Jawel Karina althans naar dit programma ga ik kijken. Ik verheug op Anouk Teeuwe en Tijl Beckand woensdag en donderdag op Paul de Leeuwquote:Op maandag 24 juni 2013 07:52 schreef Karina het volgende:
Ik ga overigens niet kijken, ik kan Linda niet uitstaan
Ja kan je wel zeggen.quote:Op maandag 24 juni 2013 10:56 schreef Luigi het volgende:
Een soort Zomergasten voor RTL publiek?
Mja.
Deze vrouw is een van de redacteuren van Linda magazine en heeft aan deze tv talkshow gewerkt.twitter:Margotjamnisek twitterde op maandag 24-06-2013 om 10:43:03@Mat_sui Slecht weer is goed voor de kijkcijfers :-) reageer retweet
Stukje van de promo gezien van Anouk Tijl en Linda best leukquote:Op maandag 24 juni 2013 20:01 schreef Reismeis het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar Anouk woensdag. Ik zie de combi Anouk en Linda nog niet echt voor me.
Nu snap ik het, wat een walgelijke actie van die Mariska de Haas.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:41 schreef superniger het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)n-VVD-Kamerlid.dhtml was nog een klein rel
Overacting van Jandino. Ik kijk ook alleen maar vanwege Jeaninequote:Op maandag 24 juni 2013 21:46 schreef Reismeis het volgende:
[..]
Nu snap ik het, wat een walgelijke actie van die Mariska de Haas.
Ontopic: het kan me nog niet echt bekoren....Ik heb altijd het gevoel bij die Jandino dat ie altijd zit te acteren.
quote:Op maandag 24 juni 2013 07:52 schreef Karina het volgende:
Ik ga overigens niet kijken, ik kan Linda niet uitstaan
Viva-tv, precies wat ik dacht na een minuutje of 15 gezien te hebben.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:55 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Het programma interesseert me gewoon niet. Wat maakt mij het uit wat voor jeugd die gasten hebben. Dit is niet aan mij besteed, zo'n Viva programma
ik ook alleen om Jeanine. Ik verheug me op woensdag en donderdag! Linda met koop je een auto.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:47 schreef superniger het volgende:
Overacting van Jandino. Ik kijk ook alleen maar vanwege Jeanine
wat een onzinquote:Op maandag 24 juni 2013 22:37 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Jeanine zit daar om mooi voor te komen voor de VVD. Alles is doorgesproken, alles is PR. Linda de Mol support de VVD. Ik vind het zo fake, alsof ik naar toneelstukjes kijk
Dat verwachtte ik al ...quote:
Geloof niet dat ik er iets aan mis, maar het zal wel weer scoren als een tiet.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:17 schreef Copycat het volgende:
Ik zie net een voorstukje. Libelle op televisie.
Het komt ook wel een beetje over als talksjootje spelen. Maar goed, wat maakt het uit? Linda op RTL4, goede kijkcijfers gegarandeerd.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat verwachtte ik al ...
[..]
Geloof niet dat ik er iets aan mis, maar het zal wel weer scoren als een tiet.
Talksjootje spelen inderdaad. En Superniger, dit soort 'optredens' van VVD leden zorgt voor een betere beeldvorming bij een bepaalde doelgroep (RTL publiek). Hetzelfde gold toen Rutte bij Life 4 you ging zitten.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het komt ook wel een beetje over als talksjootje spelen. Maar goed, wat maakt het uit? Linda op RTL4, goede kijkcijfers gegarandeerd.
Ik ving laatst ergens op (geloof bij Boulevard) dat ze het zelf als een Zomergasten light zag. Toen moest ik lachen. En een beetje huilen. Misschien dat ik morgen een stukje meepik, voor de gefundeerde meningquote:Op maandag 24 juni 2013 22:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Het komt ook wel een beetje over als talksjootje spelen. Maar goed, wat maakt het uit? Linda op RTL4, goede kijkcijfers gegarandeerd.
De fragmentjes (die ik gezien heb, hij staat inmiddels al lang niet meer op) waren door de redactie uitgezocht en betrof de successen en belevenissen van de gasten, de interviews gaan meer volgens de "In de hoofdrol" of "Ivo Niehe" methode, waarbij Linda de levensloop van de gasten voorkauwt en de gasten slechts wat informatie hoeven in te vullen.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:53 schreef Copycat het volgende:
Doen ze niet een beetje fragmentjes erbij? En dan met name van die bloopers van gasten, om samen erg om te lachen? En mogen ze geen stukje van hun favoriete RTL-programma laten zien? Aaf bijvoorbeeld?
Straks ga je me ook nog vertellen dat Jeroen van Konngsbrugge geen sidekick is ...
HD-recorder op mijn TV. Maar dat is me toch echt te veel moeite.quote:
Kenjenagaanquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:59 schreef female81 het volgende:
Binnen pakweg een minuutje is het ingeprogrammeerd.
Die is fraai.quote:Op Mediacourant noemt iemand het programma 'Koffietijd de Luxe'; ook wel een treffende omschrijving.
Vanavond ook niet Cc? Dan zie je Anouk en Tijlquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:53 schreef Copycat het volgende:
Ik kan vanavond helemaal niet kijken voor een objectief oordeel. En morgenavond ook al niet.
Nu maar hopen dat ik het donderdag niet vergeet ...
Edit: zie nu pas dat je vanavond en morgen niet kan kijken.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:38 schreef Haaibaaike het volgende:
Vanavond ook niet Cc? Dan zie je Anouk en Tijl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |