes.quote:
Die mag ik niet meer drinken van iemand hierquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Extra-Lounge? Dat ben jij, met die martini en die tapasjes.
Zit je onder de plak??quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die mag ik niet meer drinken van iemand hierNiet dat ik daar rekening mee hou, morgen weer
Van vodka-martini schijn ik "raar" te worden, whatever that meansquote:
Als in naakt luchtgitaar spelen bij de kraamvisite van het hartsvriendinnetje van je meisje-raar?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Van vodka-martini schijn ik "raar" te worden, whatever that means
Ik doe niet aan kraamvisitesquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als in naakt luchtgitaar spelen bij de kraamvisite van het hartsvriendinnetje van je meisje-raar?
Dacht je, totdat je die wodka-martini op had.quote:
Ja, kan ook Zyklon B roepen, maar dan begint men weer te steigeren?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:51 schreef CherryLips het volgende:
Toch mooi dat er bij zo'n TT ineens iemand ineens willekeurig 'begraven' of 'crematie' roept
Willekeurig een of ander topic openen en Zyklon B roepen, ongeacht het onderwerp.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, kan ook Zyklon B roepen, maar dan begint men weer te steigeren?
Wiewatwaar?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dacht je, totdat je die wodka-martini op had.
Ik zie je nog dat bed van die terminale patient volkotsen man.
Dood!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:51 schreef CherryLips het volgende:
Toch mooi dat er bij zo'n TT ineens iemand ineens willekeurig 'begraven' of 'crematie' roept
Gay.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Van vodka-martini schijn ik "raar" te worden, whatever that means
Het is gebaseerd op een soort van supernatural doktersromannetje, dus dat kan kloppenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben er na 4 afleveringen mee opgehouden. Te soaperig vond ik toen.
Ik heb de laatste uit, wat een ellende.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is gebaseerd op een soort van supernatural doktersromannetje, dus dat kan kloppen
Ah, dat verklaard.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is gebaseerd op een soort van supernatural doktersromannetje, dus dat kan kloppen
Ik wilde er ooit aan beginnen, maar hoorde te veel klachtenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb de laatste uit, wat een ellende.
GoTquote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah, dat verklaard.
Gelukkig is er GoT. Moet nog steeds aan de 1200+ pagina's van boek 5 beginnen.
Maar ik was al zo ver gekomen, ik moest ze allemaal lezen ookquote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wilde er ooit aan beginnen, maar hoorde te veel klachten
Ik heb nog geen enkel GoT-boek gelezenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah, dat verklaard.
Gelukkig is er GoT. Moet nog steeds aan de 1200+ pagina's van boek 5 beginnen.
Ik ook niet. Ook daar hoor ik gezeik over van vrienden die een poging begonnen te doen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nog geen enkel GoT-boek gelezen
Nou ja, het zijn veel karakters natuurlijk. De familiestambomen staan er niet voor niks in.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ook daar hoor ik gezeik over van vrienden die een poging begonnen te doen.
Meer dat het, net als LOTR, erg saai en omschrijvend en te gedetailleerd beschreven is allemaal. Dat het dus wat saai en taai leest. Maar da's volgens mij met veel fantasy-boeken zo.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou ja, het zijn veel karakters natuurlijk. De familiestambomen staan er niet voor niks in.
Hmm,, geen last van gehadquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Meer dat het, net als LOTR, erg saai en omschrijvend en te gedetailleerd beschreven is allemaal. Dat het dus wat saai en taai leest. Maar da's volgens mij met veel fantasy-boeken zo.
Ik vond de Hobbit leuk, maar LOTR heb ik na de intro (en dat was alleen nog de samenvatting van de hobbit eigenlijk) weggelegd. Vreselijk saai.quote:
Done!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Willekeurig een of ander topic openen en Zyklon B roepen, ongeacht het onderwerp.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bij zo'n onzeker meisje. Heb wat meer lef:
OUD / Van kleuter tot puber deel 95
Ik moest mij de eerste keer ook door de eerste ~150 bladzijdes heen worstelen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond de Hobbit leuk, maar LOTR heb ik na de intro (en dat was alleen nog de samenvatting van de hobbit eigenlijk) weggelegd. Vreselijk saai.
Ja misschien is het een kwestie van even doorzetten en in t verhaal komen, maar die tijd/zin had ik toen niet en t is er daarna nooit meer van gekomen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik moest mij de eerste keer ook door de eerste ~150 bladzijdes heen worstelen.
Is ook niet verplichtquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja misschien is het een kwestie van even doorzetten en in t verhaal komen, maar die tijd/zin had ik toen niet en t is er daarna nooit meer van gekomen.
O gelukkigquote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
American Gods heb ik ook een hele zomer over gedaanquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O gelukkig![]()
Maar hij staat nu zo ongebruikt stof te happen in mijn kast.
Ik lees ook te weinig de laatste tijd. American Gods doe ik ook alweer maanden over.
De buurvrouw heeft je gecensureerd!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Is verwijderd ondertussen..quote:
Kun je beter Napalm roepen, want met Zyklon B heb je daarna nog steeds de keuze tussen cremeren of begraven te maken...quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, kan ook Zyklon B roepen, maar dan begint men weer te steigeren?
Ah ok, coolquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon.
Ik wijs graag met vingertjes.
Tijd genoeg om de resterende GoT boeken uit te lezen dus.quote:
Dat betwijfel ik zelf eigenlijk. Wordt een vrij actieve vakantie. Niet echt veel rust momenten. En het is wel een boek van 1200+ pagina'squote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tijd genoeg om de resterende GoT boeken uit te lezen dus.
Tis geen kleintje neequote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik zelf eigenlijk. Wordt een vrij actieve vakantie. Niet echt veel rust momenten. En het is wel een boek van 1200+ pagina's
Nicequote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:54 schreef KomtTijd... het volgende:
Mijn vakantie is ook geregeld
http://2013.planeur-baill(...)ome-to-bailleau-2013
Weekend festival op Ameland, dan 3 dagen Kopenhagen, 3 dagen Malmö, 3 dagen Stockholm, 3 dagen natuurhotel (daar zou het kunnen!!), 3 dagen Gothenburg en dan de Zwarte Cross. In die steden is het vooral veel dingen bekijken, en onderweg van A naar B ook. Niet echt een chillen op het strand vakantie.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tis geen kleintje neeMaar ik was er rap aan verslaafd, en dat terwijl ik normaal niet eens van fantasy hou
![]()
Wat voor actieve vakantie als ik vragen mag?
Na zo'n vakantie ben ik toe aan vakantiequote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Weekend festival op Ameland, dan 3 dagen Kopenhagen, 3 dagen Malmö, 3 dagen Stockholm, 3 dagen natuurhotel (daar zou het kunnen!!), 3 dagen Gothenburg en dan de Zwarte Cross. In die steden is het vooral veel dingen bekijken, en onderweg van A naar B ook. Niet echt een chillen op het strand vakantie.
Hehequote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Na zo'n vakantie ben ik toe aan vakantie
Groeten terug!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Groetjes uit Stockholm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
Van onze Olga blijven ze wel af.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Groetjes uit Stockholm
Ze heeft geen tieten?quote:
Da's duur, voor een binnenlandse reis!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:09 schreef Q. het volgende:
Zo. Reis van 2500 euro geboekt en bankstel van 800 euro gekocht. Samsom kan tevreden zijn.
De Veluwe is ook niet meer wat het geweest is.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:10 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Da's duur, voor een binnenlandse reis!
Das incl. bier en tieten bij Q.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:10 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Wij hebben met de vrienden van de week een huisje geboekt van 1800e, in Drenthe.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:10 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Hoeveel schapen krijg je daar bij?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wij hebben met de vrienden van de week een huisje geboekt van 1800e, in Drenthe.
Das een fikse gangbang!quote:
Helaas, het is een nette vriendengroep waar een ieder het alleen met zijn/haar partner doet.quote:
Er zal toch wel bier zijn?quote:
Dat verneukt het volledig inderdaad.quote:
Daarom ook blij dat er, als er al iets mee gaat, alleen die twee babies meegaan. Heb je niet heel veel last van. Enige wat er dan is, is dat er wat aandacht heen gaat van de moeders en de vrouwen met klapperende eierstokken. Maar daar Catan ik niet minder om (om maar iets te noemen).quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:18 schreef KomtTijd... het volgende:
Kinderen op een vriendenweekend
Hoewel ik wel altijd meega op het vriendenweekend van mijn ouders
Kut-NS gooit de prijzen per 1 juli weer omhoog ja?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:10 schreef Q. het volgende:
[..]
De Veluwe is ook niet meer wat het geweest is.
Ik denk niet dat ze die baby's thuis latenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daarom ook blij dat er, als er al iets mee gaat, alleen die twee babies meegaan. Heb je niet heel veel last van. Enige wat er dan is, is dat er wat aandacht heen gaat van de moeders en de vrouwen met klapperende eierstokken. Maar daar Catan ik niet minder om (om maar iets te noemen).
Nee, maar er zijn oma's en zo.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze die baby's thuis laten
Je bent niet dik, verdomme.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O, moesten alleen de tieten dik zijn?
Dan nog. Het is bij sommige mensen al een godswonder dat ze hun eigen kroost een dagje alleen laten, laat staan baby's langer dan 5 uur.quote:
Pics dan maar.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die leiden de aandacht wel af van de rest hoop ik.
Het is afwachten. De ene heeft al laten zien dat ze het tof vinden om naar een feestje te gaan met de baby bij oma. De andere moet nog ontploffen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan nog. Het is bij sommige mensen al een godswonder dat ze hun eigen kroost een dagje alleen laten, laat staan baby's langer dan 5 uur.
Dat je anders niet geboekt had?quote:
Waarom ben je zo onzeker over je lichaam?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die leiden de aandacht wel af van de rest hoop ik.
Dan waren het niet mijn vrienden geweest. De meeste mannen en een aantal van de vrouwen zijn enorme speciaalbier liefhebbers.quote:
Ze neukt te weinig.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:32 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Waarom ben je zo onzeker over je lichaam?
Volgens mij is ze vrij zeker er van, ze vind het alleen kut.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:32 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Waarom ben je zo onzeker over je lichaam?
Zo werd mij laatst ook gevraagd "of ik niet een zakcentje kon gebruiken"quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:29 schreef Seikcid het volgende:
Vriendin (24 jaar, werkt fulltime) werd pas gevraagd als vaste oppas voor een paar kleine kutjong. Ze zou dan wel 5 hele euro's per uur krijgen!!
Ja dat snap ik. Maar het is dan een kip-ei verhaal, de meeste mannen knappen hard af op onzekere vrouwen. Zeker als de vrouw in kwestie veel mooier is dan ze zelf denkt.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Volgens mij is ze vrij zeker er van, ze vind het alleen kut.
Ja precies.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:35 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Zo werd mij laatst ook gevraagd "of ik niet een zakcentje kon gebruiken"
Bleek dat die gast iets met een website moest. Als'ie het op een normale manier gevraagd had, had ik het misschien nog wel gratis gedaan ook
Schultenbrau duur? Wat ben jij voor pauperig kamp-plebs? O sorry, reizigers-plebs!quote:
Dat jij al een half jaar vooraan in die rij staat zonder enige vooruitgang te boeken is natuurlijk een veeg teken.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:33 schreef KomtTijd... het volgende:
Vrijwilligers om haar van de onzekerheid af te helpen mogen achter mij in de rij aansluiten.
Rij jij ook in een Saab?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat jij al een half jaar vooraan in die rij staat zonder enige vooruitgang te boeken is natuurlijk een veeg teken.
Ik ben nog steeds boos op jou!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja! Wel ja! Negeer mij maar!
Ik heb een veel grotere piemel!
Ik zet de videorecorder alvast aan.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:15 schreef Ang3l het volgende:
Q straks bij My big fat gypsy wedding, heel legertje mini Quuskes om de in enoooorme taft en zijde gehulde gebruinde bruid heen
Natuurlijk rijd ik niet in een Saab.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:49 schreef Godtje het volgende:
Rij jij ook in een Saab?
Hebben ze al die oude wrakken gratis uitgedeeld in den haag?
Ja!quote:
Hai! Alles goed?quote:
Ik rond graag af naar boven.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:23 schreef L-E het volgende:
Alles is meteen weer zo overdreven Air. Het meeste wel!
Stom. Ik was voor de tweede keer in de nacht wakker vanwege een mug.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja!Heb alleen je advies niet opgevolgd
![]()
Ik kon het niet
Ik kon niet slapen. Ik moest de kleine nog even recht ophouden (nee niet die van mijn man).quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Stom. Ik was voor de tweede keer in de nacht wakker vanwege een mug.![]()
Had ik vroeger nooit last van. Vroeger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Insert Pedo beerquote:Op woensdag 26 juni 2013 08:57 schreef CherryLips het volgende:
Zat ik daar, als 13-jarig CL'letje, leuk naar de bios met m'n papaomdat Brad Pitt meedeed
Weet je dat echt niet? Wow.quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:24 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Geen idee, maar deze scene lijkt me behoorlijk waarheidsgetrouw.
Dat is leuk!quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:51 schreef Godtje het volgende:
Waarom moet ik me inlezen op SQL![]()
Ik wil het niet!!!
Nou help ff danquote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:24 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Eh, jij was toch manager? Dan moet je daar ver van blijven!quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:51 schreef Godtje het volgende:
Waarom moet ik me inlezen op SQL![]()
Ik wil het niet!!!
Dat wil ik ook graag maar om een stukje studie af te ronden moet ik dit doen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 10:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Eh, jij was toch manager? Dan moet je daar ver van blijven!
Ja dagquote:Op woensdag 26 juni 2013 10:04 schreef stbabylon het volgende:
Volgens mij werkt die.
Maar ik zou gewoon even een Acces DB-tje maken om het uit te proberen
Foutquote:
quote:A. Onjuist. De subquery levert drie waarden op, namelijk 400, 600 en 500. Als
vergelijkingsoperator kunnen we dan geen = gebruiken. Bovendien vergelijk je zo het aantal
calorieën zo met het maximum uit andere kookboeken wat in strijd is met de probleemstelling.
B. Juist. Er moet gebruik gemaakt worden van een gecorreleerde subquery. Een juiste SELECTopdracht
is:
SELECT *
FROM kookboek A
WHERE calorieën =
(SELECT MAX (calorieën)
FROM kookboek
WHERE kookboek = A.kookboek)
De voorwaarde 'kookboek = A.kookboek' zorgt er voor dat het maximum alleen van het eigen
kookboek wordt bepaald.
Je hebt helemaal gelijk, ik had hem een Oracle DB moeten laten installeren. Of misschien een MySQL DB inclusief de Apache server om hem daadwerkelijk te kunnen gebruiken.quote:Op woensdag 26 juni 2013 10:09 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dit compenseert weer 7000x voor dat ik die film niet ken.
Dat een crackhoer met aids makkelijk is betekent nog niet dat je die dan maar moet gebruikenquote:Op woensdag 26 juni 2013 10:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, ik had hem een Oracle DB moeten laten installeren. Of misschien een MySQL DB inclusief de Apache server om hem daadwerkelijk te kunnen gebruiken.
Daarom gebruik maken van de DB die ws. toch al op zijn laptop staat.
het is om een simpel stukje SQL uit te proberen, niet om er de hele bedrijfsvoering op uit te voeren.quote:Op woensdag 26 juni 2013 10:15 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat een crackhoer met aids makkelijk is betekent nog niet dat je die dan maar moet gebruiken
Doe geen moeite. Alles waar Microsoft voor staat is toch per definitie slecht bij Kt.quote:Op woensdag 26 juni 2013 10:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
het is om een simpel stukje SQL uit te proberen, niet om er de hele bedrijfsvoering op uit te voeren.
hey! Dat is lang geleden! Toch?quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Doe geen moeite. Alles waar Microsoft voor staat is toch per definitie slecht bij Kt.
Ja, ik probeer zo min mogelijk op Fok! te komen. Maar alles gaat wel goed hoor. Tenminste, alles is weer rustig met al het medische gebeuren en onder controle. En verder niets bijzonders.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hey! Dat is lang geleden! Toch?
Hoe gaat het?
tnxquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:05 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, ik probeer zo min mogelijk op Fok! te komen. Maar alles gaat wel goed hoor. Tenminste, alles is weer rustig met al het medische gebeuren en onder controle. En verder niets bijzonders.
Overigens nog gefeliciteerd met je trouwen.
Sonosquote:
Ik ken maar 1 film met Pitt en Freeman er samen in, maar kan me deze scene niet herinnerenquote:Op woensdag 26 juni 2013 09:24 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat stukje kon je niet meer van je vent afblijven en ging je hem ff bevredigenquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:53 schreef MissMSX het volgende:
1 film met Pitt en Freeman er samen in, maar kan me deze scene niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |