Jawel Karina althans naar dit programma ga ik kijken. Ik verheug op Anouk Teeuwe en Tijl Beckand woensdag en donderdag op Paul de Leeuwquote:Op maandag 24 juni 2013 07:52 schreef Karina het volgende:
Ik ga overigens niet kijken, ik kan Linda niet uitstaan
Ja kan je wel zeggen.quote:Op maandag 24 juni 2013 10:56 schreef Luigi het volgende:
Een soort Zomergasten voor RTL publiek?
Mja.
Deze vrouw is een van de redacteuren van Linda magazine en heeft aan deze tv talkshow gewerkt.twitter:Margotjamnisek twitterde op maandag 24-06-2013 om 10:43:03@Mat_sui Slecht weer is goed voor de kijkcijfers :-) reageer retweet
Stukje van de promo gezien van Anouk Tijl en Linda best leukquote:Op maandag 24 juni 2013 20:01 schreef Reismeis het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar Anouk woensdag. Ik zie de combi Anouk en Linda nog niet echt voor me.
Nu snap ik het, wat een walgelijke actie van die Mariska de Haas.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:41 schreef superniger het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)n-VVD-Kamerlid.dhtml was nog een klein rel
Overacting van Jandino. Ik kijk ook alleen maar vanwege Jeaninequote:Op maandag 24 juni 2013 21:46 schreef Reismeis het volgende:
[..]
Nu snap ik het, wat een walgelijke actie van die Mariska de Haas.
Ontopic: het kan me nog niet echt bekoren....Ik heb altijd het gevoel bij die Jandino dat ie altijd zit te acteren.
quote:Op maandag 24 juni 2013 07:52 schreef Karina het volgende:
Ik ga overigens niet kijken, ik kan Linda niet uitstaan
Viva-tv, precies wat ik dacht na een minuutje of 15 gezien te hebben.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:55 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Het programma interesseert me gewoon niet. Wat maakt mij het uit wat voor jeugd die gasten hebben. Dit is niet aan mij besteed, zo'n Viva programma
ik ook alleen om Jeanine. Ik verheug me op woensdag en donderdag! Linda met koop je een auto.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:47 schreef superniger het volgende:
Overacting van Jandino. Ik kijk ook alleen maar vanwege Jeanine
wat een onzinquote:Op maandag 24 juni 2013 22:37 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Jeanine zit daar om mooi voor te komen voor de VVD. Alles is doorgesproken, alles is PR. Linda de Mol support de VVD. Ik vind het zo fake, alsof ik naar toneelstukjes kijk
Dat verwachtte ik al ...quote:
Geloof niet dat ik er iets aan mis, maar het zal wel weer scoren als een tiet.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:17 schreef Copycat het volgende:
Ik zie net een voorstukje. Libelle op televisie.
Het komt ook wel een beetje over als talksjootje spelen. Maar goed, wat maakt het uit? Linda op RTL4, goede kijkcijfers gegarandeerd.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat verwachtte ik al ...
[..]
Geloof niet dat ik er iets aan mis, maar het zal wel weer scoren als een tiet.
Talksjootje spelen inderdaad. En Superniger, dit soort 'optredens' van VVD leden zorgt voor een betere beeldvorming bij een bepaalde doelgroep (RTL publiek). Hetzelfde gold toen Rutte bij Life 4 you ging zitten.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het komt ook wel een beetje over als talksjootje spelen. Maar goed, wat maakt het uit? Linda op RTL4, goede kijkcijfers gegarandeerd.
Ik ving laatst ergens op (geloof bij Boulevard) dat ze het zelf als een Zomergasten light zag. Toen moest ik lachen. En een beetje huilen. Misschien dat ik morgen een stukje meepik, voor de gefundeerde meningquote:Op maandag 24 juni 2013 22:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Het komt ook wel een beetje over als talksjootje spelen. Maar goed, wat maakt het uit? Linda op RTL4, goede kijkcijfers gegarandeerd.
De fragmentjes (die ik gezien heb, hij staat inmiddels al lang niet meer op) waren door de redactie uitgezocht en betrof de successen en belevenissen van de gasten, de interviews gaan meer volgens de "In de hoofdrol" of "Ivo Niehe" methode, waarbij Linda de levensloop van de gasten voorkauwt en de gasten slechts wat informatie hoeven in te vullen.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:53 schreef Copycat het volgende:
Doen ze niet een beetje fragmentjes erbij? En dan met name van die bloopers van gasten, om samen erg om te lachen? En mogen ze geen stukje van hun favoriete RTL-programma laten zien? Aaf bijvoorbeeld?
Straks ga je me ook nog vertellen dat Jeroen van Konngsbrugge geen sidekick is ...
HD-recorder op mijn TV. Maar dat is me toch echt te veel moeite.quote:
Kenjenagaanquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:59 schreef female81 het volgende:
Binnen pakweg een minuutje is het ingeprogrammeerd.
Die is fraai.quote:Op Mediacourant noemt iemand het programma 'Koffietijd de Luxe'; ook wel een treffende omschrijving.
Vanavond ook niet Cc? Dan zie je Anouk en Tijlquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:53 schreef Copycat het volgende:
Ik kan vanavond helemaal niet kijken voor een objectief oordeel. En morgenavond ook al niet.
Nu maar hopen dat ik het donderdag niet vergeet ...
Edit: zie nu pas dat je vanavond en morgen niet kan kijken.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:38 schreef Haaibaaike het volgende:
Vanavond ook niet Cc? Dan zie je Anouk en Tijl
Heksie Anouk is toch een toffe meidquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:50 schreef Toverheks het volgende:
Vind ze is niet echt veel veranderd, misschien iets milder.
Haaitjequote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:53 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Heksie Anouk is toch een toffe meid
ik zit elders ergens andersquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:54 schreef Toverheks het volgende:
Haaitjewij weten wat leuk is, en leuk je weer te lezen
Tijl doet vervelend dus ik hoop dat ze hem straks ff een rebelse pompert voor zijn poffertjes porum geeftquote:
gewoon een knietje ...quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Tijl doet vervelend dus ik hoop dat ze hem straks ff een rebelse pompert voor zijn poffertjes porum geeft
dan moet ze 2 knietjes doenquote:
juist zit me kapot te ergere aan die gozerquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:35 schreef matthijst het volgende:
Blablabla, laat Anouk nog ff praten zwetsmajoor.
gast ga buiten lekker aan je lul trekkenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:38 schreef matthijst het volgende:
Hang 'm op, hang 'm op![]()
![]()
Robbie Robertson, ken je dat nummer, aan Anouk vragen. Wat een kkneus.
Denkt een Tom Waits te zijn maar nee ....quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:40 schreef matthijst het volgende:
Die gast fuckt die nummers ook lekker op.
We wachten op commentaar van tijl..quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:40 schreef matthijst het volgende:
Die gast fuckt die nummers ook lekker op.
Pas in de eerst volgende Lama'squote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:41 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
We wachten op commentaar van tijl..
Ah, een Tijl fan.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:41 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
gast ga buiten lekker aan je lul trekken
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:43 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ah, een Tijl fan.
Hou je kont maar even open, Tijltje komt na de show bij je langs.
grappig dat nou net jij verschil in meningen niet kan begrijpenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:43 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ah, een Tijl fan.
Hou je kont maar even open, Tijltje komt na de show bij je langs.
"Gast ga buiten aan je lul trekken"quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:44 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
grappig dat nou net jij verschil in meningen niet kan begrijpen
Dat zegt dan ook niet dat ik fan ben van Tijlquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:50 schreef matthijst het volgende:
[..]
"Gast ga buiten aan je lul trekken"
Ja, dat heeft echt met een verschil van meningen te maken
Omdat Linda en die hele de Mol clan bepalen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:54 schreef Autodrop het volgende:
Waarom loopt dit programma nu al 23 minuten uit?
Zielepoot.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik moet dit toch maar even volledig terug kijken
Ik zie het ja. Denk foutje. Elke avond verder is het van 21.30 tot 23 uur. Waarom zou het vanavond anders zijn.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:57 schreef Autodrop het volgende:
[..]
Niet volgens mijn EPG en RTL's eigen TV-gids...
want?quote:
volgens mij zit ze niet op fok! hoorquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:59 schreef matthijst het volgende:
Anouk denkt ook: sjezus wat een kneus...
Denk het wel, want ze had het net over tochweerhenk met zn kleine pikkie.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:02 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
volgens mij zit ze niet op fok! hoor
Hahahaquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:03 schreef matthijst het volgende:
[..]
Denk het wel, want ze had het net over tochweerhenk met zn kleine pikkie.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:36 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja echt een leuk wijf.. Hele leuke uitzendingMorgen Paultje
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:58 schreef TheVulture het volgende:
"je moet toch ook af en toe hard door de kamer worden geknald"
Decor in de studio.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:42 schreef Iwanius het volgende:
Bij toeval gisteravond mijn vriendin vergezelt op de bank bij het kijken naar dit programma en eerlijk is eerlijk,het was best onderhoudend en leuk met die Anouk.
Andere vraag: Was dat nou een decor in een studio of een echte achtertuin ergens in het land?
Ik kijk ook niet.quote:Op maandag 24 juni 2013 07:51 schreef Karina het volgende:
Gasten
De crème de la crème van beroemd Nederland stond te dringen om plaats te nemen in de talkshow. Iedere avond spreekt Linda met twee gasten die op het eerste oog elkaars tegenpolen lijken. Zo schuiven Jandino Asporaat en Jeanine Hennis-Plasschaert in de eerste uitzending aan. Daarna volgen Barry Atsma en Chantal Janzen, Tijl Beckand en Anouk, Paul de Leeuw en Euvgenia Parakhina en sluit Gordon samen met Brigitte Kaandorp de talkshowweek af.
Die vrouw die vanavond met Paul te zien is : is ook leuk ! Zij is van Dancing With The Stars. En Chantal Janzen vind ik ook leuk.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:21 schreef Toverheks het volgende:
Paul, Gordon en Briggite lijken me leuke gasten
Ze is ook van So You Think You Can Dance, ik vind haar leuk.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:10 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Die vrouw die vanavond met Paul te zien is : is ook leuk ! Zij is van Dancing With The Stars.
Hoe oud had je haar geschat?quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:42 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Euvgenia ik had haar ouder geschat
Inderdaadquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:45 schreef matthijst het volgende:
Raar hemd, net alsof dr rimpeltieten in dr jasje zitten.
Jasje is kut, ik vraag me nu af of er wel een goeie bh onder zitquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:45 schreef matthijst het volgende:
Raar hemd, net alsof dr rimpeltieten in dr jasje zitten.
Ik vond Anouk wel relaxed met dr beentjes, met sokken, optrokken in dr stoel...quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:22 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Euvgenia is wel druk! Ik vond gisteren leuker.
Ik vind het een jankerd...quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:42 schreef TheVulture het volgende:
Wat een heerlijk mens is Euvgenia toch ook
juistquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:12 schreef TheVulture het volgende:
Dit programma is leuk genoeg om volgend seizoen weer terug te keren... maar een week is wel mooi genoeg, gaat het ook niet vervelen
Brigitte ben ik niet weg van Goor welquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:43 schreef Toverheks het volgende:
vind het nou niet spraakmakend verheug me op Brigitte K en Gordon
Nog twee keer morgen en vrijdag ! Dan is het afgelopen. Jaarlijkse zomertalkshow vind ik wel okéquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:20 schreef chufi het volgende:
Hoe lang gaat dit programma duren idd... Als dit zeg 5 dagen in de week is ,,, dan zijn we binnen een paar week out of bekende Nederlanders ....
De eerste heb ik gemist, was Dino enkel aan het hyperen, zoals in zijn programma of was het ook nog een beetje serieus?quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:58 schreef miep63 het volgende:
Anouk klonk zo lekker Haags, maar niet zo plat en ordinair als die Barbie en co. Maar als oud-Hagenees klonk haar Haags lekker vertrouwd in mijn oren. Evenals haar humor, dat mag ik wel.
Euvgenia en Paul waren ook leuk. Heb wel geboeid geluisterd naar Euvgenia's ervaringen in het vroegere Sovjet-Unie van Brezjnev. Met die Jeanine Hennis had ik niet zoveel mee. Dino vond ik wel leuk. Het was net een Antilliaanse Marc-Marie. Ik kijk zeker wel uit naar de combinatie Brigitte K. en Gordon. Dat is vrijdag toch?
Hij was niet zo erg hyper-de-piep als in zijn show. Maar hij is natuurlijk ook zoals hij is, gewoon een hele grappige man, maar wel aangenaam, dus niet overdreven druk.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De eerste heb ik gemist, was Dino enkel aan het hyperen, zoals in zijn programma of was het ook nog een beetje serieus?
Ok, ik ga een klein stukje terugkijken denk ik, dank.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:59 schreef miep63 het volgende:
I
[..]
Hij was niet zo erg hyper-de-piep als in zijn show. Maar hij is natuurlijk ook zoals hij is, gewoon een hele grappige man, maar wel aangenaam, dus niet overdreven druk.
Helemaal mee eens. Maar wel zonder die Ruben Hein. Heb me best geërgerd, z'n stem stierf steeds weg. Zoals hij 'het dorp' zong. Vreselijk, dat mag hij nooit meer doen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:12 schreef TheVulture het volgende:
Dit programma is leuk genoeg om volgend seizoen weer terug te keren... maar een week is wel mooi genoeg, gaat het ook niet vervelen
Ruben Hein vond ik ook niksquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:19 schreef miep63 het volgende:
Helemaal mee eens. Maar wel zonder die Ruben Hein. Heb me best geërgerd, z'n stem stierf steeds weg. Zoals hij 'het dorp' zong. Vreselijk, dat mag hij nooit meer doen.
quote:'Het gros van de vragen begint met iets wat Linda's stagiaire uit de knipselmap heeft opgedoken'
Linda en haar gasten, telkens een man en een vrouw, zitten op rotan stoelen (lekker gewoontjes), waar op nonchalante manier veelkleurige kleedjes overheen zijn gedrapeerd, schrijft columnist Martijn Simons over het nieuwe programma van Linda de Mol. 'Je ziet de stylist ze al neerleggen.'
In de zomer, als de reguliere talkshows vakantie houden, zijn er op verschillende plekken experimenten te zien. Een van die experimenten heet 'Linda's Zomerweek'. Een week lang, elke dag, anderhalf uur: Linda de Mol in gesprek met Bekende Nederlanders, uiteenlopend van minister van Defensie Jeanine Hennis-Plasschaert tot Paul de Leeuw.
Het programma is een 'trip down memory lane'. De gasten praten over 'belangrijke momenten in hun leven, maar ook over simpele zaken als vakantieherinneringen of hun favoriete zomerhit.' Vaste aanwezige is zanger Ruben Hein, die twee maal per aflevering een deuntje speelt.
Hè, gezellig.
Linda's Zomerweek, het klinkt in ieder geval heel erg als de Libelle Zomerweek en, het moet gezegd, zo ziet het decor er ook uit: alsof het na een week weer wordt opgedoekt. Linda en haar gasten, telkens een man en een vrouw, zitten op rotan stoelen (lekker gewoontjes), waar op nonchalante manier veelkleurige kleedjes overheen zijn gedrapeerd. Je ziet de stylist ze al neerleggen. Verder moet een en ander de suggestie wekken dat je bij een goede bekende op de veranda van zijn lakeside cabin zit, ondergaande zon over het water, zo'n tafereel. Ik dacht telkens aan de dierentuin waar ze een stuk tropisch regenwoud hebben nagebouwd, maar de keien gewoon van plastic zijn en de vogelgeluiden uit speakers kwetteren die bovenin de palmen hangen.
Linda heeft vermoedelijk niet lang bij de bazen van RTL moeten leuren met haar programma-idee. Wel heeft ze (let maar op!) haar bovenlip moeten offeren, wat haar gezicht een onnatuurlijke uitstraling geeft en ervoor zorgde dat mijn blik er steeds weer naar afdwaalde, onwillekeurig, alsof die lip elk moment tevoorschijn kon komen, als een trampolinespringer achter een heg.
Het is het spannendste element van het programma, maar niettemin een beetje mager voor een talkshow die bijna anderhalf uur (!) duurt.
Dan de interviews: die zijn van een voorspelbare voorspelbaarheid. Het gros van de vragen begint met iets wat de stagiaire van Linda uit de knipselmap heeft opgedoken: 'Je hebt ooit gezegd dat...' En dan vertelt de BN'er het verhaal nog een keer, maar niemand let op, want iedereen kent het al. Het publiek reageert dan ook lauwtjes op wat er gebeurt, zoals je reageert op je grootmoeder, die elke verjaardag weer met hetzelfde verhaal op de proppen komt: uit beleefdheid en omdat je er nu eenmaal bent.
Als vast onderdeel vraagt Linda elke avond naar het favoriete nummer van haar gasten. Woensdag koos danseres Euvgenia Parakhina een nummer van een soort Russische Tom Waits, een hoogtepunt in de uitzending.
Dan zegt Linda dat Ruben Hein, elke avond gestoken in een ander kek jasje, dat helaas niet kan spelen, maar wel een ander nummer dat Euvgenia heel mooi vindt, namelijk 'Autumn Leaves'. Hij speelt het liefst standards, Ruben. Hij knijpt wat met zijn stem, Euvgenia laat een plichtmatige traan. Het applaus lijkt geregisseerd.
Vanavond is de laatste aflevering, te gast zijn Gordon en Brigitte Kaandorp. Benieuwd welke nummers Ruben Hein nu weer niet kan spelen.
Martijn Simons is schrijver en columnist voor Volkskrant.nl.
Bron: Volkskrant
Ongezien geloof ik het meteen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:22 schreef Arcee het volgende:
Linda heeft vermoedelijk niet lang bij de bazen van RTL moeten leuren met haar programma-idee. Wel heeft ze (let maar op!) haar bovenlip moeten offeren, wat haar gezicht een onnatuurlijke uitstraling geeft en ervoor zorgde dat mijn blik er steeds weer naar afdwaalde, onwillekeurig, alsof die lip elk moment tevoorschijn kon komen, als een trampolinespringer achter een heg.
(...)
Dan zegt Linda dat Ruben Hein, elke avond gestoken in een ander kek jasje, dat helaas niet kan spelen, maar wel een ander nummer dat Euvgenia heel mooi vindt, namelijk 'Autumn Leaves'. Hij speelt het liefst standards, Ruben. Hij knijpt wat met zijn stem, Euvgenia laat een plichtmatige traan. Het applaus lijkt geregisseerd.
Vanavond is de laatste aflevering, te gast zijn Gordon en Brigitte Kaandorp. Benieuwd welke nummers Ruben Hein nu weer niet kan spelen.
Wel pas om 22.30 naar X-Factor.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:35 schreef Pisces29 het volgende:
Gordon en Brigitte, dat wordt een huis vol
Cc, ken jij Antoinette Scheulderman en Margot Jamnisek deze dames hebben de Resears gedaan voor Linda Zomerweek en zij werken ook voor het Lindablad!quote:
Kijk hier ook naar uit. Ik vond die aflevering gisteren met Chantal en Barry Atsma een beetje lauwtjes.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:35 schreef Pisces29 het volgende:
Gordon en Brigitte, dat wordt een huis vol
100% waarheid.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:37 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Jeanine zit daar om mooi voor te komen voor de VVD. Alles is doorgesproken, alles is PR. Linda de Mol support de VVD. Ik vind het zo fake, alsof ik naar toneelstukjes kijk
Ik heb een gedeelte in het midden gezien, en ik vind Chantal drie keer niks, maar vond het best prima om te kijken, eigenlijk alle afleveringen die ik tot nu toe heb gezien (heb alleen maandag gemist).quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:27 schreef miep63 het volgende:
[..]
Kijk hier ook naar uit. Ik vond die aflevering gisteren met Chantal en Barry Atsma een beetje lauwtjes.
Goed stukje, idd een programma voor libelle zomerweek types, liefst voor niet met welke diepgang dan ook, terwijl dat misschien juist eens verfrissend zou zijn. Maar ja, de mensen kijken toch wel, want het is de laatste jaren wel bewezen dat hersenloze tv het beste scoort.quote:
Ik wilde je net 'roepen'quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:10 schreef Greys het volgende:
Ik kijk ook, leuke gasten.
Gordon is te hebben deze keer vind ik en Brigitte vind ik altijd leuk.
Och heb tot nu toe niet gekeken, nu puur omdat Brigitte er is.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:13 schreef Samson het volgende:
[..]
Goed stukje, idd een programma voor libelle zomerweek types, liefst voor niet met welke diepgang dan ook, terwijl dat misschien juist eens verfrissend zou zijn. Maar ja, de mensen kijken toch wel, want het is de laatste jaren wel bewezen dat hersenloze tv het beste scoort.
Verstand op 0 TV is ook gewoon lekker af en toe.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:13 schreef Samson het volgende:
[..]
Goed stukje, idd een programma voor libelle zomerweek types, liefst voor niet met welke diepgang dan ook, terwijl dat misschien juist eens verfrissend zou zijn. Maar ja, de mensen kijken toch wel, want het is de laatste jaren wel bewezen dat hersenloze tv het beste scoort.
ik vind dit anders een hele andere categorie "luchtig vermaak" dan die andere hersenloze troep: Ik hou van Holland, etc.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:13 schreef Samson het volgende:
[..]
What's new? Zag een voorstukje dat hij aan het huilen was. Tja.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:17 schreef Ajaxfan het volgende:
Gordon had de neiging de slachtofferrol in te duiken.
Dat ging over zijn overleden ouders en familie waar hij compleet geen contact meer mee heeft. Daar kan ik mij wel iets bij voorstellen. Het grootste probleem was dat hij het vreemd vond dat hij steeds gezocht werd maar dat is logisch als men weet dat je gaat reageren.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
What's new? Zag een voorstukje dat hij aan het huilen was. Tja.
Zal voor artiesten altijd een haat/liefde verhouding zijn. Aan de ene kant blijf je in de spotlights en vaak dus ook aan het werk, aan de andere kant kun je je prive wel gedag zeggen in de tijd dat je bekend bent.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:17 schreef Copycat het volgende:
Ik kan me ook voorstellen dat hij geen contact meer heeft met zijn familie ...
Daarbij: hij roept elke keer de media links te laten liggen en dan zit-ie er weer, pontificaal.
Vermoeiend en niet meer serieus te nemen, imo.
Ik ben niet zo weg van Ruben Heinquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:19 schreef Greys het volgende:
Die zanger vind ik wel de ontdekking van deze week trouwens
Gek toch hoe smaken kunnen verschillen. Ik vind die Dino een vreslijk druk en helemaal niet grapppig. Wat een irritant schreeuwlelijkje.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:59 schreef miep63 het volgende:
I
[..]
Hij was niet zo erg hyper-de-piep als in zijn show. Maar hij is natuurlijk ook zoals hij is, gewoon een hele grappige man, maar wel aangenaam, dus niet overdreven druk.
Ik ook, daarom hoopte ik op een serieuze Dino, maar ik denk niet dat dat er in zit.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:21 schreef kissaa het volgende:
[..]
Gek toch hoe smaken kunnen verschillen. Ik vind die Dino een vreslijk druk en helemaal niet grapppig. Wat een irritant schreeuwlelijkje.
En wat denk je, vanavond een herhaling van Lindaszomerweek elke zondagavond van 20.00 -21.30quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:26 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ook, daarom hoopte ik op een serieuze Dino, maar ik denk niet dat dat er in zit.
Lindaszomerweek van vorige week maandag!quote:Op zondag 30 juni 2013 15:10 schreef icloud het volgende:
Wat word er vanavond uitgezonden? Ik had liever code37
Welkom in de afgegleden tv wereld van 2013quote:Op zondag 30 juni 2013 20:15 schreef wolferl het volgende:
Dit programma kwam gister ook ter sprake op een verjaardag in mijn familie. Een aantal huistrutten vonden het enig, en Linda doet het zo leuk.
Ik moest reageren. Laat mij raden? jullie kijken ook programma's als, Ik Hou Van holland, X-Factor, Help Mijn Man heeft een Hobby...en nog meer van dat soort meuk.
Ja, dat vonden ze geweldig.
![]()
Ik weet niet eens waar mijn afstandbediening meer is...
Logisch dat ze herhalen, het trok telkens ruim een miljoen kijkers.quote:Op zondag 30 juni 2013 10:37 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
En wat denk je, vanavond een herhaling van Lindaszomerweek elke zondagavond van 20.00 -21.30
Overdreven hè nu al in de herhaling ! Al hebben maar 500.000 kijkers gekeken ! Ik was er niet bij.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:06 schreef Pisces29 het volgende:
Logisch dat ze herhalen, het trok telkens ruim een miljoen kijkers.
Ja natuurlijk, die zien zo'n Linda de Mol immers als hun grote heldin.quote:Op zondag 30 juni 2013 20:15 schreef wolferl het volgende:
Dit programma kwam gister ook ter sprake op een verjaardag in mijn familie. Een aantal huistrutten vonden het enig, en Linda doet het zo leuk.
Ik moest reageren. Laat mij raden? jullie kijken ook programma's als, Ik Hou Van holland, X-Factor, Help Mijn Man heeft een Hobby...en nog meer van dat soort meuk.
Ja, dat vonden ze geweldig.
![]()
Ik weet niet eens waar mijn afstandbediening meer is...
Anders kijkt er geen hond, is iedereen op vakantie.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:45 schreef Samson het volgende:
Waarom zijn dit soort programma's altijd aan het einde van de zomer, of wanneer de zomer al een soort van voorbij is? Net als zomergasten?
Hondquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:31 schreef Reismeis het volgende:
Anders kijkt er geen hond, is iedereen op vakantie.
Eva Jinek <3quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:13 schreef TheVulture het volgende:
Eva
Albert, toch heb ik een zwak voor die kerel
Ja klopt ik ook.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:13 schreef TheVulture het volgende:
Albert, toch heb ik een zwak voor die kerel
Die tussenshots van kaas snijdende en inschenkende vrouwen voor de sponsors was inderdaad een tikkie genantquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 08:24 schreef danos het volgende:
Linda's Zomercommercial - Een ode aan reclame en product placement
chanant*quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die tussenshots van kaas snijdende en inschenkende vrouwen voor de sponsors was inderdaad een tikkie genant
Net zo'n hondje op de hoedenplank van een auto inderdaad.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:02 schreef danos het volgende:
Zit er weer ff paar minuten naar te kijken, wie is die snol naast Pechtold, heeft een losse nek...knikt de hele tijd door overdreven.
Zo'n trolletje die in The Harbour Club je bilnaad schoon likt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:07 schreef -0- het volgende:
[..]
Net zo'n hondje op de hoedenplank van een auto inderdaad.
Mr. Visser
Ja vond ik ook.... Pechtold deed zijn best, maar politici blijven toch altijd een beetje stoffig qua leuke anekdotesquote:
Kan het niet vinden. Alleen wie er komen, niet wanneer.quote:
waardoor dan wel volgens jou?quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:38 schreef Snowsquall het volgende:
wat een fake dame. Ik geloof er niks van dat dat door een kuur komt
dit verzint ze heus nietquote:Op maandag 24 augustus 2015 21:38 schreef Snowsquall het volgende:
wat een fake dame. Ik geloof er niks van dat dat door een kuur komt
Idd. Erg knap!quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:42 schreef TheVulture het volgende:
Krijgen we toch even een kleine realitycheck met zijn allen, sterk dat ze toen haar mond kon houden
quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:45 schreef kwakz0r het volgende:
Een gezwollen hoofd en vlekkerige huid door hormonen, ok. Paar kilo erbij, ok.
Maar je krijgt van een hormoonkuur geeeeen andere vorm mond en neus, en ook je haar en make up veranderen niet hoor...
+1quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:45 schreef kwakz0r het volgende:
Maar je krijgt van een hormoonkuur geeeeen andere vorm mond en neus, en ook je haar en make up veranderen niet hoor...
Dat.quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:45 schreef kwakz0r het volgende:
Maar je krijgt van een hormoonkuur geeeeen andere vorm mond en neus
botox ofzoquote:Op maandag 24 augustus 2015 21:45 schreef Snowsquall het volgende:
botox of zo, haar gezicht ziet er gewoon ècht anders uit en dat kan niet zomaar door een kuurtje... Maar ik zal het wel verkeert zien
maar die waren al veel langer geleden onder handen genomenquote:Op maandag 24 augustus 2015 21:45 schreef kwakz0r het volgende:
Ze liegt niet over die kuur, en ze zal zich toen niet fijn in haar lijf gevoeld hebbenquote:Op maandag 24 augustus 2015 21:47 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
botox ofzo
alsof van botox de vorm van je gezicht veranderd
waarom zou ze hierover liegen?
Ging ook over dr strakke bakkes.quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:50 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
maar die waren al veel langer geleden onder handen genomen
bij die uitzending van late night ging het puur om dr veranderde bolle kop
Ik weet niet wat ze precies gedaan heeft maar er is iets veranderd. Vooral haar bovenlip heeft nu een strakke vorm en dat had ie niet.quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:47 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
botox ofzo
alsof van botox de vorm van je gezicht veranderd
waarom zou ze hierover liegen?
quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:50 schreef DonnaRush het volgende:
Ik denk niet dat ze liegt. Ze heeft rondom haar mond en neus vast wat veranderd. Maar dat opgezette hoofd tijdens die show is zeker wel van hormonen.
Die combi maakte haar denk ik bijna onherkenbaar.
precies, die had ze al eerderquote:Op maandag 24 augustus 2015 21:50 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ze liegt niet over die kuur, en ze zal zich toen niet fijn in haar lijf gevoeld hebbenen een gezwollen gezicht en meer acne waarschijnlijk ook (dat viel toen erg op, slecht weggepoetste acne).
Maar vet teveel fillers in haar lippen en een nose job had ze al eerder gehad.
dit dusquote:Op maandag 24 augustus 2015 21:50 schreef DonnaRush het volgende:
Ik denk niet dat ze liegt. Ze heeft rondom haar mond en neus vast wat veranderd. Maar dat opgezette hoofd tijdens die show is zeker wel van hormonen.
Die combi maakte haar denk ik bijna onherkenbaar.
quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:51 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ze precies gedaan heeft maar er is iets veranderd. Vooral haar bovenlip heeft nu een strakke vorm en dat had ie niet.
Ook over voetbalquote:Op maandag 24 augustus 2015 21:54 schreef JaneDoe het volgende:
maar ze gaan t alleen over de zwangerschap hebben?
per dag 2 gastenquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:19 schreef utrecht1970 het volgende:
Ze hebben toch wel meer gasten of Tot 23:30 dit stel??
+1 Ik vind dat het publiek ook weinig reageerd(niet lacht bv om grappige dingen)quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:27 schreef utrecht1970 het volgende:
Volledig geregisseerd interview volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |