Koken hoeft ze niet te kunnen, dat kan ik al.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo langzamerhand wil IK die vrouw wel daten! Knap, slim, assertief. Als ze ook nog kan koken...
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:09 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Oh mijn excuses vergeten, jij wilt vast wel mijn memorybankje zijn!?
Damn ik niet. Ik zoek er eentje die kan koken.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:10 schreef snakelady het volgende:
[..]
Koken hoeft ze niet te kunnen, dat kan ik al.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
We volgen gewoon je schatkaart
Ik wilde je nog wel uitleggen hoe je patience maakt in C# maargoed, ga ik wel weer achter die wel happende horken aan hoor.quote:
Hello world kan ik alquote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:11 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ik wilde je nog wel uitleggen hoe je patience maakt in C# maargoed, ga ik wel weer achter die wel happende horken aan hoor.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
We volgen gewoon je schatkaart
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
Behalve dat je ook op vrouwen valt.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:14 schreef Anonymousforlife het volgende:
LOL, Ik ben niet verliefd op haar. Pfff, wordt er van vrouwen meteen verwacht dat we jaloerse krengen zijn naar elkaar toe en dat we elkaar niet kunnen prijzen ofzo.... Ik ben hartstikke hetero.
Maar ook een beetje bicurieus?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:14 schreef Anonymousforlife het volgende:
LOL, Ik ben niet verliefd op haar. Pfff, wordt er van vrouwen meteen verwacht dat we jaloerse krengen zijn naar elkaar toe en dat we elkaar niet kunnen prijzen ofzo.... Ik ben hartstikke hetero.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij vindt het normaal om bergen relaties gehad te hebben?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:38 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Wat? Ik ben geen hoer hoor, als dat is wat je denkt...
Ze kan ook een gruwelijk arrogante uitstraling hebben; dan is het voor mij ook direct over en sluiten.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:38 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Hoevaak moet ik nog zeggen dat er genoeg moves op knappe vrouwen gemaakt worden? Alleen misschien niet door gemiddelde mannen, maar door knappe mannen. Als een vrouw geen aandacht krijgt is ze ook niet mooi/knap, ZO SIMPEL IS HET
Maargoed, uitzonderlijk knappe vrouwen zullen dus inderdaad iets minder snel aangesproken worden door een meer 'bereikbaar'' ogend meisje.quote:Gaan jongens/mannen over het algemeen liever voor 'safe' en stappen ze daarom eerder af op normaal uitziende meisjes/vrouwen?
Jij hebt ook 2 pluspunten als het goed is.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:19 schreef Anonymousforlife het volgende:
LOL, ze was echt geen supermens. Ik heb gewoon pluspunten van haar genoemd en die waren: zeer mooi, zeer intelligent, assertief en een opvallend karakter.
Ik heb me in ieder geval prima vermaaktquote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dus dit hele topic was maar een geintje???
Ach, het was wel geinig jaquote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb me in ieder geval prima vermaakt
geintjequote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:25 schreef Anonymousforlife het volgende:
Nee, dit hele topic was geen geintje. Heb ik dat dan gezegd?
PIquote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:26 schreef Anonymousforlife het volgende:
Dat geintje ging over dat ik tegen kingtoppie zei dat ik out of his leage was.
Oeh, je bent beschikbaar voor mij?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:26 schreef Anonymousforlife het volgende:
Dat geintje ging over dat ik tegen kingtoppie zei dat ik out of his leage was.
Anders ik welquote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb me in ieder geval prima vermaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |