Je hoopt stiekem dat dat de reden is dat je geen aandacht krijgt van mannen?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:40 schreef Anonymousforlife het volgende:
Beste FOK!'ers en FOK!'sters,
Ik heb vaak gehoord over uitzonderlijk mooie vrouwen op volwassen leeftijd die nog nooit een vriend hebben gehad. Klopt het wat ze zeggen? Gaan jongens/mannen over het algemeen liever voor 'safe' en stappen ze daarom eerder af op normaal uitziende meisjes/vrouwen?
Ik vind het best opvallend, want ze worden veel nagestaard door mannen, maar ze hebben vaak nog nooit een relatie gehad met een jongen/man. En als ze al wel relaties hebben gehad, dan vaak maar een paar.
Hoe denken jullie hierover?
Ik weet dat ik hier eigenlijk boven sta en dat ik niet zou moeten reageren.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:42 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
Je hoopt stiekem dat dat de reden is dat je geen aandacht krijgt van mannen?
Sorry TS je bent gewoon lelijk.
arrogante lelijke vrouw syndroomquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:43 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Ik weet dat ik hier eigenlijk boven sta en dat ik niet zou moeten reageren.
Maar........................., oh nee, wacht, ik reageer toch maar niet.
Ik denk echt dat je een ellendig leventje leidt. Je komt heel gefrustreerd over. Take it easy.quote:
Lijkt toch verdomt veel op een reactie ditquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:43 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Ik weet dat ik hier eigenlijk boven sta en dat ik niet zou moeten reageren.
Maar........................., oh nee, wacht, ik reageer toch maar niet.
Ik ken er een paar, ze zijn inderdaad schaars. Maar ik heb met veel mensen gesproken in mijn leven en ik heb dit ook vaak gehoord van mannen zelf.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:45 schreef Karina het volgende:
Hoe weet je dat ze nooit een relatie hebben gehad? Ken je zulke vrouwen? Zoveel uitzonderlijk mooie vrouwen zijn er namelijk niet volgens mij.
Misschien zijn die wel een stuk arroganter ofzo.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:45 schreef Anonymousforlife het volgende:
Serieuze, volwassen reacties graag. Het is me opgevallen dat jongens minder snel op een mooie vrouw afstappen. Ik zeg niet dat ik dit uit eigen ervaring weet, maar als ik om mij heen kijk zie ik dit.
Wat hoorde je dan van die mannen? Dan heb je je antwoord toch al gehad?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:46 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Ik ken er een paar, ze zijn inderdaad schaars. Maar ik heb met veel mensen gesproken in mijn leven en ik heb dit ook vaak gehoord van mannen zelf.
misschien, maar ik overschat mijn uiterlijk niet, en geef het vooral niet de schuld van mijn maagdelijkheidquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:46 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Ik denk echt dat je een ellendig leventje leidt. Je komt heel gefrustreerd over. Take it easy.
Ik heb het maar van een paar mannen gehoord. Ik zou graag de visie van meerdere mensen hierop willen weten. Misschien had ik net met de wat juist verlegenere mannen te maken?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat hoorde je dan van die mannen? Dan heb je je antwoord toch al gehad?
en zelfs als ze dat niet is zullen genoeg mannen het toch proberen..quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:48 schreef Karina het volgende:
Ik geloof er overigens niet in: als die hele mooie vrouw ook nog eens leuk en sympathiek is dan zullen mannen daar best op afstappen. Niet als ze sjaggerijnig doet.
Dat je iemand mooi vindt hoeft niet te zeggen dat je die persoon (vrouw in dit geval) ook "leuk" vindt.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:48 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Ik heb het maar van een paar mannen gehoord. Ik zou graag de visie van meerdere mensen hierop willen weten. Misschien had ik net met de wat juist verlegenere mannen te maken?
Oh dat denk ik ook wel, al zal er dan geen relatie ontstaan, als die vrouw een sjaggerijnige bitch is of een domme trut. Na een paar weken is het mooie uiterlijk alleen niet genoeg.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:49 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
en zelfs als ze dat niet is zullen genoeg mannen het toch proberen..
Hoeft helemaal niet. Ik heb ooit gelezen dat hele knappe mannen vaak ook een hele knappe vrouw willen, maar dat hele knappe vrouwen niet per se een Adonis hoeven. Misschien is dit wel de reden: mannen weten niet dat vrouwen er in dit opzicht anders over denken dan zij en dat hele knappe vrouwen dus niet per se een hele knappe man hoeven.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:48 schreef Fascination het volgende:
Die vrouwen hebben vaak een relatie met een net zo knappe man.
Ik heb daar nog nooit van gehoord. Persoonlijk denk ik niet dat mooie vrouwen zich druk moeten maken -of- ze iemand vinden, maar of ze -de goeie- vinden.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:40 schreef Anonymousforlife het volgende:
Beste FOK!'ers en FOK!'sters,
Ik heb vaak gehoord over uitzonderlijk mooie vrouwen op volwassen leeftijd die nog nooit een vriend hebben gehad. Klopt het wat ze zeggen? Gaan jongens/mannen over het algemeen liever voor 'safe' en stappen ze daarom eerder af op normaal uitziende meisjes/vrouwen?
Ik vind het best opvallend, want ze worden veel nagestaard door mannen, maar ze hebben vaak nog nooit een relatie gehad met een jongen/man. En als ze al wel relaties hebben gehad, dan vaak maar een paar.
Hoe denken jullie hierover?
Maar misschien schrikt het mannen wel af als ze ook nog eens leuk en sympathiek is. Misschien denken ze dan: die kan iedereen krijgen, dus waarom zou ze mij willen?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:49 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
en zelfs als ze dat niet is zullen genoeg mannen het toch proberen..
Je bent dus maagd. Het verbaast me niet eens een beetje.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:48 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
misschien, maar ik overschat mijn uiterlijk niet, en geef het vooral niet de schuld van mijn maagdelijkheid
maar zelfs als ze een dom wijf of kutkaracter heeft zal er iemand zijn waar ze wel een relatie, hoe oppervlakkig ook, mee kan krijgenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat denk ik ook wel, al zal er dan geen relatie ontstaan, als die vrouw een sjaggerijnige bitch is of een domme trut. Na een paar weken is het mooie uiterlijk alleen niet genoeg.
nee, jijquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:52 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Je bent dus maagd. Het verbaast me niet eens een beetje.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:52 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Maar misschien schrikt het mannen wel af als ze ook nog eens leuk en sympathiek is. Misschien denken ze dan: die kan iedereen krijgen, dus waarom zou ze mij willen?
Daar heb je gelijk in, wat ik wilde zeggen is dat die vrouw qua uiterlijk wel je type kan zijn, maar qua karakter het helemaal niet blijkt te zijn later.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:52 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
maar zelfs als ze een dom wijf of kutkaracter heeft zal er iemand zijn waar ze wel een relatie, hoe oppervlakkig ook, mee kan krijgen
ik geloof gewoon niet dat dergelijke vrouwen bestaan, buiten een enkeling die gewoon niet op zoek is naar een relatie (ten spijt van de legio mannen)
Je kunt mannen en vrouwen in vetgedrukte zin ook gewoon omdraaien.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:51 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Hoeft helemaal niet. Ik heb ooit gelezen dat hele knappe mannen vaak ook een hele knappe vrouw willen, maar dat hele knappe vrouwen niet per se een Adonis hoeven. Misschien is dit wel de reden: mannen weten niet dat vrouwen er in dit opzicht anders over denken dan zij en dat hele knappe vrouwen dus niet per se een hele knappe man hoeven.
Ik heb anders iemand in mijn vriendenkring gehad die bloedmooi was, dat durf ik wel te zeggen. Werd vaak nagestaard, veel jongens waren verliefd op haar en kwamen daar ook voor uit, maar vragen of ze een relatie met hun wilde? Dat hebben ze nooit gedaan.quote:
Waarom was die vrouw dan nog single?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:55 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Ik heb anders iemand in mijn vriendenkring gehad die bloedmooi was, dat durf ik wel te zeggen. Werd vaak nagestaard, veel jongens waren verliefd op haar en kwamen daar ook voor uit, maar vragen of ze een relatie met hun wilde? Dat hebben ze nooit gedaan.
Ik draai eerlijk gezegd niet echt ergens omheen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je kunt mannen en vrouwen in vetgedrukte zin ook gewoon omdraaien.
Ik vraag me af, waar wil je naar toe? Waar draai je omheen?
Ik zou zeggen, spill it out!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |