quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kun je namens jezelf spreken en niet namens anderen?
Thnx.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kun je namens jezelf spreken en niet namens anderen?
Thnx.
Ze was nog jong en de jongens van haar leeftijd waren nog heel onzeker.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:28 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Kom op zeg. Als zij avances zou maken zou elke man er op in gaan. En je kan mij niet vertellen dat een mannelijk model of weet ik veel wat niet op haar af zou stappen vanwege het feit dat hij denkt dat hij haar niet kan versieren. Wat een onzin zeg
Wat lul je nou allemaal joh. Alsjeblieft zeg. Verhaal word steeds mooierquote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:40 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Ze was nog jong en de jongens van haar leeftijd waren nog heel onzeker.
Owh, kom op zeg..quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:40 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Dat wil ik niet, dat heb ik al gedaan in dit topic, inclusief persoonlijke ervaring.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:40 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]![]()
Jij wil zeggen dat het klopt wat ze zegt?
Alweer aannames. Ook genoeg jongens van haar leeftijd die niet onzeker zijn.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:40 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Wat probeer je nou te doen, probeer je de discussie naar een vooraf bedachte conclusie te pushen ofzo? Randvoorwaarden even definieren en discusseren maar.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:40 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Maar zij was wel lekker assertief dus had ze mooi op de jongens van haar leeftijd af kunnen stappen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:40 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of ze wel serieuze moves maakte, zoals mee uitvragen enzo.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Net wist je het niet, nu ineens weer wel..
Ze was assertief toch (ineens)?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:41 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of ze wel serieuze moves maakte, zoals mee uitvragen enzo.
Indirect over TS zelf heb ik het idee.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:42 schreef b4kl4p het volgende:
Over wie hebben we het eigenlijk? Een vriendin van TS die mooi, stil, assertief, perfectie is ofzo?
Echt hequote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:42 schreef DaggerOne het volgende:
TS probeert via een verhaal over een vriendin bevestiging te krijgen dat ze niet aangesproken wordt door mannen omdat ze zogenaamd knap is
Dan moet TS even over haarzelf praten, dat praat wat makkelijker.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:43 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Indirect over TS zelf heb ik het idee.
Ik ben bang dat dat het is. En dat elke man ziet dat het een vrouw is met een rotkarakter.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:42 schreef DaggerOne het volgende:
TS probeert via een verhaal over een vriendin bevestiging te krijgen dat ze niet aangesproken wordt door mannen omdat ze zogenaamd knap is
Laat het me uitleggen: als vrouw krijg je meer aandacht van mannen dan een man krijgt van vrouwen, als we ervan uitgaan dat de vrouw en de man even knap zijn. Vrouwen doen niet zo veel aan nastaren of ook maar nafluiten en zelfs als je als vrouw niet eens zo knap bent, kun je veel seks krijgen door maar in een kroeg op mannen af te stappen en zeggen dat je reuzegeil bent. Andersom moet je als man vaak meer moeite doen: de looks hebben, de skills hebben, de persoonlijkheid hebben en de portemonnee om de drankjes te betalen. Op die manier bedoel ik het.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:30 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Dat geloof jij echt?
Volgens mij zit je zwaar te trollen
Nee, als iemand leuk en sympathiek is dan is er alleen maar meer reden om verliefd te worden.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:52 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Maar misschien schrikt het mannen wel af als ze ook nog eens leuk en sympathiek is. Misschien denken ze dan: die kan iedereen krijgen, dus waarom zou ze mij willen?
Dan spreek je jezelf toch al tegen? Dan had jou voorbeeld uit de OP allang een relatie moeten hebben of ze is dus niet zo knap als je zegt. Of ze is zelf lomp geweestquote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:44 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Laat het me uitleggen: als vrouw krijg je meer aandacht van mannen dan een man krijgt van vrouwen, als we ervan uitgaan dat de vrouw en de man even knap zijn. Vrouwen doen niet zo veel aan nastaren of ook maar nafluiten en zelfs als je als vrouw niet eens zo knap bent, kun je veel seks krijgen door maar in een kroeg op mannen af te stappen en zeggen dat je reuzegeil bent. Andersom moet je als man vaak meer moeite doen: de looks hebben, de skills hebben, de persoonlijkheid hebben en de portemonnee om de drankjes te betalen. Op die manier bedoel ik het.
Ik schat jouw post op 95% waarheid.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:44 schreef Anonymousforlife het volgende:
ebben, de skills hebben, de persoonlijkheid hebben en de portemonnee om de drankjes te betalen. Op die manier bedoel ik het.
Alleen maar theorie van jou. Net als je aanname over hele mooie/knappe vrouwen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:44 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Laat het me uitleggen: als vrouw krijg je meer aandacht van mannen dan een man krijgt van vrouwen, als we ervan uitgaan dat de vrouw en de man even knap zijn. Vrouwen doen niet zo veel aan nastaren of ook maar nafluiten en zelfs als je als vrouw niet eens zo knap bent, kun je veel seks krijgen door maar in een kroeg op mannen af te stappen en zeggen dat je reuzegeil bent. Andersom moet je als man vaak meer moeite doen: de looks hebben, de skills hebben, de persoonlijkheid hebben en de portemonnee om de drankjes te betalen. Op die manier bedoel ik het.
Zij is mijn voorbeeld, maar ik heb dit al veel vaker gehoord en eerlijk gezegd geloof ik erin dat minder mannen een move zullen maken bij mooie vrouwen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar dan lag het aan die knappe dame en niet aan de mannen.
Dan vraag ik me af hoe iemand dan toch liever ervoor kiest om een (ongefundeerde) aanname te maken over -alle- mannen ipv over die ene vrouw?
Heeft vast iets te maken met dat je dingen niet ziet die je wilt zien.
Maar bij een gemiddeld meisje waren ze waarschijnlijk op ook echt op haar afgestapt,quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het aan haar lag, allerlei mannen die blijkbaar verliefd op haar waren en zij reageerde maar niet.
Whatever TS ook probeert boeit natuurlijk ook niet zo. Alleen is het een beetje irritant discusseren als de randvoorwaarden elke 3 posts wijzigen omdat TS vergeten is te vertellen dat haar vriendin een reuzenclitoris heeft. Doe dan gewoon even duidelijk zijn.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Alleen maar theorie van jou. Net als je aanname over hele mooie/knappe vrouwen.
En je probeert er een verhaal over een fictieve vriendin omheen te breien om richting die conclusie te sturen.
Om je vraag, voor de zoveelste keer, te beantwoorden: nee, maar het is me opgevallen dat het sneller van de man afkomt als het een gemiddeld uitziende vrouw betreft.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar waar baseer je dat dan op?!?
Op niets! Op leegte! Het mes snijdt 2 kanten op hoor, als ze zelf niks onderneemt, kan je het niet "de mannen" kwalijk nemen, dan moet ze -zelf- eens wat stappen gaan ondernemen!
Of (en dit is al de zoveelste keer dat ik het vraag) moet het allemaal maar van de man afkomen??
Zij niet dan? Waarom heeft ze dan nooit een move gemaakt? Of hoe werkt die vrouwelijke psychologie want ik snap het niet?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:40 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Oh hoezo niet eigenlijk? Als ik uit zou gaan ergens en iemand komt echt ''een praatje maken'' dan is dat een vrij duidelijke hint, het aantal vrouwen wat dit ''zomaar'' doet is namelijk enorm NIHIL.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:25 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Als je een praatje maakt met een jongen en je bent afgrijselijk knap gaat hij niet meteen denken dat je interesse hebt in hem. En trouwens, waarom moeten hele mooie vrouwen altijd zelf jongens versieren, terwijl de minder mooie zelf versierd worden? Niet een beetje oneerlijk?
Kom je daar nu pas achter freek?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En als jij het hoorde, dan hoorde die knappe vriendin van jou dat dus ook. Als ze dat weet, waar wacht ze dan nog op?
Of moet het allemaal maar van de man af komen?
Ik vraag me wel af hoe ze eruitziet nu.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:59 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Geloof me, ze was heel mooi. Dat kon ik als meisje zien en jongens verrekten hun nekken bijna als ze naar haar omkeken. Veel jongens waren verliefd op haar en ze was zeker geen kutwijf, ik kan namelijk niet bevriend zijn met kutwijven. En toch hebben jongens nooit een echte move bij haar gemaakt.
Hoe kom je daar nou weer bij dat ''mannen dat niet weten''quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:51 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Hoeft helemaal niet. Ik heb ooit gelezen dat hele knappe mannen vaak ook een hele knappe vrouw willen, maar dat hele knappe vrouwen niet per se een Adonis hoeven. Misschien is dit wel de reden: mannen weten niet dat vrouwen er in dit opzicht anders over denken dan zij en dat hele knappe vrouwen dus niet per se een hele knappe man hoeven.
Na een paar minuten eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat denk ik ook wel, al zal er dan geen relatie ontstaan, als die vrouw een sjaggerijnige bitch is of een domme trut. Na een paar weken is het mooie uiterlijk alleen niet genoeg.
Maar zij stapte ook niet op hen af.. dat was mijn punt.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:48 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Maar bij een gemiddeld meisje waren ze waarschijnlijk op ook echt op haar afgestapt,
Wist je dat haar vriendin ook reuma heeft? Vandaar dat het altijd wat moeilijker is.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:48 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Whatever TS ook probeert boeit natuurlijk ook niet zo. Alleen is het een beetje irritant discusseren als de randvoorwaarden elke 3 posts wijzigen omdat TS vergeten is te vertellen dat haar vriendin een reuzenclitoris heeft. Doe dan gewoon even duidelijk zijn.
Ze was onomstotelijk aantrekkelijk voor het andere geslacht. En ze had vaak te kampen met vrouwelijke jaloezie :''), dus seksegenotes hadden dat ook wel door. Maar zij is alleen mijn voorbeeld, uit EIGEN ervaring, maar ik heb dit al vaker gehoord.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:35 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Dan was ze niet knap, of lesbisch. Of niet duidelijk in haar communicatie.
Nou dan! Als het niet allemaal van de man af moet komen, maar de vrouw in kwestie onderneemt zelf niks, dan is het toch de schuld van die hele knappe dame zelf dat ze nooit aan de man heeft kunnen komen???quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:49 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Om je vraag, voor de zoveelste keer, te beantwoorden: nee, maar het is me opgevallen dat het sneller van de man afkomt als het een gemiddeld uitziende vrouw betreft.
Niet echt, ik heb wel de indruk dat de meeste mensen mij wel geloven.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niet altijd.
Je komt zelf met een verhaal dat door meerdere mensen in twijfel wordt getrokken. Dat gebeurt niet altijd op fok!. Sowieso is "altijd" in zo'n zin een zwaktebod, ze kloppen altijd meestal niet
Ze zeggen dat vrouwen de eerste move maken door oogcontact te maken oid..quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:50 schreef snakelady het volgende:
Ik denk dat mannen inderdaad bij een prachtige vrouw eerder zoiets hebben van ze is toch "out of my league" dus waarom proberen.
Maar ik ken een aantal toch wel hele mooie vrouwen die geen moeite hebben om een partner te vinden.
Nouja het is natuurlijk ook wel bijzonder bitter om je hele portmonee stukgeslagen te hebben op zo'n typische perfecte vrouw, om vervolgens te horen: was leuk doei. geen idee waarom ik dit post want eigenlijk sta ik niet achter dit schrijven maar toch druk ik maar op invoeren. zonde vna de lettersquote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:50 schreef snakelady het volgende:
Ik denk dat mannen inderdaad bij een prachtige vrouw eerder zoiets hebben van ze is toch "out of my league" dus waarom proberen.
Maar ik ken een aantal toch wel hele mooie vrouwen die geen moeite hebben om een partner te vinden.
In het begin van het topic deden ze (de mannen/jongens) dat ook bij je "vriendin" en biechtten ze haar zelfs op dat ze verliefd op haar waren maar maakten ze geen "move" (kuch). Vervolgens zeiden ze het ineens niet tegen haar maar tegen anderen in de "vriendenkring". Die dan kennelijk niets tegen je "vriendin" zeiden of de geruchten haar niet ter ore kwamen en later zwakte je alles nog meer af, behalve dan dat ze ineens wel assertief was..quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:48 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Maar bij een gemiddeld meisje waren ze waarschijnlijk op ook echt op haar afgestapt,
Maar die vrouwen durfden wsl -zelf- wel moves te maken. De hele knappe vrouw van TS durfde dat zelf niet. En nu weten we gelijk waarom zij nooit aan een vent is gekomen en dat had niets te maken met waar TS in gelooftquote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:50 schreef snakelady het volgende:
Ik geloof in dit geval wel dat het ook aan haar lag, maar het is me gewoon opgevallen dat het bij gemiddelde meisjes meestal toch wel van de kant van de man afkomt.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja als zij het niet doet en hij ook niet, dat schiet niet op he? Dan lag het dus OOK aan haar en niet aan die mannen.
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:52 schreef b4kl4p het volgende:
geen idee waarom ik dit post want eigenlijk sta ik niet achter dit schrijven maar toch druk ik maar op invoeren. zonde vna de letters
Ik ga ze niet tellen, maar ik denk dat je er een beetje naast zitquote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:51 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Niet echt, ik heb wel de indruk dat de meeste mensen mij wel geloven.
Hehe we zijn erquote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar die vrouwen durfden wsl -zelf- wel moves te maken. De hele knappe vrouw van TS durfde dat zelf niet. En nu weten we gelijk waarom zij nooit aan een vent is gekomen en dat had niets te maken met waar TS in gelooft
Ze was assertief, maar misschien was ze geen initiatiefneemster.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geloof je jezelf nog? Je verhaal zwabbert alle kanten op en het ene want je roept staat lijnrecht tegenover het andere.
Vind je het dan raar dat ik er niks meer van geloof?
Dat is dus waar ik de hele tijd op aanstuurde, vanaf mijn 1e post alquote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe we zijn erDat is het dus inderdaad.
wat veel mensen vergeten is dat hele mooie vrouwen ook enorm onzeker kunnen zijn.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar die vrouwen durfden wsl -zelf- wel moves te maken. De hele knappe vrouw van TS durfde dat zelf niet. En nu weten we gelijk waarom zij nooit aan een vent is gekomen en dat had niets te maken met waar TS in gelooft
Ik geloof dat 95% van de man komt qua ''moves maken''quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:52 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Ik geloof in dit geval wel dat het ook aan haar lag, maar het is me gewoon opgevallen dat het bij gemiddelde meisjes meestal toch wel van de kant van de man afkomt.
Nee, dat durfde ze niet, maar ze was heus erg assertief hoorquote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Die onzekerheid kan resulteren in het niet vinden van een partner (of bijvoorbeeld het accepteren van een partner die out of her league is, maar dan andersomquote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:55 schreef snakelady het volgende:
[..]
wat veel mensen vergeten is dat hele mooie vrouwen ook enorm onzeker kunnen zijn.
Zoals Cameron Russel al in dit stukje zegt, Modellen zijn de meest onzekere vrouwen die er rondlopen.
Maar dat is het nou! Zo veel uitzonderlijk knappe mannen zijn er niet. Ik heb geen mannelijk oog voor schoonheid, maar ik kan je zeggen dat ze er één op de 800 was ofzo. En ze kreeg genoeg mannelijke aandacht, maar de heren durfden nooit een serieuze move te maken.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:38 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Hoevaak moet ik nog zeggen dat er genoeg moves op knappe vrouwen gemaakt worden? Alleen misschien niet door gemiddelde mannen, maar door knappe mannen. Als een vrouw geen aandacht krijgt is ze ook niet mooi/knap, ZO SIMPEL IS HET
Wattes?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:54 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Ze was assertief, maar misschien was ze geen initiatiefneemster.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |