Maar zo was zij niet. Ze was zeer intelligent en ze sprak nooit over haar uiterlijk. Ze kon goed serieuze conversaties voeren en het was geen wandelende plamuurdoos, zoals veel vrouwen die te veel om hun uiterlijk geven.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:17 schreef Canillas het volgende:
[..]
Denk dat het niet per se het uiterlijk is, het meer de uitstraling/houding van ''ík ben mooi, zo zie ik mezelf en dat het is hetgene van mezelf waar ik me het meest op richt'' alsof ze hun uiterlijk zijn, zich daar volledig mee identificeren en daarmee meer een uiterlijkheid zijn dan een persoon. Bijv een bepaalde (voorkeurs)behandeling verwachten ''je ziet toch hoe ik eruit zie?'' aan de hand van iets wat ze gewoon gekregen hebben. Geldt trouwen voor mannen ook, meer een algemeen is wat mensen iets leegs geeft terwijl er ook mensen zijn die verder kijken dan dat, verder dan het oppervlakkige en zo bij veel interessantere dingen uitkomen.
Maar wat probeer je nou te zeggen? Zodra die mooie meid op een willekeurige gozer afstapt zal ze beet hebben. Zo niet, dan is ze niet knap. Zo simpel is het bij mannen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:21 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Maar zo was zij niet. Ze was zeer intelligent en ze sprak nooit over haar uiterlijk. Ze kon goed serieuze conversaties voeren en het was geen wandelende plamuurdoos, zoals veel vrouwen die te veel om hun uiterlijk geven.
Als zij zo intelligent was, is het dan nooit in haar opgekomen om zelf eens een move te maken?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:21 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Maar zo was zij niet. Ze was zeer intelligent en ze sprak nooit over haar uiterlijk. Ze kon goed serieuze conversaties voeren en het was geen wandelende plamuurdoos, zoals veel vrouwen die te veel om hun uiterlijk geven.
Waar heb je het over? Ik ben niet de mooie vrouw in dit verhaal.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:17 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ja dat komt door die ontzettende grote muil van al die vadsige lelijke bierzuipende horken. Daardoor durven wij gewoon niet meer naar de vrouwen die er toe doen omdat dat al helemaal kansloos gaat zijn. Dus mooie vrouw, vertel je lelijke geslachtgenoot die dik is dit maar even, en dat ze moet gaan sporten het ligt niet aan haar innerlijk.
Je verhaal begint steeds meer te rammelen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:10 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Als een man ervoor uitkwam dat hij verliefd op haar was, dan was dat vaak niet recht in haar gezicht, maar via een vriend.
Ik had zin om taal te gebruiken die het licht niet kan verdragen. Nee maar goed het zijn vaak de wat mindere vrouwen die voor hun zaak moeten knokken. (piemel in dit geval) dus die hebben een grote mond en zijn assertief. Mooie vrouwen hebben vaak al sinds vroeger gewoon veel aandacht en zijn wat stiller. EN ja mensen, ALLE MOOIE VROUWEN ZIJN ALTIJD PER DEFINITIE WAT STILLER!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:23 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Ik ben niet de mooie vrouw in dit verhaal.
Als je een praatje maakt met een jongen en je bent afgrijselijk knap gaat hij niet meteen denken dat je interesse hebt in hem. En trouwens, waarom moeten hele mooie vrouwen altijd zelf jongens versieren, terwijl de minder mooie zelf versierd worden? Niet een beetje oneerlijk?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:18 schreef DaggerOne het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat een onzin, een vrouw hoeft in dat geval maar een praatje te maken met een vent om succes te hebben.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:25 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Als je een praatje maakt met een jongen en je bent afgrijselijk knap gaat hij niet meteen denken dat je interesse hebt in hem. En trouwens, waarom moeten hele mooie vrouwen altijd zelf jongens versieren, terwijl de minder mooie zelf versierd worden? Niet een beetje oneerlijk?
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als zij zo intelligent was, is het dan nooit in haar opgekomen om zelf eens een move te maken?
Dat eerste wat je zegt heb je over het algemeen helemaal fout.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:25 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Als je een praatje maakt met een jongen en je bent afgrijselijk knap gaat hij niet meteen denken dat je interesse hebt in hem. En trouwens, waarom moeten hele mooie vrouwen altijd zelf jongens versieren, terwijl de minder mooie zelf versierd worden? Niet een beetje oneerlijk?
Volgens mij probeerde soms wel praatjes te maken met jongens die ze wel zag staan. Zij reageerden hier wel goed op, maar zoals ik al zei: never more than that.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar je weet niet hoe zijzelf omging met mannen die zij leuk vond? En je weet ook niet of zijzelf überhaubt wel eens een move heeft gemaakt?
Heeft zij zelf wel eens een move gemaakt? überhaubt wel eens??
Dan laat ze dat niet genoeg merken. Simple as that.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:26 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Volgens mij probeerde soms wel praatjes te maken met jongens die ze wel zag staan. Zij reageerden hier wel goed op, maar zoals ik al zei: never more than that.
Maar ze vertelde aan die mannen niet dat zij hun leuk vond? Dan heeft ze zelf dus nooit een move gemaakt, toch?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:26 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Volgens mij probeerde soms wel praatjes te maken met jongens die ze wel zag staan. Zij reageerden hier wel goed op, maar zoals ik al zei: never more than that.
Nederlandse matrassen vrouwen...quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:40 schreef Anonymousforlife het volgende:
En als ze al wel relaties hebben gehad, dan vaak maar een paar.
Ik las later pas je voorbeeldquote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:21 schreef Anonymousforlife het volgende:
Kom op zeg. Als zij avances zou maken zou elke man er op in gaan. En je kan mij niet vertellen dat een mannelijk model of weet ik veel wat niet op haar af zou stappen vanwege het feit dat hij denkt dat hij haar niet kan versieren. Wat een onzin zegquote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:26 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Het was iig in de tijd dat je nog overal mocht roken....ook in de collegezaal.quote:
Knappe mannen weten niet altijd dat ze knap zijn volgens mij. Een mooie vrouw krijgt voortdurend bevestiging van het andere geslacht, een knappe man waarschijnlijk minder.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:21 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Klopt, een gemiddelde man zal dan niet snel op een vrouw afstappen. MAar, knappe mannen hebben hier schijt aan omdat ze toch iedereen kunnen krijgen en stappen er wél op af.
Net wist je het niet, nu ineens weer wel..quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:26 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Valentijnskaart met je naam erop en eronder "Eey skatje...neuken?". Works every time!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:28 schreef b4kl4p het volgende:
Nu we toch bezig zijn, ik ken een hele hele hele mooie vrouw. Volgens mij is ze heel verlegen of ze heeft een bloedhekel aan me. Hoe kom ik erachter of ze wil copuleren?
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:28 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Knappe mannen weten niet altijd dat ze knap zijn volgens mij. Een mooie vrouw krijgt voortdurend bevestiging van het andere geslacht, een knappe man waarschijnlijk minder.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:28 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Knappe mannen weten niet altijd dat ze knap zijn volgens mij. Een mooie vrouw krijgt voortdurend bevestiging van het andere geslacht, een knappe man waarschijnlijk minder.
Dat geloof jij echt?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:28 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Je kunt het ook andersom bekijken: afgewezen worden door een zeer mooie vrouw kan normaal zijn, maar afgewezen worden door een hork verwoest je ego.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:22 schreef b4kl4p het volgende:
Maargoed afgewezen worden door een hork is al kut. Afgewezen worden door de mooiste vrouw die je ooit in je leven hebt gezien en zult zien is mentale zelfmoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |