Ja, kijk, daar heb je het al.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan maken ze compost van je. Kom je in de vensterbank in een bloemenbak bij mevrouw van der Veen van 93 in Zutphen.
Ik wil niet in Zutphen liggenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heb jij iets tegen mevrouw van der Veen?
Dan liever opgepeuzeld door biggelsquote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb altijd al compost voor orchideeën willen worden
Ecotone begrafenisquote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb altijd al compost voor orchideeën willen worden
Nope, ik ben uitgelegd.quote:
Uitgeworpen. One strike, you're out!quote:
Dat kan geregeld worden.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan liever opgepeuzeld door biggels
Zeker niet. Ik ben bezig met een onderzoek.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Ben je op zoek naar een vrouw om je zaad in te dumpen?
Ik acht het niet uitgesloten dat ik ooit kinderen ga krijgen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zeker niet. Ik ben bezig met een onderzoek.
De uitslag zal strikt geheim blijven.
Heb jij een kinderwens?
Kleine Quusjes!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik acht het niet uitgesloten dat ik ooit kinderen ga krijgen.
Arme wereld.
Neequote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Nog even een slachtoffer vinden?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik acht het niet uitgesloten dat ik ooit kinderen ga krijgen.
Arme wereld.
Nee eigenlijk niet. Hij zou er op zich mee kunnen leven als ik er nog een had gewild, maar hij vindt het wel prima zo.quote:
Ok. Scheelt weer een ritje naar italiequote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet. Hij zou er op zich mee kunnen leven als ik er nog een had gewild, maar hij vindt het wel prima zo.
I don't get itquote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ok. Scheelt weer een ritje naar italie
I try to make them less poorquote:
Heb je je nu al opgegeven? Want dat kan niet na overlijden. Er is geloof ik nog 1 centrum wat lichamen aanneemt.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:30 schreef stbabylon het volgende:
Ik wil dat mijn lichaam zo goedkoop mogelijk geruimd wordt. Het liefst eerst al het nuttige eruit, en dan voor de wetenschap. Dat laatste is echter lastig, ze hebben teveel kadavers.
Dat snap ik dat dat niet kan. Heb ik nog niet gedaan nee.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heb je je nu al opgegeven? Want dat kan niet na overlijden. Er is geloof ik nog 1 centrum wat lichamen aanneemt.
Ik wil gezellig ecotone en dan op een heuvel ergens of zo, met een boom d'r bovenop zodat ik doorgroei in de blaadjesquote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:30 schreef stbabylon het volgende:
Ik wil dat mijn lichaam zo goedkoop mogelijk geruimd wordt. Het liefst eerst al het nuttige eruit, en dan voor de wetenschap. Dat laatste is echter lastig, ze hebben teveel kadavers.
Doen dan. Je kan zomaar morgen dood neervallen tijdens het rolschaatsen met de meisjes!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat snap ik dat dat niet kan. Heb ik nog niet gedaan nee.
Of met de jongens. Doe ik tegenwoordig ookquote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Doen dan. Je kan zomaar morgen dood neervallen tijdens het rolschaatsen met de meisjes!
Met onderzoek kan je duizenden mensen redden. Met donatie maar een handjevolquote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:33 schreef stbabylon het volgende:
Oh, nevermind:
U kunt geen orgaandonor zijn als uw lichaam wordt gebruikt voor wetenschappelijk onderzoek.
Orgaandonatie gaat voor onderzoek
Dan dat dus (en codicil
Lopend wrak jij!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:35 schreef Ang3l het volgende:
Ze hebben zo weinig aan mijIk heb homobloed in m'n aderen, slechte ogen, een hart met een ritmestoornis.... Smijt me maar weg!
Mogen homo's nog steeds geen bloed geven?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:35 schreef Ang3l het volgende:
Ze hebben zo weinig aan mijIk heb homobloed in m'n aderen, slechte ogen, een hart met een ritmestoornis.... Smijt me maar weg!
Nope. In NL tenminste niet, van Sanguinquote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mogen homo's nog steeds geen bloed geven?
En al die dingen al van kinds af aan! Doe ik het toch nog goedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |