Je hoopt stiekem dat dat de reden is dat je geen aandacht krijgt van mannen?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:40 schreef Anonymousforlife het volgende:
Beste FOK!'ers en FOK!'sters,
Ik heb vaak gehoord over uitzonderlijk mooie vrouwen op volwassen leeftijd die nog nooit een vriend hebben gehad. Klopt het wat ze zeggen? Gaan jongens/mannen over het algemeen liever voor 'safe' en stappen ze daarom eerder af op normaal uitziende meisjes/vrouwen?
Ik vind het best opvallend, want ze worden veel nagestaard door mannen, maar ze hebben vaak nog nooit een relatie gehad met een jongen/man. En als ze al wel relaties hebben gehad, dan vaak maar een paar.
Hoe denken jullie hierover?
Ik weet dat ik hier eigenlijk boven sta en dat ik niet zou moeten reageren.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:42 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
Je hoopt stiekem dat dat de reden is dat je geen aandacht krijgt van mannen?
Sorry TS je bent gewoon lelijk.
arrogante lelijke vrouw syndroomquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:43 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Ik weet dat ik hier eigenlijk boven sta en dat ik niet zou moeten reageren.
Maar........................., oh nee, wacht, ik reageer toch maar niet.
Ik denk echt dat je een ellendig leventje leidt. Je komt heel gefrustreerd over. Take it easy.quote:
Lijkt toch verdomt veel op een reactie ditquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:43 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Ik weet dat ik hier eigenlijk boven sta en dat ik niet zou moeten reageren.
Maar........................., oh nee, wacht, ik reageer toch maar niet.
Ik ken er een paar, ze zijn inderdaad schaars. Maar ik heb met veel mensen gesproken in mijn leven en ik heb dit ook vaak gehoord van mannen zelf.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:45 schreef Karina het volgende:
Hoe weet je dat ze nooit een relatie hebben gehad? Ken je zulke vrouwen? Zoveel uitzonderlijk mooie vrouwen zijn er namelijk niet volgens mij.
Misschien zijn die wel een stuk arroganter ofzo.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:45 schreef Anonymousforlife het volgende:
Serieuze, volwassen reacties graag. Het is me opgevallen dat jongens minder snel op een mooie vrouw afstappen. Ik zeg niet dat ik dit uit eigen ervaring weet, maar als ik om mij heen kijk zie ik dit.
Wat hoorde je dan van die mannen? Dan heb je je antwoord toch al gehad?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:46 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Ik ken er een paar, ze zijn inderdaad schaars. Maar ik heb met veel mensen gesproken in mijn leven en ik heb dit ook vaak gehoord van mannen zelf.
misschien, maar ik overschat mijn uiterlijk niet, en geef het vooral niet de schuld van mijn maagdelijkheidquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:46 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Ik denk echt dat je een ellendig leventje leidt. Je komt heel gefrustreerd over. Take it easy.
Ik heb het maar van een paar mannen gehoord. Ik zou graag de visie van meerdere mensen hierop willen weten. Misschien had ik net met de wat juist verlegenere mannen te maken?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat hoorde je dan van die mannen? Dan heb je je antwoord toch al gehad?
en zelfs als ze dat niet is zullen genoeg mannen het toch proberen..quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:48 schreef Karina het volgende:
Ik geloof er overigens niet in: als die hele mooie vrouw ook nog eens leuk en sympathiek is dan zullen mannen daar best op afstappen. Niet als ze sjaggerijnig doet.
Dat je iemand mooi vindt hoeft niet te zeggen dat je die persoon (vrouw in dit geval) ook "leuk" vindt.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:48 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Ik heb het maar van een paar mannen gehoord. Ik zou graag de visie van meerdere mensen hierop willen weten. Misschien had ik net met de wat juist verlegenere mannen te maken?
Oh dat denk ik ook wel, al zal er dan geen relatie ontstaan, als die vrouw een sjaggerijnige bitch is of een domme trut. Na een paar weken is het mooie uiterlijk alleen niet genoeg.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:49 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
en zelfs als ze dat niet is zullen genoeg mannen het toch proberen..
Hoeft helemaal niet. Ik heb ooit gelezen dat hele knappe mannen vaak ook een hele knappe vrouw willen, maar dat hele knappe vrouwen niet per se een Adonis hoeven. Misschien is dit wel de reden: mannen weten niet dat vrouwen er in dit opzicht anders over denken dan zij en dat hele knappe vrouwen dus niet per se een hele knappe man hoeven.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:48 schreef Fascination het volgende:
Die vrouwen hebben vaak een relatie met een net zo knappe man.
Ik heb daar nog nooit van gehoord. Persoonlijk denk ik niet dat mooie vrouwen zich druk moeten maken -of- ze iemand vinden, maar of ze -de goeie- vinden.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:40 schreef Anonymousforlife het volgende:
Beste FOK!'ers en FOK!'sters,
Ik heb vaak gehoord over uitzonderlijk mooie vrouwen op volwassen leeftijd die nog nooit een vriend hebben gehad. Klopt het wat ze zeggen? Gaan jongens/mannen over het algemeen liever voor 'safe' en stappen ze daarom eerder af op normaal uitziende meisjes/vrouwen?
Ik vind het best opvallend, want ze worden veel nagestaard door mannen, maar ze hebben vaak nog nooit een relatie gehad met een jongen/man. En als ze al wel relaties hebben gehad, dan vaak maar een paar.
Hoe denken jullie hierover?
Maar misschien schrikt het mannen wel af als ze ook nog eens leuk en sympathiek is. Misschien denken ze dan: die kan iedereen krijgen, dus waarom zou ze mij willen?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:49 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
en zelfs als ze dat niet is zullen genoeg mannen het toch proberen..
Je bent dus maagd. Het verbaast me niet eens een beetje.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:48 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
misschien, maar ik overschat mijn uiterlijk niet, en geef het vooral niet de schuld van mijn maagdelijkheid
maar zelfs als ze een dom wijf of kutkaracter heeft zal er iemand zijn waar ze wel een relatie, hoe oppervlakkig ook, mee kan krijgenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat denk ik ook wel, al zal er dan geen relatie ontstaan, als die vrouw een sjaggerijnige bitch is of een domme trut. Na een paar weken is het mooie uiterlijk alleen niet genoeg.
nee, jijquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:52 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Je bent dus maagd. Het verbaast me niet eens een beetje.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:52 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Maar misschien schrikt het mannen wel af als ze ook nog eens leuk en sympathiek is. Misschien denken ze dan: die kan iedereen krijgen, dus waarom zou ze mij willen?
Daar heb je gelijk in, wat ik wilde zeggen is dat die vrouw qua uiterlijk wel je type kan zijn, maar qua karakter het helemaal niet blijkt te zijn later.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:52 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
maar zelfs als ze een dom wijf of kutkaracter heeft zal er iemand zijn waar ze wel een relatie, hoe oppervlakkig ook, mee kan krijgen
ik geloof gewoon niet dat dergelijke vrouwen bestaan, buiten een enkeling die gewoon niet op zoek is naar een relatie (ten spijt van de legio mannen)
Je kunt mannen en vrouwen in vetgedrukte zin ook gewoon omdraaien.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:51 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Hoeft helemaal niet. Ik heb ooit gelezen dat hele knappe mannen vaak ook een hele knappe vrouw willen, maar dat hele knappe vrouwen niet per se een Adonis hoeven. Misschien is dit wel de reden: mannen weten niet dat vrouwen er in dit opzicht anders over denken dan zij en dat hele knappe vrouwen dus niet per se een hele knappe man hoeven.
Ik heb anders iemand in mijn vriendenkring gehad die bloedmooi was, dat durf ik wel te zeggen. Werd vaak nagestaard, veel jongens waren verliefd op haar en kwamen daar ook voor uit, maar vragen of ze een relatie met hun wilde? Dat hebben ze nooit gedaan.quote:
Waarom was die vrouw dan nog single?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:55 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Ik heb anders iemand in mijn vriendenkring gehad die bloedmooi was, dat durf ik wel te zeggen. Werd vaak nagestaard, veel jongens waren verliefd op haar en kwamen daar ook voor uit, maar vragen of ze een relatie met hun wilde? Dat hebben ze nooit gedaan.
Ik draai eerlijk gezegd niet echt ergens omheen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je kunt mannen en vrouwen in vetgedrukte zin ook gewoon omdraaien.
Ik vraag me af, waar wil je naar toe? Waar draai je omheen?
Ik zou zeggen, spill it out!
Dat vraag je toch niet? Eerst een beetje daten en zo en dan komt die relatie vanzelf wel.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:55 schreef Anonymousforlife het volgende:
maar vragen of ze een relatie met hun wilde?
mijn jeugdliefdequote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, wat ik wilde zeggen is dat die vrouw qua uiterlijk wel je type kan zijn, maar qua karakter het helemaal niet blijkt te zijn later.
Waar wil je naar toe?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:56 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Ik draai eerlijk gezegd niet echt ergens omheen.
Ze hebben nooit gevraagd of ze een relatie met hen wilde.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom was die vrouw dan nog single?
dan moet het wel een enorm kutwijf zijn geweest, easy as that.. of ze was toch niet zo mooiquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:55 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Ik heb anders iemand in mijn vriendenkring gehad die bloedmooi was, dat durf ik wel te zeggen. Werd vaak nagestaard, veel jongens waren verliefd op haar en kwamen daar ook voor uit, maar vragen of ze een relatie met hun wilde? Dat hebben ze nooit gedaan.
Ze hebben haar ook nooit op date gevraagd, alleen gezegd dat ze verliefd op haar waren.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat vraag je toch niet? Eerst een beetje daten en zo en dan komt die relatie vanzelf wel.
En hoe reageerde zij dan op een vent met wie zij wel een relatie wou?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:57 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Ze hebben nooit gevraagd of ze een relatie met hen wilde.
Of die vriendenkring bestond uit stomme sukkels.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:57 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dan moet het wel een enorm kutwijf zijn geweest, easy as that.. of ze was toch niet zo mooi
aaaah de -afwachtende single vrouw die boos op alle mannen is want de man moet op haar afstappen anders mag ie niet hoor terwijl ze nu bijna 32 is en geen man interesse heeft in een labiel wijf-quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:57 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Geloof me, ze was heel mooi. Dat kon ik als meisje zien en jongens verrekten hun nekken bijna als ze naar haar omkeken. Veel jongens waren verliefd op haar en ze was zeker geen kutwijf, ik kan namelijk niet bevriend zijn met kutwijven. En toch hebben jongens nooit een echte move bij haar gemaakt.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:57 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dan moet het wel een enorm kutwijf zijn geweest, easy as that.. of ze was toch niet zo mooi
Waarschijnlijk vond ze hen dan ook niet leuk, anders had zij het wel gevraagd, of ze een date wilden.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:58 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Ze hebben haar ook nooit op date gevraagd, alleen gezegd dat ze verliefd op haar waren.
Ze zeggen dat ze verliefd op haar zijn. Dan is de volgende stap toch aan haar?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:57 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
of het was echt een vriendenkring, ik heb ook 'bloedmooie' vriendinnen die ik graag alleen vriendschappelijk houdquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Of die vriendenkring bestond uit stomme sukkels.
En heeft zij zelf dan ook nooit moves gemaakt?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:59 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Geloof me, ze was heel mooi. Dat kon ik als meisje zien en jongens verrekten hun nekken bijna als ze naar haar omkeken. Veel jongens waren verliefd op haar en ze was zeker geen kutwijf, ik kan namelijk niet bevriend zijn met kutwijven. En toch hebben jongens nooit een echte move bij haar gemaakt.
Zó veel weet ik nou ook weer niet over haar, ze was maar iemand in mijn vriendenkring.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En hoe reageerde zij dan op een vent met wie zij wel een relatie wou?
misschien ben jij ook een kutwijf..quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:59 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Geloof me, ze was heel mooi. Dat kon ik als meisje zien en jongens verrekten hun nekken bijna als ze naar haar omkeken. Veel jongens waren verliefd op haar en ze was zeker geen kutwijf, ik kan namelijk niet bevriend zijn met kutwijven. En toch hebben jongens nooit een echte move bij haar gemaakt.
je was toch bevriend met dr?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:00 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Zó veel weet ik nou ook weer niet over haar, ze was maar iemand in mijn vriendenkring.
De rest weet je wel, maar dat dan weer niet..quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:00 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Zó veel weet ik nou ook weer niet over haar, ze was maar iemand in mijn vriendenkring.
Hoezo dat weet je niet???quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:00 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Ik zou het anders logisch vinden dat degene die ervoor uitkomt de move ook maakt. Je komt er toch voor uit met een doel?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze zeggen dat ze verliefd op haar zijn. Dan is de volgende stap toch aan haar?
Dus misschien is ze inmiddels gelukkig getrouwd en heeft ze 3 kinderen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:00 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
a womens dreamquote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:01 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Ik zou het anders logisch vinden dat degene die ervoor uitkomt de move ook maakt. Je komt er toch voor uit met een doel?
"Ook maakt" impliceert dat zij diegene was die hem ook maakte...maar uit jouw verhaal leid ik af dat ze gewoon helemaal niets deed. Je verhaal klopt niet echt, anoniempjequote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:01 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Ik zou het anders logisch vinden dat degene die ervoor uitkomt de move ook maakt. Je komt er toch voor uit met een doel?
Nee, ik ben geen kutwijf. En zij kreeg niet het "ik zie een lelijk wijf in de kroeg en waarschijnlijk is ze makkelijk en ik wil scoren dus ik bied haar een drankje aan"-type aandacht. Ze kreeg gewoon veel meer aandacht dan de vrouwen om haar heen- inclusief mij- en iedereen vond haar mooi. Ze had jammer genoeg soms wel last van jaloerse wijven.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:00 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
misschien ben jij ook een kutwijf..
en het meest lelijke barbiewijf krijg nog aandacht van mannen dus wat zegt dat nou precies?
Dat mag je denken, maar ik was niet supergoed bevriend met haar. Ze zat in mijn vriendenkring.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De rest weet je wel, maar dat dan weer niet..
Volgens mij verzin je het ter plekke..
Maar wou ze zelf dan geen vriend?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:04 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen kutwijf. En zij kreeg niet het "ik zie een lelijk wijf in de kroeg en waarschijnlijk is ze makkelijk en ik wil scoren dus ik bied haar een drankje aan"-type aandacht. Ze kreeg gewoon veel meer aandacht dan de vrouwen om haar heen- inclusief mij- en iedereen vond haar mooi. Ze had jammer genoeg soms wel last van jaloerse wijven.
Ik ken haar leven niet precies uit mijn hoofd.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoezo dat weet je niet???
Dus je weet niet of ze zelf ook moves maakte of niet?
Hoe kun je nou een gebalanseerde conclusie trekken als je niet alle relevante data hebt??
Kennissenkring is denk ik een betere bewoording danquote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:05 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Dat mag je denken, maar ik was niet supergoed bevriend met haar. Ze zat in mijn vriendenkring.
Het is niet lang geleden, hoor.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Dus misschien is ze inmiddels gelukkig getrouwd en heeft ze 3 kinderen.
Er voor uitkomen = een move makenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:01 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
LOL, je moet ook maakt ander lezen. Niet ook maakt in de zin van zij doet het ook, maar als je het ene doet, doe je het andere ook.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
"Ook maakt" impliceert dat zij diegene was die hem ook maakte...maar uit jouw verhaal leid ik af dat ze gewoon helemaal niets deed. Je verhaal klopt niet echt, anoniempje
Waarom niet? Ze was niet vies van een relatie ofzo.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar wou ze zelf dan geen vriend?
Niet precies uit je hoofd?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:06 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Ik ken haar leven niet precies uit mijn hoofd.Maar voor zover ik me haar herinner en voor zover ik haar kende was ze volgens mij, maar ik weet het niet zeker, niet zo'n movemaker.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:07 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
LOL, je moet ook maakt ander lezen. Niet ook maakt in de zin van zij doet het ook, maar als je het ene doet, doe je het andere ook.
Iemand bekent dat hij verlieft op haar is. Dan moet zij toch een reactie geven (ik vind jou ook leuk of ik vind jou niet op die manier leuk oid)?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er voor uitkomen = een move maken
Zo bedoel ik het niet, ik bedoel dat als je ervoor uitkomt je de move ook moet maken.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er voor uitkomen = een move maken
Okee, dus het moet allemaal maar van de man afkomen, wil je zeggen?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:07 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
LOL, je moet ook maakt ander lezen. Niet ook maakt in de zin van zij doet het ook, maar als je het ene doet, doe je het andere ook.
Ik heb er vaker van gehoord heb ik al gezegd in de OP.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:06 schreef Karina het volgende:
Kortom: 1 mooie vrouw die jij "kende" staat voor alle mooie vrouwen?
Nee, zij moet er eerst op reageren.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:09 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet, ik bedoel dat als je ervoor uitkomt je de move ook moet maken.
Dat is toch hetzelfde, als je tegen een vrouw zegt: ik ben verliefd op je, dat is nogal een move!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:09 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet, ik bedoel dat als je ervoor uitkomt je de move ook moet maken.
Er voor uitkomen == een move makenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:09 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Als een man ervoor uitkwam dat hij verliefd op haar was, dan was dat vaak niet recht in haar gezicht, maar via een vriend.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niet precies uit je hoofd?
Man, je weet bijna niets van haar! Hoe kun je dan iets concluderen en voor waarheid aannemen???
Dus ze was niet zo'n movemaker? Hoe reageerde ze dan als een man haar zag zitten? Deed ze dan gewoon...niks of zo??
En als jij het hoorde, dan hoorde die knappe vriendin van jou dat dus ook. Als ze dat weet, waar wacht ze dan nog op?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:10 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Als een man ervoor uitkwam dat hij verliefd op haar was, dan was dat vaak niet recht in haar gezicht, maar via een vriend.
Precies wat ik dachtquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:42 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
Je hoopt stiekem dat dat de reden is dat je geen aandacht krijgt van mannen?
Sorry TS je bent gewoon lelijk.
Of die mooie vrouw vond die mannen niks en maakte daarom geen "move".quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En als jij het hoorde, dan hoorde die knappe vriendin van jou dat dus ook. Als ze dat weet, waar wacht ze dan nog op?
Of moet het allemaal maar van de man af komen?
Sterker nog, wat ik uit verhaal van TS heb begrepen, maakte ze helemaal nooit een move!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Of die mooie vrouw vond die mannen niks en maakte daarom geen "move".
Ik zeg niet dat het allemaal van de man af moet komen. Ik zeg dat mannen vaker een move zouden maken bij een gemiddeld uitziende vrouw.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En als jij het hoorde, dan hoorde die knappe vriendin van jou dat dus ook. Als ze dat weet, waar wacht ze dan nog op?
Heb alle voorspelbare- en flauwe reacties gelezen, maar het is niet onwaar wat je zegt.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:45 schreef Anonymousforlife het volgende:
Serieuze, volwassen reacties graag. Het is me opgevallen dat jongens minder snel op een mooie vrouw afstappen. Ik zeg niet dat ik dit uit eigen ervaring weet, maar als ik om mij heen kijk zie ik dit.
Nee, jij zegt dat je tot die conclusie gekomen bent doordat je hele knappe vrouwen in jouw vriendenkring hebt (gehad) die altijd single waren.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:15 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het allemaal van de man af moet komen. Ik zeg dat mannen vaker een move zouden maken bij een gemiddeld uitziende vrouw.
Heeft vaak ook te maken met arrogante reacties van die vrouw zelf. Een mooie vrouw weet dat ze knap is. Maar over het algemeen maken knappe mannen wel een move op mooie vrouwen hoor.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb alle voorspelbare- en flauwe reacties gelezen, maar het is niet onwaar wat je zegt.
Tijdens mijn studietijd was er een meid die echt afgrijselijk knap was, maar niemand die haar mee uit vroeg. Voornaamste reden....we maken toch geen kans en er zijn nog genoeg andere mooie meiden. Out of my league syndroom.
Denk dat het niet per se het uiterlijk is, het meer de uitstraling/houding van ''ík ben mooi, zo zie ik mezelf en dat het is hetgene van mezelf waar ik me het meest op richt'' alsof ze hun uiterlijk zijn, zich daar volledig mee identificeren en daarmee meer een uiterlijkheid zijn dan een persoon. Bijv een bepaalde (voorkeurs)behandeling verwachten ''je ziet toch hoe ik eruit zie?'' aan de hand van iets wat ze gewoon gekregen hebben. Geldt trouwen voor mannen ook, meer een algemeen is wat mensen iets leegs geeft terwijl er ook mensen zijn die verder kijken dan dat, verder dan het oppervlakkige en zo bij veel interessantere dingen uitkomen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:48 schreef Anonymousforlife het volgende:
Ik heb het maar van een paar mannen gehoord. Ik zou graag de visie van meerdere mensen hierop willen weten. Misschien had ik net met de wat juist verlegenere mannen te maken?
Dit. En ik denk dan, maar ik weet het niet zeker, dat zo'n afgrijselijk knap meisje dan vreselijk aan zichelf gaat twijfelen. Wat is er mis met mij dat niemand me wil? Ben ik lelijk? Ben ik suf?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb alle voorspelbare- en flauwe reacties gelezen, maar het is niet onwaar wat je zegt.
Tijdens mijn studietijd was er een meid die echt afgrijselijk knap was, maar niemand die haar mee uit vroeg. Voornaamste reden....we maken toch geen kans en er zijn nog genoeg andere mooie meiden. Out of my league syndroom.
Ja dat komt door die ontzettende grote muil van al die vadsige lelijke bierzuipende horken. Daardoor durven wij gewoon niet meer naar de vrouwen die er toe doen omdat dat al helemaal kansloos gaat zijn. Dus mooie vrouw, vertel je lelijke geslachtgenoot die dik is dit maar even, en dat ze moet gaan sporten het ligt niet aan haar innerlijk.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:45 schreef Anonymousforlife het volgende:
Niet heel slecht, ik kende haar goed genoeg om te weten dat het een aardig persoon was. Nogal aardig zelfs.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, jij zegt dat je tot die conclusie gekomen bent doordat je hele knappe vrouwen in jouw vriendenkring hebt (gehad) die altijd single waren.
De reden dat die hele knappe vrouwen single waren, kan ook aan iets heel anders gelegen hebben, aangezien je ze heel slecht gekend blijkt te hebben
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:17 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Dit. En ik denk dan, maar ik weet het niet zeker, dat zo'n afgrijselijk knap meisje dan vreselijk aan zichelf gaat twijfelen. Wat is er mis met mij dat niemand me wil? Ben ik lelijk? Ben ik suf?
Of misschien denken mannen vaak dat bloedmooie vrouwen arrogant zijn. Dit klopt vaak niet. Arrogantie heeft vaak te maken met onzekerheid. Bloedmooie vrouwen zijn vaak niet echt onzeker.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:17 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Heeft vaak ook te maken met arrogante reacties van die vrouw zelf. Een mooie vrouw weet dat ze knap is. Maar over het algemeen maken knappe mannen wel een move op mooie vrouwen hoor.
Bij jou stappen ze sneller op af omdat jij makkelijk bent? (sorry, ik moest'm maken)quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:45 schreef Anonymousforlife het volgende:
Kan....maar in dit geval niet. Was een aardige meid. Lag vooral aan de onzekerheid van de jongens. Heb het hier over 19-20 jarigen en die lopen nog niet over van zelfverzekerdheid....behalve als ze FOK!ker zijn offcourse.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:17 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Heeft vaak ook te maken met arrogante reacties van die vrouw zelf. Een mooie vrouw weet dat ze knap is. Maar over het algemeen maken knappe mannen wel een move op mooie vrouwen hoor.
Dat doet me denken aan ditquote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Maar je weet niet hoe zijzelf omging met mannen die zij leuk vond? En je weet ook niet of zijzelf überhaubt wel eens een move heeft gemaakt?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:18 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Niet heel slecht, ik kende haar goed genoeg om te weten dat het een aardig persoon was. Nogal aardig zelfs.
Klopt, een gemiddelde man zal dan niet snel op een vrouw afstappen. MAar, knappe mannen hebben hier schijt aan omdat ze toch iedereen kunnen krijgen en stappen er wél op af.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:19 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Of misschien denken mannen vaak dat bloedmooie vrouwen arrogant zijn. Dit klopt vaak niet. Arrogantie heeft vaak te maken met onzekerheid. Bloedmooie vrouwen zijn vaak niet echt onzeker.
Maar zo was zij niet. Ze was zeer intelligent en ze sprak nooit over haar uiterlijk. Ze kon goed serieuze conversaties voeren en het was geen wandelende plamuurdoos, zoals veel vrouwen die te veel om hun uiterlijk geven.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:17 schreef Canillas het volgende:
[..]
Denk dat het niet per se het uiterlijk is, het meer de uitstraling/houding van ''ík ben mooi, zo zie ik mezelf en dat het is hetgene van mezelf waar ik me het meest op richt'' alsof ze hun uiterlijk zijn, zich daar volledig mee identificeren en daarmee meer een uiterlijkheid zijn dan een persoon. Bijv een bepaalde (voorkeurs)behandeling verwachten ''je ziet toch hoe ik eruit zie?'' aan de hand van iets wat ze gewoon gekregen hebben. Geldt trouwen voor mannen ook, meer een algemeen is wat mensen iets leegs geeft terwijl er ook mensen zijn die verder kijken dan dat, verder dan het oppervlakkige en zo bij veel interessantere dingen uitkomen.
Maar wat probeer je nou te zeggen? Zodra die mooie meid op een willekeurige gozer afstapt zal ze beet hebben. Zo niet, dan is ze niet knap. Zo simpel is het bij mannen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:21 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Maar zo was zij niet. Ze was zeer intelligent en ze sprak nooit over haar uiterlijk. Ze kon goed serieuze conversaties voeren en het was geen wandelende plamuurdoos, zoals veel vrouwen die te veel om hun uiterlijk geven.
Als zij zo intelligent was, is het dan nooit in haar opgekomen om zelf eens een move te maken?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:21 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Maar zo was zij niet. Ze was zeer intelligent en ze sprak nooit over haar uiterlijk. Ze kon goed serieuze conversaties voeren en het was geen wandelende plamuurdoos, zoals veel vrouwen die te veel om hun uiterlijk geven.
Waar heb je het over? Ik ben niet de mooie vrouw in dit verhaal.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:17 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ja dat komt door die ontzettende grote muil van al die vadsige lelijke bierzuipende horken. Daardoor durven wij gewoon niet meer naar de vrouwen die er toe doen omdat dat al helemaal kansloos gaat zijn. Dus mooie vrouw, vertel je lelijke geslachtgenoot die dik is dit maar even, en dat ze moet gaan sporten het ligt niet aan haar innerlijk.
Je verhaal begint steeds meer te rammelen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:10 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Als een man ervoor uitkwam dat hij verliefd op haar was, dan was dat vaak niet recht in haar gezicht, maar via een vriend.
Ik had zin om taal te gebruiken die het licht niet kan verdragen. Nee maar goed het zijn vaak de wat mindere vrouwen die voor hun zaak moeten knokken. (piemel in dit geval) dus die hebben een grote mond en zijn assertief. Mooie vrouwen hebben vaak al sinds vroeger gewoon veel aandacht en zijn wat stiller. EN ja mensen, ALLE MOOIE VROUWEN ZIJN ALTIJD PER DEFINITIE WAT STILLER!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:23 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Ik ben niet de mooie vrouw in dit verhaal.
Als je een praatje maakt met een jongen en je bent afgrijselijk knap gaat hij niet meteen denken dat je interesse hebt in hem. En trouwens, waarom moeten hele mooie vrouwen altijd zelf jongens versieren, terwijl de minder mooie zelf versierd worden? Niet een beetje oneerlijk?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:18 schreef DaggerOne het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat een onzin, een vrouw hoeft in dat geval maar een praatje te maken met een vent om succes te hebben.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:25 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Als je een praatje maakt met een jongen en je bent afgrijselijk knap gaat hij niet meteen denken dat je interesse hebt in hem. En trouwens, waarom moeten hele mooie vrouwen altijd zelf jongens versieren, terwijl de minder mooie zelf versierd worden? Niet een beetje oneerlijk?
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als zij zo intelligent was, is het dan nooit in haar opgekomen om zelf eens een move te maken?
Dat eerste wat je zegt heb je over het algemeen helemaal fout.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:25 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Als je een praatje maakt met een jongen en je bent afgrijselijk knap gaat hij niet meteen denken dat je interesse hebt in hem. En trouwens, waarom moeten hele mooie vrouwen altijd zelf jongens versieren, terwijl de minder mooie zelf versierd worden? Niet een beetje oneerlijk?
Volgens mij probeerde soms wel praatjes te maken met jongens die ze wel zag staan. Zij reageerden hier wel goed op, maar zoals ik al zei: never more than that.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar je weet niet hoe zijzelf omging met mannen die zij leuk vond? En je weet ook niet of zijzelf überhaubt wel eens een move heeft gemaakt?
Heeft zij zelf wel eens een move gemaakt? überhaubt wel eens??
Dan laat ze dat niet genoeg merken. Simple as that.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:26 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Volgens mij probeerde soms wel praatjes te maken met jongens die ze wel zag staan. Zij reageerden hier wel goed op, maar zoals ik al zei: never more than that.
Maar ze vertelde aan die mannen niet dat zij hun leuk vond? Dan heeft ze zelf dus nooit een move gemaakt, toch?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:26 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Volgens mij probeerde soms wel praatjes te maken met jongens die ze wel zag staan. Zij reageerden hier wel goed op, maar zoals ik al zei: never more than that.
Nederlandse matrassen vrouwen...quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:40 schreef Anonymousforlife het volgende:
En als ze al wel relaties hebben gehad, dan vaak maar een paar.
Ik las later pas je voorbeeldquote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:21 schreef Anonymousforlife het volgende:
Kom op zeg. Als zij avances zou maken zou elke man er op in gaan. En je kan mij niet vertellen dat een mannelijk model of weet ik veel wat niet op haar af zou stappen vanwege het feit dat hij denkt dat hij haar niet kan versieren. Wat een onzin zegquote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:26 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Het was iig in de tijd dat je nog overal mocht roken....ook in de collegezaal.quote:
Knappe mannen weten niet altijd dat ze knap zijn volgens mij. Een mooie vrouw krijgt voortdurend bevestiging van het andere geslacht, een knappe man waarschijnlijk minder.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:21 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Klopt, een gemiddelde man zal dan niet snel op een vrouw afstappen. MAar, knappe mannen hebben hier schijt aan omdat ze toch iedereen kunnen krijgen en stappen er wél op af.
Net wist je het niet, nu ineens weer wel..quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:26 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Valentijnskaart met je naam erop en eronder "Eey skatje...neuken?". Works every time!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:28 schreef b4kl4p het volgende:
Nu we toch bezig zijn, ik ken een hele hele hele mooie vrouw. Volgens mij is ze heel verlegen of ze heeft een bloedhekel aan me. Hoe kom ik erachter of ze wil copuleren?
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:28 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Knappe mannen weten niet altijd dat ze knap zijn volgens mij. Een mooie vrouw krijgt voortdurend bevestiging van het andere geslacht, een knappe man waarschijnlijk minder.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:28 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Knappe mannen weten niet altijd dat ze knap zijn volgens mij. Een mooie vrouw krijgt voortdurend bevestiging van het andere geslacht, een knappe man waarschijnlijk minder.
Dat geloof jij echt?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:28 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Je kunt het ook andersom bekijken: afgewezen worden door een zeer mooie vrouw kan normaal zijn, maar afgewezen worden door een hork verwoest je ego.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:22 schreef b4kl4p het volgende:
Maargoed afgewezen worden door een hork is al kut. Afgewezen worden door de mooiste vrouw die je ooit in je leven hebt gezien en zult zien is mentale zelfmoord.
Juist ja, weer zo'n aanname -_-quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:28 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Dit is wel zo'n voorbeeld. Ik ken haar al 2 jaar, vind haar al 2 jaar super hot maar het loopt nooit omdat ik bang ben af te gaan. Met alle mindere vrouwen lul ik prima, behalve met haar. Hoe kan dit.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Valentijnskaart met je naam erop en eronder "Eey skatje...neuken?". Works every time!
Ze was heeeel verlegen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar ze vertelde aan die mannen niet dat zij hun leuk vond? Dan heeft ze zelf dus nooit een move gemaakt, toch?
Daarom moet je zorgen dat je ego dood is of bikkelhard.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:30 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Je kunt het ook andersom bekijken: afgewezen worden door een zeer mooie vrouw kan normaal zijn, maar afgewezen worden door een hork verwoest je ego.
Dat kan wel zo zijn, maar ik heb het hier meer over de zaak dat mannen niet zo gauw op haar zullen afstappen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:22 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Maar wat probeer je nou te zeggen? Zodra die mooie meid op een willekeurige gozer afstapt zal ze beet hebben. Zo niet, dan is ze niet knap. Zo simpel is het bij mannen.
Kuch volgens mij weten knappe mannen dat maar al te goed hoor.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:28 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Normale mannen niet, knappe mannen wel. (over het algemeen)quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:31 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Dat kan wel zo zijn, maar ik heb het hier meer over de zaak dat mannen niet zo gauw op haar zullen afstappen.
Als knappe man (ja kenner gelukkig) heb je het ook niet makkelijk. Je moet nog steeds die move maken, en de vrouw moet nog steeds gewillig ja zeggen op alles. Ook word je als knappe man harder getest: er wordt gekeken of je iedereen gaat zitten versieren ipv alleen haar. enz enz. Ook wij knappe mannen hebben het zwaar.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Kuch volgens mij weten knappe mannen dat maar al te goed hoor.
Maar dan lag het aan die knappe dame en niet aan de mannen.quote:
En niet iedere man die verliefd op haar was, want dat waren er waarschijnlijk meer dan wij weten, is er waarschijnlijk voor uitgekomen. En wat dat rammelen betreft: op FOK! ben je als ts toch altijd een liegende troll die afgezeken dient te worden, dus ik ga niet mijn best doen om dat aan te vechten.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je verhaal begint steeds meer te rammelen.
Bovendien kon zij dan toch nog steeds handelen als ze hem ook leuk vond?
Ik denk ook dat het aan haar lag, allerlei mannen die blijkbaar verliefd op haar waren en zij reageerde maar niet.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar dan lag het aan die knappe dame en niet aan de mannen.
Dan vraag ik me af hoe iemand dan toch liever ervoor kiest om een (ongefundeerde) aanname te maken over -alle- mannen ipv over die ene vrouw?
Heeft vast iets te maken met dat je dingen niet ziet die je wilt zien.
Maar waar baseer je dat dan op?!?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:31 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Dat kan wel zo zijn, maar ik heb het hier meer over de zaak dat mannen niet zo gauw op haar zullen afstappen.
We zeggen niet dat je liegt, je stelling is alleen niet echt waar.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:33 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
En niet iedere man die verliefd op haar was, want dat waren er waarschijnlijk meer dan wij weten, is er waarschijnlijk voor uitgekomen. En wat dat rammelen betreft: op FOK! ben je als ts toch altijd een liegende troll die afgezeken dient te worden, dus ik ga niet mijn best doen om dat aan te vechten.
Geloof me als ik zeg dat zij niet stil was. Ze was zeker assertief. Absoluut geen bitch, maar zeker assertief.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:24 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ik had zin om taal te gebruiken die het licht niet kan verdragen. Nee maar goed het zijn vaak de wat mindere vrouwen die voor hun zaak moeten knokken. (piemel in dit geval) dus die hebben een grote mond en zijn assertief. Mooie vrouwen hebben vaak al sinds vroeger gewoon veel aandacht en zijn wat stiller. EN ja mensen, ALLE MOOIE VROUWEN ZIJN ALTIJD PER DEFINITIE WAT STILLER!
Dan was ze niet knap, of lesbisch. Of niet duidelijk in haar communicatie.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:35 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Geloof me als ik zeg dat zij niet stil was. Ze was zeker assertief. Absoluut geen bitch, maar zeker assertief.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:48 schreef Karina het volgende:
Ik geloof er overigens niet in: als die hele mooie vrouw ook nog eens leuk en sympathiek is dan zullen mannen daar best op afstappen. Niet als ze sjaggerijnig doet.
Niet altijd.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:33 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
En niet iedere man die verliefd op haar was, want dat waren er waarschijnlijk meer dan wij weten, is er waarschijnlijk voor uitgekomen. En wat dat rammelen betreft: op FOK! ben je als ts toch altijd een liegende troll die afgezeken dient te worden, dus ik ga niet mijn best doen om dat aan te vechten.
Maar maakte zelf geen moves?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:35 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Geloof me als ik zeg dat zij niet stil was. Ze was zeker assertief. Absoluut geen bitch, maar zeker assertief.
Maar waarom zou zij dat per se moeten? Gemiddeld uitziende vrouwen hebben vast wel een paar relaties gehad waarbij hij degene was geweest die de move had gemaakt.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar ze vertelde aan die mannen niet dat zij hun leuk vond? Dan heeft ze zelf dus nooit een move gemaakt, toch?
Tja als zij het niet doet en hij ook niet, dat schiet niet op he? Dan lag het dus OOK aan haar en niet aan die mannen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:37 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Maar waarom zou zij dat per se moeten? Gemiddeld uitziende vrouwen hebben vast wel een paar relaties gehad waarbij hij degene was geweest die de move had gemaakt.
Geloof je jezelf nog? Je verhaal zwabbert alle kanten op en het ene want je roept staat lijnrecht tegenover het andere.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:35 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Hoevaak moet ik nog zeggen dat er genoeg moves op knappe vrouwen gemaakt worden? Alleen misschien niet door gemiddelde mannen, maar door knappe mannen. Als een vrouw geen aandacht krijgt is ze ook niet mooi/knap, ZO SIMPEL IS HETquote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:37 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Maar waarom zou zij dat per se moeten? Gemiddeld uitziende vrouwen hebben vast wel een paar relaties gehad waarbij hij degene was geweest die de move had gemaakt.
Waarom kom jij met moeten?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:37 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Kun je namens jezelf spreken en niet namens anderen?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:34 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
We zeggen niet dat je liegt, je stelling is alleen niet echt waar.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kun je namens jezelf spreken en niet namens anderen?
Thnx.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kun je namens jezelf spreken en niet namens anderen?
Thnx.
Ze was nog jong en de jongens van haar leeftijd waren nog heel onzeker.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:28 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Kom op zeg. Als zij avances zou maken zou elke man er op in gaan. En je kan mij niet vertellen dat een mannelijk model of weet ik veel wat niet op haar af zou stappen vanwege het feit dat hij denkt dat hij haar niet kan versieren. Wat een onzin zeg
Wat lul je nou allemaal joh. Alsjeblieft zeg. Verhaal word steeds mooierquote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:40 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Ze was nog jong en de jongens van haar leeftijd waren nog heel onzeker.
Owh, kom op zeg..quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:40 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Dat wil ik niet, dat heb ik al gedaan in dit topic, inclusief persoonlijke ervaring.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:40 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]![]()
Jij wil zeggen dat het klopt wat ze zegt?
Alweer aannames. Ook genoeg jongens van haar leeftijd die niet onzeker zijn.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:40 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Wat probeer je nou te doen, probeer je de discussie naar een vooraf bedachte conclusie te pushen ofzo? Randvoorwaarden even definieren en discusseren maar.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:40 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Maar zij was wel lekker assertief dus had ze mooi op de jongens van haar leeftijd af kunnen stappen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:40 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of ze wel serieuze moves maakte, zoals mee uitvragen enzo.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Net wist je het niet, nu ineens weer wel..
Ze was assertief toch (ineens)?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:41 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of ze wel serieuze moves maakte, zoals mee uitvragen enzo.
Indirect over TS zelf heb ik het idee.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:42 schreef b4kl4p het volgende:
Over wie hebben we het eigenlijk? Een vriendin van TS die mooi, stil, assertief, perfectie is ofzo?
Echt hequote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:42 schreef DaggerOne het volgende:
TS probeert via een verhaal over een vriendin bevestiging te krijgen dat ze niet aangesproken wordt door mannen omdat ze zogenaamd knap is
Dan moet TS even over haarzelf praten, dat praat wat makkelijker.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:43 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Indirect over TS zelf heb ik het idee.
Ik ben bang dat dat het is. En dat elke man ziet dat het een vrouw is met een rotkarakter.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:42 schreef DaggerOne het volgende:
TS probeert via een verhaal over een vriendin bevestiging te krijgen dat ze niet aangesproken wordt door mannen omdat ze zogenaamd knap is
Laat het me uitleggen: als vrouw krijg je meer aandacht van mannen dan een man krijgt van vrouwen, als we ervan uitgaan dat de vrouw en de man even knap zijn. Vrouwen doen niet zo veel aan nastaren of ook maar nafluiten en zelfs als je als vrouw niet eens zo knap bent, kun je veel seks krijgen door maar in een kroeg op mannen af te stappen en zeggen dat je reuzegeil bent. Andersom moet je als man vaak meer moeite doen: de looks hebben, de skills hebben, de persoonlijkheid hebben en de portemonnee om de drankjes te betalen. Op die manier bedoel ik het.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:30 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Dat geloof jij echt?
Volgens mij zit je zwaar te trollen
Nee, als iemand leuk en sympathiek is dan is er alleen maar meer reden om verliefd te worden.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:52 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Maar misschien schrikt het mannen wel af als ze ook nog eens leuk en sympathiek is. Misschien denken ze dan: die kan iedereen krijgen, dus waarom zou ze mij willen?
Dan spreek je jezelf toch al tegen? Dan had jou voorbeeld uit de OP allang een relatie moeten hebben of ze is dus niet zo knap als je zegt. Of ze is zelf lomp geweestquote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:44 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Laat het me uitleggen: als vrouw krijg je meer aandacht van mannen dan een man krijgt van vrouwen, als we ervan uitgaan dat de vrouw en de man even knap zijn. Vrouwen doen niet zo veel aan nastaren of ook maar nafluiten en zelfs als je als vrouw niet eens zo knap bent, kun je veel seks krijgen door maar in een kroeg op mannen af te stappen en zeggen dat je reuzegeil bent. Andersom moet je als man vaak meer moeite doen: de looks hebben, de skills hebben, de persoonlijkheid hebben en de portemonnee om de drankjes te betalen. Op die manier bedoel ik het.
Ik schat jouw post op 95% waarheid.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:44 schreef Anonymousforlife het volgende:
ebben, de skills hebben, de persoonlijkheid hebben en de portemonnee om de drankjes te betalen. Op die manier bedoel ik het.
Alleen maar theorie van jou. Net als je aanname over hele mooie/knappe vrouwen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:44 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Laat het me uitleggen: als vrouw krijg je meer aandacht van mannen dan een man krijgt van vrouwen, als we ervan uitgaan dat de vrouw en de man even knap zijn. Vrouwen doen niet zo veel aan nastaren of ook maar nafluiten en zelfs als je als vrouw niet eens zo knap bent, kun je veel seks krijgen door maar in een kroeg op mannen af te stappen en zeggen dat je reuzegeil bent. Andersom moet je als man vaak meer moeite doen: de looks hebben, de skills hebben, de persoonlijkheid hebben en de portemonnee om de drankjes te betalen. Op die manier bedoel ik het.
Zij is mijn voorbeeld, maar ik heb dit al veel vaker gehoord en eerlijk gezegd geloof ik erin dat minder mannen een move zullen maken bij mooie vrouwen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar dan lag het aan die knappe dame en niet aan de mannen.
Dan vraag ik me af hoe iemand dan toch liever ervoor kiest om een (ongefundeerde) aanname te maken over -alle- mannen ipv over die ene vrouw?
Heeft vast iets te maken met dat je dingen niet ziet die je wilt zien.
Maar bij een gemiddeld meisje waren ze waarschijnlijk op ook echt op haar afgestapt,quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het aan haar lag, allerlei mannen die blijkbaar verliefd op haar waren en zij reageerde maar niet.
Whatever TS ook probeert boeit natuurlijk ook niet zo. Alleen is het een beetje irritant discusseren als de randvoorwaarden elke 3 posts wijzigen omdat TS vergeten is te vertellen dat haar vriendin een reuzenclitoris heeft. Doe dan gewoon even duidelijk zijn.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Alleen maar theorie van jou. Net als je aanname over hele mooie/knappe vrouwen.
En je probeert er een verhaal over een fictieve vriendin omheen te breien om richting die conclusie te sturen.
Om je vraag, voor de zoveelste keer, te beantwoorden: nee, maar het is me opgevallen dat het sneller van de man afkomt als het een gemiddeld uitziende vrouw betreft.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar waar baseer je dat dan op?!?
Op niets! Op leegte! Het mes snijdt 2 kanten op hoor, als ze zelf niks onderneemt, kan je het niet "de mannen" kwalijk nemen, dan moet ze -zelf- eens wat stappen gaan ondernemen!
Of (en dit is al de zoveelste keer dat ik het vraag) moet het allemaal maar van de man afkomen??
Zij niet dan? Waarom heeft ze dan nooit een move gemaakt? Of hoe werkt die vrouwelijke psychologie want ik snap het niet?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:40 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Oh hoezo niet eigenlijk? Als ik uit zou gaan ergens en iemand komt echt ''een praatje maken'' dan is dat een vrij duidelijke hint, het aantal vrouwen wat dit ''zomaar'' doet is namelijk enorm NIHIL.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:25 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Kom je daar nu pas achter freek?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af hoe ze eruitziet nu.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:59 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer bij dat ''mannen dat niet weten''quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:51 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Hoeft helemaal niet. Ik heb ooit gelezen dat hele knappe mannen vaak ook een hele knappe vrouw willen, maar dat hele knappe vrouwen niet per se een Adonis hoeven. Misschien is dit wel de reden: mannen weten niet dat vrouwen er in dit opzicht anders over denken dan zij en dat hele knappe vrouwen dus niet per se een hele knappe man hoeven.
Na een paar minuten eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat denk ik ook wel, al zal er dan geen relatie ontstaan, als die vrouw een sjaggerijnige bitch is of een domme trut. Na een paar weken is het mooie uiterlijk alleen niet genoeg.
Maar zij stapte ook niet op hen af.. dat was mijn punt.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:48 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Maar bij een gemiddeld meisje waren ze waarschijnlijk op ook echt op haar afgestapt,
Wist je dat haar vriendin ook reuma heeft? Vandaar dat het altijd wat moeilijker is.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:48 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Whatever TS ook probeert boeit natuurlijk ook niet zo. Alleen is het een beetje irritant discusseren als de randvoorwaarden elke 3 posts wijzigen omdat TS vergeten is te vertellen dat haar vriendin een reuzenclitoris heeft. Doe dan gewoon even duidelijk zijn.
Ze was onomstotelijk aantrekkelijk voor het andere geslacht. En ze had vaak te kampen met vrouwelijke jaloezie :''), dus seksegenotes hadden dat ook wel door. Maar zij is alleen mijn voorbeeld, uit EIGEN ervaring, maar ik heb dit al vaker gehoord.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:35 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Dan was ze niet knap, of lesbisch. Of niet duidelijk in haar communicatie.
Nou dan! Als het niet allemaal van de man af moet komen, maar de vrouw in kwestie onderneemt zelf niks, dan is het toch de schuld van die hele knappe dame zelf dat ze nooit aan de man heeft kunnen komen???quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:49 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Om je vraag, voor de zoveelste keer, te beantwoorden: nee, maar het is me opgevallen dat het sneller van de man afkomt als het een gemiddeld uitziende vrouw betreft.
Niet echt, ik heb wel de indruk dat de meeste mensen mij wel geloven.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niet altijd.
Je komt zelf met een verhaal dat door meerdere mensen in twijfel wordt getrokken. Dat gebeurt niet altijd op fok!. Sowieso is "altijd" in zo'n zin een zwaktebod, ze kloppen altijd meestal niet
Ze zeggen dat vrouwen de eerste move maken door oogcontact te maken oid..quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:50 schreef snakelady het volgende:
Ik denk dat mannen inderdaad bij een prachtige vrouw eerder zoiets hebben van ze is toch "out of my league" dus waarom proberen.
Maar ik ken een aantal toch wel hele mooie vrouwen die geen moeite hebben om een partner te vinden.
Nouja het is natuurlijk ook wel bijzonder bitter om je hele portmonee stukgeslagen te hebben op zo'n typische perfecte vrouw, om vervolgens te horen: was leuk doei. geen idee waarom ik dit post want eigenlijk sta ik niet achter dit schrijven maar toch druk ik maar op invoeren. zonde vna de lettersquote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:50 schreef snakelady het volgende:
Ik denk dat mannen inderdaad bij een prachtige vrouw eerder zoiets hebben van ze is toch "out of my league" dus waarom proberen.
Maar ik ken een aantal toch wel hele mooie vrouwen die geen moeite hebben om een partner te vinden.
In het begin van het topic deden ze (de mannen/jongens) dat ook bij je "vriendin" en biechtten ze haar zelfs op dat ze verliefd op haar waren maar maakten ze geen "move" (kuch). Vervolgens zeiden ze het ineens niet tegen haar maar tegen anderen in de "vriendenkring". Die dan kennelijk niets tegen je "vriendin" zeiden of de geruchten haar niet ter ore kwamen en later zwakte je alles nog meer af, behalve dan dat ze ineens wel assertief was..quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:48 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Maar bij een gemiddeld meisje waren ze waarschijnlijk op ook echt op haar afgestapt,
Maar die vrouwen durfden wsl -zelf- wel moves te maken. De hele knappe vrouw van TS durfde dat zelf niet. En nu weten we gelijk waarom zij nooit aan een vent is gekomen en dat had niets te maken met waar TS in gelooftquote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:50 schreef snakelady het volgende:
Ik geloof in dit geval wel dat het ook aan haar lag, maar het is me gewoon opgevallen dat het bij gemiddelde meisjes meestal toch wel van de kant van de man afkomt.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja als zij het niet doet en hij ook niet, dat schiet niet op he? Dan lag het dus OOK aan haar en niet aan die mannen.
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:52 schreef b4kl4p het volgende:
geen idee waarom ik dit post want eigenlijk sta ik niet achter dit schrijven maar toch druk ik maar op invoeren. zonde vna de letters
Ik ga ze niet tellen, maar ik denk dat je er een beetje naast zitquote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:51 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Niet echt, ik heb wel de indruk dat de meeste mensen mij wel geloven.
Hehe we zijn erquote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar die vrouwen durfden wsl -zelf- wel moves te maken. De hele knappe vrouw van TS durfde dat zelf niet. En nu weten we gelijk waarom zij nooit aan een vent is gekomen en dat had niets te maken met waar TS in gelooft
Ze was assertief, maar misschien was ze geen initiatiefneemster.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geloof je jezelf nog? Je verhaal zwabbert alle kanten op en het ene want je roept staat lijnrecht tegenover het andere.
Vind je het dan raar dat ik er niks meer van geloof?
Dat is dus waar ik de hele tijd op aanstuurde, vanaf mijn 1e post alquote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe we zijn erDat is het dus inderdaad.
wat veel mensen vergeten is dat hele mooie vrouwen ook enorm onzeker kunnen zijn.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar die vrouwen durfden wsl -zelf- wel moves te maken. De hele knappe vrouw van TS durfde dat zelf niet. En nu weten we gelijk waarom zij nooit aan een vent is gekomen en dat had niets te maken met waar TS in gelooft
Ik geloof dat 95% van de man komt qua ''moves maken''quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:52 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Ik geloof in dit geval wel dat het ook aan haar lag, maar het is me gewoon opgevallen dat het bij gemiddelde meisjes meestal toch wel van de kant van de man afkomt.
Nee, dat durfde ze niet, maar ze was heus erg assertief hoorquote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Die onzekerheid kan resulteren in het niet vinden van een partner (of bijvoorbeeld het accepteren van een partner die out of her league is, maar dan andersomquote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:55 schreef snakelady het volgende:
[..]
wat veel mensen vergeten is dat hele mooie vrouwen ook enorm onzeker kunnen zijn.
Zoals Cameron Russel al in dit stukje zegt, Modellen zijn de meest onzekere vrouwen die er rondlopen.
Maar dat is het nou! Zo veel uitzonderlijk knappe mannen zijn er niet. Ik heb geen mannelijk oog voor schoonheid, maar ik kan je zeggen dat ze er één op de 800 was ofzo. En ze kreeg genoeg mannelijke aandacht, maar de heren durfden nooit een serieuze move te maken.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:38 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Hoevaak moet ik nog zeggen dat er genoeg moves op knappe vrouwen gemaakt worden? Alleen misschien niet door gemiddelde mannen, maar door knappe mannen. Als een vrouw geen aandacht krijgt is ze ook niet mooi/knap, ZO SIMPEL IS HET
Wattes?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:54 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Ze was assertief, maar misschien was ze geen initiatiefneemster.
Maar zijzelf ook niet!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:56 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Maar dat is het nou! Zo veel uitzonderlijk knappe mannen zijn er niet. Ik heb geen mannelijk oog voor schoonheid, maar ik kan je zeggen dat ze er één op de 800 was ofzo. En ze kreeg genoeg mannelijke aandacht, maar de heren durfden nooit een serieuze move te maken.
Dan nog, een mooie vrouw wordt hoe dan ook aangesproken. punt.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:56 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Maar dat is het nou! Zo veel uitzonderlijk knappe mannen zijn er niet. Ik heb geen mannelijk oog voor schoonheid, maar ik kan je zeggen dat ze er één op de 800 was ofzo. En ze kreeg genoeg mannelijke aandacht, maar de heren durfden nooit een serieuze move te maken.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom kom jij met moeten?
Ik stel je gewoon een vraag en ik stel hem maar nog een keer (want ik denk niet dat je hem helemaal hebt begrepen):
Maakte zij zelf wel eens een move? Ja of nee?
Ik ken haar leven niet uit mijn hoofd, maar voor zover ik weet heeft ze nooit een serieuze move gemaakt en volgens mij heb ik dit al gezegd.
Gewoon ja of nee intikken
Nee, want ze zeiden niet dat ze verliefd op haar waren toch?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:56 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Misschien was ze wel computerhacker en kon ze alleen maar in shellcode praten.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:56 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Valt wel mee, een knappe vrouw krijgt echt wel een knappe man hoor.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:58 schreef kingtoppie het volgende:
[ afbeelding ]
Maar TS heeft wel gelijk
Ik zie het, de knapste vrouwen krijgen 0% aandachtquote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:58 schreef kingtoppie het volgende:
[ afbeelding ]
Maar TS heeft wel gelijk
Als er heel veel mannen zijn die een vrouw mooi vinden, dan is de kans dat ze wordt aangesproken in ieder geval groter.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:57 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Dan nog, een mooie vrouw wordt hoe dan ook aangesproken. punt.
Of niks als ze niet op avances ingaat van mannen en zelf ook niks doet!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:59 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Valt wel mee, een knappe vrouw krijgt echt wel een knappe man hoor.
Duidelijk geen 0% maargoedquote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zie het, de knapste vrouwen krijgen 0% aandacht
Ja sorry, er reageren best veel mensen en hier ben ik ook blij mee, maar het geeft wel veel typwerk. En geloof me, qua persoonlijkheid was ze ook one of a kind. Het was een bloedmooi, zeer intelligent en opvallend persoon, dat kan ik jullie wel vertellen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:40 schreef b4kl4p het volgende:
Maargoed weet je, een vrouw valt gewoon op door haar gedrag. Een hele mooie vrouw die de hele avond wat met haar hak tikt als zijnde een paringsdans. Is in iedergeval in de disco niet zo bijster interessant.
Als je vrouw in kwestie dan ook nog niet zo handig is in het sociale contact kan dit best probs opleveren natuurlijk.
Maargoed ik heb een beetje het idee dat ik een monoloog aan het typen ben met vertraagde discussiestand. Misschien moeten we even wat rustiger aan doen en meer pics van mooie vrouwen posten.
Misschien moet je vragen of ze met je op date wilt, je vind haar wel leuk geloof ikquote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:00 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Ja sorry, er reageren best veel mensen en hier ben ik ook blij mee, maar het geeft wel veel typwerk. En geloof me, qua persoonlijkheid was ze ook one of a kind. Het was een bloedmooi, zeer intelligent en opvallend persoon, dat kan ik jullie wel vertellen.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:01 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Misschien moet je vragen of ze met je op date wilt, je vind haar wel leuk geloof ik
Maar ze was wel te schijterig om zelf eens een move te maken...MAAR dat lag natuurlijk aan de mannen!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:00 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Ja sorry, er reageren best veel mensen en hier ben ik ook blij mee, maar het geeft wel veel typwerk. En geloof me, qua persoonlijkheid was ze ook one of a kind. Het was een bloedmooi, zeer intelligent en opvallend persoon, dat kan ik jullie wel vertellen.
NOU GODVERDOMME SCHOP HAAR ACHTER FOK EN LAAT HAAR MIJ EEN DM STUREN NU BEN IK HET ZATquote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:00 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Ik ben hier een beetje aan het lurken, maar je prijst haar nogal de hemel in. Zie je haar als je grote voorbeeld/ben je verliefd op haar?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:00 schreef Anonymousforlife het volgende:
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:01 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Misschien moet je vragen of ze met je op date wilt, je vind haar wel leuk geloof ik
En anders mag je haar wel doorsturen naar mij, lekker de hele avond over computers praten
Het wordt steeds beter.. Heel sympathiek was ze ook zei je toch? Iedereen vond haar aardig toch? En assertief, maar niet bitchy?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:00 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Of stuur haar door naar mij, kunnen we samen over computers praten en samen computers bouwen!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:01 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
En anders mag je haar wel doorsturen naar mij, lekker de hele avond over computers praten
Gaat wel over datingssites overigens..quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zie het, de knapste vrouwen krijgen 0% aandacht
Als een vrouw oogcontact met je zoekt en vriendelijk lacht naar je kan je er wel vanuit gaan dat het oke is om op haar af te stappen ja.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ze zeggen dat vrouwen de eerste move maken door oogcontact te maken oid..
Naja ik vind het persoonlijk geen ''move'' maar tis wel een hint, dat mag duidelijk zijn.
Als een knappe vrouw dat doet dan maakt ze het wel erg makkelijk voor je om haar aan te spreken dacht ik?
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:03 schreef snakelady het volgende:
[..]
Als een vrouw oogcontact met je zoekt en vriendelijk lacht naar je kan je er wel vanuit gaan dat het oke is om op haar af te stappen ja.
Zo langzamerhand wil IK die vrouw wel daten! Knap, slim, assertief. Als ze ook nog kan koken...quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Of stuur haar door naar mij, kunnen we samen over computers praten en samen computers bouwen!
En niet zomaar knap, nee, ze is het neusje van de zalm op knapperigheidsgebied!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo langzamerhand wil IK die vrouw wel daten! Knap, slim, assertief.
We willen haar inmiddels allemaal wel datenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo langzamerhand wil IK die vrouw wel daten! Knap, slim, assertief.
Als je even een uurtje kijkt naar die grote post van mij (nummertje... 178) dan zal ik daar serieus op reageren.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:03 schreef Anonymousforlife het volgende:
Ik zal maar niet meer op de flauwe reacties ingaan, op de vele serieuze reacties ingaan levert me al genoeg typwerk op.
Dat vind ik altijd een beetje onzin, ik ben geen prachtige vrouw maar als ik uitga zijn er altijd wel mannen die me wat te drinken aanbieden.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:52 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Nouja het is natuurlijk ook wel bijzonder bitter om je hele portmonee stukgeslagen te hebben op zo'n typische perfecte vrouw, om vervolgens te horen: was leuk doei. geen idee waarom ik dit post want eigenlijk sta ik niet achter dit schrijven maar toch druk ik maar op invoeren. zonde vna de letters
Die knappe dame is vast en zeker ook te bang om een fok!accountje aan te makenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
We willen haar inmiddels allemaal wel daten![]()
Maar het arme schaap blijft vast man- of vrouwloos, want niemand...
Ze kan altijd nog een kat nemen...quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Eentje van één in de 800 of nog beterquote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En niet zomaar knap, nee, ze is het neusje van de zalm op knapperigheidsgebied!
Ah daar gaat het dus mis.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:04 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd een beetje onzin, ik ben geen prachtige vrouw maar als ik uitga zijn er altijd wel mannen die me wat te drinken aanbieden.
Maar een drankje aanbieden staat niet gelijk aan kans op seks met de dame is kwestie.
Is jouw doel haar in bed te krijgen dan moet je toch wel met iets anders komen dan haar drinken betalen.
Ik ben bang dat ze te kieskeurig is, tja dan maken we geen kans.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, zoals haar een ritje naar huis aanbieden in je dikke mercedesquote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:04 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd een beetje onzin, ik ben geen prachtige vrouw maar als ik uitga zijn er altijd wel mannen die me wat te drinken aanbieden.
Maar een drankje aanbieden staat niet gelijk aan kans op seks met de dame is kwestie.
Is jouw doel haar in bed te krijgen dan moet je toch wel met iets anders komen dan haar drinken betalen.
Ja.. Shitquote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Die knappe dame is vast en zeker ook te bang om een fok!accountje aan te maken
Oeh, dating with snakelady.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:04 schreef snakelady het volgende:
[..]
Daar heb je een puntquote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze te kieskeurig is, tja dan maken we geen kans.
Uhh, dat spreekt elkaar best wel een beetje heel erg tegen hoor, besef je dat?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:05 schreef Anonymousforlife het volgende:
Ik kan ineens niet meer quoten.Ik heb nooit gezegd dat de jongens straight to her face zeiden dat ze verliefd op haar waren. En ze was assertief, maar geen initiatiefnemer.
Dan weten jullie waar je mij kunt vinden.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:06 schreef Karina het volgende:
Misschien zien we haar volgend seizoen terug bij "Ik heb het nog nooit gedaan".
Maar je hebt wel gezegd dat hele knappe vrouwen minder aandacht van mannen krijgen omdat de mannen dat niet durven...gebaseert op...een foutje van jouw kantquote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:05 schreef Anonymousforlife het volgende:
Ik kan ineens niet meer quoten.Ik heb nooit gezegd dat de jongens straight to her face zeiden dat ze verliefd op haar waren. En ze was assertief, maar geen initiatiefnemer.
Ah daar gaat het dus mis.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:04 schreef snakelady het volgende:
[..]
Tja dat laatste he? Dat moet natuurlijk C# zijn.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:07 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ah daar gaat het dus mis.
Maargoed ik vind "prachtige vrouw" ook altijd maar een begrip wat overal voor gebruikt wordt. Ik val doorgaans niet op het type: prachtige vrouwen omdat ik op zoek ga naar "iets" wat ik zelf ook niet eens kan bevatten. Dat heeft, sloopkogels daargelaten, niet zo heel veel met uiterlijk vandoen. Dit terwijl ik zelf uitzonderlijk knap perfect en assertief ben, ik weet alles van memorybankjes en kan C++.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan weten jullie waar je mij kunt vinden.
Oh mijn excuses vergeten, jij wilt vast wel mijn memorybankje zijn!?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja dat laatste he? Dat moet natuurlijk C# zijn.
We volgen gewoon je schatkaartquote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan weten jullie waar je mij kunt vinden.
Koken hoeft ze niet te kunnen, dat kan ik al.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo langzamerhand wil IK die vrouw wel daten! Knap, slim, assertief. Als ze ook nog kan koken...
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:09 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Oh mijn excuses vergeten, jij wilt vast wel mijn memorybankje zijn!?
Damn ik niet. Ik zoek er eentje die kan koken.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:10 schreef snakelady het volgende:
[..]
Koken hoeft ze niet te kunnen, dat kan ik al.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
We volgen gewoon je schatkaart
Ik wilde je nog wel uitleggen hoe je patience maakt in C# maargoed, ga ik wel weer achter die wel happende horken aan hoor.quote:
Hello world kan ik alquote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:11 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ik wilde je nog wel uitleggen hoe je patience maakt in C# maargoed, ga ik wel weer achter die wel happende horken aan hoor.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
We volgen gewoon je schatkaart
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
Behalve dat je ook op vrouwen valt.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:14 schreef Anonymousforlife het volgende:
LOL, Ik ben niet verliefd op haar. Pfff, wordt er van vrouwen meteen verwacht dat we jaloerse krengen zijn naar elkaar toe en dat we elkaar niet kunnen prijzen ofzo.... Ik ben hartstikke hetero.
Maar ook een beetje bicurieus?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:14 schreef Anonymousforlife het volgende:
LOL, Ik ben niet verliefd op haar. Pfff, wordt er van vrouwen meteen verwacht dat we jaloerse krengen zijn naar elkaar toe en dat we elkaar niet kunnen prijzen ofzo.... Ik ben hartstikke hetero.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij vindt het normaal om bergen relaties gehad te hebben?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:38 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Wat? Ik ben geen hoer hoor, als dat is wat je denkt...
Ze kan ook een gruwelijk arrogante uitstraling hebben; dan is het voor mij ook direct over en sluiten.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:38 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Hoevaak moet ik nog zeggen dat er genoeg moves op knappe vrouwen gemaakt worden? Alleen misschien niet door gemiddelde mannen, maar door knappe mannen. Als een vrouw geen aandacht krijgt is ze ook niet mooi/knap, ZO SIMPEL IS HET
Maargoed, uitzonderlijk knappe vrouwen zullen dus inderdaad iets minder snel aangesproken worden door een meer 'bereikbaar'' ogend meisje.quote:Gaan jongens/mannen over het algemeen liever voor 'safe' en stappen ze daarom eerder af op normaal uitziende meisjes/vrouwen?
Jij hebt ook 2 pluspunten als het goed is.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:19 schreef Anonymousforlife het volgende:
LOL, ze was echt geen supermens. Ik heb gewoon pluspunten van haar genoemd en die waren: zeer mooi, zeer intelligent, assertief en een opvallend karakter.
Ik heb me in ieder geval prima vermaaktquote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dus dit hele topic was maar een geintje???
Ach, het was wel geinig jaquote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb me in ieder geval prima vermaakt
geintjequote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:25 schreef Anonymousforlife het volgende:
Nee, dit hele topic was geen geintje. Heb ik dat dan gezegd?
PIquote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:26 schreef Anonymousforlife het volgende:
Dat geintje ging over dat ik tegen kingtoppie zei dat ik out of his leage was.
Oeh, je bent beschikbaar voor mij?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:26 schreef Anonymousforlife het volgende:
Dat geintje ging over dat ik tegen kingtoppie zei dat ik out of his leage was.
Anders ik welquote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb me in ieder geval prima vermaakt
Dat doe je nu toch?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oeh, je bent beschikbaar voor mij?
Ik durf alleen geen move te maken hoor.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
Anonymous, hoe oud ben je nu eigenlijk? En ben je nog single?
(kijk mij even een move maken!)
Maar ehh, waarom een seksloze relatie?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:21 schreef Anonymousforlife het volgende:
En ik vind het niet normaal om bergen relaties gehad te hebben. Dat jij denkt dat je altijd seks moet hebben in een relatie zegt meer over jou dan over mij. Ik ben in ieder geval geen matras.
Oe ben je wel knap genoeg?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
Anonymous, hoe oud ben je nu eigenlijk? En ben je nog single?
(kijk mij even een move maken!)
Eerste twijfel bespeurdquote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar ehh, waarom een seksloze relatie?
Hij is super knap, niet normaal, alleen wel een autist.quote:
Ach je innerlijk compenseert meer dan 3dubbel.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Oe daten? Ik ben helaas niet superknap
Geeft niet, ik geef niet zo om uiterlijkquote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Oe daten? Ik ben helaas niet superknap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |