Ze was onomstotelijk aantrekkelijk voor het andere geslacht. En ze had vaak te kampen met vrouwelijke jaloezie :''), dus seksegenotes hadden dat ook wel door. Maar zij is alleen mijn voorbeeld, uit EIGEN ervaring, maar ik heb dit al vaker gehoord.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:35 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Dan was ze niet knap, of lesbisch. Of niet duidelijk in haar communicatie.
Nou dan! Als het niet allemaal van de man af moet komen, maar de vrouw in kwestie onderneemt zelf niks, dan is het toch de schuld van die hele knappe dame zelf dat ze nooit aan de man heeft kunnen komen???quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:49 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Om je vraag, voor de zoveelste keer, te beantwoorden: nee, maar het is me opgevallen dat het sneller van de man afkomt als het een gemiddeld uitziende vrouw betreft.
Niet echt, ik heb wel de indruk dat de meeste mensen mij wel geloven.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niet altijd.
Je komt zelf met een verhaal dat door meerdere mensen in twijfel wordt getrokken. Dat gebeurt niet altijd op fok!. Sowieso is "altijd" in zo'n zin een zwaktebod, ze kloppen altijd meestal niet
Ze zeggen dat vrouwen de eerste move maken door oogcontact te maken oid..quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:50 schreef snakelady het volgende:
Ik denk dat mannen inderdaad bij een prachtige vrouw eerder zoiets hebben van ze is toch "out of my league" dus waarom proberen.
Maar ik ken een aantal toch wel hele mooie vrouwen die geen moeite hebben om een partner te vinden.
Nouja het is natuurlijk ook wel bijzonder bitter om je hele portmonee stukgeslagen te hebben op zo'n typische perfecte vrouw, om vervolgens te horen: was leuk doei. geen idee waarom ik dit post want eigenlijk sta ik niet achter dit schrijven maar toch druk ik maar op invoeren. zonde vna de lettersquote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:50 schreef snakelady het volgende:
Ik denk dat mannen inderdaad bij een prachtige vrouw eerder zoiets hebben van ze is toch "out of my league" dus waarom proberen.
Maar ik ken een aantal toch wel hele mooie vrouwen die geen moeite hebben om een partner te vinden.
In het begin van het topic deden ze (de mannen/jongens) dat ook bij je "vriendin" en biechtten ze haar zelfs op dat ze verliefd op haar waren maar maakten ze geen "move" (kuch). Vervolgens zeiden ze het ineens niet tegen haar maar tegen anderen in de "vriendenkring". Die dan kennelijk niets tegen je "vriendin" zeiden of de geruchten haar niet ter ore kwamen en later zwakte je alles nog meer af, behalve dan dat ze ineens wel assertief was..quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:48 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Maar bij een gemiddeld meisje waren ze waarschijnlijk op ook echt op haar afgestapt,
Maar die vrouwen durfden wsl -zelf- wel moves te maken. De hele knappe vrouw van TS durfde dat zelf niet. En nu weten we gelijk waarom zij nooit aan een vent is gekomen en dat had niets te maken met waar TS in gelooftquote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:50 schreef snakelady het volgende:
Ik geloof in dit geval wel dat het ook aan haar lag, maar het is me gewoon opgevallen dat het bij gemiddelde meisjes meestal toch wel van de kant van de man afkomt.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja als zij het niet doet en hij ook niet, dat schiet niet op he? Dan lag het dus OOK aan haar en niet aan die mannen.
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:52 schreef b4kl4p het volgende:
geen idee waarom ik dit post want eigenlijk sta ik niet achter dit schrijven maar toch druk ik maar op invoeren. zonde vna de letters
Ik ga ze niet tellen, maar ik denk dat je er een beetje naast zitquote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:51 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Niet echt, ik heb wel de indruk dat de meeste mensen mij wel geloven.
Hehe we zijn erquote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar die vrouwen durfden wsl -zelf- wel moves te maken. De hele knappe vrouw van TS durfde dat zelf niet. En nu weten we gelijk waarom zij nooit aan een vent is gekomen en dat had niets te maken met waar TS in gelooft
Ze was assertief, maar misschien was ze geen initiatiefneemster.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geloof je jezelf nog? Je verhaal zwabbert alle kanten op en het ene want je roept staat lijnrecht tegenover het andere.
Vind je het dan raar dat ik er niks meer van geloof?
Dat is dus waar ik de hele tijd op aanstuurde, vanaf mijn 1e post alquote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe we zijn erDat is het dus inderdaad.
wat veel mensen vergeten is dat hele mooie vrouwen ook enorm onzeker kunnen zijn.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar die vrouwen durfden wsl -zelf- wel moves te maken. De hele knappe vrouw van TS durfde dat zelf niet. En nu weten we gelijk waarom zij nooit aan een vent is gekomen en dat had niets te maken met waar TS in gelooft
Ik geloof dat 95% van de man komt qua ''moves maken''quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:52 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Ik geloof in dit geval wel dat het ook aan haar lag, maar het is me gewoon opgevallen dat het bij gemiddelde meisjes meestal toch wel van de kant van de man afkomt.
Nee, dat durfde ze niet, maar ze was heus erg assertief hoorquote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Die onzekerheid kan resulteren in het niet vinden van een partner (of bijvoorbeeld het accepteren van een partner die out of her league is, maar dan andersomquote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:55 schreef snakelady het volgende:
[..]
wat veel mensen vergeten is dat hele mooie vrouwen ook enorm onzeker kunnen zijn.
Zoals Cameron Russel al in dit stukje zegt, Modellen zijn de meest onzekere vrouwen die er rondlopen.
Maar dat is het nou! Zo veel uitzonderlijk knappe mannen zijn er niet. Ik heb geen mannelijk oog voor schoonheid, maar ik kan je zeggen dat ze er één op de 800 was ofzo. En ze kreeg genoeg mannelijke aandacht, maar de heren durfden nooit een serieuze move te maken.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:38 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Hoevaak moet ik nog zeggen dat er genoeg moves op knappe vrouwen gemaakt worden? Alleen misschien niet door gemiddelde mannen, maar door knappe mannen. Als een vrouw geen aandacht krijgt is ze ook niet mooi/knap, ZO SIMPEL IS HET
Wattes?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:54 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Ze was assertief, maar misschien was ze geen initiatiefneemster.
Maar zijzelf ook niet!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:56 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Maar dat is het nou! Zo veel uitzonderlijk knappe mannen zijn er niet. Ik heb geen mannelijk oog voor schoonheid, maar ik kan je zeggen dat ze er één op de 800 was ofzo. En ze kreeg genoeg mannelijke aandacht, maar de heren durfden nooit een serieuze move te maken.
Dan nog, een mooie vrouw wordt hoe dan ook aangesproken. punt.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:56 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Maar dat is het nou! Zo veel uitzonderlijk knappe mannen zijn er niet. Ik heb geen mannelijk oog voor schoonheid, maar ik kan je zeggen dat ze er één op de 800 was ofzo. En ze kreeg genoeg mannelijke aandacht, maar de heren durfden nooit een serieuze move te maken.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom kom jij met moeten?
Ik stel je gewoon een vraag en ik stel hem maar nog een keer (want ik denk niet dat je hem helemaal hebt begrepen):
Maakte zij zelf wel eens een move? Ja of nee?
Ik ken haar leven niet uit mijn hoofd, maar voor zover ik weet heeft ze nooit een serieuze move gemaakt en volgens mij heb ik dit al gezegd.
Gewoon ja of nee intikken
Nee, want ze zeiden niet dat ze verliefd op haar waren toch?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:56 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Misschien was ze wel computerhacker en kon ze alleen maar in shellcode praten.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:56 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Valt wel mee, een knappe vrouw krijgt echt wel een knappe man hoor.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:58 schreef kingtoppie het volgende:
[ afbeelding ]
Maar TS heeft wel gelijk
Ik zie het, de knapste vrouwen krijgen 0% aandachtquote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:58 schreef kingtoppie het volgende:
[ afbeelding ]
Maar TS heeft wel gelijk
Als er heel veel mannen zijn die een vrouw mooi vinden, dan is de kans dat ze wordt aangesproken in ieder geval groter.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:57 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Dan nog, een mooie vrouw wordt hoe dan ook aangesproken. punt.
Of niks als ze niet op avances ingaat van mannen en zelf ook niks doet!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:59 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Valt wel mee, een knappe vrouw krijgt echt wel een knappe man hoor.
Duidelijk geen 0% maargoedquote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zie het, de knapste vrouwen krijgen 0% aandacht
Ja sorry, er reageren best veel mensen en hier ben ik ook blij mee, maar het geeft wel veel typwerk. En geloof me, qua persoonlijkheid was ze ook one of a kind. Het was een bloedmooi, zeer intelligent en opvallend persoon, dat kan ik jullie wel vertellen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:40 schreef b4kl4p het volgende:
Maargoed weet je, een vrouw valt gewoon op door haar gedrag. Een hele mooie vrouw die de hele avond wat met haar hak tikt als zijnde een paringsdans. Is in iedergeval in de disco niet zo bijster interessant.
Als je vrouw in kwestie dan ook nog niet zo handig is in het sociale contact kan dit best probs opleveren natuurlijk.
Maargoed ik heb een beetje het idee dat ik een monoloog aan het typen ben met vertraagde discussiestand. Misschien moeten we even wat rustiger aan doen en meer pics van mooie vrouwen posten.
Misschien moet je vragen of ze met je op date wilt, je vind haar wel leuk geloof ikquote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:00 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Ja sorry, er reageren best veel mensen en hier ben ik ook blij mee, maar het geeft wel veel typwerk. En geloof me, qua persoonlijkheid was ze ook one of a kind. Het was een bloedmooi, zeer intelligent en opvallend persoon, dat kan ik jullie wel vertellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |