Maar zijzelf ook niet!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:56 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Maar dat is het nou! Zo veel uitzonderlijk knappe mannen zijn er niet. Ik heb geen mannelijk oog voor schoonheid, maar ik kan je zeggen dat ze er één op de 800 was ofzo. En ze kreeg genoeg mannelijke aandacht, maar de heren durfden nooit een serieuze move te maken.
Dan nog, een mooie vrouw wordt hoe dan ook aangesproken. punt.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:56 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Maar dat is het nou! Zo veel uitzonderlijk knappe mannen zijn er niet. Ik heb geen mannelijk oog voor schoonheid, maar ik kan je zeggen dat ze er één op de 800 was ofzo. En ze kreeg genoeg mannelijke aandacht, maar de heren durfden nooit een serieuze move te maken.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom kom jij met moeten?
Ik stel je gewoon een vraag en ik stel hem maar nog een keer (want ik denk niet dat je hem helemaal hebt begrepen):
Maakte zij zelf wel eens een move? Ja of nee?
Ik ken haar leven niet uit mijn hoofd, maar voor zover ik weet heeft ze nooit een serieuze move gemaakt en volgens mij heb ik dit al gezegd.
Gewoon ja of nee intikken
Nee, want ze zeiden niet dat ze verliefd op haar waren toch?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:56 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Misschien was ze wel computerhacker en kon ze alleen maar in shellcode praten.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:56 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Valt wel mee, een knappe vrouw krijgt echt wel een knappe man hoor.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:58 schreef kingtoppie het volgende:
[ afbeelding ]
Maar TS heeft wel gelijk
Ik zie het, de knapste vrouwen krijgen 0% aandachtquote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:58 schreef kingtoppie het volgende:
[ afbeelding ]
Maar TS heeft wel gelijk
Als er heel veel mannen zijn die een vrouw mooi vinden, dan is de kans dat ze wordt aangesproken in ieder geval groter.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:57 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Dan nog, een mooie vrouw wordt hoe dan ook aangesproken. punt.
Of niks als ze niet op avances ingaat van mannen en zelf ook niks doet!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:59 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Valt wel mee, een knappe vrouw krijgt echt wel een knappe man hoor.
Duidelijk geen 0% maargoedquote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zie het, de knapste vrouwen krijgen 0% aandacht
Ja sorry, er reageren best veel mensen en hier ben ik ook blij mee, maar het geeft wel veel typwerk. En geloof me, qua persoonlijkheid was ze ook one of a kind. Het was een bloedmooi, zeer intelligent en opvallend persoon, dat kan ik jullie wel vertellen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:40 schreef b4kl4p het volgende:
Maargoed weet je, een vrouw valt gewoon op door haar gedrag. Een hele mooie vrouw die de hele avond wat met haar hak tikt als zijnde een paringsdans. Is in iedergeval in de disco niet zo bijster interessant.
Als je vrouw in kwestie dan ook nog niet zo handig is in het sociale contact kan dit best probs opleveren natuurlijk.
Maargoed ik heb een beetje het idee dat ik een monoloog aan het typen ben met vertraagde discussiestand. Misschien moeten we even wat rustiger aan doen en meer pics van mooie vrouwen posten.
Misschien moet je vragen of ze met je op date wilt, je vind haar wel leuk geloof ikquote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:00 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Ja sorry, er reageren best veel mensen en hier ben ik ook blij mee, maar het geeft wel veel typwerk. En geloof me, qua persoonlijkheid was ze ook one of a kind. Het was een bloedmooi, zeer intelligent en opvallend persoon, dat kan ik jullie wel vertellen.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:01 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Misschien moet je vragen of ze met je op date wilt, je vind haar wel leuk geloof ik
Maar ze was wel te schijterig om zelf eens een move te maken...MAAR dat lag natuurlijk aan de mannen!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:00 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Ja sorry, er reageren best veel mensen en hier ben ik ook blij mee, maar het geeft wel veel typwerk. En geloof me, qua persoonlijkheid was ze ook one of a kind. Het was een bloedmooi, zeer intelligent en opvallend persoon, dat kan ik jullie wel vertellen.
NOU GODVERDOMME SCHOP HAAR ACHTER FOK EN LAAT HAAR MIJ EEN DM STUREN NU BEN IK HET ZATquote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:00 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Ik ben hier een beetje aan het lurken, maar je prijst haar nogal de hemel in. Zie je haar als je grote voorbeeld/ben je verliefd op haar?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:00 schreef Anonymousforlife het volgende:
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:01 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Misschien moet je vragen of ze met je op date wilt, je vind haar wel leuk geloof ik
En anders mag je haar wel doorsturen naar mij, lekker de hele avond over computers praten
Het wordt steeds beter.. Heel sympathiek was ze ook zei je toch? Iedereen vond haar aardig toch? En assertief, maar niet bitchy?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:00 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Of stuur haar door naar mij, kunnen we samen over computers praten en samen computers bouwen!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:01 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
En anders mag je haar wel doorsturen naar mij, lekker de hele avond over computers praten
Gaat wel over datingssites overigens..quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zie het, de knapste vrouwen krijgen 0% aandacht
Als een vrouw oogcontact met je zoekt en vriendelijk lacht naar je kan je er wel vanuit gaan dat het oke is om op haar af te stappen ja.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ze zeggen dat vrouwen de eerste move maken door oogcontact te maken oid..
Naja ik vind het persoonlijk geen ''move'' maar tis wel een hint, dat mag duidelijk zijn.
Als een knappe vrouw dat doet dan maakt ze het wel erg makkelijk voor je om haar aan te spreken dacht ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |