SPOILER: STONERMEET INFOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:DISCLAIMER: Er kunnen foto's gemaakt worden waar jij ook op staat, hou daar rekening mee. Als je een foto hebt gemaakt die je graag online (hetzij Facebook/FOK!/etc.) wilt zetten, vraag dan wel van te voren even aan de personen die (herkenbaar) op de foto staan of ze dat goed vinden.
Alle foto's die je gemaakt hebt kun je kwijt in een beveiligde Stoner-Photobucket (wachtwoord krijgen alleen de aanwezigen), zodat we alle foto's van de dag bij elkaar hebben.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:DISCLAIMER 2: Het is mogelijk dat je Ugjerke tegen het lijf loopt. Mocht dit gebeuren, blijf dan zo stil mogelijk staan en hoop dat hij afgeleid wordt door bewegingen of geluiden elders. Tevens kunt u slachtofferhulp bereiken op 0800-6334286.
De OP vind je hier.
Stoners:SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bentquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
Heeft FOK!verkiring met Klojo120
het ergst is eigenlijk dat die kinderen wel waarde aan hun werk hechtenquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:09 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Lol, dan wordt het codeboek gewoon niet goed gelopen. Werkte zelf bij een appie die een paar keer appie van het jaar was geworden (triest dat ze daar een prijs voor hebben, maar toch), en daar was alles altijd wel piekfijn op orde.
Blijven slavendrijvers though, je enkel en alleen afrekenen op het aantal colli dat je per uur vult. Gelukkig zal ik nooit meer vakkenvullen en nooit meer bij een supermarkt werken
Hasj komt over het algemeen ook van indica, en daar word je nu eenmaal stoned vanquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
oh ja, ik ben bijna nooit higheigenlijk nooit
Paar keer hasj gerookt maar in mijn herinneringen niet echt noemenswaardig (waarschijnlijk gewoon niet genoeg
)
ben altijd stoned, en dan zijn mijn ledenmaten gewoon zwaar en moeten chillen
Wtf.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:13 schreef Drommeldaris het volgende:
GODVERDOMME, mijn kip knalt van mijn bord af in de magnetron. Zijn er quantumphysisisten in deze sc die mij vertellen hoe dit kan?
het is iets met een transistor, met de hoogte van 1 laag moleculen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:13 schreef Drommeldaris het volgende:
GODVERDOMME, mijn kip knalt van mijn bord af in de magnetron. Zijn er quantumphysisisten in deze sc die mij vertellen hoe dit kan?
MUUUUUUUUUUUUUUUURquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
het is iets met een transistor, met de hoogte van 1 laag moleculen.
sativaquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:13 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Hasj komt over het algemeen ook van indica, en daar word je nu eenmaal stoned vanEn van tabak erbij word je ook stoned (je bloedvaten vernauwen door de tabak).
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:14 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Er lag maar 1 stukje kip naast trouwens
quote:Hoewel hun gewicht lager is en bloeitijd langer, worden Sativa’s door veel kwekers toch gewaardeerd om hun ‘high’-effect. Dat kan tot uiting komen als een cerebraal, energiek, creatief, giechelig of zelfs psychedelisch effect. Het effect is minder overdonderend dan de Indica-’stone’ en de kans dat de gebruiker in slaap valt is ook kleiner.
Anders leer je koken en flikker je niet je kip op een bord in de magnetron.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:13 schreef Drommeldaris het volgende:
Kloptquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:13 schreef Life2.0 het volgende:
mijn reactie wat doe
[..]
het ergst is eigenlijk dat die kinderen wel waarde aan hun werk hechten
poosje terug, demente graftak wil 30 euro boodschappen betalen met 15 euro aan kleingeld (NO JOKE!) en was enige kassa open, meisje in paniek natuurlijk
zeg van, relax jij zit hier toch de hele dag, niet jouw probleem
Niiiiicequote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
het is iets met een transistor, met de hoogte van 1 laag moleculen.
Kip gemarineerd met chili en peper, gewokt met kleine stukjes wortelen en uitjes met een milde rijstquote:
Ik kook altijd direct voor 3 dagenquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:15 schreef Sardu het volgende:
[..]
Anders leer je koken en flikker je niet je kip op een bord in de magnetron.
Barbaar.
Hulde aan de survivalaar.quote:
Rijst met gember en kurkumaquote:
Ah, dus was het gewoon opwarmen. Phew.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik kook altijd direct voor 3 dagen(of 6 personen, het is maar hoe je het bekijkt
)
supermarkt kip vol water, water kookt en plof(kip?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:13 schreef Drommeldaris het volgende:
Ja ik loop echt mega achterquote:
quote:
Heftige kookmuziek.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
[..]
Kip gemarineerd met chili en peper, gewokt met kleine stukjes wortelen en uitjes met een milde rijst
Meest waarschijnlijk inderdaad, oplichters zijn hetquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:19 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
supermarkt kip vol water, water kookt en plof(kip?
Maar rijst is toch juist mild als het niet gekruid is?quote:
Zou kunnen, kip van Jumbo iig (familiepakket hele kipfillets)quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:19 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
supermarkt kip vol water, water kookt en plof(kip?
Van indica (hasj) werd je toch high en van sativa (wiet) werd je stoned?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:13 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Hasj komt over het algemeen ook van indica, en daar word je nu eenmaal stoned vanEn van tabak erbij word je ook stoned (je bloedvaten vernauwen door de tabak).
zout water zelfs nogquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:20 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Meest waarschijnlijk inderdaad, oplichters zijn hetVolstauwen met water om het gewicht op te drijven
indica'squote:Op donderdag 20 juni 2013 21:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Van indica (hasj) werd je toch high en van sativa (wiet) werd je stoned?
Of maakt het niet uit, zolang je er maar geen tabak bij doet als je high wil worden, en wél tabak als je stoned wil worden?
Ik vond mur wel lekker bezig vandaag met z'n natuurkundige shitjes waar ik eventjes te dom voor was om te begrijpen waar de fuck het over ging en dus doorscrolldequote:Op donderdag 20 juni 2013 21:13 schreef Drommeldaris het volgende:
de beste poezels heten poesquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:21 schreef LompeHork het volgende:
[ link | afbeelding ]
Poes_YAWN by LompeHork, on Flickr
Één van onze poezen, deze heet "Poes"wat een lekkerding is het ook.
NU HEB IK ZIN IN KIP GODVERDOMME KUTNEGERquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:14 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Er lag maar 1 stukje kip naast trouwens
Nee. Van indica (en hasj) word je stoned en van sativa word je high. Met tabak erbij word je van indica nog stoneder en word je van sativa ook stoned.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Of maakt het niet uit, zolang je er maar geen tabak bij doet als je high wil worden, en wél tabak als je stoned wil worden?
moira @ physicsquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik vond mur wel lekker bezig vandaag met z'n natuurkundige shitjes waar ik eventjes te dom voor was om te begrijpen waar de fuck het over ging en dus doorscrollde
Kip, het meest veelzijde stukje vlees, kip!quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
NU HEB IK ZIN IN KIP GODVERDOMME KUTNEGER
oh ik dacht dat je van hasj ook high werd, ook als je er wel tabak bij hebt.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:23 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Nee. Van indica (en hasj) word je stoned en van sativa word je high. Met tabak erbij word je van indica nog stoneder en word je van sativa ook stoned.
Energiek vs. lui basicallyquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:25 schreef Beach het volgende:
wat is het verschil tussen high en stoned :S
andersomquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
vroeger stond ik een 8 voor die bètashit. Then I met weed.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:23 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
moira @ physics
[ [url=http://static.fjcdn.com/pictures/U+WOT+M8+description+.+http+www.facebook.com+martin.w.keating_079b02_4051759.jpg]afbeelding[/url] ]
Je moet echt eens een keer puur sativa roken, gaat echt een wereld voor je openquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
oh ik dacht dat je van hasj ook high werd, ook als je er wel tabak bij hebt.
ik snap daar nooit een kut van. mja ik weet toch het verschil verder niet echt gezien ik alleen maar simpele wiet (indica dus blijkbaar) in een joint met tabak stop en dan stoned word
Dat ziet er zo fucking lekker uitquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:23 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
Cupcakes bakken met Murdera
er is toch ook hash die gemaakt wordt van sativa en waar je high van wordt?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:23 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Nee. Van indica (en hasj) word je stoned en van sativa word je high. Met tabak erbij word je van indica nog stoneder en word je van sativa ook stoned.
Klopt, maar over het algemeen komt hasj toch wel van indica planten.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:27 schreef Studeur het volgende:
[..]
er is toch ook hash die gemaakt wordt van sativa en waar je high van wordt?
hash = high in de volksmond
het is dat je stoned bent want je zegt alles verkeerd omquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
oh ik dacht dat je van hasj ook high werd, ook als je er wel tabak bij hebt.
ik snap daar nooit een kut van. mja ik weet toch het verschil verder niet echt gezien ik alleen maar simpele wiet (indica dus blijkbaar) in een joint met tabak stop en dan stoned word
Maar noem eens wat goede sativa dan?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:26 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Je moet echt eens een keer puur sativa roken, gaat echt een wereld voor je open
nee jong, indica is makkelijker binnenshuis te kweken dus daar zal je eerder bubble hasj van vinden, maar ekte eckte hasj, gerold, komt gewoon van wat er in die omgeving staatquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:28 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Klopt, maar over het algemeen komt hasj toch wel van indica planten.
ditquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:27 schreef Trollscience het volgende:
"lol beavus buthea doritos nachos eten XDXD"
Waar de nooduitgangen zijn. Voor het geval dat.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar noem eens wat goede sativa dan?
Kan ik dat ook gewoon grinden en over m'n joint gooien zoals ik dat nu met mijn WW/K2/Bubblegum doe enzo?
Waar moet ik om vragen bij de shop_
Dat weet ik toevallig omdat daar netjes bordjes bij hangenquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:29 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Waar de nooduitgangen zijn. Voor het geval dat.
Elke Haze is sativa. Mijn favoriet is Super Silver Haze of Super Lemon Hazequote:Op donderdag 20 juni 2013 21:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Kan ik dat ook gewoon grinden en over m'n joint gooien zoals ik dat nu met mijn WW/K2/Bubblegum doe enzo?
beter rook je gewoon goede hasj, van die bijna zwarte die op kamertemp als fimoklei aanvoelt, zachter de beterquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh, wist ik nietquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:29 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
nee jong, indica is makkelijker binnenshuis te kweken dus daar zal je eerder bubble hasj van vinden, maar ekte eckte hasj, gerold, komt gewoon van wat er in die omgeving staat
Neequote:Op donderdag 20 juni 2013 21:32 schreef Trollscience het volgende:
nooit hasj gerookt, is het zoveel anders dan
Dank je.quote:
En iedereen wéét dat je stoned bent (terwijl ze dat níét weten) en dat helemaal kut voelt wnat je moet normaal doen amar lukt nietquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:30 schreef Trollscience het volgende:
[..]
met dat gevoel in het openbaaralsof je jezelf van veraf ziet en melig en vet para om je heen
Nee, alleen een kolom voor hasj en wiet en voorgedraaide jointsquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:30 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Elke Haze is sativa. Mijn favoriet is Super Silver Haze of Super Lemon HazeMaar elke Haze voldoet in principe. Hebben ze niet gewoon op de 'menukaart' bij jou een kolom voor indica en een kolom voor sativa? En het draaien en alles is precies hetzelfde
Het is hier geen gym.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:34 schreef Drommeldaris het volgende:
Hebben jullie al eens protein gerookt? (waterpijp)
alle niederlandsche haze is enkel kruizing, nu heb je wel in amsterdam een paar shops die vooral sativa domiant strains kweken maar is toch anders, greenhouse moet je dan wezenquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:30 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Elke Haze is sativa. Mijn favoriet is Super Silver Haze of Super Lemon HazeMaar elke Haze voldoet in principe. Hebben ze niet gewoon op de 'menukaart' bij jou een kolom voor indica en een kolom voor sativa? En het draaien en alles is precies hetzelfde
Tieten zijn mooi hahaquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:35 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Nee serieus, omdat ik op je Tumblr keek en tieten enzo.
pics?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:35 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Nee serieus, omdat ik op je Tumblr keek en tieten enzo.
Met tabak erdoor merk je ook niet echt verschil, beste is om het puur te rokenquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, alleen een kolom voor hasj en wiet en voorgedraaide joints![]()
Haze staat sowieso wel op de lijst, altijdMaar eens nemen dan
Heb volgens mij wel één keer een hazejoint gerookt maar is me niet van bij gebleven dat het zo'n verschil maakte ofzo
Nja soms vind ik het juist rete irritant aan stoned zijn dat ik zo lui ben dus lijkt me ook wel wat om met mensen samen te doen vooralquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:37 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Met tabak erdoor merk je ook niet echt verschil, beste is om het puur te roken
Vind het zelf een stuk fijner om high te zijn dan om stoned te zijn, maar dat verschilt ook heel erg per persoon natuurlijk
Greenhouse is echt een bazenshop trouwensquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:36 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
alle niederlandsche haze is enkel kruizing, nu heb je wel in amsterdam een paar shops die vooral sativa domiant strains kweken maar is toch anders, greenhouse moet je dan wezen
ja, omdat verhoudingen totaal anders zijn, in de wiet dit qua verhouding altijd te veel thc, wat helemaal geen voordeel hheeftquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:32 schreef Trollscience het volgende:
nooit hasj gerookt, is het zoveel anders dan
Goede blogquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:37 schreef Amarantha het volgende:
Mijn Tumblr staat gewoon in mijn onderschrift
Gewoon rebloggen, beetje zelfde als retweeten en delen op fbquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:40 schreef Moira. het volgende:
Wat is eigenlijk precies het nut van tumblr?
Gewoon van elke hersenscheet die je hebt een bijpassend plaatje posten zodat andere mensen in hersenloze buien lekker plaatjes kunnen scrollen?
Ik neuk je knokkel.quote:
tietenquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:37 schreef Amarantha het volgende:
Mijn Tumblr staat gewoon in mijn onderschrift
Precies.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:40 schreef Moira. het volgende:
Gewoon van elke hersenscheet die je hebt een bijpassend plaatje posten zodat andere mensen in hersenloze buien lekker plaatjes kunnen scrollen?
Maar dus gewoon shit die jij dan op tumblr ziet die je vet vindt zet je dan op je eigen tumblrpage? Zodat je een soort samenvatting hebt van plaatjes die jij vet vindt?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:40 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Gewoon rebloggen, beetje zelfde als retweeten en delen op fb
Dat jaquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:40 schreef Moira. het volgende:
vraag het aan een 'socialmediaexpert'quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:40 schreef Moira. het volgende:
Nja moet zeggen dat ik het soms wel vet vindt, maar je hebt er zo verrekte weinig aanquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:41 schreef Beach het volgende:
[..]
Precies.
Er zijn weinig uitzondering, de meesten zijn zogenaamde hippe en artistieke plaatjes.
Ja. Basically.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar dus gewoon shit die jij dan op tumblr ziet die je vet vindt zet je dan op je eigen tumblrpage? Zodat je een soort samenvatting hebt van plaatjes die jij vet vindt?
En andere mensen kunnen dan hersenloos door jouw plaatjes scrollen?
mental note madequote:Op donderdag 20 juni 2013 21:39 schreef Trollscience het volgende:
hey life heb je de nieuwe the world is a beautiful place al gehoord?
Klopt, zodra je inziet dat het tijd kost en het feitelijk niks oplevert is het leuke eraf.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nja moet zeggen dat ik het soms wel vet vindt, maar je hebt er zo verrekte weinig aan
ja bijvoorbeeld lekker rielekzen en bedenkend at je nog iets moest doenquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nja soms vind ik het juist rete irritant aan stoned zijn dat ik zo lui ben dus lijkt me ook wel wat om met mensen samen te doen vooral
Het meeste is een kruising tussen een indica en sativa, dat je het even weet, zoals white widowquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, alleen een kolom voor hasj en wiet en voorgedraaide joints![]()
Haze staat sowieso wel op de lijst, altijdMaar eens nemen dan
Heb volgens mij wel één keer een hazejoint gerookt maar is me niet van bij gebleven dat het zo'n verschil maakte ofzo
moderne versie van 'save as'quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar dus gewoon shit die jij dan op tumblr ziet die je vet vindt zet je dan op je eigen tumblrpage? Zodat je een soort samenvatting hebt van plaatjes die jij vet vindt?
En andere mensen kunnen dan hersenloos door jouw plaatjes scrollen?
Jammer dat ik dat al in zie voor ik ermee begonnen benquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:43 schreef Beach het volgende:
[..]
Klopt, zodra je inziet dat het tijd kost en het feitelijk niks oplevert is het leuke eraf.
Ja preciesquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:43 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ja bijvoorbeeld lekker rielekzen en bedenkend at je nog iets moest doen
Ga van FOK! af danquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:43 schreef Beach het volgende:
[..]
Klopt, zodra je inziet dat het tijd kost en het feitelijk niks oplevert is het leuke eraf.
Ah okequote:Op donderdag 20 juni 2013 21:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het meeste is een kruising tussen een indica en sativa, dat je het even weet, zoals white widow
Ik zou emotionally stable doen en good looking denk ik.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:44 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Deze plaatjes kunnen bij mij dus nooit kloppen he
mijn tumblr is beter allemaal goede muziek en muzikanten enzo !!!quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:44 schreef Moira. het volgende:
Bij Ama zie je eigenlijk alleen dingen gerelateerd aan wiet, tattoos, eten en seks.
Ik kies gewoon niet dan behoud ik alle 3quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:45 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik zou emotionally stable doen en good looking denk ik.
Geen idee, maar ik zie nu je sig pas.quote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:44 schreef Moira. het volgende:
Bij Ama zie je eigenlijk alleen dingen gerelateerd aan wiet, tattoos, eten en seks.
Hehe.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:46 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik zie nu je sig pas.
geef link danquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:46 schreef Trollscience het volgende:
[..]
mijn tumblr is beter allemaal goede muziek en muzikanten enzo !!!
Ik vind ama's layout wel tofferquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
the-shape-of-pun-to-come haha snap je hem
klopt, ik ben niet goed met themes, ga dan altijd autisten dan de kleuren van de dingen die ik reblog niet kloppen enzoquote:
Ik ook niet. Gewoon op google zoekenquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:50 schreef Trollscience het volgende:
[..]
klopt, ik ben niet goed met themes, ga dan altijd autisten dan de kleuren van de dingen die ik reblog niet kloppen enzo
oh whehequote:Op donderdag 20 juni 2013 21:50 schreef Trollscience het volgende:
[..]
klopt, ik ben niet goed met themes, ga dan altijd autisten dan de kleuren van de dingen die ik reblog niet kloppen enzo
Nicequote:Op donderdag 20 juni 2013 21:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
TV / Transformers IV in productie!! En weer in Detroit.
Zei het toch.
Yes, zie DM.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
NiceVerder al enig nieuws daarover dan?
Geen squattheme hebbenquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:46 schreef Snowbells het volgende:
Ik heb iets met oceanen en palmbomen en bloesem
Het is 'SWAT team'.quote:
Doordat je altijd zo de focus op kuiten legt ontgaat je helemaal de schoonheid van de knieholte. Leer eens wat verder kijken.quote:
Superdudes?quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:03 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Denken dat ik Tumblr heb
Tumblr
Hyves
Superdudes
Partyflock
CU2![]()
![]()
niet doen je wilt toch niet van die vieze spieren en eruit gaan zien als een bodybuilderquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:05 schreef Snowbells het volgende:
Ik wil ook beginnen met sporten en mooi gespierd worden
even wachten tot 20 graden, dan gaat het sportschoolvolk gaan 'aan de slag'quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:05 schreef Snowbells het volgende:
Ik wil ook beginnen met sporten en mooi gespierd worden
Die ben ik stap voor stap aan het instrueren wat ie moet doen in de keukenquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:07 schreef Sardu het volgende:
Mur is met z'n hele toko in de brand gevlogen?
Bij ons zijn een keer twee docenten (of nja een AK docent en een congierge) gewoon weggepest/weggegaan nadat hun gay.nl profielen door leerlingen ontdekt waren en overal werden rondgeplakt enzoquote:
ik zei mooi gespierdquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:07 schreef Beach het volgende:
[..]
niet doen je wilt toch niet van die vieze spieren en eruit gaan zien als een bodybuilder
Dat meen je niet.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die ben ik stap voor stap aan het instrueren wat ie moet doen in de keuken
toen ze hier een gebouw wilden bouwen vroegen ze toen ik langs fietste of ik even de heipaal tussen mijn benen kon klemmen zodat ze hem de grond in konden slaanquote:
Dat is eigenlijk best wel triestquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Bij ons zijn een keer twee docenten (of nja een AK docent en een congierge) gewoon weggepest/weggegaan nadat hun gay.nl profielen door leerlingen ontdekt waren en overal werden rondgeplakt enzo
Dat kon ik vroeger ookquote:
wtf is dezequote:Op donderdag 20 juni 2013 22:09 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ziet er echt sick uit
Dit is natuurlijk helemaal niks voor in een stonertopic he. Mindfucks allover bij de vaste bezoekers.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:09 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ziet er echt sick uit
Smaakt vast naar poepquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:10 schreef OllieWilliams het volgende:
chinezen met fancy sigaretten hierBordeauxrood bij de filter ipv bruin, met dan aan de bovenkant van het filter (dus niet waar je hem in je mond steekt, maar waar het overgaat in witte vloei gewoon) een goud en een zilver randje
Het valt niet mee moet ik je zeggenquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:09 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat meen je niet.![]()
![]()
De arme jongen. Nouja, zolang hij reageert is ie nog niet in de brand gevlogen.
Wat is ie aan het bereiden dan? Beef jerky?quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het valt niet mee moet ik je zeggen
Kip curry met zo'n potje van patak's en rijstquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:12 schreef Sardu het volgende:
[..]
Wat is ie aan het bereiden dan? Beef jerky?
Truequote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:13 schreef LompeHork het volgende:
Moira gaat zaterdag soppen in haar broekje.
Maar, maar, dat is toch niet zo moeilijk?quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kip curry met zo'n potje van patak's en rijst
Chinezen zijn raarquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:14 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
TrueStaat ook in chinese tekens op dat je kanker krijgt zie ik, die gast importeert schijnbaar zijn sigaretten uit China?
Ik doe het met een vinger in mn neus ja, maar hij kan niet koken dus dit is heel watquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:15 schreef Sardu het volgende:
[..]
Maar, maar, dat is toch niet zo moeilijk?
quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
"I wish to serve you lord Moira."
Lady neger.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
"I wish to serve you lord Moira."
Ik heb geen van de onderdelen ooit gemaakt, laat staan samenquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:15 schreef Sardu het volgende:
[..]
Maar, maar, dat is toch niet zo moeilijk?
Kijk ik laterquote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Kijk ik laterFf Keezen met Mono want nu kunnen we eindelijk in hetzelfde team DIE KUT GROENE COMPUTER VERSLAAN
![]()
![]()
![]()
PAK EM IN ZN ANUSBARREL!quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Kijk ik laterFf Keezen met Mono want nu kunnen we eindelijk in hetzelfde team DIE KUT GROENE COMPUTER VERSLAAN
![]()
![]()
![]()
Goed bezig man, over een paar maanden ben je rijp om chefkok te wordenquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb geen van de onderdelen ooit gemaakt, laat staan samen
Hahahaquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb geen van de onderdelen ooit gemaakt, laat staan samen
YEAH!quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
EN HARD OOK![]()
Mja wat meer afwezig dus![]()
Deze toevallig?quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik doe het met een vinger in mn neus ja, maar hij kan niet koken dus dit is heel wat
quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:18 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Goed bezig man, over een paar maanden ben je rijp om chefkok te worden![]()
![]()
Gewoon blijven oefenen
Vorige keer ben ik gaan zitten gamen, had toen gewoon moeten helpen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:18 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hahahadoe het samen met Vas, die kan het met 1 vinger in de neus en dan heb jij een handje vrij.
Fck yeah.quote:
Nee:quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:20 schreef Sardu het volgende:
[..]
Deze toevallig?
http://www.mijnreceptenbo(...)te/kip-kerrie-2.html
haha ui en tomaatblokjesquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:22 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ziet er nice uit man(wel 0 groenten door of niet
)
quote:
haha eerst maar een keer zonder domme foutenquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:23 schreef Snowballed het volgende:
[..]![]()
![]()
En nu hoger die lat he...?
Volgende keer zonder potjes...
Hulde!!!quote:
Ik ga hem doodmaken.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Is een verwachte zet wel
Kutgroen
Oh maar heel veel recepten ontstaan door "foutjes"quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
haha eerst maar een keer zonder domme fouten
quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:24 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hulde!!!![]()
![]()
![]()
Eindelijk kan ie alleen overleven.
[ afbeelding ]
I have witnessed your capacity for courage, and though we are worlds apart, like us, there's more to you than meets the eyequote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
I have witnessed your capacity for courage, and though we are worlds apart, like us, there's more to you than meets the eye
Mooi behang wel. Minpunten voor je harige benen.quote:
*grijpt tetten vast*quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:29 schreef Moira. het volgende:
KUTGROEN GOOIT ME ERAF![]()
SHIT IS AAN NU, SHIT IS AAN. HOU ME TEGEN!
![]()
waar kan ik keezen?quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:29 schreef Moira. het volgende:
KUTGROEN GOOIT ME ERAF![]()
SHIT IS AAN NU, SHIT IS AAN. HOU ME TEGEN!
![]()
Ja, echt een kutland he..quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:34 schreef Studeur het volgende:
[..]
jep, benauwd hier
en regen
maar wiet
Zonder wiet was het hier ook niet uit te houden.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:35 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, echt een kutland he..
Maar ja wiet maakt alles wel weer goed
Nouja, heb nog niks gerookt, en zal ook wel niks roken vanavondquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:36 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zonder wiet was het hier ook niet uit te houden.
Piasquote:
Happy musicquote:
Why no?quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:37 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nouja, heb nog niks gerookt, en zal ook wel niks roken vanavond
Klinkt wel goed, was mij onbekend.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:44 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Happy music![]()
Ik ken het wel, maar dan in een andere uitvoering... is zo'n 100.000 keer gecoverd nummer...
Mijn held:
Lekker zwoel:
Ik spreek echt geen woord spaans... wel vloeiend duits..quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:49 schreef Sardu het volgende:
[..]
Klinkt wel goed, was mij onbekend.
Mja spaans leren, geen duits.
Gewoon lekker samen.quote:
hehequote:Op donderdag 20 juni 2013 23:00 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ze weet het wel denk ik, maar ga niet roken wanneer me moeder beneden zit
Die gaat zo toch wel slapen?quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:00 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ze weet het wel denk ik, maar ga niet roken wanneer me moeder beneden zit
haha kan ze dat?quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
hehe
Ik heb mijn moeder ooit een jointje voor me laten draaien
Dit ja... mn pa blowed al 40 jaar niet meer, maar hij moet altijd ff aan mn wiet/hasj ruiken...quote:
Heheh dat is die van mij ook al eens overkomen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:00 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Me moeder heeft een keer spacecake op gehad terwijl ze dacht dat het cake was
Ja maar dit was niet van mijquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:02 schreef Sardu het volgende:
[..]
Heheh dat is die van mij ook al eens overkomen.
"Oh, heb je lekker cupcakes gebakken."
Uhu
*ziet moeder hap van cupcake nemen.
Hier m'n kattenquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:02 schreef Sardu het volgende:
[..]
Heheh dat is die van mij ook al eens overkomen.
"Oh, heb je lekker cupcakes gebakken."
Uhu
*ziet moeder hap van cupcake nemen.
Die van mij hebben 2 jaar achter elkaar mijn plantjes groot gebracht.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:02 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dit ja... mn pa blowed al 40 jaar niet meer, maar hij moet altijd ff aan mn wiet/hasj ruiken...
haha tuurlijk wel, maar vond ik grappigquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:01 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
haha kan ze dat?
Kon je zelf niet dan
De hond van een vriend van me had ooit zijn spacebrownies opgegeten. moest zn maag leeg laten pompen enzo. echt niet cool.quote:
Brownies ook nog, dan is de wiet niet eens het grootste gevaarquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:04 schreef Murdera het volgende:
De hond van een vriend van me had ooit zijn spacebrownies opgegeten. moest zn maag leeg laten pompen enzo. echt niet cool.
Chill, mijn moeder is sinds laatst gestopt met rokenquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
haha tuurlijk wel, maar vond ik grappig
ze kon het niet zo goed, maar was rookbaar.
Die van mij ook al eens...quote:
Ik heb die van mij maar naar huis laten gaan na 1 hap en niks verteld.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:03 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja maar dit was niet van mij
Ik kan dat niet maken
quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:05 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik heb die van mij maar naar huis laten gaan na 1 hap en niks verteld.
En hoe lagen ze erbij? Mijn kater lag alleen nog maar op de grond in de huiskamer en mn poes die liep een beetje waus te zwalken en doenquote:
Mijn kat snuft eraan en denkt het zal wel..quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:08 schreef Snowballed het volgende:
Katten snaaien mijn wiet ook altijd weg... die beesten hebben er iets mee..
(En muizen eten kleine wietplantjes)
Weinig. Ze vond het vreemd dat ze het cakeje niet op mocht eten maar ik had dr wijs gemaakt dat ie bedorven was.quote:
hahaquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:09 schreef Sardu het volgende:
[..]
Weinig. Ze vond het vreemd dat ze het cakeje niet op mocht eten maar ik had dr wijs gemaakt dat ie bedorven was.
Denk ook niet dat 1 hap zo'n impact heeft.
nee de chocolade idd.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Brownies ook nog, dan is de wiet niet eens het grootste gevaar
Ik heb t echt met verschillende katten gehad..quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:09 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Mijn kat snuft eraan en denkt het zal wel..
De puppy hier denkt er anders over, was van de week bijna mijn gram kwijt maar met mijn reflexen is alles op het nippertje goed gekomen
Hij had een stuk spacecake opgegeten en heeft de hele avond ondersteboven op de bank doorgebracht. Niet veel spannends gedaan maar je kon wel merken dat hij kachellam was.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En hoe lagen ze erbij? Mijn kater lag alleen nog maar op de grond in de huiskamer en mn poes die liep een beetje waus te zwalken en doenHadden overigens samen een halve muffin op
Kutbeesten ookquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:11 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hij had een stuk spacecake opgegeten en heeft de hele avond ondersteboven op de bank doorgebracht. Niet veel spannends gedaan maar je kon wel merken dat hij kachellam was.
Ja, de hond komt er gelijk aan huppelen voor het vreemd geurtjequote:Op donderdag 20 juni 2013 23:11 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ik heb t echt met verschillende katten gehad..
Honden vreten ook echt toppen tegelijk idd...
1 van de theoriën over de kaboutermythes van vroeger schijnt dat het kwam door het eten van beschimmeld brood.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:10 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
haha![]()
Straks zou ze alleen bedorven cake eten omdat het zo goed voelde erna
Het was wel een keiharde baas toen ik hard ging op paddos. De enige die me gerust kon stellen in chaos die ik in mijn hoofd gemaakt had.quote:
worden ze er stoned van?quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:14 schreef Snowballed het volgende:
De plaatselijke coffeeshop pitbull heeft een keer voor onze neus echt een hele hap toppen gesnaaid...
Dat beest lag echt voor pampus... Maar verder geen problemen mee gehad..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |