Juist ja, weer zo'n aanname -_-quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:28 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Knappe mannen weten niet altijd dat ze knap zijn volgens mij. Een mooie vrouw krijgt voortdurend bevestiging van het andere geslacht, een knappe man waarschijnlijk minder.
Dit is wel zo'n voorbeeld. Ik ken haar al 2 jaar, vind haar al 2 jaar super hot maar het loopt nooit omdat ik bang ben af te gaan. Met alle mindere vrouwen lul ik prima, behalve met haar. Hoe kan dit.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Valentijnskaart met je naam erop en eronder "Eey skatje...neuken?". Works every time!
Ze was heeeel verlegen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar ze vertelde aan die mannen niet dat zij hun leuk vond? Dan heeft ze zelf dus nooit een move gemaakt, toch?
Daarom moet je zorgen dat je ego dood is of bikkelhard.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:30 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Je kunt het ook andersom bekijken: afgewezen worden door een zeer mooie vrouw kan normaal zijn, maar afgewezen worden door een hork verwoest je ego.
Dat kan wel zo zijn, maar ik heb het hier meer over de zaak dat mannen niet zo gauw op haar zullen afstappen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:22 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Maar wat probeer je nou te zeggen? Zodra die mooie meid op een willekeurige gozer afstapt zal ze beet hebben. Zo niet, dan is ze niet knap. Zo simpel is het bij mannen.
Kuch volgens mij weten knappe mannen dat maar al te goed hoor.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:28 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Knappe mannen weten niet altijd dat ze knap zijn volgens mij. Een mooie vrouw krijgt voortdurend bevestiging van het andere geslacht, een knappe man waarschijnlijk minder.
Normale mannen niet, knappe mannen wel. (over het algemeen)quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:31 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Dat kan wel zo zijn, maar ik heb het hier meer over de zaak dat mannen niet zo gauw op haar zullen afstappen.
Als knappe man (ja kenner gelukkig) heb je het ook niet makkelijk. Je moet nog steeds die move maken, en de vrouw moet nog steeds gewillig ja zeggen op alles. Ook word je als knappe man harder getest: er wordt gekeken of je iedereen gaat zitten versieren ipv alleen haar. enz enz. Ook wij knappe mannen hebben het zwaar.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Kuch volgens mij weten knappe mannen dat maar al te goed hoor.
Maar dan lag het aan die knappe dame en niet aan de mannen.quote:
En niet iedere man die verliefd op haar was, want dat waren er waarschijnlijk meer dan wij weten, is er waarschijnlijk voor uitgekomen. En wat dat rammelen betreft: op FOK! ben je als ts toch altijd een liegende troll die afgezeken dient te worden, dus ik ga niet mijn best doen om dat aan te vechten.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je verhaal begint steeds meer te rammelen.
Bovendien kon zij dan toch nog steeds handelen als ze hem ook leuk vond?
Ik denk ook dat het aan haar lag, allerlei mannen die blijkbaar verliefd op haar waren en zij reageerde maar niet.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar dan lag het aan die knappe dame en niet aan de mannen.
Dan vraag ik me af hoe iemand dan toch liever ervoor kiest om een (ongefundeerde) aanname te maken over -alle- mannen ipv over die ene vrouw?
Heeft vast iets te maken met dat je dingen niet ziet die je wilt zien.
Maar waar baseer je dat dan op?!?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:31 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Dat kan wel zo zijn, maar ik heb het hier meer over de zaak dat mannen niet zo gauw op haar zullen afstappen.
We zeggen niet dat je liegt, je stelling is alleen niet echt waar.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:33 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
En niet iedere man die verliefd op haar was, want dat waren er waarschijnlijk meer dan wij weten, is er waarschijnlijk voor uitgekomen. En wat dat rammelen betreft: op FOK! ben je als ts toch altijd een liegende troll die afgezeken dient te worden, dus ik ga niet mijn best doen om dat aan te vechten.
Geloof me als ik zeg dat zij niet stil was. Ze was zeker assertief. Absoluut geen bitch, maar zeker assertief.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:24 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ik had zin om taal te gebruiken die het licht niet kan verdragen. Nee maar goed het zijn vaak de wat mindere vrouwen die voor hun zaak moeten knokken. (piemel in dit geval) dus die hebben een grote mond en zijn assertief. Mooie vrouwen hebben vaak al sinds vroeger gewoon veel aandacht en zijn wat stiller. EN ja mensen, ALLE MOOIE VROUWEN ZIJN ALTIJD PER DEFINITIE WAT STILLER!
Dan was ze niet knap, of lesbisch. Of niet duidelijk in haar communicatie.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:35 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Geloof me als ik zeg dat zij niet stil was. Ze was zeker assertief. Absoluut geen bitch, maar zeker assertief.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:48 schreef Karina het volgende:
Ik geloof er overigens niet in: als die hele mooie vrouw ook nog eens leuk en sympathiek is dan zullen mannen daar best op afstappen. Niet als ze sjaggerijnig doet.
Niet altijd.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:33 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
En niet iedere man die verliefd op haar was, want dat waren er waarschijnlijk meer dan wij weten, is er waarschijnlijk voor uitgekomen. En wat dat rammelen betreft: op FOK! ben je als ts toch altijd een liegende troll die afgezeken dient te worden, dus ik ga niet mijn best doen om dat aan te vechten.
Maar maakte zelf geen moves?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:35 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Geloof me als ik zeg dat zij niet stil was. Ze was zeker assertief. Absoluut geen bitch, maar zeker assertief.
Maar waarom zou zij dat per se moeten? Gemiddeld uitziende vrouwen hebben vast wel een paar relaties gehad waarbij hij degene was geweest die de move had gemaakt.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar ze vertelde aan die mannen niet dat zij hun leuk vond? Dan heeft ze zelf dus nooit een move gemaakt, toch?
Tja als zij het niet doet en hij ook niet, dat schiet niet op he? Dan lag het dus OOK aan haar en niet aan die mannen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:37 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Maar waarom zou zij dat per se moeten? Gemiddeld uitziende vrouwen hebben vast wel een paar relaties gehad waarbij hij degene was geweest die de move had gemaakt.
Geloof je jezelf nog? Je verhaal zwabbert alle kanten op en het ene want je roept staat lijnrecht tegenover het andere.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:35 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Hoevaak moet ik nog zeggen dat er genoeg moves op knappe vrouwen gemaakt worden? Alleen misschien niet door gemiddelde mannen, maar door knappe mannen. Als een vrouw geen aandacht krijgt is ze ook niet mooi/knap, ZO SIMPEL IS HETquote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:37 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Maar waarom zou zij dat per se moeten? Gemiddeld uitziende vrouwen hebben vast wel een paar relaties gehad waarbij hij degene was geweest die de move had gemaakt.
Waarom kom jij met moeten?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:37 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Kun je namens jezelf spreken en niet namens anderen?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:34 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
We zeggen niet dat je liegt, je stelling is alleen niet echt waar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |